Er mist een foto in deze post.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:46 schreef essnhills het volgende:
En ik werd ingehaald door een oudere dame
"Wat heb jij een leuke jurk aan!”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:47 schreef mschol het volgende:
Ja maar het één is wel iets verder lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar het één is wel iets verder lopen.
Jaquote:
Is er iets anders?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:45 schreef mschol het volgende:
ik ga ook maar eens wat doen behalve spelletjes spelen
Ben al de hele ochtend afwisselend één e-mail aan het afhandelen en dan als beloning een aantal posts doen op FOK! voor ik de volgende e-mail oppak.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:45 schreef mschol het volgende:
ik ga ook maar eens wat doen behalve spelletjes spelen
dat vind ik echt zo ranzig, eet je het met boter? want dat moet echt verboden wordenquote:
om het kapot te maken!1!@!1!!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent niet geïnteresseerd in de salami van gianni?
watquote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
Het is gelukt
En het ging echt veel beter
Ik heb heel rustig gefietst natuurlijk, maar heb toch geen haast
Maar vorige keren was het veel tr veel dat iedereen dan van alle kanten langsfietst en auto's en kruispunten en allemaal. Maar dat ging echt veel beter
Binnenkort ook een wat drukkere route en minder gescheiden fietspaden proberen. Als dat dan ook goed gaat dan heb ik veeel meer bewegingsvrijheid
Vermorzelen en vermalen met je tanden.quote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaquote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat
wat lees ik nu
ess op een fiets?!?!!? whaaaaaat![]()
wat onwijs fijn zegquote:
boter? iew, nee.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat vind ik echt zo ranzig, eet je het met boter? want dat moet echt verboden worden
[..]
om het kapot te maken!1!@!1!!
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:51 schreef mschol het volgende:
[..]
JaOnmogelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Jaaa het maakt echt een groot verschilquote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat onwijs fijn zeg![]()
dit zijn best wat succes in redelijk korte tijd hoor
True.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaa het maakt echt een groot verschil
En ik zit pas op 1,25mg
*doet mee grote blijquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
*doet mee grote blij
Hopelijk blijft het zo doorgaan
Je jurk is hier niet heel goed te zien.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:01 schreef essnhills het volgende:
Gezellig ff bijkletsen met vlinder @:ettovanbelgie
[ afbeelding ]
Goede naam welquote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:55 schreef mschol het volgende:
wel net voor afsluiten nog even een achievement gehaald: "Nice rack"
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je jurk is hier niet heel goed te zien.
geef je zomaar je voeten blootquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:01 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je jurk is hier niet heel goed te zien.
gooi wat kapot , heb je wat te doenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:00 schreef gianni61 het volgende:
werkdag duurt lang als je niks te doen hebt
Je ziet zo mijn enkelsquote:
Gemiste inkomsten voor haar OF. Daar kun je dik geld verdienen met zulke foto's.quote:
Irritant zulke vrouwen.quote:
https://topvintage.nl/nl/(...)-swing-jurk-in-zwart?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gemiste inkomsten voor haar OF. Daar kun je dik geld verdienen met zulke foto's.
Vergeet je voeten en tenen niet.quote:
quote:
Mooiquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
https://topvintage.nl/nl/(...)-swing-jurk-in-zwart?
Kijk deze jurk heb ik aan
Zekerquote:
quote:
En dan ook nog met van die leren bandjes over je voeten.quote:
Ja leuke sandaaltjes hequote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan ook nog met van die leren bandjes over je voeten.![]()
![]()
Dus gewoon al even goed inzepen voor je naar zolder gaat voor gratis douche?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:22 schreef LTVDK het volgende:
De zon komt er nog niet helemaal enthousiast door, maar merkte het wel gelijk op zolder, ik ben weer een soort wandelende douche
Dagpauwoog, btw.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:01 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Kloptquote:
Nee want ik heb gewoon kleren aanquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus gewoon al even goed inzepen voor je naar zolder gaat voor gratis douche?
Kleren uitdoenquote:
Net nog een wapendrager en een blauwooggrasmot gezien. Veel vlindervrienden te zien afgelopen weken.quote:
Ik heb juist extra kleren aan om niet aan alle kanten vol te zitten met splintersquote:
Ik zag net ook een gehakkelde aureliaquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net nog een wapendrager en een blauwooggrasmot gezien. Veel vlindervrienden te zien afgelopen weken.
Erg gezellig.
Je drijft zo weg op je knieën?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb juist extra kleren aan om niet aan alle kanten vol te zitten met splintersLange spijkerbroek en ook nog kniebeschermers erover, ik heb drijfnatte knieën
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:01 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Nog niet gezien dit jaar geloof ik. Jammer, altijd wel mooi.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zag net ook een gehakkelde aurelia
Ja daarom heb ik ook die kniebeschermers aan, om te blijven drijvenquote:
je bent aan het rollen over een houten splinter vloer ofzo?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb juist extra kleren aan om niet aan alle kanten vol te zitten met splintersLange spijkerbroek en ook nog kniebeschermers erover, ik heb drijfnatte knieën
OSB-platen, dus jaquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:34 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent aan het rollen over een houten splinter vloer ofzo?
[ afbeelding ]
Jij weet ook alles.quote:
25 graden en nog steeds bewolktquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
28 graden buiten, gevoelstemperatuur 34. [ afbeelding ]
Nou, Kaneel is een lopende bio-bieb.quote:
Ik hier al meerdere kerenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog niet gezien dit jaar geloof ik. Jammer, altijd wel mooi.
Maar fijn om te lezen dat je zoveel vooruitgang lijkt te boeken.
Is zo ongeveer de meest bekende vlinder van Nederland.quote:
Deze mag je toch wel weten zonder google.quote:
Was wel gezelligquote:
Weet ikquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is zo ongeveer de meest bekende vlinder van Nederland.
[..]
Deze mag je toch wel weten zonder google.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
Het is gelukt
En het ging echt veel beter
Ik heb heel rustig gefietst natuurlijk, maar heb toch geen haast
Maar vorige keren was het veel tr veel dat iedereen dan van alle kanten langsfietst en auto's en kruispunten en allemaal. Maar dat ging echt veel beter
Binnenkort ook een wat drukkere route en minder gescheiden fietspaden proberen. Als dat dan ook goed gaat dan heb ik veeel meer bewegingsvrijheid
Kniewaterskiënquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik ook die kniebeschermers aan, om te blijven drijven
*Gooit ijswater of Luctor heebquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
28 graden buiten, gevoelstemperatuur 34. [ afbeelding ]
Liefquote:
dan had ie pechquote:
Doe je wel voldoende drinken en zouten enzo als je zoveel zweet dat je kun kniewaterskiënquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:44 schreef LTVDK het volgende:
Nog even Rage Against the Machine afluisteren en dan zo weer braaf verder
Jaja, wees maar niet bangquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe je wel voldoende drinken en zouten enzo als je zoveel zweet dat je kun kniewaterskiën
Braafquote:
Jij patser.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eenmalige bonus volgende maand. Ruggetje naar rato.
Lekker hoor.
quote:
entree ticket voor de AHquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik weer een week eten van halen.
Rijkstokje.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eenmalige bonus volgende maand. Ruggetje naar rato.
Lekker hoor.
NIEUW GEZICHTquote:
Die wil ik ook nog een keer makenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:04 schreef Ama het volgende:
Zin in iets lekkers dus knakworstjes met bladerdeeg gaan zo de oven in.
Ik moet zeggen dat het de laatste 2 jaar hard gaat in het onderwijs. Mag ook wel, met alle inflatie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |