klaag de fabrikant aanquote:
dan moet je het beter doen. opnieuw makenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:38 schreef mschol het volgende:
[..]
moet ik mijzelf aanklagen, das niet echt productief
Met eigen baksels noem je dat "rustiek" of "ambachtelijk"quote:
ik heb maar 1 pakjequote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet je het beter doen. opnieuw maken
geen idee, eerst afkoelen, dan glazuur erover..quote:
ik niet, gewoon schots en scheefquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met eigen baksels noem je dat "rustiek" of "ambachtelijk"
ze zijn dus nog niet roze?!?!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb maar 1 pakje
[..]
geen idee, eerst afkoelen, dan glazuur erover..
andere glazuurkleur maken en dan is het bewust.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben solidair met essnhills.
Benen zijn helemaal naar de gedver
"Home made"quote:
Is wel vreemd dat het een veel langere naam heeft omdat een belangrijk onderdeel nog ontbreektquote:
tja..quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is wel vreemd dat het een veel langere naam heeft omdat een belangrijk onderdeel nog ontbreekt
Ik heb een keer gele gehadquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
andere glazuurkleur maken en dan is het bewust.
hmm... nee de smaak moet gewoon normaal blijven.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een keer gele gehad
Was in die paar weken dat ik in de koekfabriek werkte. Waren ze aan het experimenteren met iets voor Pasen, dus gele roze koeken. Maar ze hadden ze smaak ook aangepast
Personeel mocht proeven en een oordeel geven
Was echt niet te hachelen
Niet dat soort plaatjesquote:
gewoon niet opzij laten jagen..quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:02 schreef Ama het volgende:
Ah Hedwig ligt weer tussen mij en de bank aan de andere kant dus die gaat zo steeds uitgebreider liggen zodat ik steeds meer naar links moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |