Er mist een foto in deze post.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:46 schreef essnhills het volgende:
En ik werd ingehaald door een oudere dame
"Wat heb jij een leuke jurk aan!”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:47 schreef mschol het volgende:
Ja maar het één is wel iets verder lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar het één is wel iets verder lopen.
Jaquote:
Is er iets anders?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:45 schreef mschol het volgende:
ik ga ook maar eens wat doen behalve spelletjes spelen
Ben al de hele ochtend afwisselend één e-mail aan het afhandelen en dan als beloning een aantal posts doen op FOK! voor ik de volgende e-mail oppak.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:45 schreef mschol het volgende:
ik ga ook maar eens wat doen behalve spelletjes spelen
dat vind ik echt zo ranzig, eet je het met boter? want dat moet echt verboden wordenquote:
om het kapot te maken!1!@!1!!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent niet geïnteresseerd in de salami van gianni?
watquote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
Het is gelukt
En het ging echt veel beter
Ik heb heel rustig gefietst natuurlijk, maar heb toch geen haast
Maar vorige keren was het veel tr veel dat iedereen dan van alle kanten langsfietst en auto's en kruispunten en allemaal. Maar dat ging echt veel beter
Binnenkort ook een wat drukkere route en minder gescheiden fietspaden proberen. Als dat dan ook goed gaat dan heb ik veeel meer bewegingsvrijheid
Vermorzelen en vermalen met je tanden.quote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaquote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat
wat lees ik nu
ess op een fiets?!?!!? whaaaaaat![]()
wat onwijs fijn zegquote:
boter? iew, nee.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat vind ik echt zo ranzig, eet je het met boter? want dat moet echt verboden worden
[..]
om het kapot te maken!1!@!1!!
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:51 schreef mschol het volgende:
[..]
JaOnmogelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Jaaa het maakt echt een groot verschilquote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat onwijs fijn zeg![]()
dit zijn best wat succes in redelijk korte tijd hoor
True.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |