Gaat zo broeien in de folie..quote:
Die moet je niet bewaren maar gewoon vers consumeren.quote:
I’m having a friend for dinnerquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die moet je niet bewaren maar gewoon vers consumeren.
Je doet aan koudfrituren?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Valt best mee. Als binnen 20 graden is wil prima
Silence of the Lambsquote:
Shoarmaquote:
Ga gewoon naar een markt ofzo, dan heb je het in 10 minuten gedaanquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:59 schreef engine het volgende:
Na ruim 700 uur is het voor de eerste keer gelukt om twee watermeloenen te combinerenHet zegt jullie waarschijnlijk niks maar ik ben er heel blij mee
![]()
[ afbeelding ]
Dat geeft niet dezelfde voldoeningquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga gewoon naar een markt ofzo, dan heb je het in 10 minuten gedaan![]()
![]()
Maar feli
Heb je daar 700 uur in gestoken?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:59 schreef engine het volgende:
Na ruim 700 uur is het voor de eerste keer gelukt om twee watermeloenen te combinerenHet zegt jullie waarschijnlijk niks maar ik ben er heel blij mee
![]()
[ afbeelding ]
Ik snap er inderdaad helemaal niks vanquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:59 schreef engine het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dat is er niet echt meer. Mijn highscore verbeteren misschien maar is geen missie op zich meer.quote:
quote:
Ja kloptquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:09 schreef Domnivoor het volgende:
Engine heeft het spel al eens uitgelegd
Vind watermeloen niet eens lekkerquote:
1 van de lekkerste dingen die ik ooit gehad heb waren de watermelon'smoothie's' in Thailandquote:
Die ken ik nietquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 van de lekkerste dingen die ik ooit gehad heb waren de watermelon'smoothie's' in Thailand
ZIt hier in Nederland altijd weinig smaak aan vind ikquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt
[..]
Vind watermeloen niet eens lekker
Ja vind ik ook. Galia meloen en die anderen vind ik wel lekker.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt hier in Nederland altijd weinig smaak aan vind ik
Ben een keer in Spanje geweest daar waren ze echt lekkerquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Galia meloen en die anderen vind ik wel lekker.
Heet niet voor niets "watermeloen"quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt hier in Nederland altijd weinig smaak aan vind ik
quote:
Maar verse watermeloen op de Dominicaanse Republiek was echt de allerbestequote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben een keer in Spanje geweest daar waren ze echt lekker
*kijktquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar verse watermeloen op de Dominicaanse Republiek was echt de allerbesteIdem voor de anananas
Hee Koenquote:
Ik zie dit ineens in MyAT voorbijkomen. Ik ben sinds twee weken 35, ik weet ook niet hoe dit kanquote:
Dan heb je er toch eerder gepostquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie dit ineens in MyAT voorbijkomen. Ik ben sinds twee weken 35, ik weet ook niet hoe dit kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |