En dan nog een teringeind fietsenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt 15 minuten nodig om op je fiets te gaan zitten ofzo
Op de desktopversie zie je ook geen titels meer hoor...quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:54 schreef Koen66 het volgende:
Mobiel zie je geen titel meer voor YT maar ik wist dat het dat nummer was
Dus binnen 24 uur was je er welquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan nog een teringeind fietsen
Wel in het midden van NLquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vanaf Amersfoort red ik het niet in een kwartier nee
We are here to drink your beer and steal your rum at the point of a gunquote:
Dat klopt, maar ik vind het knap als het je lukt om binnen een kwartier in Duitsland te zijn, met de fietsquote:
Lukt mij ook nietquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik vind het knap als het je lukt om binnen een kwartier in Duitsland te zijn, met de fiets
De grote vraag is, komen ze nog met de fiets terug...quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:21 schreef Koen66 het volgende:
Denk dat er niet veel Fokkers in een kwartiertje met de fiets in Duitsland zijn
Denk je niet dat ze er nog genoeg fietsen hebben?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De grote vraag is, komen ze nog met de fiets terug...
Nee. Maar wel naar restaurant Kartoffel, en dat komt aardig in de buurtquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:21 schreef Koen66 het volgende:
Denk dat er niet veel Fokkers in een kwartiertje met de fiets in Duitsland zijn
Geen idee. Ik kom er vrijwel nooitquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk je niet dat ze er nog genoeg fietsen hebben?
Klinkt leukquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Maar wel naar restaurant Kartoffel, en dat komt aardig in de buurt
Voor jou ook nog best te doen met auto of OV lijkt mequote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kom er vrijwel nooit
Ik kan de Schweinshaxe aanbevelenquote:
Op zich wel. Natuurlijk is België dichterbijquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voor jou ook nog best te doen met auto of OV lijkt me
Heb je een auto Bos?quote:Op zondag 20 juli 2025 00:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op zich wel. Natuurlijk is België dichterbij
Nee, niet eens een rijbewijs. Wel gelest, maar toen niet gelukt.quote:
OK ... Koen kon dat kennelijk ook niet goed inschattenquote:Op zondag 20 juli 2025 00:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, niet eens een rijbewijs. Wel gelest, maar toen niet gelukt.
Bochten kon ik heel slecht nemen en inschatten
Daar hebben ze verkeersborden voor, er komt een bocht bordquote:Op zondag 20 juli 2025 00:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, niet eens een rijbewijs. Wel gelest, maar toen niet gelukt.
Bochten kon ik heel slecht nemen en inschatten
Ik haat smilies.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
fok is stom langzaam en sloopt smilies
Ik heb ze alledriequote:Op zondag 20 juli 2025 06:04 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een rijbewijs en een parkeervergunning, maar geen auto.
Drie keer is scheepsrecht. Je woont bij een haven. Heb je ook een schip?quote:
Geen schip.quote:Op zondag 20 juli 2025 06:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Drie keer is scheepsrecht. Je woont bij een haven. Heb je ook een schip?
Sodeknettersquote:Op zondag 20 juli 2025 07:55 schreef Sodeknetters het volgende:
Wel een vaarbewijs maar geen eigen boot (meer)
Mogge
Morguh meneerquote:
Ik had een auto maar geen rijbewijsquote:Op zondag 20 juli 2025 06:04 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een rijbewijs en een parkeervergunning, maar geen auto.
He Sode, dat is jammer. Huur je er wel eens een?quote:Op zondag 20 juli 2025 07:55 schreef Sodeknetters het volgende:
Wel een vaarbewijs maar geen eigen boot (meer)
Mogge
Nee hoor, blij dat ik er vanaf was. Koop een boot en werk je dood komt niet uit de lucht vallen. Was ook lastig te combineren met het vliegen. Nu huren we elk jaar een boot.quote:Op zondag 20 juli 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He Sode, dat is jammer. Huur je er wel eens een?
O, je hebt er een gehad. Zo kan het ook, gewoon een huren. Scheelt je een hoop onderhoud en opslagkosten denk ikquote:Op zondag 20 juli 2025 08:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee hoor, blij dat ik er vanaf was. Koop een boot en werk je dood komt niet uit de lucht vallen. Was ook lastig te combineren met het vliegen. Nu huren we elk jaar een boot.
Als ik twee keer per jaar een boot huur ben ik inderdaad hetzelfde kwijt als bij een eigen boot. Heb alleen de lasten die er bij komen idd niet. En daar ging toch de meeste tijd in zitten.quote:Op zondag 20 juli 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, je hebt er een gehad. Zo kan het ook, gewoon een huren. Scheelt je een hoop onderhoud en opslagkosten denk ik
Half zacht met hier en daar een lachbui.quote:
Blijft een klassieker. Op Pinkpop legendarisch.quote:
Jaren 80quote:Op zondag 20 juli 2025 08:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Blijft een klassieker. Op Pinkpop legendarisch.
Jij weet. Op alle fronten ultiem het beste. Zelfs in het doomdenken.quote:
Dan is het zo toch veel beterquote:Op zondag 20 juli 2025 08:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als ik twee keer per jaar een boot huur ben ik inderdaad hetzelfde kwijt als bij een eigen boot. Heb alleen de lasten die er bij komen idd niet. En daar ging toch de meeste tijd in zitten.
Dagje varen werd meestal ‘oh eerst nog even dit aanpakken’. Voor je een meter gevaren had was de dag om
Dat klinkt prima,quote:Op zondag 20 juli 2025 08:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Half zacht met hier en daar een lachbui.
Dat snap ik. Kennis van ons heeft ook een boot en hoor hem vaak mopperenquote:Op zondag 20 juli 2025 09:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja precies! Vooral dat schuren, schilderen en anti-fowlen van die romp mis ik niet.
Dan is huren een uitkomst hoor. Twee keer per jaar krijgen we een keurig nette boot mee, die we weer inleveren voor de volgende keer. Het sleutelen mag de verhuurder doenquote:Op zondag 20 juli 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik. Kennis van ons heeft ook een boot en hoor hem vaak mopperen
Dat is het beter werk toch?quote:Op zondag 20 juli 2025 09:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan is huren een uitkomst hoor. Twee keer per jaar krijgen we een keurig nette boot mee, die we weer inleveren voor de volgende keer. Het sleutelen mag de verhuurder doen
Koop een boot, werk je doodquote:Op zondag 20 juli 2025 09:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja precies! Vooral dat schuren, schilderen en anti-fowlen van die romp mis ik niet.
Hey deisyy wat een gerijm op de vroege morgenquote:
Ja, nou dat dus.quote:
Wat menslievendquote:Op zondag 20 juli 2025 11:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, nou dat dus.
En helaas ben ik zo lui, dat als ik dood ben mogen ze slaappillen van me maken.
quote:Op zondag 20 juli 2025 08:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij weet. Op alle fronten ultiem het beste. Zelfs in het doomdenken.
tong80
Denk je dat je toch niet lui genoeg bent? D:quote:Op zondag 20 juli 2025 11:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik. Betwijfel of ze zullen werken.
De Schotse band Alestorm heeft ook altijd reuze badeendjes op het podium staan bij hun optredens.. Zal ik toch maar eens achteraan gaan of je geen geld van hun krijgt..quote:Op zondag 20 juli 2025 11:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs hier ben ik populair.
Hey SBE hoe is het met je? Ben je al weer thuis?quote:Op zondag 20 juli 2025 11:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs hier ben ik populair.
Toen ik ze zag nietquote:Op zondag 20 juli 2025 11:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De Schotse band Alestorm heeft ook altijd reuze badeendjes op het podium staan bij hun optredens.. Zal ik toch maar eens achteraan gaan of je geen geld van hun krijgt..
Bij mij wel en op PinkPop en Graspop dit jaar stonden ze er wel...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |