Gaat zo broeien in de folie..quote:
Die moet je niet bewaren maar gewoon vers consumeren.quote:
I’m having a friend for dinnerquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die moet je niet bewaren maar gewoon vers consumeren.
Je doet aan koudfrituren?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Valt best mee. Als binnen 20 graden is wil prima
Silence of the Lambsquote:
Shoarmaquote:
Ga gewoon naar een markt ofzo, dan heb je het in 10 minuten gedaanquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:59 schreef engine het volgende:
Na ruim 700 uur is het voor de eerste keer gelukt om twee watermeloenen te combinerenHet zegt jullie waarschijnlijk niks maar ik ben er heel blij mee
![]()
[ afbeelding ]
Dat geeft niet dezelfde voldoeningquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga gewoon naar een markt ofzo, dan heb je het in 10 minuten gedaan![]()
![]()
Maar feli
Heb je daar 700 uur in gestoken?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:59 schreef engine het volgende:
Na ruim 700 uur is het voor de eerste keer gelukt om twee watermeloenen te combinerenHet zegt jullie waarschijnlijk niks maar ik ben er heel blij mee
![]()
[ afbeelding ]
Ik snap er inderdaad helemaal niks vanquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:59 schreef engine het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dat is er niet echt meer. Mijn highscore verbeteren misschien maar is geen missie op zich meer.quote:
quote:
Ja kloptquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:09 schreef Domnivoor het volgende:
Engine heeft het spel al eens uitgelegd
Vind watermeloen niet eens lekkerquote:
1 van de lekkerste dingen die ik ooit gehad heb waren de watermelon'smoothie's' in Thailandquote:
Die ken ik nietquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 van de lekkerste dingen die ik ooit gehad heb waren de watermelon'smoothie's' in Thailand
ZIt hier in Nederland altijd weinig smaak aan vind ikquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt
[..]
Vind watermeloen niet eens lekker
Ja vind ik ook. Galia meloen en die anderen vind ik wel lekker.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt hier in Nederland altijd weinig smaak aan vind ik
Ben een keer in Spanje geweest daar waren ze echt lekkerquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Galia meloen en die anderen vind ik wel lekker.
Heet niet voor niets "watermeloen"quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt hier in Nederland altijd weinig smaak aan vind ik
quote:
Maar verse watermeloen op de Dominicaanse Republiek was echt de allerbestequote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben een keer in Spanje geweest daar waren ze echt lekker
*kijktquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar verse watermeloen op de Dominicaanse Republiek was echt de allerbesteIdem voor de anananas
Hee Koenquote:
Ik zie dit ineens in MyAT voorbijkomen. Ik ben sinds twee weken 35, ik weet ook niet hoe dit kanquote:
Dan heb je er toch eerder gepostquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie dit ineens in MyAT voorbijkomen. Ik ben sinds twee weken 35, ik weet ook niet hoe dit kan
Ik heb mijn favo rum weer in huisquote:
Je wil de generatiekloof overbruggen?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie dit ineens in MyAT voorbijkomen. Ik ben sinds twee weken 35, ik weet ook niet hoe dit kan
Yesquote:
Ja, mijn post over de Dominicaanse Republiek was de eerste hier. Eerder zag ik niets van het 40+ subforum in de AT lijstquote:
Ach er posten er hier wel meer die de brug nog niet gepasseerd zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van minimaal 5 jaar? Nouja, ligt eraan hoe gezellig het hier is en hoelang ze me toelaten, aangezien ik nog 5 jaar moet voor ik 40+ benquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Je wil de generatiekloof overbruggen?
Het komt wel dichtbij zoquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach er posten er hier wel meer die de brug nog niet gepasseerd zijn
De meesten posten hier al zolang dat ze wel 60+ moeten zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van minimaal 5 jaar? Nouja, ligt eraan hoe gezellig het hier is en hoelang ze me toelaten, aangezien ik nog 5 jaar moet voor ik 40+ ben
Welkomquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van minimaal 5 jaar? Nouja, ligt eraan hoe gezellig het hier is en hoelang ze me toelaten, aangezien ik nog 5 jaar moet voor ik 40+ ben
Ben ik in ieder geval niet de enige 40- hierquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WelkomIk ben ook nog niet 40+. Dat geeft hier echt niks
Ik voel me nog niet 40. Telt dat ook?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben ik in ieder geval niet de enige 40- hier![]()
Niet overdrijven he, we gedogen jouquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WelkomIk ben ook nog niet 40+. Dat geeft hier echt niks
Hoi 👋. Ben daar nooit geweest. Maar geloof je gelijkquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar verse watermeloen op de Dominicaanse Republiek was echt de allerbesteIdem voor de anananas
Wat ik me afvroeg, had jij Life of Chuck ook gelezen?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik voel me nog niet 40. Telt dat ook?
Niet gelezen. Wel de film gezien.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Wat ik me afvroeg, had jij Life of Chuck ook gelezen?
En zo ja, hoe waren de overeenkomsten?
Welke lees je nu?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet gelezen. Wel de film gezien.
Dansende Tom Hiddleston![]()
Ik heb nauwelijks King gelezen, ben wel toevallig nu in een boek van hem bezig
Wachten op de film die allang uit is?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Welke lees je nu?
Ik had het verhaal gelezen jaren terug, nu wacht ik nog op de film.
Om het verhaal op te frissen afgelopen week het verhaal opnieuw gelezen, maar had de indruk dat de film er nogal van afweek
quote:
quote:
Nog niet beschikbaar bij mijn bronnenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Wachten op de film die allang uit is?
Oh jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |