Het is ook lang geleden dat ik ze zagquote:Op zondag 20 juli 2025 12:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij wel en op PinkPop en Graspop dit jaar stonden ze er wel...
Voelde net wel iets van werklust opborrelen. Zit nu stil in een hoekje te wachten tot het over gaat.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk je dat je toch niet lui genoeg bent? D:
Lukt het een beetje?quote:Op zondag 20 juli 2025 12:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Voelde net wel iets van werklust opborrelen. Zit nu stil in een hoekje te wachten tot het over gaat.
Gelukkig maar, ik maakte mij al zorgenquote:Op zondag 20 juli 2025 14:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het was gelukkig vrij vlot weer afgezakt. Maar dat hoekje zat zo lekker.
Ik hoop hier snel want het is zo vies warm drukkend benauwdquote:Op zondag 20 juli 2025 15:23 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb ook zin in gerommel, maar volgens Buienradar gaat er in Utrecht weer niet veel soeps gebeuren
Is ook echt lekker weer om te doenquote:Op zondag 20 juli 2025 15:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Begonnen met keuken "renovatie" .. dacht te gaan schilderen, maar voorlopig ben ik vooral aan het losschroeven, ontvetten en zweten
Zag net een hoop soeps in utreg,quote:Op zondag 20 juli 2025 15:23 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb ook zin in gerommel, maar volgens Buienradar gaat er in Utrecht weer niet veel soeps gebeuren
Dan is het dus eigen schuld dikke bult dat je het in deze warmte moet doenquote:Op zondag 20 juli 2025 15:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
I know.. Maar heb het al zo vaak uitgesteld... geen excuses meer
quote:Op zondag 20 juli 2025 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het dus eigen schuld dikke bult dat je het in deze warmte moet doen
Heb jij die niet altijd dan?quote:
Dan wordt je alleen nog slomer als er teveel van drinktquote:
Viel hier ook tegen.quote:Op zondag 20 juli 2025 15:23 schreef Aoibhin het volgende:
Maar wel nixen met bier toch?quote:Op zondag 20 juli 2025 15:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, normaal zit ik te nixen, dan heb je geen pauze hè
keeping up appearances ja?quote:
Ik hoop dat jij meer geluk hebt! Zo'n onweersbui is altijd zo fijn na benauwd weerquote:Op zondag 20 juli 2025 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop hier snel want het is zo vies warm drukkend benauwd
Herkenbaarquote:Op zondag 20 juli 2025 15:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Begonnen met keuken "renovatie" .. dacht te gaan schilderen, maar voorlopig ben ik vooral aan het losschroeven, ontvetten en zweten
Oh jeequote:Op zondag 20 juli 2025 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag net een hoop soeps in utreg,
fijne mensen daar wel![]()
![]()
En welke soep gaat het worden?quote:
Dankjewelquote:fijne mensen daar wel![]()
![]()
Vooral die gozer die die hond loopt uit te dagen snap ik niet helemaalquote:Op zondag 20 juli 2025 15:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jeeJa er loopt hier wel eens wat gespuis rond
Net een mooie docu gekeken over Herman Brood. Je neef heeft een prominente rol.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben ook een product uit de jaren 80
Lekker slim om zo’n hond uit te dagenquote:Op zondag 20 juli 2025 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooral die gozer die die hond loopt uit te dagen snap ik niet helemaal
Bekijk deze YouTube-video
Eet smakelijkquote:
Heerlijkquote:
Dat ze die gozer laten lopen snap ik ook niet..quote:Op zondag 20 juli 2025 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooral die gozer die die hond loopt uit te dagen snap ik niet helemaal
Bekijk deze YouTube-video
En na een paar uur loopt dat tuig alweer op straat.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ze die gozer laten lopen snap ik ook niet..
Toch opgepakt.. ik was te snel .. hun te traag
Ook frustrerend voor mensen die er dagelijks mee geconfronteerd worden.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
En na een paar uur loopt dat tuig alweer op straat.
Heel frustrerend voor politie ook.
Zeker...quote:Op zondag 20 juli 2025 16:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ook frustrerend voor mensen die er dagelijks mee geconfronteerd worden.
Hier zegt hij het in het begin ook, een man die ruzie zoekt.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zeker...
Laatst zo'n politieserie gezien. Straatratjes die ze al 10 keer hebben opgepakt voor dealen en elke keer na een uurtje alweer buiten rondlopen om weer rustig verder te gaan met dealen.
Heel frustrerend voor politie.
Dweilen met de kraan open helaas...quote:Op zondag 20 juli 2025 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier zegt hij het in het begin ook, een man die ruzie zoekt.
oh, die kennen we, hebben we al vaker opgepakt.
Ja. ik zie liever een effectievere aanpak.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:51 schreef Sodeknetters het volgende:
We zijn hier vaak ook wel een beetje te lief voor crimineeltjes
Je ziet in die beelden dat die straatratten ook totaal geen respect voor die agenten hebben, ze staan ze gewoon uit te schelden en die hond uit te dagen. Menig agent zou graag die lange lat gebruiken of die hond laten bijten. Wat mij betreft mogen ze.quote:
Psies. Knuppelenquote:Op zondag 20 juli 2025 16:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. ik zie liever een effectievere aanpak.
Dat durfden ze dan weer wel tegen thee drinkende beiaarden die in een parkje zaten...quote:Op zondag 20 juli 2025 16:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je ziet in die beelden dat die straatratten ook totaal geen respect voor die agenten hebben, ze staan ze gewoon uit te schelden en die hond uit te dagen. Menig agent zou graag die lange lat gebruiken of die hond laten bijten. Wat mij betreft mogen ze.
Heeft de politie bejaarden in een park geknuppeld en de hond er op afgestuurd?quote:Op zondag 20 juli 2025 16:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat durfden ze dan weer wel tegen thee drinkende beiaarden die in een parkje zaten...
quote:Op zondag 20 juli 2025 17:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heeft de politie bejaarden in een park geknuppeld en de hond er op afgestuurd?
Keihard aanpakken dat soort tuig.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je ziet in die beelden dat die straatratten ook totaal geen respect voor die agenten hebben, ze staan ze gewoon uit te schelden en die hond uit te dagen. Menig agent zou graag die lange lat gebruiken of die hond laten bijten. Wat mij betreft mogen ze.
De hond is het op een na zwaarste geweldmiddel, daarna komt het vuurwapen. Wanneer was dat dan?quote:
In die periode ging het helaas meermalen mis.quote:Op zondag 20 juli 2025 17:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De hond is het op een na zwaarste geweldmiddel, daarna komt het vuurwapen. Wanneer was dat dan?
Hier regent het nu.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het moet nu elk moment los gaan.....
Of buienradar liegt![]()
[ afbeelding ]
Nou inderdaad zeg. Zo respectloosquote:Op zondag 20 juli 2025 16:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik zag geen theedrinkende bejaarden. Bovendien zijn die coronaprotesten imo niet echt te vergelijken met het gedrag van straatratten. Ook de ME kun je niet met een wijkteam vergelijken.quote:Op zondag 20 juli 2025 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In die periode ging het helaas meermalen mis.
En laat ik eens een linkse bron nemen en de VN.
https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/vn-rapporteur-nederlandse-politie-schuldig-aan-marteling-bij-coronaprotesten
Doen we toch de NOS en Amnesty internationalquote:Op zondag 20 juli 2025 17:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik zag geen theedrinkende bejaarden. Bovendien zijn die coronaprotesten imo niet echt te vergelijken met het gedrag van straatratten. Ook de ME kun je niet met een wijkteam vergelijken.
Daarbij vind ik zowel Joop als de VN dubieus.
Mijn schildpad zit nog rustig in haar hoekje.quote:
Daar was ik al bang voorquote:Op zondag 20 juli 2025 17:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn schildpad zit nog rustig in haar hoekje.
Goed voor natuurquote:
Bij Nascars werkt het ookquote:Op zondag 20 juli 2025 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
Er staat hier buiten iemand zijn auto in elkaar te ducttapen
Zelfs bij F1quote:
Nascar is toch een halve demolition derby?quote:
Pics?quote:Op zondag 20 juli 2025 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
Er staat hier buiten iemand zijn auto in elkaar te ducttapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |