quote:
Wat voor ambtenarentijd is dit nou weerquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:44 schreef Pheno het volgende:
Ik ga weer afsluiten, werkwerkwerk af, deze loonslaaf gaat weekend houden.
prima tijdenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat voor ambtenarentijd is dit nou weer
Dat zal het zijn dan.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hah, de mijne heeft geen alcohol.
Werkt welquote:
Opent wel iemand een nieuwequote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:01 schreef mschol het volgende:
[..]
dan had je het topic echt vermoord, dus nee
kan je zien als je online bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoorde een verhaal van een man met een zoon (1e vrouw overleden) die was hertrouwtquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:06 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je zien als je online bent
Ah leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
succes daarmeequote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik hoorde een verhaal van een man met een zoon (1e vrouw overleden) die was hertrouwt
en die zoon trouwde met een meid en kreeg 2 kinderen
maar stiekem hokte hij dus blijkbaar met zijn stiefmoeder
en dat kwam aan het licht omdat stiefmoeder zwanger
en oma gaat dus een halfbroer/zus/tante/oom baren
dus nu wil ik eigenlijk de sims spelen om dat na te bootsen
is die wel rammstein proof?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:08 schreef Ama het volgende:
Toch netjes dat ze bij Tomorrowland een nieuw podium hebben opgezet zo snel.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:06 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je zien als je online bent
DategamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Is gewoon een standaard podium wat ze snel ergens hebben gehuurd.quote:
dat spelletje speel ik maar niet...quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik hoorde een verhaal van een man met een zoon (1e vrouw overleden) die was hertrouwt
Ik ben benieuwd naar je progress daarin.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben nu het gelukkige gezin aan het makenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je progress daarin.
Zoiets had ik eens toen ik een hoerenkast had gebouwd.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb twee films die me wel interessant lijken die allebei niet meer in Imax/Dolby Cinema te zien zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:19 schreef mschol het volgende:
oh, misschien nog wel naar de bios dit weekend
Veel plezier.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:41 schreef Haags het volgende:
Vanavond avondje hitster spelen met vrienden. #zinan @:bomenverzameling
Er was gewoon niet meer dat ik leuk vondquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:12 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben er wel weer klaar mee voor vandaag, nog een paar steunlatjes en dan kunnen de platen ook tegen het plafond en kan ik daarna de vloer gaan leggen
[ afbeelding ]
owquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er was gewoon niet meer dat ik leuk vond
Wanne bende man.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Logeerkonijn heeft eigen speeltuin
[ afbeelding ]
Volgens ai:quote:
goedemorgenquote:
dat boeit me echt niks.. vooral wil ik geen pauzequote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb twee films die me wel interessant lijken die allebei niet meer in Imax/Dolby Cinema te zien zijn
Dan niet
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:35 schreef Nattekat het volgende:
Zo wat een warmte buiten
* Nattekat zet streep door geplande hiit
Welke twee?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb twee films die me wel interessant lijken die allebei niet meer in Imax/Dolby Cinema te zien zijn
Dan niet
Zeer jammer van het zeer warme weer.quote:
gewoon niet...quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeer jammer van het zeer warme weer.
Even kijken hoe we dat door gaan komen met zijn allen!
Nouja, zonde.quote:
Hopelijk komt logeerkonijn er goed doorheen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeer jammer van het zeer warme weer.
Even kijken hoe we dat door gaan komen met zijn allen!
gewoon je electronica boobytrappenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, zonde.
Hopelijk is iemand van jullie bereid mijn internetgeschiedenis te wissen overmorgen.
Doe ik ook altijdquote:
hoezo geen zin? geen zin om tijdelijk daar te gaan wonen?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maandag en dinsdag werken, woensdag zoals altijd vrij en dan donderdag naar die logeerplek. Zo géén zin in
Natte handdoek erbij leggen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hopelijk komt logeerkonijn er goed doorheen.
De zon staat er gelukkig niet op. Dat scheelt.quote:
Dit welquote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:43 schreef mschol het volgende:
[..]
hier dus vooral heel warm..
zeldzaam, onweer
Onweer heb je toch alleen in andere landenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:43 schreef mschol het volgende:
[..]
hier dus vooral heel warm..
zeldzaam, onweer
in 5 jaar volgens mij 1x hier gehad?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onweer heb je toch alleen in andere landen
Vanaf het middaguur ongeveer komt hier al regen.quote:
Dan komt het onze kant opquote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanaf het middaguur ongeveer komt hier al regen.
Ik zou wel meer onweer willen.quote:
samequote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou wel meer onweer willen.
Nee, daar waar hij woont denk ik.quote:
Ja. het is een noodgedwongen tussenstap. Ik was liever meteen naar de nieuwe woning gegaan ipv dit. Ja het is overmacht, dat snap ik ook wel. Ik had al op een andere plek willen zitten, maar ja dat die eerder gesloten gaat worden dan ze aanvankelijk dachten had het management ook niet kunnen voorzien. Maar toch zijn er gewoon fouten gemaakt door het Management. En daar ben ik een beetje het dupe vanquote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoezo geen zin? geen zin om tijdelijk daar te gaan wonen?
Maar ik zag geen onweer op de radar bij het weerbericht.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan komt het onze kant op
Dit is een beetje de kerstkaartencyclus. Maar die slaat geen jaren over.quote:
yes, regen... veul regen...quote:
Nou zegquote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik zag geen onweer op de radar bij het weerbericht.
😑😑😑quote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
yes, regen... veul regen...
dus ook veel...
NAAKTSLAKKEN
ik denk idd dat je dat het niet zo moet zien.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. het is een noodgedwongen tussenstap. Ik was liever meteen naar de nieuwe woning gegaan ipv dit. Ja het is overmacht, dat snap ik ook wel. Ik had al op een andere plek willen zitten, maar ja dat die eerder gesloten gaat worden dan ze aanvankelijk dachten had het management ook niet kunnen voorzien. Maar toch zijn er gewoon fouten gemaakt door het Management. En daar ben ik een beetje het dupe van
Maar misschien moet ik dit niet zo zien...
Goed zo door gaan, dan pak ik vlinder af.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
yes, regen... veul regen...
dus ook veel...
NAAKTSLAKKEN
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed zo door gaan, dan pak ik vlinder af.
Ik meen hetquote:
Pfff, niet onder de indrukquote:
wacht maarquote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pfff, niet onder de indruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |