Dat snap ik. Kennis van ons heeft ook een boot en hoor hem vaak mopperenquote:Op zondag 20 juli 2025 09:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja precies! Vooral dat schuren, schilderen en anti-fowlen van die romp mis ik niet.
Dan is huren een uitkomst hoor. Twee keer per jaar krijgen we een keurig nette boot mee, die we weer inleveren voor de volgende keer. Het sleutelen mag de verhuurder doenquote:Op zondag 20 juli 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik. Kennis van ons heeft ook een boot en hoor hem vaak mopperen
Dat is het beter werk toch?quote:Op zondag 20 juli 2025 09:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan is huren een uitkomst hoor. Twee keer per jaar krijgen we een keurig nette boot mee, die we weer inleveren voor de volgende keer. Het sleutelen mag de verhuurder doen
Koop een boot, werk je doodquote:Op zondag 20 juli 2025 09:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja precies! Vooral dat schuren, schilderen en anti-fowlen van die romp mis ik niet.
Hey deisyy wat een gerijm op de vroege morgenquote:
Ja, nou dat dus.quote:
Wat menslievendquote:Op zondag 20 juli 2025 11:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, nou dat dus.
En helaas ben ik zo lui, dat als ik dood ben mogen ze slaappillen van me maken.
quote:Op zondag 20 juli 2025 08:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij weet. Op alle fronten ultiem het beste. Zelfs in het doomdenken.
tong80
Denk je dat je toch niet lui genoeg bent? D:quote:Op zondag 20 juli 2025 11:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik. Betwijfel of ze zullen werken.
De Schotse band Alestorm heeft ook altijd reuze badeendjes op het podium staan bij hun optredens.. Zal ik toch maar eens achteraan gaan of je geen geld van hun krijgt..quote:Op zondag 20 juli 2025 11:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs hier ben ik populair.
Hey SBE hoe is het met je? Ben je al weer thuis?quote:Op zondag 20 juli 2025 11:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs hier ben ik populair.
Toen ik ze zag nietquote:Op zondag 20 juli 2025 11:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De Schotse band Alestorm heeft ook altijd reuze badeendjes op het podium staan bij hun optredens.. Zal ik toch maar eens achteraan gaan of je geen geld van hun krijgt..
Bij mij wel en op PinkPop en Graspop dit jaar stonden ze er wel...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |