SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Makkelijk en lekker. Waren meer dingen maar zo- oh wacht.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:08 schreef Ama het volgende:
@:TheStigsDutchCousin zo makkelijk maar wel lekker zo af en toe.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Makkelijk en lekker. Waren meer dingen maar zo- oh wacht.
quote:
hallo!quote:
kan beidenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
Denken jullie dat mensen die alleen over zichzelf praten en weinig vragen stellen dat doen uit desinteresse of dat ze sociaal gewoon niet zo vaardig zijn ?
Verschilt per persoon.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
Denken jullie dat mensen die alleen over zichzelf praten en weinig vragen stellen dat doen uit desinteresse of dat ze sociaal gewoon niet zo vaardig zijn ?
Verschilt. Ik heb zelf (daar gaan we alquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
van beide ken ik wel voorbeeldenquote:
Ben je dan bang dat ze je vragen stom vinden ofzo?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Verschilt. Ik heb zelf (daar gaan we al) soms best moeite met vragen stellen uit een soort verlegenheid. Maar als ik comfortabel ben kan ik best actief geīnteresseerd zijn.
Net als dat sommige mensen vaak reageren op een verhaal met "ohja ik had laatst ook.."quote:
Monster doet dit heel erg. Die vraagt dan bv van hoe gaat het met die en die en dan vertel je hoe het gaat en als het dan fysiek wat minder gaat weet ze dat heel goed om te buigen naar haar eigen kwaaltjesquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net als dat sommige mensen vaak reageren op een verhaal met "ohja ik had laatst ook.."
Sommigen doen dat omdat het nou eenmaal over hun moet gaan
Anderen doen dat om te laten zien dat ze je begrijpen. Alleen is niet iedereen daar even handig in
Check, is blijkbaar ook een ASS/ADHD dingetje. Niet met de insteek dat de eigen ervaring zo relevant is, maar meer om te tonen dat het gesnapt wordt, want redelijk vergelijkbare ervaring.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net als dat sommige mensen vaak reageren op een verhaal met "ohja ik had laatst ook.."
Sommigen doen dat omdat het nou eenmaal over hun moet gaan
Anderen doen dat om te laten zien dat ze je begrijpen. Alleen is niet iedereen daar even handig in
Nee, ik ben niet naar de plastisch chirurg geweest. Een erg oud gezicht, ook hier. Maar ik ben een hele tijd amper op het internet geweest. Geen idee waarom ik hier weer kom kijken. Maar ik leef nog, voor mensen die het wat boeitquote:
Welkom terug Phenoquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet naar de plastisch chirurg geweest. Een erg oud gezicht, ook hier. Maar ik ben een hele tijd amper op het internet geweest. Geen idee waarom ik hier weer kom kijken. Maar ik leef nog, voor mensen die het wat boeit
Voor mij ben je nieuwquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet naar de plastisch chirurg geweest. Een erg oud gezicht, ook hier. Maar ik ben een hele tijd amper op het internet geweest. Geen idee waarom ik hier weer kom kijken. Maar ik leef nog, voor mensen die het wat boeit
ben jij nog zo'n broekie?quote:
"Er bestaan geen domme vragen of antwoorden."quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je dan bang dat ze je vragen stom vinden ofzo?
Hier wel.quote:
Alleen domme mensen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Er bestaan geen domme vragen of antwoorden."
Meanwhile, in real life:
[ afbeelding ]
dat wordt lastig om zo iemand te vinden tegenwoordig.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Er bestaan geen domme vragen of antwoorden."
Meanwhile, in real life:
[ afbeelding ]
"A wild Pheno appeared, it is super confusing!"quote:
goed bezigquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:06 schreef bitterbal het volgende:
de loopband met incline was een groot succes. 80 minuten gelopen
Amper op het internet zijn zouden meer mensen moeten doen, knap hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
"TheStigsDutchCousin throws a Master Ball!"quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
"A wild Pheno appeared, it is super confusing!"
What are you implying here, mister?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:26 schreef STING het volgende:
[..]
Amper op het internet zijn zouden meer mensen moeten doen, knap hoor
Mee eens.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:26 schreef STING het volgende:
[..]
Stom genoeg vind ik het steeds meer een poel des verderfs worden: nepnieuws, boze mensen op socials/comment sections, geen discussies maar `'ik heb gelijk". Het internet was leuk toen het voor nerds was. Ik word oud.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:26 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Monster doet dit heel erg. Die vraagt dan bv van hoe gaat het met die en die en dan vertel je hoe het gaat en als het dan fysiek wat minder gaat weet ze dat heel goed om te buigen naar haar eigen kwaaltjes
Ja soms moet je de persoon wat beter kennen om te bepalen of het vanuit de ik ben belangrijker hoek of uit de ik begrijp het hoek komtquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check, is blijkbaar ook een ASS/ADHD dingetje. Niet met de insteek dat de eigen ervaring zo relevant is, maar meer om te tonen dat het gesnapt wordt, want redelijk vergelijkbare ervaring.
Het wordt nog erger.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stom genoeg vind ik het steeds meer een poel des verderfs worden: nepnieuws, boze mensen op socials/comment sections, geen discussies maar `'ik heb gelijk". Het internet was leuk toen het voor nerds was. Ik word oud.
Toch duurt mijn pensioen nog even. Demotiverend
Vroeger was ook echt alles beter op de 'digitale snelweg', maar in de wereld eigenlijk ook, nu echtquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stom genoeg vind ik het steeds meer een poel des verderfs worden: nepnieuws, boze mensen op socials/comment sections, geen discussies maar `'ik heb gelijk". Het internet was leuk toen het voor nerds was. Ik word oud.
Je bent zelf nieuw!quote:
En hoe gaat ie met jou? Al aan de betere hand?quote:
Social media is een ziekte en de influencers zijn de virussen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:33 schreef STING het volgende:
[..]
Vroeger was ook echt alles beter op de 'digitale snelweg', maar in de wereld eigenlijk ook, nu echt
Social media is een ware vloek op alles.
I know.quote:
JA IK WEET HETquote:
Niet bestralen zou fijn zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Social media is een ziekte en de influencers zijn de virussen.
Ik gebruikte een andere metafoor maar die mag niet meer
Lang leve AIquote:
Ja!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
En hoe gaat ie met jou? Al aan de betere hand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik zat in 1999 denk ik al op FOK!. Ik heb ergens daartussen denk ik 13 jaar als 'PR' voor FOK!games gehobbied. Nou ja, een uit de hand gelopen hobby mag je wel zeggenquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja!You go girl!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij zoekt er nog 1?quote:
maar je werd wel aangetrokken door de tt..quote:
Heej! Welkom terugquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Diertjesquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:46 schreef Pheno het volgende:
En natuurlijk leeft deze ook nog:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar je werd wel aangetrokken door de tt..
Dat m'n vragen misschien kunstmatig / onoprecht overkomen. Algemeen sociaal angstig gestuntel.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je dan bang dat ze je vragen stom vinden ofzo?
Ah ik snap hemquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat m'n vragen misschien kunstmatig / onoprecht overkomen. Algemeen sociaal angstig gestuntel.
Lijkt me toch behoorlijk pittig in een rolstoel.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:53 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/2575501
Die gozer die als eerste was zit in een rolstoel
Leuk dat ie het zelf over loopt heeft.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:53 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/2575501
Die gozer die als eerste was zit in een rolstoel
Maar je kan af een toe wel even je handen rust geven en toch vooruit komen. Als je loopt, kan je je benen geen rust geven zonder vooruit te komen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt me toch behoorlijk pittig in een rolstoel.
T leven kan raar lopenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Leuk dat ie het zelf over loopt heeft.
Sterktequote:
Insert Lucile Werner grapjequote:
Je hebt vast nog trauma's van al die spelfoutenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:48 schreef maily het volgende:
[..]
Heej! Welkom terug![]()
Heel wat game-reviews van je gezien
Het is een cheater, niet eens kans op blaren onder zijn voetenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Leuk dat ie het zelf over loopt heeft.
Luciel Werner ookquote:
Ik slaap wel beter moet ik zeggenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt vast nog trauma's van al die spelfouten
Mailyquote:
hier in de brandgang achter groeit er ook één.quote:
Zo te zien is er ook minder te doenquote:
hee, een Maily hierquote:
quote:
Ik heb @Koen66 heul nog niet gezienquote:
Alleen haar struik.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:05 schreef mschol het volgende:
[..]
vlinder ruikt kennelijk lekker @:EttovanBelgie
O_oquote:
Sorry, was bezig met Sinterklaas-dingenquote:
okequote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga namens jullie zo cocktails drinken. Vraag me niet waarom, het moet gewoon.
Hah, de mijne heeft geen alcohol.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga namens jullie zo cocktails drinken. Vraag me niet waarom, het moet gewoon.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |