Dat klopt, maar ik heb het idee dat ze ook wel in een soort zelfbevestigende cirkel draait. Ik snap ergens wel dat je als je bij iemand aankomt eerst even aftast wat voor vlees er in de kuip is. Voor hetzelfde geld pak je wel meteen alles aan en wordt iemand daar weer boos over omdat ze zich benauwd voelt.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:34 schreef June. het volgende:
[..]
Ik begrijp Ingrid ook enigszins wel. Er komt 0 initiatief van die mannen.
Denk het niet, die ziet er goed genoeg uit om regelmatig een eendagsvlieg te besnuffelenquote:
Klopt, die vrouw is 61 en heeft nog steeds de memo niet gehad dat je tegen mannen gewoon duidelijk en concreet moet vertellen wat je van ze verwacht. Altijd maar dat soort vage hints en dan na afloop tegen je vriendinnen (in dit geval dan de cameraman) klagen dat 'hij je niet begrijpt'. Communiceer dan gewoon, hoe moeilijk is het?quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik heb het idee dat ze ook wel in een soort zelfbevestigende cirkel draait. Ik snap ergens wel dat je als je bij iemand aankomt eerst even aftast wat voor vlees er in de kuip is. Voor hetzelfde geld pak je wel meteen alles aan en wordt iemand daar weer boos over omdat ze zich benauwd voelt.
Ingrid's fout is dat ze het alleen op de camera uitspreekt en niet tegen de mannen zelf.
Hij zei ook dat hij nog nooit een langere relatie had gehad. Dus waarschijnlijk wel kortere scharrelsquote:Op woensdag 23 juli 2025 12:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denk het niet, die ziet er goed genoeg uit om regelmatig een eendagsvlieg te besnuffelen
Wat een gezeik met dat onkruid. Ik zou het ook niet zien, misschien zijn het wel hele dure planten.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:13 schreef Breekfast het volgende:
IngridHuur dan gewoon een klusjesman in.
Ze is oud maar die oma jurken doen haar geen goed.quote:
Huh, van Eveline ook al?quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:03 schreef Battlecruiser het volgende:
De B&B’s van Ingrid, Magda, Eveline en Illya staan te koop. Ook de tent van JP is verdacht. Die gaan dus waarschijnlijk geen partner kiezen, maar alleen aandacht genereren om kopers te lokken. RTL hult zich in allerlei smoesjes dat het allemaal niet waar zou zijn, maar geeft uiteindelijk toe dat enige B&B’s al vóór de opnames te koop stonden. Ze hebben allemaal wel een contract ondertekend dat ze tijdens de uitzendingen de zaak niet te koop mogen zetten, maar dat is een rookgordijn.
Dat deed hij in eerste instantie ook, maar toen werd ze emotioneel. Nu vindt Frank dat hij haar heeft gekwetst, wat een nare vrouw.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:21 schreef golfer het volgende:
Bijt eens wat meer van je af, Frank.
Geef die muts eens wat tegengas.
En dan gaat hij janken. Wat een watje.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:29 schreef Soury het volgende:
Dat deed hij in eerste instantie ook, maar toen werd ze emotioneel. Nu vindt Frank dat hij haar heeft gekwetst, wat een nare vrouw.
Petri 2.0quote:
Ja het is een zachte vent.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan gaat hij janken. Wat een watje.
Ach hoe verliefd kan je zijn na een paar dagen. Grappig wel dat Ingrid voor de camera zegt dat ze het raar vond dat hij snel weg was en hij was er gelijk klaar mee. Ja wat denk je zelf? Had hij nog smekend aan haar rok moeten gaan hangen om te mogen blijvenquote:Op woensdag 23 juli 2025 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het is een zachte vent.Past totaal niet bij Ingrid. En hij kan toch ook wel wat leukers krijgen.
Verliefd op iemand die telkens sneert…
Jij zegt het nog best netjes, in het vooruitkijktopic was ik iets groffer..quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:49 schreef golfer het volgende:
Magda met haar rimpelljjf en omajurken heeft kritiek op het uiterlijk van hem.
Wat een trut.
Als ik hem was zou ik snel in de camper springen en wegwezen.
Die gast kan toch een veel leukere jongere (in doen en laten) vinden. Met haar plantjes, snap niet dat hij al vol gas in de camper is gestapt met gierende banden. Of hij zit er net twee dagen en is het even uitzitten een nachtje. Er zit geen enkele sjeu in die vrouw.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:05 schreef golfer het volgende:
Magda met haar onnozele vragen op een kaartje zit met haar armen gesloten over elkaar.
Ik zeg maar zo, beter iets minder fysieke energie, maar wel een vrolijk hoofd.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gast kan toch een veel leukere jongere (in doen en laten) vinden. Met haar plantjes, snap niet dat hij al vol gas in de camper is gestapt met gierende banden. Of hij zit er net twee dagen en is het even uitzitten een nachtje. Er zit geen enkele sjeu in die vrouw.
Ik begrijp niks van die Frank, geeft ie eerst terecht tegengas, komt ie even later terug, draait als een blad aan de boom om en kruipt ineens voor haar.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:19 schreef De_Melkboer het volgende:
Frank pakt het nog kalm op, maar als Ingrid er zo over door blijft gaan is Frank mogelijk straks wel offgrid.
En iedere man die vorig jaar Petri heeft gezien kijkt wel uit voor hij gaat snoeien
(Dit is wel geschreven vóór zijn jankbui)
Zo'n kruiperd zou ik ook niet om mij heen verdragen..quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik begrijp niks van die Frank, geeft ie eerst terecht tegengas, komt ie even later terug, draait als een blad aan de boom om en kruipt ineens voor haar.
Zo onsexy ook
Je kan niet verwachten dat een complete vreemde de dingen ziet waar jij je aan ergertquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een gezeik met dat onkruid. Ik zou het ook niet zien, misschien zijn het wel hele dure planten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |