quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
Het is gelukt
En het ging echt veel beter
Ik heb heel rustig gefietst natuurlijk, maar heb toch geen haast
Maar vorige keren was het veel tr veel dat iedereen dan van alle kanten langsfietst en auto's en kruispunten en allemaal. Maar dat ging echt veel beter
Binnenkort ook een wat drukkere route en minder gescheiden fietspaden proberen. Als dat dan ook goed gaat dan heb ik veeel meer bewegingsvrijheid
Kniewaterskiënquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik ook die kniebeschermers aan, om te blijven drijven
*Gooit ijswater of Luctor heebquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
28 graden buiten, gevoelstemperatuur 34. [ afbeelding ]
Liefquote:
dan had ie pechquote:
Doe je wel voldoende drinken en zouten enzo als je zoveel zweet dat je kun kniewaterskiënquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:44 schreef LTVDK het volgende:
Nog even Rage Against the Machine afluisteren en dan zo weer braaf verder
Jaja, wees maar niet bangquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe je wel voldoende drinken en zouten enzo als je zoveel zweet dat je kun kniewaterskiën
Braafquote:
Jij patser.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eenmalige bonus volgende maand. Ruggetje naar rato.
Lekker hoor.
quote:
entree ticket voor de AHquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik weer een week eten van halen.
Rijkstokje.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eenmalige bonus volgende maand. Ruggetje naar rato.
Lekker hoor.
NIEUW GEZICHTquote:
Die wil ik ook nog een keer makenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:04 schreef Ama het volgende:
Zin in iets lekkers dus knakworstjes met bladerdeeg gaan zo de oven in.
Ik moet zeggen dat het de laatste 2 jaar hard gaat in het onderwijs. Mag ook wel, met alle inflatie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |