Vergeet je voeten en tenen niet.quote:

quote:

Mooiquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
https://topvintage.nl/nl/(...)-swing-jurk-in-zwart?
Kijk deze jurk heb ik aan

Zekerquote:

quote:

En dan ook nog met van die leren bandjes over je voeten.quote:

Ja leuke sandaaltjes hequote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan ook nog met van die leren bandjes over je voeten.![]()
![]()

Dus gewoon al even goed inzepen voor je naar zolder gaat voor gratis douche?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:22 schreef LTVDK het volgende:
De zon komt er nog niet helemaal enthousiast door, maar merkte het wel gelijk op zolder, ik ben weer een soort wandelende douche

Dagpauwoog, btw.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:01 schreef essnhills het volgende:
Gezellig ff bijkletsen met vlinder @:ettovanbelgie
[ afbeelding ]

Kloptquote:

Nee want ik heb gewoon kleren aanquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus gewoon al even goed inzepen voor je naar zolder gaat voor gratis douche?

Kleren uitdoenquote:

Net nog een wapendrager en een blauwooggrasmot gezien. Veel vlindervrienden te zien afgelopen weken.quote:

Ik heb juist extra kleren aan om niet aan alle kanten vol te zitten met splintersquote:

Ik zag net ook een gehakkelde aureliaquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net nog een wapendrager en een blauwooggrasmot gezien. Veel vlindervrienden te zien afgelopen weken.
Erg gezellig.

Je drijft zo weg op je knieën?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb juist extra kleren aan om niet aan alle kanten vol te zitten met splintersLange spijkerbroek en ook nog kniebeschermers erover, ik heb drijfnatte knieën

quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:01 schreef essnhills het volgende:
Gezellig ff bijkletsen met vlinder @:ettovanbelgie
[ afbeelding ]

Nog niet gezien dit jaar geloof ik. Jammer, altijd wel mooi.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zag net ook een gehakkelde aurelia

Ja daarom heb ik ook die kniebeschermers aan, om te blijven drijvenquote:

je bent aan het rollen over een houten splinter vloer ofzo?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb juist extra kleren aan om niet aan alle kanten vol te zitten met splintersLange spijkerbroek en ook nog kniebeschermers erover, ik heb drijfnatte knieën

OSB-platen, dus jaquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:34 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent aan het rollen over een houten splinter vloer ofzo?
[ afbeelding ]

Jij weet ook alles.quote:

25 graden en nog steeds bewolktquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
28 graden buiten, gevoelstemperatuur 34. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |