Gaat zo broeien in de folie..quote:
Die moet je niet bewaren maar gewoon vers consumeren.quote:
I’m having a friend for dinnerquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die moet je niet bewaren maar gewoon vers consumeren.
Je doet aan koudfrituren?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Valt best mee. Als binnen 20 graden is wil prima
Silence of the Lambsquote:
Shoarmaquote:
Ga gewoon naar een markt ofzo, dan heb je het in 10 minuten gedaanquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:59 schreef engine het volgende:
Na ruim 700 uur is het voor de eerste keer gelukt om twee watermeloenen te combinerenHet zegt jullie waarschijnlijk niks maar ik ben er heel blij mee
![]()
[ afbeelding ]
Dat geeft niet dezelfde voldoeningquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga gewoon naar een markt ofzo, dan heb je het in 10 minuten gedaan![]()
![]()
Maar feli
Heb je daar 700 uur in gestoken?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:59 schreef engine het volgende:
Na ruim 700 uur is het voor de eerste keer gelukt om twee watermeloenen te combinerenHet zegt jullie waarschijnlijk niks maar ik ben er heel blij mee
![]()
[ afbeelding ]
Ik snap er inderdaad helemaal niks vanquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:59 schreef engine het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dat is er niet echt meer. Mijn highscore verbeteren misschien maar is geen missie op zich meer.quote:
quote:
Ja kloptquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:09 schreef Domnivoor het volgende:
Engine heeft het spel al eens uitgelegd
Vind watermeloen niet eens lekkerquote:
1 van de lekkerste dingen die ik ooit gehad heb waren de watermelon'smoothie's' in Thailandquote:
Die ken ik nietquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 van de lekkerste dingen die ik ooit gehad heb waren de watermelon'smoothie's' in Thailand
ZIt hier in Nederland altijd weinig smaak aan vind ikquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt
[..]
Vind watermeloen niet eens lekker
Ja vind ik ook. Galia meloen en die anderen vind ik wel lekker.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt hier in Nederland altijd weinig smaak aan vind ik
Ben een keer in Spanje geweest daar waren ze echt lekkerquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Galia meloen en die anderen vind ik wel lekker.
Heet niet voor niets "watermeloen"quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt hier in Nederland altijd weinig smaak aan vind ik
quote:
Maar verse watermeloen op de Dominicaanse Republiek was echt de allerbestequote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben een keer in Spanje geweest daar waren ze echt lekker
*kijktquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar verse watermeloen op de Dominicaanse Republiek was echt de allerbesteIdem voor de anananas
Hee Koenquote:
Ik zie dit ineens in MyAT voorbijkomen. Ik ben sinds twee weken 35, ik weet ook niet hoe dit kanquote:
Dan heb je er toch eerder gepostquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie dit ineens in MyAT voorbijkomen. Ik ben sinds twee weken 35, ik weet ook niet hoe dit kan
Ik heb mijn favo rum weer in huisquote:
Je wil de generatiekloof overbruggen?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie dit ineens in MyAT voorbijkomen. Ik ben sinds twee weken 35, ik weet ook niet hoe dit kan
Yesquote:
Ja, mijn post over de Dominicaanse Republiek was de eerste hier. Eerder zag ik niets van het 40+ subforum in de AT lijstquote:
Ach er posten er hier wel meer die de brug nog niet gepasseerd zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van minimaal 5 jaar? Nouja, ligt eraan hoe gezellig het hier is en hoelang ze me toelaten, aangezien ik nog 5 jaar moet voor ik 40+ benquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Je wil de generatiekloof overbruggen?
Het komt wel dichtbij zoquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach er posten er hier wel meer die de brug nog niet gepasseerd zijn
De meesten posten hier al zolang dat ze wel 60+ moeten zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van minimaal 5 jaar? Nouja, ligt eraan hoe gezellig het hier is en hoelang ze me toelaten, aangezien ik nog 5 jaar moet voor ik 40+ ben
Welkomquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van minimaal 5 jaar? Nouja, ligt eraan hoe gezellig het hier is en hoelang ze me toelaten, aangezien ik nog 5 jaar moet voor ik 40+ ben
Ben ik in ieder geval niet de enige 40- hierquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WelkomIk ben ook nog niet 40+. Dat geeft hier echt niks
Ik voel me nog niet 40. Telt dat ook?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben ik in ieder geval niet de enige 40- hier![]()
Niet overdrijven he, we gedogen jouquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoi 👋. Ben daar nooit geweest. Maar geloof je gelijkquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar verse watermeloen op de Dominicaanse Republiek was echt de allerbesteIdem voor de anananas
Wat ik me afvroeg, had jij Life of Chuck ook gelezen?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik voel me nog niet 40. Telt dat ook?
Niet gelezen. Wel de film gezien.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Wat ik me afvroeg, had jij Life of Chuck ook gelezen?
En zo ja, hoe waren de overeenkomsten?
Welke lees je nu?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet gelezen. Wel de film gezien.
Dansende Tom Hiddleston![]()
Ik heb nauwelijks King gelezen, ben wel toevallig nu in een boek van hem bezig
Wachten op de film die allang uit is?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Welke lees je nu?
Ik had het verhaal gelezen jaren terug, nu wacht ik nog op de film.
Om het verhaal op te frissen afgelopen week het verhaal opnieuw gelezen, maar had de indruk dat de film er nogal van afweek
quote:
quote:
Nog niet beschikbaar bij mijn bronnenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Wachten op de film die allang uit is?
Oh jaquote:
Mijn bron is bioscoopquote:
Nee, dat zou raar zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Maar daar heet TheGirlNextDoor niks mee te maken
Maar idd op nog geen enkele streamingsdienstquote:
Ik heb een cam-versie gevonden, maar zo hoog is de nood nietquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar idd op nog geen enkele streamingsdienst
Niet doen, ga voor betere kwaliteit, echt een leuk verhaalquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een cam-versie gevonden, maar zo hoog is de nood niet
Goede recensies, dus ben benieuwdquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet doen, ga voor betere kwaliteit, echt een leuk verhaal
@Aoibhinquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vind ik welquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik voel me nog niet 40. Telt dat ook?
He wat?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Maar daar heet TheGirlNextDoor niks mee te maken
Waardoor die automatisch in de AT lijst komt?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:24 schreef chufi het volgende:
We hebben een AI botje lopen die vanaf 35+ users lokt
Al? Weird Al zekerquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:24 schreef chufi het volgende:
Ja kennelijk . Geen idee wie m bedacht heeft ...quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waardoor die automatisch in de AT lijst komt?
Dat vind ik lief, dankjewelquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kennelijk . Geen idee wie m bedacht heeft ...
Maar ik had vroeger regelmatig dat ik topics uit mn AT zag verdwijnen en andersom.. met het hooveren over vermoedelijk.. Maar je mag gerust blijven hoor
Ik kwam hier al toen ik nog 30 moest worden volgens mij..quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:24 schreef chufi het volgende:
Geen idee er komt/kwam hier altijd van alles langsquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kwam hier al toen ik nog 30 moest worden volgens mij..
Of toen ik net 30 was....
Welkom hierquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat vind ik lief, dankjewel. Ook wel fijn om een plek te hebben waar ik eens de jongere ben
Dat laatste wordt voor ons hier steeds lastigerquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat vind ik lief, dankjewel. Ook wel fijn om een plek te hebben waar ik eens de jongere ben
Nee. ik niet in ieder geval.quote:
Verjaardag morgen wederomquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. ik niet in ieder geval.
Mezelf wel nog een beetje voorbereiden op de tijdelijke woonplek waar ik donderdag heen ga.
Hopelijk maar voor een paar weken, maar ik denk dat het wel 2 maanden ofzo gaat worden...![]()
Gigantisch traag hier..quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik voel mezelf ook traag dus merk het niet
Succes! Wel een beetje een leuke woonplek?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. ik niet in ieder geval.
Mezelf wel nog een beetje voorbereiden op de tijdelijke woonplek waar ik donderdag heen ga.
Hopelijk maar voor een paar weken, maar ik denk dat het wel 2 maanden ofzo gaat worden...![]()
Het is geen grote kamer. Ik moet wel het sanitair delen met anderen. Daar zie ik een beetje tegenop.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Succes! Wel een beetje een leuke woonplek?
quote:
Jup, lijkt op wat vorige keer ook speelde. Ik heb het al in de beheer app gezet, hopelijk is Breuls nog wakker.quote:
Hopelijk valt het allemaal meequote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is geen grote kamer. Ik moet wel het sanitair delen met anderen. Daar zie ik een beetje tegenop.
Maar gelukkig ga ik er wel op voor uit als die andere woning klaar is.
Wel 24-uurs zorg, maar dat heb ik niet per se nodig. Andere bewoners moet ik nog zien (behalve een paar die ik al wel ken)...
Daar zit nu nog iemand anders in, 1 augustus komt die woning (volgens de GGz) vrij. Dan moet de GGz nog kijken of er geklust moet worden en dan kan ik er in...
Ik doe altijd mijn best, daar gaat het om toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welkom hier![]()
Kun je een beetje korfballen?
Beetje op en af lijkt het.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, lijkt op wat vorige keer ook speelde. Ik heb het al in de beheer app gezet, hopelijk is Breuls nog wakker.
Ja hoor, alles gaat zijn gangetjequote:
Is de rum op?quote:
Bacootje hierquote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja!![]()
* TheGirlNextDoor proost
Drukquote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hoor, alles gaat zijn gangetjeMet jou alles oké?
Van de hoeveel?quote:
Ik heb er nooit erg veel tegelijk, ben geen verzamelaarquote:
Misschien binnenkort welquote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb er nooit erg veel tegelijk, ben geen verzamelaar
Hadden vandaag naar Duitsland willen rijden voor wat cola en rum maar het kwam er niet van
Kost alleen tijd, rijden is 'gratis'quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien binnenkort wel![]()
Duitsland is nog best een eindje weg voor jou
QFTquote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet te hard roepen maar het lijkt weer snel te gaan.
Oh dat is niet om de hoek ofzo.quote:
Dat redt je nu niet meer?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh dat is niet om de hoek ofzo.
Rond mijn 19e had ik op de fiets kunnen stappen om binnne 15 minuten richting Gronau te fietsen.
Goeie instellingquote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe altijd mijn best, daar gaat het om toch?
Je hebt 15 minuten nodig om op je fiets te gaan zitten ofzoquote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh dat is niet om de hoek ofzo.
Tot mijn 19e had ik op de fiets kunnen stappen om binnen 15 minuten richting Gronau te fietsen.
Vanaf Amersfoort red ik het niet in een kwartier neequote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat redt je nu niet meer?
Ik woon in het westen, helaas is Deutschland nogal ver weg.
Maak er meestal een uitje van
En dan nog een teringeind fietsenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt 15 minuten nodig om op je fiets te gaan zitten ofzo
Op de desktopversie zie je ook geen titels meer hoor...quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:54 schreef Koen66 het volgende:
Mobiel zie je geen titel meer voor YT maar ik wist dat het dat nummer was
Dus binnen 24 uur was je er welquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan nog een teringeind fietsen
Wel in het midden van NLquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vanaf Amersfoort red ik het niet in een kwartier nee
We are here to drink your beer and steal your rum at the point of a gunquote:
Dat klopt, maar ik vind het knap als het je lukt om binnen een kwartier in Duitsland te zijn, met de fietsquote:
Lukt mij ook nietquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik vind het knap als het je lukt om binnen een kwartier in Duitsland te zijn, met de fiets
De grote vraag is, komen ze nog met de fiets terug...quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:21 schreef Koen66 het volgende:
Denk dat er niet veel Fokkers in een kwartiertje met de fiets in Duitsland zijn
Denk je niet dat ze er nog genoeg fietsen hebben?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De grote vraag is, komen ze nog met de fiets terug...
Nee. Maar wel naar restaurant Kartoffel, en dat komt aardig in de buurtquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:21 schreef Koen66 het volgende:
Denk dat er niet veel Fokkers in een kwartiertje met de fiets in Duitsland zijn
Geen idee. Ik kom er vrijwel nooitquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk je niet dat ze er nog genoeg fietsen hebben?
Klinkt leukquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Maar wel naar restaurant Kartoffel, en dat komt aardig in de buurt
Voor jou ook nog best te doen met auto of OV lijkt mequote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kom er vrijwel nooit
Op zich wel. Natuurlijk is België dichterbijquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voor jou ook nog best te doen met auto of OV lijkt me
Heb je een auto Bos?quote:Op zondag 20 juli 2025 00:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op zich wel. Natuurlijk is België dichterbij
Nee, niet eens een rijbewijs. Wel gelest, maar toen niet gelukt.quote:
OK ... Koen kon dat kennelijk ook niet goed inschattenquote:Op zondag 20 juli 2025 00:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, niet eens een rijbewijs. Wel gelest, maar toen niet gelukt.
Bochten kon ik heel slecht nemen en inschatten
Daar hebben ze verkeersborden voor, er komt een bocht bordquote:Op zondag 20 juli 2025 00:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, niet eens een rijbewijs. Wel gelest, maar toen niet gelukt.
Bochten kon ik heel slecht nemen en inschatten
Ik haat smilies.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
fok is stom langzaam en sloopt smilies
Ik heb ze alledriequote:Op zondag 20 juli 2025 06:04 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een rijbewijs en een parkeervergunning, maar geen auto.
Geen schip.quote:Op zondag 20 juli 2025 06:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Drie keer is scheepsrecht. Je woont bij een haven. Heb je ook een schip?
Sodeknettersquote:Op zondag 20 juli 2025 07:55 schreef Sodeknetters het volgende:
Wel een vaarbewijs maar geen eigen boot (meer)
Mogge
Morguh meneerquote:
Ik had een auto maar geen rijbewijsquote:Op zondag 20 juli 2025 06:04 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een rijbewijs en een parkeervergunning, maar geen auto.
He Sode, dat is jammer. Huur je er wel eens een?quote:Op zondag 20 juli 2025 07:55 schreef Sodeknetters het volgende:
Wel een vaarbewijs maar geen eigen boot (meer)
Mogge
Nee hoor, blij dat ik er vanaf was. Koop een boot en werk je dood komt niet uit de lucht vallen. Was ook lastig te combineren met het vliegen. Nu huren we elk jaar een boot.quote:Op zondag 20 juli 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He Sode, dat is jammer. Huur je er wel eens een?
O, je hebt er een gehad. Zo kan het ook, gewoon een huren. Scheelt je een hoop onderhoud en opslagkosten denk ikquote:Op zondag 20 juli 2025 08:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee hoor, blij dat ik er vanaf was. Koop een boot en werk je dood komt niet uit de lucht vallen. Was ook lastig te combineren met het vliegen. Nu huren we elk jaar een boot.
Als ik twee keer per jaar een boot huur ben ik inderdaad hetzelfde kwijt als bij een eigen boot. Heb alleen de lasten die er bij komen idd niet. En daar ging toch de meeste tijd in zitten.quote:Op zondag 20 juli 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, je hebt er een gehad. Zo kan het ook, gewoon een huren. Scheelt je een hoop onderhoud en opslagkosten denk ik
Half zacht met hier en daar een lachbui.quote:
Blijft een klassieker. Op Pinkpop legendarisch.quote:
Jaren 80quote:Op zondag 20 juli 2025 08:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Blijft een klassieker. Op Pinkpop legendarisch.
Jij weet. Op alle fronten ultiem het beste. Zelfs in het doomdenken.quote:
Dan is het zo toch veel beterquote:Op zondag 20 juli 2025 08:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als ik twee keer per jaar een boot huur ben ik inderdaad hetzelfde kwijt als bij een eigen boot. Heb alleen de lasten die er bij komen idd niet. En daar ging toch de meeste tijd in zitten.
Dagje varen werd meestal ‘oh eerst nog even dit aanpakken’. Voor je een meter gevaren had was de dag om
Dat klinkt prima,quote:Op zondag 20 juli 2025 08:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Half zacht met hier en daar een lachbui.
Dat snap ik. Kennis van ons heeft ook een boot en hoor hem vaak mopperenquote:Op zondag 20 juli 2025 09:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja precies! Vooral dat schuren, schilderen en anti-fowlen van die romp mis ik niet.
Dan is huren een uitkomst hoor. Twee keer per jaar krijgen we een keurig nette boot mee, die we weer inleveren voor de volgende keer. Het sleutelen mag de verhuurder doenquote:Op zondag 20 juli 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik. Kennis van ons heeft ook een boot en hoor hem vaak mopperen
Dat is het beter werk toch?quote:Op zondag 20 juli 2025 09:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan is huren een uitkomst hoor. Twee keer per jaar krijgen we een keurig nette boot mee, die we weer inleveren voor de volgende keer. Het sleutelen mag de verhuurder doen
Koop een boot, werk je doodquote:Op zondag 20 juli 2025 09:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja precies! Vooral dat schuren, schilderen en anti-fowlen van die romp mis ik niet.
Hey deisyy wat een gerijm op de vroege morgenquote:
Ja, nou dat dus.quote:
Wat menslievendquote:Op zondag 20 juli 2025 11:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, nou dat dus.
En helaas ben ik zo lui, dat als ik dood ben mogen ze slaappillen van me maken.
quote:Op zondag 20 juli 2025 08:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij weet. Op alle fronten ultiem het beste. Zelfs in het doomdenken.
tong80
Denk je dat je toch niet lui genoeg bent? D:quote:Op zondag 20 juli 2025 11:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik. Betwijfel of ze zullen werken.
De Schotse band Alestorm heeft ook altijd reuze badeendjes op het podium staan bij hun optredens.. Zal ik toch maar eens achteraan gaan of je geen geld van hun krijgt..quote:Op zondag 20 juli 2025 11:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs hier ben ik populair.
Hey SBE hoe is het met je? Ben je al weer thuis?quote:Op zondag 20 juli 2025 11:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs hier ben ik populair.
Toen ik ze zag nietquote:Op zondag 20 juli 2025 11:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De Schotse band Alestorm heeft ook altijd reuze badeendjes op het podium staan bij hun optredens.. Zal ik toch maar eens achteraan gaan of je geen geld van hun krijgt..
Bij mij wel en op PinkPop en Graspop dit jaar stonden ze er wel...quote:
Het is ook lang geleden dat ik ze zagquote:Op zondag 20 juli 2025 12:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij wel en op PinkPop en Graspop dit jaar stonden ze er wel...
Voelde net wel iets van werklust opborrelen. Zit nu stil in een hoekje te wachten tot het over gaat.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk je dat je toch niet lui genoeg bent? D:
Lukt het een beetje?quote:Op zondag 20 juli 2025 12:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Voelde net wel iets van werklust opborrelen. Zit nu stil in een hoekje te wachten tot het over gaat.
Gelukkig maar, ik maakte mij al zorgenquote:Op zondag 20 juli 2025 14:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het was gelukkig vrij vlot weer afgezakt. Maar dat hoekje zat zo lekker.
Ik hoop hier snel want het is zo vies warm drukkend benauwdquote:Op zondag 20 juli 2025 15:23 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb ook zin in gerommel, maar volgens Buienradar gaat er in Utrecht weer niet veel soeps gebeuren
Is ook echt lekker weer om te doenquote:Op zondag 20 juli 2025 15:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Begonnen met keuken "renovatie" .. dacht te gaan schilderen, maar voorlopig ben ik vooral aan het losschroeven, ontvetten en zweten
I know.. Maar heb het al zo vaak uitgesteld... geen excuses meerquote:
Zag net een hoop soeps in utreg,quote:Op zondag 20 juli 2025 15:23 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb ook zin in gerommel, maar volgens Buienradar gaat er in Utrecht weer niet veel soeps gebeuren
Dan is het dus eigen schuld dikke bult dat je het in deze warmte moet doenquote:Op zondag 20 juli 2025 15:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
I know.. Maar heb het al zo vaak uitgesteld... geen excuses meer
quote:Op zondag 20 juli 2025 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het dus eigen schuld dikke bult dat je het in deze warmte moet doen
Dan wordt je alleen nog slomer als er teveel van drinktquote:
Viel hier ook tegen.quote:Op zondag 20 juli 2025 15:23 schreef Aoibhin het volgende:
Maar wel nixen met bier toch?quote:Op zondag 20 juli 2025 15:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, normaal zit ik te nixen, dan heb je geen pauze hč
Ik hoop dat jij meer geluk hebt! Zo'n onweersbui is altijd zo fijn na benauwd weerquote:Op zondag 20 juli 2025 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop hier snel want het is zo vies warm drukkend benauwd
Herkenbaarquote:Op zondag 20 juli 2025 15:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Begonnen met keuken "renovatie" .. dacht te gaan schilderen, maar voorlopig ben ik vooral aan het losschroeven, ontvetten en zweten
Oh jeequote:Op zondag 20 juli 2025 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag net een hoop soeps in utreg,
fijne mensen daar wel![]()
![]()
Vooral die gozer die die hond loopt uit te dagen snap ik niet helemaalquote:Op zondag 20 juli 2025 15:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jeeJa er loopt hier wel eens wat gespuis rond
Net een mooie docu gekeken over Herman Brood. Je neef heeft een prominente rol.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben ook een product uit de jaren 80
Lekker slim om zo’n hond uit te dagenquote:Op zondag 20 juli 2025 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooral die gozer die die hond loopt uit te dagen snap ik niet helemaal
Bekijk deze YouTube-video
Eet smakelijkquote:
Dat ze die gozer laten lopen snap ik ook niet..quote:Op zondag 20 juli 2025 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooral die gozer die die hond loopt uit te dagen snap ik niet helemaal
Bekijk deze YouTube-video
En na een paar uur loopt dat tuig alweer op straat.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ze die gozer laten lopen snap ik ook niet..
Toch opgepakt.. ik was te snel .. hun te traag
Ook frustrerend voor mensen die er dagelijks mee geconfronteerd worden.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
En na een paar uur loopt dat tuig alweer op straat.
Heel frustrerend voor politie ook.
Zeker...quote:Op zondag 20 juli 2025 16:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ook frustrerend voor mensen die er dagelijks mee geconfronteerd worden.
Hier zegt hij het in het begin ook, een man die ruzie zoekt.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zeker...
Laatst zo'n politieserie gezien. Straatratjes die ze al 10 keer hebben opgepakt voor dealen en elke keer na een uurtje alweer buiten rondlopen om weer rustig verder te gaan met dealen.
Heel frustrerend voor politie.
Dweilen met de kraan open helaas...quote:Op zondag 20 juli 2025 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier zegt hij het in het begin ook, een man die ruzie zoekt.
oh, die kennen we, hebben we al vaker opgepakt.
Ja. ik zie liever een effectievere aanpak.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:51 schreef Sodeknetters het volgende:
We zijn hier vaak ook wel een beetje te lief voor crimineeltjes
Je ziet in die beelden dat die straatratten ook totaal geen respect voor die agenten hebben, ze staan ze gewoon uit te schelden en die hond uit te dagen. Menig agent zou graag die lange lat gebruiken of die hond laten bijten. Wat mij betreft mogen ze.quote:
Psies. Knuppelenquote:Op zondag 20 juli 2025 16:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. ik zie liever een effectievere aanpak.
Dat durfden ze dan weer wel tegen thee drinkende beiaarden die in een parkje zaten...quote:Op zondag 20 juli 2025 16:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je ziet in die beelden dat die straatratten ook totaal geen respect voor die agenten hebben, ze staan ze gewoon uit te schelden en die hond uit te dagen. Menig agent zou graag die lange lat gebruiken of die hond laten bijten. Wat mij betreft mogen ze.
Heeft de politie bejaarden in een park geknuppeld en de hond er op afgestuurd?quote:Op zondag 20 juli 2025 16:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat durfden ze dan weer wel tegen thee drinkende beiaarden die in een parkje zaten...
quote:Op zondag 20 juli 2025 17:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heeft de politie bejaarden in een park geknuppeld en de hond er op afgestuurd?
Keihard aanpakken dat soort tuig.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je ziet in die beelden dat die straatratten ook totaal geen respect voor die agenten hebben, ze staan ze gewoon uit te schelden en die hond uit te dagen. Menig agent zou graag die lange lat gebruiken of die hond laten bijten. Wat mij betreft mogen ze.
De hond is het op een na zwaarste geweldmiddel, daarna komt het vuurwapen. Wanneer was dat dan?quote:
In die periode ging het helaas meermalen mis.quote:Op zondag 20 juli 2025 17:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De hond is het op een na zwaarste geweldmiddel, daarna komt het vuurwapen. Wanneer was dat dan?
Hier regent het nu.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het moet nu elk moment los gaan.....
Of buienradar liegt![]()
[ afbeelding ]
Nou inderdaad zeg. Zo respectloosquote:Op zondag 20 juli 2025 16:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik zag geen theedrinkende bejaarden. Bovendien zijn die coronaprotesten imo niet echt te vergelijken met het gedrag van straatratten. Ook de ME kun je niet met een wijkteam vergelijken.quote:Op zondag 20 juli 2025 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In die periode ging het helaas meermalen mis.
En laat ik eens een linkse bron nemen en de VN.
https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/vn-rapporteur-nederlandse-politie-schuldig-aan-marteling-bij-coronaprotesten
Doen we toch de NOS en Amnesty internationalquote:Op zondag 20 juli 2025 17:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik zag geen theedrinkende bejaarden. Bovendien zijn die coronaprotesten imo niet echt te vergelijken met het gedrag van straatratten. Ook de ME kun je niet met een wijkteam vergelijken.
Daarbij vind ik zowel Joop als de VN dubieus.
Daar was ik al bang voorquote:Op zondag 20 juli 2025 17:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn schildpad zit nog rustig in haar hoekje.
Goed voor natuurquote:
Bij Nascars werkt het ookquote:Op zondag 20 juli 2025 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
Er staat hier buiten iemand zijn auto in elkaar te ducttapen
Zelfs bij F1quote:
Nascar is toch een halve demolition derby?quote:
Pics?quote:Op zondag 20 juli 2025 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
Er staat hier buiten iemand zijn auto in elkaar te ducttapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |