Oh is dat ook nog een boy.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee die Herman Den Blijker met bril.
Ze is ook zwaar vermoeiend met haar constant gehengel naar bevestiging van zijn gevoelens. Ga lekker lol trappen of zo.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Dick voelt niks voor haar en dit gaat ook niet veranderen. Was vanaf het begin al duidelijk.
Hij voelt geen spark.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Dick voelt niks voor haar en dit gaat ook niet veranderen. Was vanaf het begin al duidelijk.
Wel loaded is hij. Kasteel van een paar miljoen. Oldtimers en een Maserati.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:08 schreef kibo het volgende:
Illia is al weer klaar met die Rus golddigger
uh, blijft het bij raden of wil je meer info?quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel loaded is hij. Kasteel van een paar miljoen. Oldtimers en een Maserati.
Wat een enorme fout om daar zo plotseling mee te komen. Maar gelukkig hield hij zich in om haar nek te kussen toen ze de hond aan het borstelen waren.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:04 schreef Bugno3 het volgende:
Wat een natte die limbo. Met zn kriebels
Ik krijg vanzelf wel in de loop van de uitzendingen wel meer info, dus heb jou daar niet voor nodig.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:02 schreef Firuze60 het volgende:
uh, blijft het bij raden of wil je meer info?
Ze valt door de mand, ze was al meerdere keren in Frankrijk geweest en gooide een paar grote schrijvers op tafel. Maar hoe je eet smakelijk zegt wist ze niet. Plus dat ze waarschijnlijk wist wat zijn verjaardag was en zodoende een sinasappel heeft meegenomen in de hoop dat Yllia van verbazing aan haar voeten zou vallen door dat "toeval"quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:58 schreef golfer het volgende:
Russische zweefden met bijgeloof over dromen, sinaasappels dn horoscopen.
Tijdens de uitzendingen nooit, maar goed, blijf maar suggereren dan.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik krijg vanzelf wel in de loop van de uitzendingen wel meer info, dus heb jou daar niet voor nodig.
Dat is zo duidelijk een mismatch, ik vond het bijna pijnlijke tv.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze valt door de mand, ze was al meerdere keren in Frankrijk geweest en gooide een paar grote schrijvers op tafel. Maar hoe je eet smakelijk zegt wist ze niet. Plus dat ze waarschijnlijk wist wat zijn verjaardag was en zodoende een sinasappel heeft meegenomen in de hoop dat Yllia van verbazing aan haar voeten zou vallen door dat "toeval"
En dat gezeik over Lot, ja zo heet dat nou eenmaal. Ze wilde graag horen dat het hun lot was, met haar dromen als prinses.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:52 schreef JOHANK88 het volgende:
Heeft Eveline niet al in een eerder seizoen meegedaan? Of een filmpje gemaakt maar niet door de laatste selectie?
Telkens als ik haar zie en hoor praten denk ik 'zij zat toch in het vorige seizoen? of was het twee seizoenen terug?'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://t.co/mPoAjuxA9X?ssr=true
Zit ik met veel moeite al dat soort roddels in het roddeltopic te zetten, zet jij dit gewoon hier?quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
https://t.co/mPoAjuxA9X?ssr=true
Moet er meer dan spoilers in een spoiler tag? Nooit geweten. Ga het meteen doen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zit ik met veel moeite al dat soort roddels in het roddeltopic te zetten, zet jij dit gewoon hier?
Is toch geen spoiler?quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet er meer dan spoilers in een spoiler tag? Nooit geweten. Ga het meteen doen.
Dat topic ken ik niet.
Vind ik ook niet, hoor, maar sommige lui willen niets weten wat er gezegd en geschreven wordt buiten de reguliere uitzendingen.quote:
Ah die ken ik niet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:26 schreef Firuze60 het volgende:
RLS / [RTL] B&B Vol Liefde- Nieuws & Roddels?
Ik ook niet.quote:
Is soms ook een dun lijntje tussen de roddels op s.m. en spoilers dus dat snap ik wel.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vind ik ook niet, hoor, maar sommige lui willen niets weten wat er gezegd en geschreven wordt buiten de reguliere uitzendingen.
En constant overal foto's maken waar je idd geen ruk meer van weet na een tijdje. En wat heb je mooie handen. Lekker nuchter antwoord "Ja daar heb ik een stuk van af gesneden"quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:14 schreef golfer het volgende:
Zweefden houdt geen moment haar mond dicht. Dodelijk vermoeiend met al haar vragen.
Wel goed gekozen dat spel voor die gans, ik heb het niet geteld maar hoe vaak zij het woord "romantisch" heeft gezegd. Kom op joh, ze wil gelijk kaarslicht en rozenblaadjes overal in de fucking jungle met een knul die ze twee dagen kent en die er niet gelijk van gediend is.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:02 schreef Blues het volgende:
Renske (toch?) in Tsjechië wat een ingewikkeld mens, nu al. Lozen zo'n type
Zelfde voor de ganzenbordster in Suriname.
Oekraïnse bij Illya, om doodmoe van te worden. Haar 2-7 en zijn 27 staan niet op dezelfde melkweg hoor
Druipgrot. Goesting.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:23 schreef Soury het volgende:
Wel goed gekozen dat spel voor die gans, ik heb het niet geteld maar hoe vaak zij het woord "romantisch" heeft gezegd. Kom op joh, ze wil gelijk kaarslicht en rozenblaadjes overal in de fucking jungle met een knul die ze twee dagen kent en die er niet gelijk van gediend is.
Ze wil gewoon haar plek gelijk innemen als eerste vrouwelijke gast daar. Al vanaf het eerste moment wat we zien van haar is het proberen inpalmen (op die steiger bij het water) Oh wel romantisch he? Die zonsondergang blabla bla. Ze heeft een mooie kop en soms denken de dames dat dat alles is wat nodig is. Ze heeft het over dat ze diepgang hebben, ik vraag me dat af.quote:
Da's de hippe kledingstijl voor mensen van die leeftijd, dat zou jij toch moeten wetenquote:Op donderdag 24 juli 2025 23:45 schreef golfer het volgende:
De dresscode van de mannen bij Magda is roze poloshirt?
Vond ik helemaal niet. Ze was gewoon enthousiast. Ik vind hem juist echt een inhoudsloze drol met een vervelende lach. Hij kijkt zo vaak moeilijk dat er slijtage tussen de ogen zit.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wil gewoon haar plek gelijk innemen als eerste vrouwelijke gast daar. Al vanaf het eerste moment wat we zien van haar is het proberen inpalmen (op die steiger bij het water) Oh wel romantisch he? Die zonsondergang blabla bla. Ze heeft een mooie kop en soms denken de dames dat dat alles is wat nodig is. Ze heeft het over dat ze diepgang hebben, ik vraag me dat af.
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vond ik helemaal niet. Ze was gewoon enthousiast. Ik vind hem juist echt een inhoudsloze drol met een vervelende lach. Hij kijkt zo vaak moeilijk dat er slijtage tussen de ogen zit.
Welke deelnemer ben jij?quote:
Toen Rob in beeld kwam maakte ik een Bassie-grap tegen mijn vriend, werd 3 seconden daarna een liedje van Bassie & Adriaan ingestartquote:Op donderdag 24 juli 2025 23:13 schreef Soury het volgende:
Grappig dat die Fons ineens een heel ander persoon laat zien. Duidelijk jaloers op de goed gebekte Rob en Fons gedraagt zich ineens als een snob.![]()
Maar ik ben wel benieuwd hoe Rob zich gaat ontplooien onder het regiem van Magda. Half 9 op appél gedouched en geschoren.
Lovereality.nl klinkt wel als een betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:14 schreef freaky40 het volgende:
Ja, ik vind dit ook wel een dingetje: https://lovereality.nl/to(...)uiten-de-cameras-om/
GTST is er niets bij want daar vertikken ze het de laatste tijd ook om goede storytelling te doen met een kop en een staart aan het verhaal, maar hier in B&B kunnen ze er ook wat van, net als bij Renske en Daniël waar ook het hele punt ontbrak waarom het fout ging tijdens dat vaartochtje.
Je kunt onmogelijk 24 uur per lang er met de camera op zitten. Of je moet een Big Brother achtige setting creeeren.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:14 schreef freaky40 het volgende:
Ja, ik vind dit ook wel een dingetje: https://lovereality.nl/to(...)uiten-de-cameras-om/
GTST is er niets bij want daar vertikken ze het de laatste tijd ook om goede storytelling te doen met een kop en een staart aan het verhaal, maar hier in B&B kunnen ze er ook wat van, net als bij Renske en Daniël waar ook het hele punt ontbrak waarom het fout ging tijdens dat vaartochtje.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben bezig aan aflevering 6 en twijfel ook nog steeds, maar ondertussen is denk ik wel duidelijk dat ik gewoon ga kijken. correctie, blijf kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |