Dus gewoon al even goed inzepen voor je naar zolder gaat voor gratis douche?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:22 schreef LTVDK het volgende:
De zon komt er nog niet helemaal enthousiast door, maar merkte het wel gelijk op zolder, ik ben weer een soort wandelende douche
Dagpauwoog, btw.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:01 schreef essnhills het volgende:
Gezellig ff bijkletsen met vlinder @:ettovanbelgie
[ afbeelding ]
Kloptquote:
Nee want ik heb gewoon kleren aanquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus gewoon al even goed inzepen voor je naar zolder gaat voor gratis douche?
Kleren uitdoenquote:
Net nog een wapendrager en een blauwooggrasmot gezien. Veel vlindervrienden te zien afgelopen weken.quote:
Ik heb juist extra kleren aan om niet aan alle kanten vol te zitten met splintersquote:
Ik zag net ook een gehakkelde aureliaquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net nog een wapendrager en een blauwooggrasmot gezien. Veel vlindervrienden te zien afgelopen weken.
Erg gezellig.
Je drijft zo weg op je knieën?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb juist extra kleren aan om niet aan alle kanten vol te zitten met splintersLange spijkerbroek en ook nog kniebeschermers erover, ik heb drijfnatte knieën
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:01 schreef essnhills het volgende:
Gezellig ff bijkletsen met vlinder @:ettovanbelgie
[ afbeelding ]
Nog niet gezien dit jaar geloof ik. Jammer, altijd wel mooi.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zag net ook een gehakkelde aurelia
Ja daarom heb ik ook die kniebeschermers aan, om te blijven drijvenquote:
je bent aan het rollen over een houten splinter vloer ofzo?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb juist extra kleren aan om niet aan alle kanten vol te zitten met splintersLange spijkerbroek en ook nog kniebeschermers erover, ik heb drijfnatte knieën
OSB-platen, dus jaquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:34 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent aan het rollen over een houten splinter vloer ofzo?
[ afbeelding ]
Jij weet ook alles.quote:
25 graden en nog steeds bewolktquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
28 graden buiten, gevoelstemperatuur 34. [ afbeelding ]
Nou, Kaneel is een lopende bio-bieb.quote:
Ik hier al meerdere kerenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog niet gezien dit jaar geloof ik. Jammer, altijd wel mooi.
Maar fijn om te lezen dat je zoveel vooruitgang lijkt te boeken.
Is zo ongeveer de meest bekende vlinder van Nederland.quote:
Deze mag je toch wel weten zonder google.quote:
Was wel gezelligquote:
Weet ikquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is zo ongeveer de meest bekende vlinder van Nederland.
[..]
Deze mag je toch wel weten zonder google.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |