En dan nog een teringeind fietsenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt 15 minuten nodig om op je fiets te gaan zitten ofzo
Op de desktopversie zie je ook geen titels meer hoor...quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:54 schreef Koen66 het volgende:
Mobiel zie je geen titel meer voor YT maar ik wist dat het dat nummer was
Dus binnen 24 uur was je er welquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan nog een teringeind fietsen
Wel in het midden van NLquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vanaf Amersfoort red ik het niet in een kwartier nee
We are here to drink your beer and steal your rum at the point of a gunquote:
Dat klopt, maar ik vind het knap als het je lukt om binnen een kwartier in Duitsland te zijn, met de fietsquote:
Lukt mij ook nietquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik vind het knap als het je lukt om binnen een kwartier in Duitsland te zijn, met de fiets
De grote vraag is, komen ze nog met de fiets terug...quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:21 schreef Koen66 het volgende:
Denk dat er niet veel Fokkers in een kwartiertje met de fiets in Duitsland zijn
Denk je niet dat ze er nog genoeg fietsen hebben?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De grote vraag is, komen ze nog met de fiets terug...
Nee. Maar wel naar restaurant Kartoffel, en dat komt aardig in de buurtquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:21 schreef Koen66 het volgende:
Denk dat er niet veel Fokkers in een kwartiertje met de fiets in Duitsland zijn
Geen idee. Ik kom er vrijwel nooitquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk je niet dat ze er nog genoeg fietsen hebben?
Klinkt leukquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Maar wel naar restaurant Kartoffel, en dat komt aardig in de buurt
Voor jou ook nog best te doen met auto of OV lijkt mequote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kom er vrijwel nooit
Ik kan de Schweinshaxe aanbevelenquote:
Op zich wel. Natuurlijk is België dichterbijquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voor jou ook nog best te doen met auto of OV lijkt me
Heb je een auto Bos?quote:Op zondag 20 juli 2025 00:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op zich wel. Natuurlijk is België dichterbij
Nee, niet eens een rijbewijs. Wel gelest, maar toen niet gelukt.quote:
OK ... Koen kon dat kennelijk ook niet goed inschattenquote:Op zondag 20 juli 2025 00:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, niet eens een rijbewijs. Wel gelest, maar toen niet gelukt.
Bochten kon ik heel slecht nemen en inschatten
Daar hebben ze verkeersborden voor, er komt een bocht bordquote:Op zondag 20 juli 2025 00:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, niet eens een rijbewijs. Wel gelest, maar toen niet gelukt.
Bochten kon ik heel slecht nemen en inschatten
Ik haat smilies.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
fok is stom langzaam en sloopt smilies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |