abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juli 2025 @ 22:09:05 #101
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218292957
JP neemt Yvonne romantisch mee naar...
een bakkerij en antwoordt, op de vraag van de bakker of zij zijn vrouw is, in het Spaans "nee en ook niet mijn vriendin"
:{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_218292979
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ingrid lijkt vanaf dag 1 wel 40% het programma te vullen.
Dat lijkt niet zo dat is zo :r
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  dinsdag 22 juli 2025 @ 22:13:25 #103
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218293013
Ingrid wordt steeds meer een zeurend zeikwijf, die als een plaat met een barst er in, steeds maar moppert op het gebrek aan initiatief van de mannen.
"Dan doe ik dat ook maar weer zelf."
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 22 juli 2025 @ 22:23:25 #104
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_218293096
Ohh dat exitgesprek tussen Ingrid en Piet, echt bijna niet te doen! Ik had je bijna plat willen duwen, overwinteren in Egypte … omg. Hard to watch.
pi_218293112
Ingrid wil niet in Swahili wonen, en zoekt een man die telepathisch is

[ Bericht 37% gewijzigd door De_Melkboer op 23-07-2025 11:00:39 ]
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
  dinsdag 22 juli 2025 @ 22:33:42 #106
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218293182
Daniël van 38 is nog maagd?
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 22 juli 2025 @ 22:34:05 #107
208890 June.
Seriously?
pi_218293186
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 22:13 schreef golfer het volgende:
Ingrid wordt steeds meer een zeurend zeikwijf, die als een plaat met een barst er in, steeds maar moppert op het gebrek aan initiatief van de mannen.
"Dan doe ik dat ook maar weer zelf."
Ik begrijp Ingrid ook enigszins wel. Er komt 0 initiatief van die mannen.
Shine bright like a diamond.
  dinsdag 22 juli 2025 @ 22:37:29 #108
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218293221
Spontaan, gezellig en humor.
Alle oproepen van de B&B houders hebben dezelfde inhoud.

Nooit eens eentje die gewoon zegt dat ze een geile op seks beluste partner zoeken. :+
Poef.....gone! ©golfer
pi_218293238
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Eveline: ik voel niks
Conciërge: er is bij ons allebei een klikje
Eveline zegt ook "Ach er komen er nog meer". M.a.w. even uitzitten
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218293301
Nou die vrouw van 42 (met sportschoolfoto's wat een rode vlag is) lijkt me niet het type voor Daniel. Die komt zichzelf promoten.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218293358
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 22:42 schreef Soury het volgende:
Nou die vrouw van 42 (met sportschoolfoto's wat een rode vlag is) lijkt me niet het type voor Daniel. Die komt zichzelf promoten.
Alles onder een filter. _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_218293370
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 22:37 schreef golfer het volgende:
Spontaan, gezellig en humor.
Alle oproepen van de B&B houders hebben dezelfde inhoud.

Nooit eens eentje die gewoon zegt dat ze een geile op seks beluste partner zoeken. :+
Een snelle beurt kunnen ze toch zelf ook overal vinden.

-edit
Oh sex beluste partner. Verkeerd gelezen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Pisces29 op 22-07-2025 23:02:30 ]
pi_218293509
Rab en ? zijn wel een match denk ik.

Moest ook lachen om de lamme tak :D is precies wat hij is.
Ingrid zeikwijf.

Piet :W opflikkkere ~:)
pi_218293514
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 22:23 schreef Aventura het volgende:
Ohh dat exitgesprek tussen Ingrid en Piet, echt bijna niet te doen! Ik had je bijna plat willen duwen, overwinteren in Egypte … omg. Hard to watch.
Ja verschrikkelijk :D :X
pi_218293659
Piet was wat emotioneel na het oprotgesprek, tja Piet daar had je even eerder aan moeten denken met je zelfingenomen hoofd. "Piet gaat er met haar hart vandoor" Nee Piet auf wienersnitzel :W
Ik zag Ingrid wel oprecht lachen met Frank toen hij zei "stom ding", ze zat hem zowaar wat te pesten.
pi_218293825
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 23:18 schreef Soury het volgende:
Piet was wat emotioneel na het oprotgesprek, tja Piet daar had je even eerder aan moeten denken met je zelfingenomen hoofd. "Piet gaat er met haar hart vandoor" Nee Piet auf wienersnitzel :W
Ik zag Ingrid wel oprecht lachen met Frank toen hij zei "stom ding", ze zat hem zowaar wat te pesten.
Ze gaat Frank nooit kiezen, maar omdat Ingrid zo ongeveer de hoofdpersoon van dit seizoen is, moet hij blijven. Anders is er niks te filmen.
pi_218293882
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 23:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ze gaat Frank nooit kiezen, maar omdat Ingrid zo ongeveer de hoofdpersoon van dit seizoen is, moet hij blijven. Anders is er niks te filmen.
Nee dat denk ik ook niet, maar ik vind Frank zo nu en dan ook wel droog grappig. Maar als ze wil kan ze hem wieberen hoor. Volgens mij zijn ze er minimaal 3 dagen en zitten de backup's al ergens in een hotel mocht het iets verder weg zijn.
pi_218294686
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 22:25 schreef De_Melkboer het volgende:
Ingrid wil niet in Swahili wonen
Swahilië had ze het over.
Heerlijke erger-tv weer :)
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 23 juli 2025 @ 09:49:17 #119
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_218295433
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 23:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
is ook het leukste om te volgen

Saaiste: Eveline/Rob/Petra
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  woensdag 23 juli 2025 @ 10:30:36 #120
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_218295907
Ingrid leek wel ok, in het begin. Maar met die passief agressieve manier waarop ze al die kleine irritaties 'kenbaar' had ze wat mij betreft ook op zo'n schijtplankje kunnen gaan zitten.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218296587
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 22:34 schreef June. het volgende:

[..]
Ik begrijp Ingrid ook enigszins wel. Er komt 0 initiatief van die mannen.
Dat klopt, maar ik heb het idee dat ze ook wel in een soort zelfbevestigende cirkel draait. Ik snap ergens wel dat je als je bij iemand aankomt eerst even aftast wat voor vlees er in de kuip is. Voor hetzelfde geld pak je wel meteen alles aan en wordt iemand daar weer boos over omdat ze zich benauwd voelt.

Ingrid's fout is dat ze het alleen op de camera uitspreekt en niet tegen de mannen zelf.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_218296608
JP begint me ook steeds meer op mijn zenuwen te werken met dat surrogaat-jetsetleventje wat hij wil uistralen... Neemt echt 0,0 initiatief om die vrouwen daadwerkelijk te leren kennen, wil alleen maar eten, borrelen en feesten zonder diepgang :')
pi_218296621
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 22:33 schreef golfer het volgende:
Daniël van 38 is nog maagd?
Denk het niet, die ziet er goed genoeg uit om regelmatig een eendagsvlieg te besnuffelen :P
  woensdag 23 juli 2025 @ 14:20:06 #124
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_218297769
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2025 11:59 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat klopt, maar ik heb het idee dat ze ook wel in een soort zelfbevestigende cirkel draait. Ik snap ergens wel dat je als je bij iemand aankomt eerst even aftast wat voor vlees er in de kuip is. Voor hetzelfde geld pak je wel meteen alles aan en wordt iemand daar weer boos over omdat ze zich benauwd voelt.

Ingrid's fout is dat ze het alleen op de camera uitspreekt en niet tegen de mannen zelf.
Klopt, die vrouw is 61 en heeft nog steeds de memo niet gehad dat je tegen mannen gewoon duidelijk en concreet moet vertellen wat je van ze verwacht. Altijd maar dat soort vage hints en dan na afloop tegen je vriendinnen (in dit geval dan de cameraman) klagen dat 'hij je niet begrijpt'. Communiceer dan gewoon, hoe moeilijk is het?

'Hé Frank, wat leuk dat je hier te gast bij me bent, ik hoop dat we het heel gezellig gaan hebben! Ik vind het heel leuk aan mannen als ze zelf ook initiatief nemen om iets te doen, zoals klusjes in het huis aanpakken, dus stel gerust wat voor, vind ik heel leuk! Doe verder alsof je thuis bent, daar staat de koffie'.

Dan heb je toch al dit loze gezeik niet. Alsof hij zelf moet bedenken dat ie elke keer naar die gore duiven moet gaan zoeken om daar een schijtplankje te gaan timmeren, waarom heeft ze dat zelf dan niet gedaan als ze dat zo belangrijk vindt?

En je zal zien dat als je een keer zelf iets bedenkt en een knotwilg kortwiekt, je meteen een (niet passief) agressieve Pétrie in je nek hebt zitten die daar nog uren over door zit te zemelen. Zonnebril af, niet blij, nou dan zou ik ook gewoon lekker in de zon gaan zitten bij het zwembad. En daarbij, accepteer vanaf een bepaalde leeftijd dat mensen noooooit zullen zijn zoals jij precies wil. En als je dat anders wil zien, zeg het tegen hem/haar en niet tegen anderen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_218299118
De B&B’s van Ingrid, Magda, Eveline en Illya staan te koop. Ook de tent van JP is verdacht. Die gaan dus waarschijnlijk geen partner kiezen, maar alleen aandacht genereren om kopers te lokken. RTL hult zich in allerlei smoesjes dat het allemaal niet waar zou zijn, maar geeft uiteindelijk toe dat enige B&B’s al vóór de opnames te koop stonden. Ze hebben allemaal wel een contract ondertekend dat ze tijdens de uitzendingen de zaak niet te koop mogen zetten, maar dat is een rookgordijn.

[ Bericht 19% gewijzigd door Battlecruiser op 23-07-2025 19:51:01 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')