Schuld van Luuk de Jong en Francesco Farioli.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:29 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Wat maakt je verdrietig?
@:maxi-mus @:alaphilippe_
Verschrikkelijk idee dat met de terugkeer van ons voetbal, ook alle afschuwelijke mensen en meningen terugkeren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:29 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Wat maakt je verdrietig?
@:maxi-mus @:alaphilippe_
Geen getoeter vanavond.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:09 schreef RamboDirk het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Fener kan er werkelijk he-le-maal niks van.
1-1quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:37 schreef Coco het volgende:
Daar zijn we weer![]()
Zeg het maar
wo 6 aug 21:00 Feyenoord - Fenerbahçe S.K. | Ziggo Sport
@:maxi-mus 1-1
@:Oriente 2-1
@:fetX
@:GGMM 2-1
@:Scrummie 3-3
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker 0-0
@:Tarado 1-2
@:klaasweetalles 3-1
@:3rr0r
@:Caland 2-2
@:DombohetOlifantje1 2-0
@:R-woud93 3-0
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior 3-1
@:Immerdebestebob
Vrouwenvoetbal stopt ook niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Als Fener er niets van zou kunnen dan zouden ze deze wedstrijd waarschijnlijk niet spelen.....
Doe niet zo dom.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VBL / Het grote Feijenoordtopic #3189: Against Feyenoord ONE
Hier verder.
Nee, ik gooi het feyenoord topic tijdens de wedstrijd op slot.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VBL / Het grote Feijenoordtopic #3189: Against Feyenoord ONE
Hier verder.
Zo is het, pak ze maar gewoon aan daar.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, ik gooi het feyenoord topic tijdens de wedstrijd op slot.
Hier is het livetopic.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, ik gooi het feyenoord topic tijdens de wedstrijd op slot.
Hier is het livetopic.
Ik ga er, net als de Turken vanavond, hard in.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zo is het, pak ze maar gewoon aan daar.
Windje gelaten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe niet zo dom.
Ontopic: Veel succes en plezier gewenst Feyenoord-vriendenIk hoop dat jullie winnen! (en dan de volgende ronde verliezen)
Geen idee hoe Feyenoord nu is en wie daar spelen. Alleen dat Bijlow waarschijnlijk op de bank zit en ze nu Steijn hebben. Fener kon er vorige keer geen klote van.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:37 schreef Coco het volgende:
Daar zijn we weer![]()
Zeg het maar
@:onlogisch 1-1
2-1quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:37 schreef Coco het volgende:
Daar zijn we weer![]()
Zeg het maar
@:onlogisch 1-1
Dat Bijlow op de bank zit en niet op de tribune met een blessure, vind ik een gewaagde uitspraak van je.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen idee hoe Feyenoord nu is en wie daar spelen. Alleen dat Bijlow waarschijnlijk op de bank zit en ze nu Steijn hebben. Fener kon er vorige keer geen klote van.
2-1
quote:Remplaçants: Boulhendi, Dupé; Oppong, Koutoune, Louchet, Coulibaly, Rosario, Diop, Bernardeau, Brahimi, Boga, Nguene
quote:Suplentes: Samuel Soares, Diogo Ferreira; Obrador, Barreiro, Prestianni, Henrique Araújo, Tiago Gouveia, Florentino, Gonçalo Oliveira, João Veloso, Leandro Santos e Diogo Prioste
In Abdelhak Brabbie they trust.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Uedaen dan lopen er een flink aantal Feyenoorders al de hele middag in het Ajax-topic te zeuren over onze spitsen.
![]()
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat Bijlow op de bank zit en niet op de tribune met een blessure, vind ik een gewaagde uitspraak van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |