Deze informatie pak je toch maar weer even mee op de woensdagavond.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Joep laat ons nog even weten dat Bos een Feyenoordshirtje aanhad in Australië.
Je weet dat Sam in de studio zit en het commentaar gedaan wordt door Joep Schrijvers??quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:29 schreef tong80 het volgende:
Ik trek hem echt niet meer deze Sam. Gruwelijk.
Die Turken hebben een Fenerbahce shirt aan in Nederland. Wat is er nou zo bijzonder aan?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Joep laat ons nog even weten dat Bos een Feyenoordshirtje aanhad in Australië.
Kan wel eens een heel leuk seizoen gaan worden, en dat is alleen maar mooiquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
De contouren zijn in elk geval wel goed ingeslepen bij Feyenoord. Hwang altijd aanspeelbaar op 6. Lotomba over Hadj Moussa heen terwijl Bos defensiever speelt.
PSV was ook degelijk in JC Schaal. Ik vrees voor Ajax maar dat gaan we zien komend weekend.
Voor wie?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kan wel eens een heel leuk seizoen gaan worden, en dat is alleen maar mooi
Ik zou een moord doen voor Hwang op 6 bij Ajax.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
De contouren zijn in elk geval wel goed ingeslepen bij Feyenoord. Hwang altijd aanspeelbaar op 6. Lotomba over Hadj Moussa heen terwijl Bos defensiever speelt.
PSV was ook degelijk in JC Schaal. Ik vrees voor Ajax maar dat gaan we zien komend weekend.
Bijzondere is dat je een cokey of mentaal instabiel moet zijn om commentator te worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die Turken hebben een Fenerbahce shirt aan in Nederland. Wat is er nou zo bijzonder aan?
Sjon zou belangrijke speler Regeer opstellen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik zou een moord doen voor Hwang op 6 bij Ajax.
Stukje Valverdequote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sjon zou belangrijke speler Regeer opstellen.
Nu nog doelpunten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:38 schreef R-woud93 het volgende:
Steijn is wel echt een toevoeging voor Feyenoord.
Voor goede teksten moet je bij mij zijn, dat het maar even duidelijk is.quote:
Gewoon de poppetjes op de juiste plek zetten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook al halen ze Rodri , Kane of een Yamal , Sjon blijft de trainer.
Prima ontwikkeling ook bij Sauer en Hadj Moussa. Dan baal je dat Brobbey alleen maar minder gaat scoren en Godts het niet meer heeft.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik zou een moord doen voor Hwang op 6 bij Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |