😂😂😂quote:Op zondag 20 juli 2025 19:02 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet het plagiaat er bijna niet aan af.
Leuk ook met die "V" van Vlaanderen op de achtergrond. Had daar dan nog op z'n minst een "N" van gemaakt, dan leek er nog iets van werk ingestoken.
[ x ]
Da's de V van Vrijheid!quote:Op zondag 20 juli 2025 19:02 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk ook met die "V" van Vlaanderen op de achtergrond. Had daar dan nog op z'n minst een "N" van gemaakt, dan leek er nog iets van werk ingestoken.
[ x ]
Bij volt lenen ze ook de het reclame materiaal van elkaarquote:Op zondag 20 juli 2025 19:02 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
[ x ]
quote:Op zondag 20 juli 2025 19:02 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
[ x ]
Dit is typisch zo'n gevalletje van ik heb een neefje die handig is met computers, die kan wel wat maken.quote:Op zondag 20 juli 2025 19:02 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
[ x ]
Zodra ik dat merk, zal ik per direct een zaak aanspannen. Zijn ze gek geworden?quote:Op maandag 21 juli 2025 12:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Je zal maar model zijn voor een populistische partij en je foto wordt gebruikt voor cosmetica
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
Jammer dat ze rechts is, ik zou zo op haar stemmen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:52 schreef nostra het volgende:
Interview met Coenradie
https://www.ewmagazine.nl(...)uwen%E2%80%99_248790
politiek heeft mensen als zij nodig, geen lapzwansen die zeuren over biodiversiteit , airport Lelystad en Schiphol zich aan de snelweg vastlijmen , een paar weken later zelf vliegen naar Turkijequote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jammer dat ze rechts is, ik zou zo op haar stemmen.
quote:De overheid is voor hen één groot, log verhaal waarin ze steeds minder vertrouwen hebben.
Ik heb behoefte aan het echte geluid, aan de menselijke kant, aan helderheid.'
Op het ministerie kunnen ze twee woorden van haar dromen, zegt ze met een glimlach. '
Tijdpad en jip-en-janneketaal. Iedereen moet begrijpen wat er in een brief staat.
Wees helder in je verwachtingen. Ik ben resultaatgericht.
Haar optreden bij Eva wekte bewondering
De PVV-leider leerde haar onbedoeld om haar 'innerlijk kompas' te volgen. Ze nam de regie en besloot haar verhaal te vertellen en het niet aan hem te laten.
Op tv bij Eva wekte ze bewondering met hoe ze ratio én emotie toonde en inzicht gaf in het conflict.
Het was strategie.
'Er werd veel gesproken óver mijn portefeuille, maar ik was de baas.
Niet de partijleider die dit ging zitten framen.'
Veel zaken kan ze tot haar spijt niet afmaken. Maar met haar stijl van doorpakken bereikte ze toch al resultaten. Zo zette ze femicide en de bestrijding ervan op de kaart
. In september begint er een publiekscampagne over.
'
Friesland keert zich in opdracht van Ruzzia af van de Nederlandse defensie , op weg naar een zelfstandig Frieslandquote:Op maandag 21 juli 2025 19:56 schreef Kickinalfa het volgende:
https://www.omropfryslan.(...)igt-natuurvergunning
We houden elkaar iig lekker bezig, wel vergunning, geen vergunning, nieuwe vergunning.
En maakt dit nu een verschil uit?
quote:© Lennard Jan Geerts
De natuurvergunning van de vliegbasis in Leeuwarden wordt vernietigd.
Dat heeft de rechter bepaald.
Milieu- en natuurorganisaties en Defensie staan al lange tijd tegenover elkaar over wat betreft de natuurvergunning voor de vliegbasis.
De organisaties vinden dat er te weinig rekening is gehouden met de impact van de vliegbewegingen op sommige natuurgebieden.
De impact van geluid zou volgens hen veel groter zijn dan defensie stelt en de uitstoot van stikstof zou beter meegenomen moeten worden.
.De rechtbank geeft hen daarin gelijk.
Ik weet niet of het spreekwoord van Hans Teeuwen ook andersom werkt.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jammer dat ze rechts is, ik zou zo op haar stemmen.
Nee rechtste meisjes vallen ook op rechtse praatjes.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:48 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik weet niet of het spreekwoord van Hans Teeuwen ook andersom werkt.
quote:Nederland schaarde zich eerder deze week achter een dringende oproep van 25 landen aan Israël om het geweld in Gaza te staken en veel meer voedselhulp toe te laten. Maar dat gaat de partijen niet ver genoeg. „Het kabinet doet nog steeds niks”, aldus Paternotte. De kans op een meerderheid voor het verzoek lijkt klein. GroenLinks-PvdA en D66 hebben samen 34 zetels in de Kamer
Pas maar op, voordat je het weet ben je antisemitisch!quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:48 schreef Bluesdude het volgende:
Waar de Nederlandse politiek tegen rode lijnen is om Israel te stoppen.
Een spoeddebat komt er niet en alswel.... dan besluit men tot niet veel.
AD
[..]
Dat ben je tegenwoordig al als je ergens een komma verkeerd zet, dus dat zegt niet zo veel.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Pas maar op, voordat je het weet ben je antisemitisch!
Zien die linkse mensen ook eens waar dat toe leidt.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:33 schreef Bluesdude het volgende:
Palestina werd veroverd... door nareis met nareis en nog meer nareis
Als Piri een oproep doet voor een debat over Israël moet dat altijd genegeerd worden.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:48 schreef Bluesdude het volgende:
Waar de Nederlandse politiek tegen rode lijnen is om Israel te stoppen.
Een spoeddebat komt er niet en alswel.... dan besluit men tot niet veel.
AD
[..]
Fun fact, AOC heeft van de week tegen een soortgelijke Amerikaanse motie gestemd, om maar even aan te geven hoe knettergek je wel niet moet zijn om voor zo'n motie te stemmen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:40 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Als Piri een oproep doet voor een debat over Israël moet dat altijd genegeerd worden.
Waarom vind je een spoeddebat aanvragen knettergek ? Een debat met de Kamer en regering over een situatie van moordpartijen, uithongering, voedsel en medische hulp blokkeren, met als endlosung een etnische zuivering ?quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Fun fact, AOC heeft van de week tegen een soortgelijke Amerikaanse motie gestemd, om maar even aan te geven hoe knettergek je wel niet moet zijn om voor zo'n motie te stemmen.
Ik bedoelde eigenlijk die motie om geen defensieve wapens meer te leveren aan Israel, daar was dus deze week in het huis in Amerika een soortgelijke motie die dus ook 'gewoon' door extreemlinkse types als AOC werd weggestemd omdat ze het veel te ver vonden gaan.quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Waarom vind je een spoeddebat aanvragen knettergek ? Een debat met de Kamer en regering over een situatie van moordpartijen, uithongering, voedsel en medische hulp blokkeren, met als endlosung een etnische zuivering ?
Dat heet democratie...
Links in Amerika is wel heel wat anders dan Europees links.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk die motie om geen defensieve wapens meer te leveren aan Israel, daar was dus deze week in het huis in Amerika een soortgelijke motie die dus ook 'gewoon' door extreemlinkse types als AOC werd weggestemd omdat ze het veel te ver vonden gaan.
Maar dit is AOC die al vanaf het begin genocide roept en behoort tot de meest linkerflank en meest anti-Israëlische groep van de democratische partij.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Links in Amerika is wel heel wat anders dan Europees links.
Amerika staat ook sinds oudsher achter Israel. In Europa zijn we dan toch stuk kritischer tegenover Israel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |