Oh is dat ook nog een boy.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee die Herman Den Blijker met bril.
Ze is ook zwaar vermoeiend met haar constant gehengel naar bevestiging van zijn gevoelens. Ga lekker lol trappen of zo.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Dick voelt niks voor haar en dit gaat ook niet veranderen. Was vanaf het begin al duidelijk.
Hij voelt geen spark.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Dick voelt niks voor haar en dit gaat ook niet veranderen. Was vanaf het begin al duidelijk.
Wel loaded is hij. Kasteel van een paar miljoen. Oldtimers en een Maserati.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:08 schreef kibo het volgende:
Illia is al weer klaar met die Rus golddigger
uh, blijft het bij raden of wil je meer info?quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel loaded is hij. Kasteel van een paar miljoen. Oldtimers en een Maserati.
Wat een enorme fout om daar zo plotseling mee te komen. Maar gelukkig hield hij zich in om haar nek te kussen toen ze de hond aan het borstelen waren.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:04 schreef Bugno3 het volgende:
Wat een natte die limbo. Met zn kriebels
Ik krijg vanzelf wel in de loop van de uitzendingen wel meer info, dus heb jou daar niet voor nodig.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:02 schreef Firuze60 het volgende:
uh, blijft het bij raden of wil je meer info?
Ze valt door de mand, ze was al meerdere keren in Frankrijk geweest en gooide een paar grote schrijvers op tafel. Maar hoe je eet smakelijk zegt wist ze niet. Plus dat ze waarschijnlijk wist wat zijn verjaardag was en zodoende een sinasappel heeft meegenomen in de hoop dat Yllia van verbazing aan haar voeten zou vallen door dat "toeval"quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:58 schreef golfer het volgende:
Russische zweefden met bijgeloof over dromen, sinaasappels dn horoscopen.
Tijdens de uitzendingen nooit, maar goed, blijf maar suggereren dan.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik krijg vanzelf wel in de loop van de uitzendingen wel meer info, dus heb jou daar niet voor nodig.
Dat is zo duidelijk een mismatch, ik vond het bijna pijnlijke tv.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze valt door de mand, ze was al meerdere keren in Frankrijk geweest en gooide een paar grote schrijvers op tafel. Maar hoe je eet smakelijk zegt wist ze niet. Plus dat ze waarschijnlijk wist wat zijn verjaardag was en zodoende een sinasappel heeft meegenomen in de hoop dat Yllia van verbazing aan haar voeten zou vallen door dat "toeval"
En dat gezeik over Lot, ja zo heet dat nou eenmaal. Ze wilde graag horen dat het hun lot was, met haar dromen als prinses.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:52 schreef JOHANK88 het volgende:
Heeft Eveline niet al in een eerder seizoen meegedaan? Of een filmpje gemaakt maar niet door de laatste selectie?
Telkens als ik haar zie en hoor praten denk ik 'zij zat toch in het vorige seizoen? of was het twee seizoenen terug?'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://t.co/mPoAjuxA9X?ssr=true
Zit ik met veel moeite al dat soort roddels in het roddeltopic te zetten, zet jij dit gewoon hier?quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
https://t.co/mPoAjuxA9X?ssr=true
Moet er meer dan spoilers in een spoiler tag? Nooit geweten. Ga het meteen doen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zit ik met veel moeite al dat soort roddels in het roddeltopic te zetten, zet jij dit gewoon hier?
Is toch geen spoiler?quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet er meer dan spoilers in een spoiler tag? Nooit geweten. Ga het meteen doen.
Dat topic ken ik niet.
Vind ik ook niet, hoor, maar sommige lui willen niets weten wat er gezegd en geschreven wordt buiten de reguliere uitzendingen.quote:
Ah die ken ik niet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:26 schreef Firuze60 het volgende:
RLS / [RTL] B&B Vol Liefde- Nieuws & Roddels?
Ik ook niet.quote:
Is soms ook een dun lijntje tussen de roddels op s.m. en spoilers dus dat snap ik wel.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vind ik ook niet, hoor, maar sommige lui willen niets weten wat er gezegd en geschreven wordt buiten de reguliere uitzendingen.
En constant overal foto's maken waar je idd geen ruk meer van weet na een tijdje. En wat heb je mooie handen. Lekker nuchter antwoord "Ja daar heb ik een stuk van af gesneden"quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:14 schreef golfer het volgende:
Zweefden houdt geen moment haar mond dicht. Dodelijk vermoeiend met al haar vragen.
Wel goed gekozen dat spel voor die gans, ik heb het niet geteld maar hoe vaak zij het woord "romantisch" heeft gezegd. Kom op joh, ze wil gelijk kaarslicht en rozenblaadjes overal in de fucking jungle met een knul die ze twee dagen kent en die er niet gelijk van gediend is.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:02 schreef Blues het volgende:
Renske (toch?) in Tsjechië wat een ingewikkeld mens, nu al. Lozen zo'n type
Zelfde voor de ganzenbordster in Suriname.
Oekraïnse bij Illya, om doodmoe van te worden. Haar 2-7 en zijn 27 staan niet op dezelfde melkweg hoor
Druipgrot. Goesting.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:23 schreef Soury het volgende:
Wel goed gekozen dat spel voor die gans, ik heb het niet geteld maar hoe vaak zij het woord "romantisch" heeft gezegd. Kom op joh, ze wil gelijk kaarslicht en rozenblaadjes overal in de fucking jungle met een knul die ze twee dagen kent en die er niet gelijk van gediend is.
Ze wil gewoon haar plek gelijk innemen als eerste vrouwelijke gast daar. Al vanaf het eerste moment wat we zien van haar is het proberen inpalmen (op die steiger bij het water) Oh wel romantisch he? Die zonsondergang blabla bla. Ze heeft een mooie kop en soms denken de dames dat dat alles is wat nodig is. Ze heeft het over dat ze diepgang hebben, ik vraag me dat af.quote:
Da's de hippe kledingstijl voor mensen van die leeftijd, dat zou jij toch moeten wetenquote:Op donderdag 24 juli 2025 23:45 schreef golfer het volgende:
De dresscode van de mannen bij Magda is roze poloshirt?
Vond ik helemaal niet. Ze was gewoon enthousiast. Ik vind hem juist echt een inhoudsloze drol met een vervelende lach. Hij kijkt zo vaak moeilijk dat er slijtage tussen de ogen zit.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wil gewoon haar plek gelijk innemen als eerste vrouwelijke gast daar. Al vanaf het eerste moment wat we zien van haar is het proberen inpalmen (op die steiger bij het water) Oh wel romantisch he? Die zonsondergang blabla bla. Ze heeft een mooie kop en soms denken de dames dat dat alles is wat nodig is. Ze heeft het over dat ze diepgang hebben, ik vraag me dat af.
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vond ik helemaal niet. Ze was gewoon enthousiast. Ik vind hem juist echt een inhoudsloze drol met een vervelende lach. Hij kijkt zo vaak moeilijk dat er slijtage tussen de ogen zit.
Welke deelnemer ben jij?quote:
Toen Rob in beeld kwam maakte ik een Bassie-grap tegen mijn vriend, werd 3 seconden daarna een liedje van Bassie & Adriaan ingestartquote:Op donderdag 24 juli 2025 23:13 schreef Soury het volgende:
Grappig dat die Fons ineens een heel ander persoon laat zien. Duidelijk jaloers op de goed gebekte Rob en Fons gedraagt zich ineens als een snob.![]()
Maar ik ben wel benieuwd hoe Rob zich gaat ontplooien onder het regiem van Magda. Half 9 op appél gedouched en geschoren.
Lovereality.nl klinkt wel als een betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:14 schreef freaky40 het volgende:
Ja, ik vind dit ook wel een dingetje: https://lovereality.nl/to(...)uiten-de-cameras-om/
GTST is er niets bij want daar vertikken ze het de laatste tijd ook om goede storytelling te doen met een kop en een staart aan het verhaal, maar hier in B&B kunnen ze er ook wat van, net als bij Renske en Daniël waar ook het hele punt ontbrak waarom het fout ging tijdens dat vaartochtje.
Je kunt onmogelijk 24 uur per lang er met de camera op zitten. Of je moet een Big Brother achtige setting creeeren.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:14 schreef freaky40 het volgende:
Ja, ik vind dit ook wel een dingetje: https://lovereality.nl/to(...)uiten-de-cameras-om/
GTST is er niets bij want daar vertikken ze het de laatste tijd ook om goede storytelling te doen met een kop en een staart aan het verhaal, maar hier in B&B kunnen ze er ook wat van, net als bij Renske en Daniël waar ook het hele punt ontbrak waarom het fout ging tijdens dat vaartochtje.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben bezig aan aflevering 6 en twijfel ook nog steeds, maar ondertussen is denk ik wel duidelijk dat ik gewoon ga kijken. correctie, blijf kijkenquote:
Och ja, die arme Fons (heb een zwak voor die man)quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:00 schreef JOHANK88 het volgende:
"wat ik een beetje mis - je praat heel veel maar je vraagt niks"
"ik vraag niks? ik voel me af en toe een soort journalist die interviews afneemt en voortdurend vragen stelt om het gesprek gaande te houden"
"je weet veel van mij maar alleen omdat ik het verteld heb, niet omdat je mij iets gevraagd hebt"
"ik tast rustig af waar je kwetsbaarheden liggen en wil je niet kwetsen. ik moet misschien niet zoveel vragen stellen maar dan vallen er stiltes..."
"het eerste dat ik voelde was je hele dikke buik. ik had best wel gezien dat je corpulent was natuurlijk, he!"
![]()
![]()
Oei weet je tegen wie je het zegt, die wil 24 uur streams van elk programmaquote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:11 schreef Remco het volgende:
[..]
Je kunt onmogelijk 24 uur per lang er met de camera op zitten. Of je moet een Big Brother achtige setting creeeren.
Bij Big Brother hebben ze dat toch even gedaan? Ook als kijker meekijken wat er in de montagekamer gezegd en gedaan werd, toen nog met wijlen Hummie van de Tonnekreek als eindredacteur.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Oei weet je tegen wie je het zegt, die wil 24 uur streams van elk programma
Daar heb ik niet zoveel last van, dat gedoe rond JP bevestigt juist die enorme irritante Hollandse kliek in Spanje, je zal er maar tussen staan, inderdaad.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:25 schreef JOHANK88 het volgende:
ze bouwen het seizoen wel raar op. het is continu ingrid en jean paul.
de oesterparty, de muziek, het hele gebeuren. jean paul "dit is wie ik ben"
je zou er maar bij moeten staan
Gruwelijk. Het volk op die party ook, het leek wel of er typetjes uit Little Britain tussen waren gezetquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zoveel last van, dat gedoe rond JP bevestigt juist die enorme irritante Hollandse kliek in Spanje, je zal er maar tussen staan, inderdaad.![]()
![]()
Lekker gesellie toch?
Alleen daarom blijf je al kijken, de muziek is vaak zo goed gekozen..quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:38 schreef JOHANK88 het volgende:
het bassie en adriaan liedje onder de aankomst van de nieuwe man bij Magda,
terwijl die man daar op straat zijn interviewtje doet in een bassie stemmetje![]()
Ja dat liedje was hilarischquote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toen Rob in beeld kwam maakte ik een Bassie-grap tegen mijn vriend, werd 3 seconden daarna een liedje van Bassie & Adriaan ingestart
Dat gebeurde al tijdens het ontbijt. Was bij hun wel duidelijk hoor. Bij Suriname ook trouwens, doordat zij teveel zeurt en zuigt.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:14 schreef freaky40 het volgende:
100% dat zij daar nog rondloopt omdat de regie dat wil, niet omdat Illya haar ook maar enigszins serieus als liefdespartner overweegt.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:32 schreef Soury het volgende:
Wat een vermoeiend wijf die oostblokker, foto van druif bordje, foto van koffiekopje. Ik zou daar helemaaaaaaaal niet tegen kunnen dat slappe gelul. Zegt Illya ook nog dat het een intelligente vrouw is die veel weet.
Zolang er geen geschiktere dame komt, anders is ze gelijk weg. Valt me mee dat hij zich niet dood ergert aan haar.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:36 schreef Breekfast het volgende:
[..]
100% dat zij daar nog rondloopt omdat de regie dat wil, niet omdat Illya haar ook maar enigszins serieus als liefdespartner overweegt.
Die heeft ie gelijk weggestuurd toen Shar aankwam. En terecht, koekoek.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:45 schreef Soury het volgende:
Leuke vrouw Sharon, mooie kop ook. Dat is wel concurrentie voor Karin
Net zo’n twijfelaar als Mike vorig jaar.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:02 schreef DilanoNirvana het volgende:
Die Dick is toch ook helemaal niks, met zijn lach terwijl het niet echt lacht.
Zijn ogen lachen niet mee. Ziet er wat raar uit.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:02 schreef DilanoNirvana het volgende:
Die Dick is toch ook helemaal niks, met zijn lach terwijl het niet echt lacht.
Toch denk ik dat zij veel humor heeft en ook lief is. En het valt ook niet mee om op je oude dag te daten met de camera op je snuffert.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:05 schreef Soury het volgende:
Fons in de tegenaanval, hij mocht niet meer voorin zitten.Er is toch helemaal niks aantrekkelijks aan die Magda? Ze kan wel in de 70 zijn maar haar karakter is ook niet zo mooi.
Fons is een stuk jonger dan haar toch? En ik zie die twee totaal niet als een stel, die nieuwe ook niet trouwens.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:24 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Toch denk ik dat zij veel humor heeft en ook lief is. En het valt ook niet mee om op je oude dag te daten met de camera op je snuffert.
Nou de teaser voor de aflevering van morgen komt haar ware aard naar bovenquote:Op maandag 28 juli 2025 21:32 schreef Soury het volgende:
Wat een vermoeiend wijf die oostblokker, foto van druif bordje, foto van koffiekopje. Ik zou daar helemaaaaaaaal niet tegen kunnen dat slappe gelul. Zegt Illya ook nog dat het een intelligente vrouw is die veel weet.
Zij is 75. Hij is 71. Bassie is 76quote:Op maandag 28 juli 2025 22:29 schreef Soury het volgende:
Fons is een stuk jonger dan haar toch? En ik zie die twee totaal niet als een stel, die nieuwe ook niet trouwens.
Die hangt ook verkeerd om, dan valt het geluk eruit. Maar dat wist mevrouw dan weer nietquote:
Dat hij de bistroquote:
Het is hun Lot, snap dat danquote:Op maandag 28 juli 2025 23:05 schreef erik_77 het volgende:
Bijzonder hoe iemand een rozijn (raisin) ziet en dit direct op haar zelf weet te betrekken 😀#howcanimakethisaboutme
Ja die concierge kan wel inpakken. Veel te creepy en te willig.quote:
Die moest een paar dagen met rust gelaten worden, anders kwam ze met de snoeischaar achter het productie team aan.quote:Op maandag 28 juli 2025 23:20 schreef golfer het volgende:
Een hele uitzending zonder hoofdrol voor Ingrid.
Zij wilde toch vliegen boven die rivier, nou ik had haar zo over dat hekkie heen gekieperd.quote:
Dat snap ik echt niet je bent er net hoe kan je dan al zo moeilijk doen gaat um niet worden. Red flag die meid. Zie je ook in Suriname, gelijk over gevoelens lullen en willen afdwingen gewoon niet doen go with the flow en die romantische (zucht) dingen komen pas later als er een "klik" is. (ik haat dat woord)quote:Op maandag 28 juli 2025 23:30 schreef Blues het volgende:
Bassie & Magdriaan levelen iets beter lijkt t.
Double Evelyn valt op zijn ogen en hij op de hare, ik denk dat de conciërge morgen naar huis gaat.
For your eyes only 👀
Dick vind de mondhyg leuk![]()
En zij van het sfeerloze Tjechische hotel doet veel te moeilijk
En onder dat wederzijdse gelauwer van de ogen de muziek van ‘Hello’ van Lionel Richie, met die beroemde clip met die blinde meid.quote:Op maandag 28 juli 2025 23:30 schreef Blues het volgende:
Bassie & Magdriaan levelen iets beter lijkt t.
Double Evelyn valt op zijn ogen en hij op de hare, ik denk dat de conciërge morgen naar huis gaat.
For your eyes only 👀
9quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:29 schreef Paul het volgende:
bij welk afleveringnummer zijn jullie denk je?
11, waar Dick wordt opgegeten door een boa constrictor. Heftige aflevering.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:29 schreef Paul het volgende:
bij welk afleveringnummer zijn jullie denk je?
daarom wilde ik weten waar tvkijkers zijn, ik zit ook op 11 hee maar in dat andere topic zjn ze weer verder, dus ik zit overal tussenin #huilenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
11, waar Dick wordt opgegeten door een boa constrictor. Heftige aflevering.
Ik kijk via videoland en ben bij. Geen idee. Maar ik mag niet spoileren dus ik lurk.
Gaat dit over verrimpelde Magda?quote:Op maandag 28 juli 2025 23:05 schreef erik_77 het volgende:
Bijzonder hoe iemand een rozijn (raisin) ziet en dit direct op haar zelf weet te betrekken 😀#howcanimakethisaboutme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |