goedemorgenquote:

dat boeit me echt niks.. vooral wil ik geen pauzequote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb twee films die me wel interessant lijken die allebei niet meer in Imax/Dolby Cinema te zien zijn
Dan niet

quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:35 schreef Nattekat het volgende:
Zo wat een warmte buiten
* Nattekat zet streep door geplande hiit

Welke twee?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb twee films die me wel interessant lijken die allebei niet meer in Imax/Dolby Cinema te zien zijn
Dan niet

Zeer jammer van het zeer warme weer.quote:

gewoon niet...quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeer jammer van het zeer warme weer.
Even kijken hoe we dat door gaan komen met zijn allen!

Nouja, zonde.quote:

Hopelijk komt logeerkonijn er goed doorheen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeer jammer van het zeer warme weer.
Even kijken hoe we dat door gaan komen met zijn allen!

gewoon je electronica boobytrappenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, zonde.
Hopelijk is iemand van jullie bereid mijn internetgeschiedenis te wissen overmorgen.

Doe ik ook altijdquote:

hoezo geen zin? geen zin om tijdelijk daar te gaan wonen?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maandag en dinsdag werken, woensdag zoals altijd vrij en dan donderdag naar die logeerplek. Zo géén zin in

Natte handdoek erbij leggen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hopelijk komt logeerkonijn er goed doorheen.

De zon staat er gelukkig niet op. Dat scheelt.quote:

Dit welquote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:43 schreef mschol het volgende:
[..]
hier dus vooral heel warm..
zeldzaam, onweer

Onweer heb je toch alleen in andere landenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:43 schreef mschol het volgende:
[..]
hier dus vooral heel warm..
zeldzaam, onweer

in 5 jaar volgens mij 1x hier gehad?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onweer heb je toch alleen in andere landen

Vanaf het middaguur ongeveer komt hier al regen.quote:

Dan komt het onze kant opquote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanaf het middaguur ongeveer komt hier al regen.

Ik zou wel meer onweer willen.quote:

samequote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou wel meer onweer willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |