Jij zegt het nog best netjes, in het vooruitkijktopic was ik iets groffer..quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:49 schreef golfer het volgende:
Magda met haar rimpelljjf en omajurken heeft kritiek op het uiterlijk van hem.
Wat een trut.
Als ik hem was zou ik snel in de camper springen en wegwezen.
Die gast kan toch een veel leukere jongere (in doen en laten) vinden. Met haar plantjes, snap niet dat hij al vol gas in de camper is gestapt met gierende banden. Of hij zit er net twee dagen en is het even uitzitten een nachtje. Er zit geen enkele sjeu in die vrouw.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:05 schreef golfer het volgende:
Magda met haar onnozele vragen op een kaartje zit met haar armen gesloten over elkaar.
Ik zeg maar zo, beter iets minder fysieke energie, maar wel een vrolijk hoofd.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gast kan toch een veel leukere jongere (in doen en laten) vinden. Met haar plantjes, snap niet dat hij al vol gas in de camper is gestapt met gierende banden. Of hij zit er net twee dagen en is het even uitzitten een nachtje. Er zit geen enkele sjeu in die vrouw.
Ik begrijp niks van die Frank, geeft ie eerst terecht tegengas, komt ie even later terug, draait als een blad aan de boom om en kruipt ineens voor haar.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:19 schreef De_Melkboer het volgende:
Frank pakt het nog kalm op, maar als Ingrid er zo over door blijft gaan is Frank mogelijk straks wel offgrid.
En iedere man die vorig jaar Petri heeft gezien kijkt wel uit voor hij gaat snoeien
(Dit is wel geschreven vóór zijn jankbui)
Zo'n kruiperd zou ik ook niet om mij heen verdragen..quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik begrijp niks van die Frank, geeft ie eerst terecht tegengas, komt ie even later terug, draait als een blad aan de boom om en kruipt ineens voor haar.
Zo onsexy ook
Je kan niet verwachten dat een complete vreemde de dingen ziet waar jij je aan ergertquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een gezeik met dat onkruid. Ik zou het ook niet zien, misschien zijn het wel hele dure planten.
Ja en hij is ook wel vlot met zijn babbel en geintjes.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo, beter iets minder fysieke energie, maar wel een vrolijk hoofd.
quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:19 schreef De_Melkboer het volgende:
Frank pakt het nog kalm op, maar als Ingrid er zo over door blijft gaan is Frank mogelijk straks wel offgrid.
En iedere man die vorig jaar Petri heeft gezien kijkt wel uit voor hij gaat snoeien
(Dit is wel geschreven vóór zijn jankbui)
Haha, mijn quote sloeg op Magda. Het energieke mensje van 75 jaar, alleen haar hoofd is wat verroest achtergebleven.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en hij is ook wel vlot met zijn babbel en geintjes.
En een grote smoel krijgt als je het verkeerde kastje opentrektquote:Op woensdag 23 juli 2025 23:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik begrijp niks van die Frank, geeft ie eerst terecht tegengas, komt ie even later terug, draait als een blad aan de boom om en kruipt ineens voor haar.
Zo onsexy ook
[..]
Je kan niet verwachten dat een complete vreemde de dingen ziet waar jij je aan ergert
Ik bedacht me gister wel of Frank niet uit een castingbureau komt. Ergens is het net een acteur.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:26 schreef Bever_NL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met ouders:
[ afbeelding ]
Oh dan snap ik het nog steeds niet wat je zegt. Magda heeft helemaal geen vrolijk hoofd, en mazzel voor haar dat ze op die leeftijd nog zoveel energie heeft maar dat is niet voor iedereen weggelegd met ouder worden.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, mijn quote sloeg op Magda. Het energieke mensje van 75 jaar, alleen haar hoofd is wat verroest achtergebleven.
C-acteur.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:26 schreef Bever_NL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met ouders:
[ afbeelding ]
Wat ik ermee bedoelde dat ze zo vastgeroest zit in haar hoofd (met haar schema's en het mot en mot zo) dat die lichamelijke energie in het niet valt.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dan snap ik het nog steeds niet wat je zegt. Magda heeft helemaal geen vrolijk hoofd, en mazzel voor haar dat ze op die leeftijd nog zoveel energie heeft maar dat is niet voor iedereen weggelegd met ouder worden.
Dat, plus dat ik mij afvraag, waarom doen ze dit? Naja, bijna een retorische vraag, want meer dan de helft wil een gratis promotie voor hun B&B, was uiteraard altijd al zo, maar dit seizoen extreem.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:31 schreef Remco het volgende:
Wat een gescripte ellende dit jaar zeg. Die oester party en vooral dat maken van die eiersalade sloeg helemaal nergens op en zoals Ingrid kun je gewoon niet zijn. Jij zoekt een man, er komen er 2 langs die stellen allemaal uitjes voor om elkaar beter te keren kennen en jij wilt dat ze onzinnige klusjes in huis gaan doen. Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand zich uitzichzelf zo opstelt.
Oh ok ja dat trekt niemand behalve haar overleden vent.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wat ik ermee bedoelde dat ze zo vastgeroest zit in haar hoofd (met haar schema's en het mot en mot zo) dat die lichamelijke energie in het niet valt.
Ik miste de gesnoeide takkenzooi op de partyquote:Op woensdag 23 juli 2025 23:31 schreef Remco het volgende:
Wat een gescripte ellende dit jaar zeg. Die oester party en vooral dat maken van die eiersalade sloeg helemaal nergens op en zoals Ingrid kun je gewoon niet zijn. Jij zoekt een man, er komen er 2 langs die stellen allemaal uitjes voor om elkaar beter te keren kennen en jij wilt dat ze onzinnige klusjes in huis gaan doen. Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand zich uitzichzelf zo opstelt.
Ja, uit dat vaatje tappen ze bij RTL de meeste kandidaten. Misschien heeft hij jaren geleden eens auditie gedaan voor GTST of meegedaan met Prijzenslag of Op Goed Geluk ofzo.....quote:
Het is ook de bedoeling dat het vermakelijk is, daarom is het (deels) gescript en gecastquote:Op woensdag 23 juli 2025 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik miste de gesnoeide takkenzooi op de partyVerder vind ik dat gezeur over gescript en acteurs altijd wat vermoeiend. Het is vermakelijk.
Dit. Je kan best denken dat iemand corpulent is of de buik te dik naar je smaak, maar dat hou je netjes voor je. Eventueel zeg je er wat van als je in een stabiele en gelijkwaardige relatie zit. Stel dat een man tegen een vrouw zei: in de video had je pronte jetsers , maar toen ik je knuffelde bleken het theezakjes. En dat wil ik niet.” Die man zou digitaal gelyncht worden.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:49 schreef golfer het volgende:
Magda met haar rimpelljjf en omajurken heeft kritiek op het uiterlijk van hem.
Wat een trut.
Als ik hem was zou ik snel in de camper springen en wegwezen.
Welke?quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:56 schreef Blues het volgende:
Ik zag op insta een of andere psycholoog van de kouwe grond die uitlegde dat het innerlijke kinT van Inkie met deze houding aan het overleven is
Ik denk deze https://www.instagram.com/hartgeraakt_psycholoog/quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:11 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Welke?
Ben wel benieuwd naar die uitleg haha!
Magda wordt ook digitaal gelyncht hoor? Hangt een beetje af van het medium, maar des te jonger het publiek des te sterker dit wordt afgekeurd.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dit. Je kan best denken dat iemand corpulent is of de buik te dik naar je smaak, maar dat hou je netjes voor je. Eventueel zeg je er wat van als je in een stabiele en gelijkwaardige relatie zit. Stel dat een man tegen een vrouw zei: in de video had je pronte jetsers , maar toen ik je knuffelde bleken het theezakjes. En dat wil ik niet.” Die man zou digitaal gelyncht worden.
Het is ook niet alsof ze er zelf uitziet als een topmodel. Ik heb nog minder vleiende woorden om haar uiterlijk te omschrijven, maar dat hou ik ook voor me. Het hoeft niet allemaal zo grof en beledigend te worden.
Hij was er bíjna. Maar was verbaal gewoon nèt niet sterk genoeg om er tegenin te gaan. Jammer. Vervolgens kon zij 'm volledig gaslighten waarna 'ie jankend met hangende pootjes terug kwam.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:17 schreef Blues het volgende:
Rensje is wel van euforie het kan niet op naar mekkeren om één foutje over een nieuwe kandidaat en dat in een ½dag.. wat is er toch met die vrouwen die nix hebben kunnenquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Renske werkt in de ouderenzorg. Stille tante dan.
Ik snapte het ook niet. Zij begon er toch over? Wat een toestand.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Rensje is wel van euforie het kan niet op naar mekkeren om één foutje over een nieuwe kandidaat en dat in een ½dag.. wat is er toch met die vrouwen die nix hebben kunnen
Is het de moeite waard te kijken?quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snapte het ook niet. Zij begon er toch over? Wat een toestand.
Ik vind het seizoen niks vergeleken andere zomers.quote:
Dick in Suriname?quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:01 schreef Bugno3 het volgende:
De culinaire boy is niet zo sympathiek he? Met z’n onzekere complimenten en puntengetel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |