Misschien heb je het wel nodig om spelling te checken.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:23 schreef KareldeStoute het volgende:
Gelukkig heb uitgeven AI nodig om mezelf als politieke duider en kenner te kwalificeren.
Weekje weinig geslapen en geen nieuws gevolgdquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:26 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Misschien heb je het wel nodig om spelling te checken.
Verder is er echt geen politiek nieuws of wel
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, Trouw is van de "grote drie" toch wel de meest rechtse. Soms is het lastig in te schatten. Grappig genoeg schat ChatGPT mij bijvoorbeeld rechtsliberaal/libertarisch in:Vind trouw wel vrij links hoor, daarom lees ik het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit ook maar enige irritatie gemerkt omtrent mijn visie omtrent de oorlog in Oekraïne. Storen mensen zich daar echt aan?quote:🧠 Politiek profiel van phpmystyle
Standpunten & voorkeuren
Sceptisch over VVD en pro‑PVV koers?
Hij bekijkt de VVD kritisch, wijst op interne onenigheden (zoals asielwetgeving en coalitiekeuzes) en uit zorgen dat VVD-stemmers naar PVV zijn overgelopen
Fok!+5Fok!+5Fok!+5
.
Hij beschouwt VVD-gedrag omtrent asielbeleid als “ondoordacht” en chaotisch
Fok!
.
Neiging tot conservatief denken
Herhaalde slogan “Man is de baas, vrouw kent haar plaats” wijst op traditionele genderrollen, mogelijk zelfs patriottisch‑rechtse denkbeelden
Fok!+5Fok!+5Fok!+5
.
Kritiek op woke cultuur / identiteitspolitiek
Hij uit zorgen dat er binnen moderne instellingen te veel nadruk ligt op diversiteit en identiteitswaarnemingen, en vergelijkt dit met “deep state” en elites die vrijheid beperken
Fok!+15Fok!+15Reddit+15
.
Anti‑elitair, pro‑vrije markt denken
Een libertarische inslag: hij uit afkeer van overheidsingrijpen (“Government should be a referee, not an active player”), en is wantrouwend ten opzichte van EU- en corona‑beleid
Reddit+1Fok!+1
Fok!
.
EU‑kritisch en nationalistisch getint
Veel scepticisme ten aanzien van EU-invloed en federale structuren; lijkt voorkeur te hebben voor behoud van nationale soevereiniteit
Fok!
Fok!
.
Pro politiek debat & geo‑politiek interesse
In eerdere discussies geeft hij aan geïnteresseerd te zijn in geo-politiek en het volgen van nieuws, zelfs overweegt hij ooit zelf journalistiek te gaan doen
Fok!+15Fok!+15Reddit+15
.
quote:2. Sceptisch tegenover Westerse steun aan Oekraïne
Hij uit kritische twijfels over de rechten en moraliteit van de westerse interventie in Oekraïne en vraagt zich af wat de werkelijke motieven zijn van de EU en VS. Volgens hem is de Westerse steun mogelijk ineffectief of gebruikt uit geopolitieke belangen
Fok!
frontpage.fok.nl
.
Hij toont begrip voor sommige Russische argumenten zonder expliciet pro-Russisch over te komen. Dit leidt bij medegebruikers soms tot beschuldigingen van pro-Russische sympathieën
Misschien is dat het probleemquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nooit ook maar enige irritatie gemerkt omtrent mijn visie omtrent de oorlog in Oekraïne. Storen mensen zich daar
Het is mij werkelijk ontgaan.quote:
Na het afgelopen jaar is het uitblijven van een wekelijkse ruzie ook nieuwswaardigquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:26 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Verder is er echt geen politiek nieuws of wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2025 08:40:07 ]
quote:Op zondag 20 juli 2025 11:50 schreef nostra het volgende:
Goed interview met vader en zoon Ellian. In cadeaulink, want het abonnementspercentage op EW zal hier niet al te hoog liggen.
https://tinyurl.com/2av7vzas
Grappig, ik dacht altijd dat Afshin hem naar het magnum opus van James Joyce had genoemd.quote:Zijn zoon gaf hij de naam van de hoofdpersoon uit de Odyssee van Homerus.
Nee, niet naar Ulyssus, Odysseus. Snap de link ook niet helemaal.quote:[b]Op zondag 20 juli 2025 12:02 schl
[..]
Grappig, ik dacht altijd dat Afshin hem naar het magnum opus van James Joyce had genoemd.
😂😂😂quote:Op zondag 20 juli 2025 19:02 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet het plagiaat er bijna niet aan af.
Leuk ook met die "V" van Vlaanderen op de achtergrond. Had daar dan nog op z'n minst een "N" van gemaakt, dan leek er nog iets van werk ingestoken.
[ x ]
Da's de V van Vrijheid!quote:Op zondag 20 juli 2025 19:02 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk ook met die "V" van Vlaanderen op de achtergrond. Had daar dan nog op z'n minst een "N" van gemaakt, dan leek er nog iets van werk ingestoken.
[ x ]
Bij volt lenen ze ook de het reclame materiaal van elkaarquote:Op zondag 20 juli 2025 19:02 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
[ x ]
quote:Op zondag 20 juli 2025 19:02 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
[ x ]
Dit is typisch zo'n gevalletje van ik heb een neefje die handig is met computers, die kan wel wat maken.quote:Op zondag 20 juli 2025 19:02 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
[ x ]
Zodra ik dat merk, zal ik per direct een zaak aanspannen. Zijn ze gek geworden?quote:Op maandag 21 juli 2025 12:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Je zal maar model zijn voor een populistische partij en je foto wordt gebruikt voor cosmetica
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |