Ik heb @Koen66 heul nog niet gezienquote:
Alleen haar struik.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:05 schreef mschol het volgende:
[..]
vlinder ruikt kennelijk lekker @:EttovanBelgie
O_oquote:
Sorry, was bezig met Sinterklaas-dingenquote:
okequote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga namens jullie zo cocktails drinken. Vraag me niet waarom, het moet gewoon.
Hah, de mijne heeft geen alcohol.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga namens jullie zo cocktails drinken. Vraag me niet waarom, het moet gewoon.
quote:
Wat voor ambtenarentijd is dit nou weerquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:44 schreef Pheno het volgende:
Ik ga weer afsluiten, werkwerkwerk af, deze loonslaaf gaat weekend houden.
prima tijdenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat voor ambtenarentijd is dit nou weer
Dat zal het zijn dan.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hah, de mijne heeft geen alcohol.
Werkt welquote:
Opent wel iemand een nieuwequote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:01 schreef mschol het volgende:
[..]
dan had je het topic echt vermoord, dus nee
kan je zien als je online bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoorde een verhaal van een man met een zoon (1e vrouw overleden) die was hertrouwtquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:06 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je zien als je online bent
Ah leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
succes daarmeequote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik hoorde een verhaal van een man met een zoon (1e vrouw overleden) die was hertrouwt
en die zoon trouwde met een meid en kreeg 2 kinderen
maar stiekem hokte hij dus blijkbaar met zijn stiefmoeder
en dat kwam aan het licht omdat stiefmoeder zwanger
en oma gaat dus een halfbroer/zus/tante/oom baren
dus nu wil ik eigenlijk de sims spelen om dat na te bootsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |