Ik zat in 1999 denk ik al op FOK!. Ik heb ergens daartussen denk ik 13 jaar als 'PR' voor FOK!games gehobbied. Nou ja, een uit de hand gelopen hobby mag je wel zeggenquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja!You go girl!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij zoekt er nog 1?quote:
maar je werd wel aangetrokken door de tt..quote:
Heej! Welkom terugquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet naar de plastisch chirurg geweest. Een erg oud gezicht, ook hier. Maar ik ben een hele tijd amper op het internet geweest. Geen idee waarom ik hier weer kom kijken. Maar ik leef nog, voor mensen die het wat boeit
Diertjesquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:46 schreef Pheno het volgende:
En natuurlijk leeft deze ook nog:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar je werd wel aangetrokken door de tt..
Dat m'n vragen misschien kunstmatig / onoprecht overkomen. Algemeen sociaal angstig gestuntel.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je dan bang dat ze je vragen stom vinden ofzo?
Ah ik snap hemquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat m'n vragen misschien kunstmatig / onoprecht overkomen. Algemeen sociaal angstig gestuntel.
Lijkt me toch behoorlijk pittig in een rolstoel.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:53 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/2575501
Die gozer die als eerste was zit in een rolstoel
Leuk dat ie het zelf over loopt heeft.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:53 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/2575501
Die gozer die als eerste was zit in een rolstoel
Maar je kan af een toe wel even je handen rust geven en toch vooruit komen. Als je loopt, kan je je benen geen rust geven zonder vooruit te komen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt me toch behoorlijk pittig in een rolstoel.
T leven kan raar lopenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Leuk dat ie het zelf over loopt heeft.
Sterktequote:
Insert Lucile Werner grapjequote:
Je hebt vast nog trauma's van al die spelfoutenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:48 schreef maily het volgende:
[..]
Heej! Welkom terug![]()
Heel wat game-reviews van je gezien
Het is een cheater, niet eens kans op blaren onder zijn voetenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Leuk dat ie het zelf over loopt heeft.
Luciel Werner ookquote:
Ik slaap wel beter moet ik zeggenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt vast nog trauma's van al die spelfouten
Mailyquote:
hier in de brandgang achter groeit er ook één.quote:
Zo te zien is er ook minder te doenquote:
hee, een Maily hierquote:
quote:
Ik heb @Koen66 heul nog niet gezienquote:
Alleen haar struik.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:05 schreef mschol het volgende:
[..]
vlinder ruikt kennelijk lekker @:EttovanBelgie
O_oquote:
Sorry, was bezig met Sinterklaas-dingenquote:
okequote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga namens jullie zo cocktails drinken. Vraag me niet waarom, het moet gewoon.
Hah, de mijne heeft geen alcohol.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga namens jullie zo cocktails drinken. Vraag me niet waarom, het moet gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |