Oh is dat ook nog een boy.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee die Herman Den Blijker met bril.
Ze is ook zwaar vermoeiend met haar constant gehengel naar bevestiging van zijn gevoelens. Ga lekker lol trappen of zo.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Dick voelt niks voor haar en dit gaat ook niet veranderen. Was vanaf het begin al duidelijk.
Hij voelt geen spark.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Dick voelt niks voor haar en dit gaat ook niet veranderen. Was vanaf het begin al duidelijk.
Wel loaded is hij. Kasteel van een paar miljoen. Oldtimers en een Maserati.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:08 schreef kibo het volgende:
Illia is al weer klaar met die Rus golddigger
uh, blijft het bij raden of wil je meer info?quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel loaded is hij. Kasteel van een paar miljoen. Oldtimers en een Maserati.
Wat een enorme fout om daar zo plotseling mee te komen. Maar gelukkig hield hij zich in om haar nek te kussen toen ze de hond aan het borstelen waren.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:04 schreef Bugno3 het volgende:
Wat een natte die limbo. Met zn kriebels
Ik krijg vanzelf wel in de loop van de uitzendingen wel meer info, dus heb jou daar niet voor nodig.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:02 schreef Firuze60 het volgende:
uh, blijft het bij raden of wil je meer info?
Ze valt door de mand, ze was al meerdere keren in Frankrijk geweest en gooide een paar grote schrijvers op tafel. Maar hoe je eet smakelijk zegt wist ze niet. Plus dat ze waarschijnlijk wist wat zijn verjaardag was en zodoende een sinasappel heeft meegenomen in de hoop dat Yllia van verbazing aan haar voeten zou vallen door dat "toeval"quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:58 schreef golfer het volgende:
Russische zweefden met bijgeloof over dromen, sinaasappels dn horoscopen.
Tijdens de uitzendingen nooit, maar goed, blijf maar suggereren dan.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik krijg vanzelf wel in de loop van de uitzendingen wel meer info, dus heb jou daar niet voor nodig.
Dat is zo duidelijk een mismatch, ik vond het bijna pijnlijke tv.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze valt door de mand, ze was al meerdere keren in Frankrijk geweest en gooide een paar grote schrijvers op tafel. Maar hoe je eet smakelijk zegt wist ze niet. Plus dat ze waarschijnlijk wist wat zijn verjaardag was en zodoende een sinasappel heeft meegenomen in de hoop dat Yllia van verbazing aan haar voeten zou vallen door dat "toeval"
En dat gezeik over Lot, ja zo heet dat nou eenmaal. Ze wilde graag horen dat het hun lot was, met haar dromen als prinses.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:52 schreef JOHANK88 het volgende:
Heeft Eveline niet al in een eerder seizoen meegedaan? Of een filmpje gemaakt maar niet door de laatste selectie?
Telkens als ik haar zie en hoor praten denk ik 'zij zat toch in het vorige seizoen? of was het twee seizoenen terug?'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://t.co/mPoAjuxA9X?ssr=true
Zit ik met veel moeite al dat soort roddels in het roddeltopic te zetten, zet jij dit gewoon hier?quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
https://t.co/mPoAjuxA9X?ssr=true
Moet er meer dan spoilers in een spoiler tag? Nooit geweten. Ga het meteen doen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zit ik met veel moeite al dat soort roddels in het roddeltopic te zetten, zet jij dit gewoon hier?
Is toch geen spoiler?quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet er meer dan spoilers in een spoiler tag? Nooit geweten. Ga het meteen doen.
Dat topic ken ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |