SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Makkelijk en lekker. Waren meer dingen maar zo- oh wacht.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:08 schreef Ama het volgende:
@:TheStigsDutchCousin zo makkelijk maar wel lekker zo af en toe.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Makkelijk en lekker. Waren meer dingen maar zo- oh wacht.
quote:
hallo!quote:
kan beidenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
Denken jullie dat mensen die alleen over zichzelf praten en weinig vragen stellen dat doen uit desinteresse of dat ze sociaal gewoon niet zo vaardig zijn ?
Verschilt per persoon.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
Denken jullie dat mensen die alleen over zichzelf praten en weinig vragen stellen dat doen uit desinteresse of dat ze sociaal gewoon niet zo vaardig zijn ?
Verschilt. Ik heb zelf (daar gaan we alquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
van beide ken ik wel voorbeeldenquote:
Ben je dan bang dat ze je vragen stom vinden ofzo?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Verschilt. Ik heb zelf (daar gaan we al) soms best moeite met vragen stellen uit een soort verlegenheid. Maar als ik comfortabel ben kan ik best actief geīnteresseerd zijn.
Net als dat sommige mensen vaak reageren op een verhaal met "ohja ik had laatst ook.."quote:
Monster doet dit heel erg. Die vraagt dan bv van hoe gaat het met die en die en dan vertel je hoe het gaat en als het dan fysiek wat minder gaat weet ze dat heel goed om te buigen naar haar eigen kwaaltjesquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net als dat sommige mensen vaak reageren op een verhaal met "ohja ik had laatst ook.."
Sommigen doen dat omdat het nou eenmaal over hun moet gaan
Anderen doen dat om te laten zien dat ze je begrijpen. Alleen is niet iedereen daar even handig in
Check, is blijkbaar ook een ASS/ADHD dingetje. Niet met de insteek dat de eigen ervaring zo relevant is, maar meer om te tonen dat het gesnapt wordt, want redelijk vergelijkbare ervaring.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net als dat sommige mensen vaak reageren op een verhaal met "ohja ik had laatst ook.."
Sommigen doen dat omdat het nou eenmaal over hun moet gaan
Anderen doen dat om te laten zien dat ze je begrijpen. Alleen is niet iedereen daar even handig in
Nee, ik ben niet naar de plastisch chirurg geweest. Een erg oud gezicht, ook hier. Maar ik ben een hele tijd amper op het internet geweest. Geen idee waarom ik hier weer kom kijken. Maar ik leef nog, voor mensen die het wat boeitquote:
Welkom terug Phenoquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet naar de plastisch chirurg geweest. Een erg oud gezicht, ook hier. Maar ik ben een hele tijd amper op het internet geweest. Geen idee waarom ik hier weer kom kijken. Maar ik leef nog, voor mensen die het wat boeit
Voor mij ben je nieuwquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet naar de plastisch chirurg geweest. Een erg oud gezicht, ook hier. Maar ik ben een hele tijd amper op het internet geweest. Geen idee waarom ik hier weer kom kijken. Maar ik leef nog, voor mensen die het wat boeit
ben jij nog zo'n broekie?quote:
"Er bestaan geen domme vragen of antwoorden."quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je dan bang dat ze je vragen stom vinden ofzo?
Hier wel.quote:
Alleen domme mensen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Er bestaan geen domme vragen of antwoorden."
Meanwhile, in real life:
[ afbeelding ]
dat wordt lastig om zo iemand te vinden tegenwoordig.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Er bestaan geen domme vragen of antwoorden."
Meanwhile, in real life:
[ afbeelding ]
"A wild Pheno appeared, it is super confusing!"quote:
goed bezigquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:06 schreef bitterbal het volgende:
de loopband met incline was een groot succes. 80 minuten gelopen
Amper op het internet zijn zouden meer mensen moeten doen, knap hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
"TheStigsDutchCousin throws a Master Ball!"quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
"A wild Pheno appeared, it is super confusing!"
What are you implying here, mister?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:26 schreef STING het volgende:
[..]
Amper op het internet zijn zouden meer mensen moeten doen, knap hoor
Mee eens.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:26 schreef STING het volgende:
[..]
Stom genoeg vind ik het steeds meer een poel des verderfs worden: nepnieuws, boze mensen op socials/comment sections, geen discussies maar `'ik heb gelijk". Het internet was leuk toen het voor nerds was. Ik word oud.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:26 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Monster doet dit heel erg. Die vraagt dan bv van hoe gaat het met die en die en dan vertel je hoe het gaat en als het dan fysiek wat minder gaat weet ze dat heel goed om te buigen naar haar eigen kwaaltjes
Ja soms moet je de persoon wat beter kennen om te bepalen of het vanuit de ik ben belangrijker hoek of uit de ik begrijp het hoek komtquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check, is blijkbaar ook een ASS/ADHD dingetje. Niet met de insteek dat de eigen ervaring zo relevant is, maar meer om te tonen dat het gesnapt wordt, want redelijk vergelijkbare ervaring.
Het wordt nog erger.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stom genoeg vind ik het steeds meer een poel des verderfs worden: nepnieuws, boze mensen op socials/comment sections, geen discussies maar `'ik heb gelijk". Het internet was leuk toen het voor nerds was. Ik word oud.
Toch duurt mijn pensioen nog even. Demotiverend
Vroeger was ook echt alles beter op de 'digitale snelweg', maar in de wereld eigenlijk ook, nu echtquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stom genoeg vind ik het steeds meer een poel des verderfs worden: nepnieuws, boze mensen op socials/comment sections, geen discussies maar `'ik heb gelijk". Het internet was leuk toen het voor nerds was. Ik word oud.
Je bent zelf nieuw!quote:
En hoe gaat ie met jou? Al aan de betere hand?quote:
Social media is een ziekte en de influencers zijn de virussen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:33 schreef STING het volgende:
[..]
Vroeger was ook echt alles beter op de 'digitale snelweg', maar in de wereld eigenlijk ook, nu echt
Social media is een ware vloek op alles.
I know.quote:
JA IK WEET HETquote:
Niet bestralen zou fijn zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Social media is een ziekte en de influencers zijn de virussen.
Ik gebruikte een andere metafoor maar die mag niet meer
Lang leve AIquote:
Ja!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
En hoe gaat ie met jou? Al aan de betere hand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik zat in 1999 denk ik al op FOK!. Ik heb ergens daartussen denk ik 13 jaar als 'PR' voor FOK!games gehobbied. Nou ja, een uit de hand gelopen hobby mag je wel zeggenquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja!You go girl!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij zoekt er nog 1?quote:
maar je werd wel aangetrokken door de tt..quote:
Heej! Welkom terugquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Diertjesquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:46 schreef Pheno het volgende:
En natuurlijk leeft deze ook nog:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar je werd wel aangetrokken door de tt..
Dat m'n vragen misschien kunstmatig / onoprecht overkomen. Algemeen sociaal angstig gestuntel.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je dan bang dat ze je vragen stom vinden ofzo?
Ah ik snap hemquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat m'n vragen misschien kunstmatig / onoprecht overkomen. Algemeen sociaal angstig gestuntel.
Lijkt me toch behoorlijk pittig in een rolstoel.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:53 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/2575501
Die gozer die als eerste was zit in een rolstoel
Leuk dat ie het zelf over loopt heeft.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:53 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/2575501
Die gozer die als eerste was zit in een rolstoel
Maar je kan af een toe wel even je handen rust geven en toch vooruit komen. Als je loopt, kan je je benen geen rust geven zonder vooruit te komen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt me toch behoorlijk pittig in een rolstoel.
T leven kan raar lopenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Leuk dat ie het zelf over loopt heeft.
Sterktequote:
Insert Lucile Werner grapjequote:
Je hebt vast nog trauma's van al die spelfoutenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:48 schreef maily het volgende:
[..]
Heej! Welkom terug![]()
Heel wat game-reviews van je gezien
Het is een cheater, niet eens kans op blaren onder zijn voetenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Leuk dat ie het zelf over loopt heeft.
Luciel Werner ookquote:
Ik slaap wel beter moet ik zeggenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt vast nog trauma's van al die spelfouten
Mailyquote:
hier in de brandgang achter groeit er ook één.quote:
Zo te zien is er ook minder te doenquote:
hee, een Maily hierquote:
quote:
Ik heb @Koen66 heul nog niet gezienquote:
Alleen haar struik.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:05 schreef mschol het volgende:
[..]
vlinder ruikt kennelijk lekker @:EttovanBelgie
O_oquote:
Sorry, was bezig met Sinterklaas-dingenquote:
okequote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga namens jullie zo cocktails drinken. Vraag me niet waarom, het moet gewoon.
Hah, de mijne heeft geen alcohol.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga namens jullie zo cocktails drinken. Vraag me niet waarom, het moet gewoon.
quote:
Wat voor ambtenarentijd is dit nou weerquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:44 schreef Pheno het volgende:
Ik ga weer afsluiten, werkwerkwerk af, deze loonslaaf gaat weekend houden.
prima tijdenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat voor ambtenarentijd is dit nou weer
Dat zal het zijn dan.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hah, de mijne heeft geen alcohol.
Werkt welquote:
Opent wel iemand een nieuwequote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:01 schreef mschol het volgende:
[..]
dan had je het topic echt vermoord, dus nee
kan je zien als je online bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoorde een verhaal van een man met een zoon (1e vrouw overleden) die was hertrouwtquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:06 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je zien als je online bent
Ah leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
succes daarmeequote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik hoorde een verhaal van een man met een zoon (1e vrouw overleden) die was hertrouwt
en die zoon trouwde met een meid en kreeg 2 kinderen
maar stiekem hokte hij dus blijkbaar met zijn stiefmoeder
en dat kwam aan het licht omdat stiefmoeder zwanger
en oma gaat dus een halfbroer/zus/tante/oom baren
dus nu wil ik eigenlijk de sims spelen om dat na te bootsen
is die wel rammstein proof?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:08 schreef Ama het volgende:
Toch netjes dat ze bij Tomorrowland een nieuw podium hebben opgezet zo snel.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:06 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je zien als je online bent
DategamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Is gewoon een standaard podium wat ze snel ergens hebben gehuurd.quote:
dat spelletje speel ik maar niet...quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik hoorde een verhaal van een man met een zoon (1e vrouw overleden) die was hertrouwt
Ik ben benieuwd naar je progress daarin.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben nu het gelukkige gezin aan het makenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je progress daarin.
Zoiets had ik eens toen ik een hoerenkast had gebouwd.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb twee films die me wel interessant lijken die allebei niet meer in Imax/Dolby Cinema te zien zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:19 schreef mschol het volgende:
oh, misschien nog wel naar de bios dit weekend
Veel plezier.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:41 schreef Haags het volgende:
Vanavond avondje hitster spelen met vrienden. #zinan @:bomenverzameling
wat goooooooooooooeeeeeeeeedquote:
Er was gewoon niet meer dat ik leuk vondquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:12 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben er wel weer klaar mee voor vandaag, nog een paar steunlatjes en dan kunnen de platen ook tegen het plafond en kan ik daarna de vloer gaan leggen
[ afbeelding ]
owquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er was gewoon niet meer dat ik leuk vond
Wanne bende man.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Logeerkonijn heeft eigen speeltuin
[ afbeelding ]
Volgens ai:quote:
goedemorgenquote:
dat boeit me echt niks.. vooral wil ik geen pauzequote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb twee films die me wel interessant lijken die allebei niet meer in Imax/Dolby Cinema te zien zijn
Dan niet
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:35 schreef Nattekat het volgende:
Zo wat een warmte buiten
* Nattekat zet streep door geplande hiit
Welke twee?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb twee films die me wel interessant lijken die allebei niet meer in Imax/Dolby Cinema te zien zijn
Dan niet
Zeer jammer van het zeer warme weer.quote:
gewoon niet...quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeer jammer van het zeer warme weer.
Even kijken hoe we dat door gaan komen met zijn allen!
Nouja, zonde.quote:
Hopelijk komt logeerkonijn er goed doorheen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeer jammer van het zeer warme weer.
Even kijken hoe we dat door gaan komen met zijn allen!
gewoon je electronica boobytrappenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, zonde.
Hopelijk is iemand van jullie bereid mijn internetgeschiedenis te wissen overmorgen.
Doe ik ook altijdquote:
hoezo geen zin? geen zin om tijdelijk daar te gaan wonen?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maandag en dinsdag werken, woensdag zoals altijd vrij en dan donderdag naar die logeerplek. Zo géén zin in
Natte handdoek erbij leggen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hopelijk komt logeerkonijn er goed doorheen.
De zon staat er gelukkig niet op. Dat scheelt.quote:
Dit welquote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:43 schreef mschol het volgende:
[..]
hier dus vooral heel warm..
zeldzaam, onweer
Onweer heb je toch alleen in andere landenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:43 schreef mschol het volgende:
[..]
hier dus vooral heel warm..
zeldzaam, onweer
in 5 jaar volgens mij 1x hier gehad?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onweer heb je toch alleen in andere landen
Vanaf het middaguur ongeveer komt hier al regen.quote:
Dan komt het onze kant opquote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanaf het middaguur ongeveer komt hier al regen.
Ik zou wel meer onweer willen.quote:
samequote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou wel meer onweer willen.
Nee, daar waar hij woont denk ik.quote:
Ja. het is een noodgedwongen tussenstap. Ik was liever meteen naar de nieuwe woning gegaan ipv dit. Ja het is overmacht, dat snap ik ook wel. Ik had al op een andere plek willen zitten, maar ja dat die eerder gesloten gaat worden dan ze aanvankelijk dachten had het management ook niet kunnen voorzien. Maar toch zijn er gewoon fouten gemaakt door het Management. En daar ben ik een beetje het dupe vanquote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoezo geen zin? geen zin om tijdelijk daar te gaan wonen?
Maar ik zag geen onweer op de radar bij het weerbericht.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan komt het onze kant op
Dit is een beetje de kerstkaartencyclus. Maar die slaat geen jaren over.quote:
yes, regen... veul regen...quote:
Nou zegquote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik zag geen onweer op de radar bij het weerbericht.
😑😑😑quote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
yes, regen... veul regen...
dus ook veel...
NAAKTSLAKKEN
ik denk idd dat je dat het niet zo moet zien.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. het is een noodgedwongen tussenstap. Ik was liever meteen naar de nieuwe woning gegaan ipv dit. Ja het is overmacht, dat snap ik ook wel. Ik had al op een andere plek willen zitten, maar ja dat die eerder gesloten gaat worden dan ze aanvankelijk dachten had het management ook niet kunnen voorzien. Maar toch zijn er gewoon fouten gemaakt door het Management. En daar ben ik een beetje het dupe van
Maar misschien moet ik dit niet zo zien...
Goed zo door gaan, dan pak ik vlinder af.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
yes, regen... veul regen...
dus ook veel...
NAAKTSLAKKEN
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed zo door gaan, dan pak ik vlinder af.
Ik meen hetquote:
Pfff, niet onder de indrukquote:
wacht maarquote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pfff, niet onder de indruk
Ik wacht.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:57 schreef mschol het volgende:
[..]
we hebben een wachtlijst bij etto dan..
misschien maar een congalijn van maken?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:57 schreef mschol het volgende:
[..]
we hebben een wachtlijst bij etto dan..
misschien maar een congalijn van maken?
Als je het echt druk hebt zeg je dat geen 3 keer.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je het echt druk hebt zeg je dat geen 3 keer.
Lol drie keer zegt die.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je het echt druk hebt zeg je dat geen 3 keer.
Klopt toch?quote:
HELMOND, PAREL VAN 'T LANDquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Druk met het regelen met zijn uitreisvisum om Helmond te verlaten zeker...
Er zijn al te veel plaatsen die die titel claimen..quote:
quote:
quote:Een parel is een hard, rond voorwerp dat door bepaalde weekdieren (hoofdzakelijk oesters, soms slakken) wordt gemaakt
Ik ga zo intensief een zak chips eten. .quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:34 schreef Nattekat het volgende:
Toch maar even die hiit doen. Recht voor de airco zou het wel te doen moeten zijn.
Jouw plan klinkt beterquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga zo intensief een zak chips eten. .
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga zo intensief een zak chips eten. .
van het fietsenquote:
Dat denk ik jaquote:
Join the clubquote:
volgens mij zat Ama ook in de clubquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Goed plan welquote:
af en toe een aai enzoquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:11 schreef Ama het volgende:
Nu kan ik alleen niet meer op de bank liggen maar ik vind het wel gezellig als ze naast me ligt.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
volgens mij zat Ama ook in de club
Randomquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:13 schreef mschol het volgende:
ja, ik ga weer filmpjes kijken van iemand die beverdammen sloopt
Veel plezier.quote:
Beste tv ooit.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel plezier.
Altijd lachen die gasten
www.tenor.comquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:24 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga morgen eens kijken of ik wat leuke plaatjes kan vinden
klaag de fabrikant aanquote:
dan moet je het beter doen. opnieuw makenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:38 schreef mschol het volgende:
[..]
moet ik mijzelf aanklagen, das niet echt productief
Met eigen baksels noem je dat "rustiek" of "ambachtelijk"quote:
ik heb maar 1 pakjequote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet je het beter doen. opnieuw maken
geen idee, eerst afkoelen, dan glazuur erover..quote:
ik niet, gewoon schots en scheefquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met eigen baksels noem je dat "rustiek" of "ambachtelijk"
ze zijn dus nog niet roze?!?!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb maar 1 pakje
[..]
geen idee, eerst afkoelen, dan glazuur erover..
andere glazuurkleur maken en dan is het bewust.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben solidair met essnhills.
Benen zijn helemaal naar de gedver
"Home made"quote:
Is wel vreemd dat het een veel langere naam heeft omdat een belangrijk onderdeel nog ontbreektquote:
tja..quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is wel vreemd dat het een veel langere naam heeft omdat een belangrijk onderdeel nog ontbreekt
Ik heb een keer gele gehadquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
andere glazuurkleur maken en dan is het bewust.
hmm... nee de smaak moet gewoon normaal blijven.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een keer gele gehad
Was in die paar weken dat ik in de koekfabriek werkte. Waren ze aan het experimenteren met iets voor Pasen, dus gele roze koeken. Maar ze hadden ze smaak ook aangepast
Personeel mocht proeven en een oordeel geven
Was echt niet te hachelen
Niet dat soort plaatjesquote:
gewoon niet opzij laten jagen..quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:02 schreef Ama het volgende:
Ah Hedwig ligt weer tussen mij en de bank aan de andere kant dus die gaat zo steeds uitgebreider liggen zodat ik steeds meer naar links moet.
Nou ja moet op een gegeven moment toch weer drinken pakken ofzo.quote:
Neeheequote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.pornpics.com dat soort plaatjes ?
dan schuif je je poes opzij..quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja moet op een gegeven moment toch weer drinken pakken ofzo.
Dus.. de kat?quote:
Heb net de wekker gezet voor de grote Bodensee meet.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, de zon is weg. Beneden bruist de kermis weer met geremixte jaren 80 hits. Ik neem nog maar een biertje
Op de kermis?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb net de wekker gezet voor de grote Bodensee meet.
Haha na wat een cutie.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:41 schreef mschol het volgende:
https://www.facebook.com/watch/?v=1606195210054340
@:ama
Ik probeerde het en toen viel ze van de bank dus nu ligt ze maar weer op de andere bank.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik probeerde het en toen viel ze van de bank dus nu ligt ze maar weer op de andere bank.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:15 schreef Nattekat het volgende:
Don't you want me like I want you, baby?
Don't you need me like I need you now?
Tijdje niet gehoord, is toch weer goed geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |