abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juli 2025 @ 13:21:59 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218249760

Een zomer vol liefde: dit zijn de negen eigenaren van het vijfde seizoen van 'B&B Vol Liefde'
In deze nieuwe reeks van 'B&B Vol Liefde' openen negen vrijgezelle B&B-eigenaren in Frankrijk, Spanje, Italië, Griekenland, Tsjechië en Suriname hun deuren voor singles die op zoek zijn naar liefde. Tijdens bijzondere ontmoetingen op plekken zoals Mediterrane dorpen tot het tropisch regenwoud, ontstaan mooie connecties en hopelijk de ware liefde. 'B&B Vol Liefde' is vanaf 14 juli negen weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.

Daniël, 38, Tsjechië
Maak kennis met de vrolijke Daniël. Op ongeveer een uur rijden van het bruisende Praag, bestiert de goedlachse Daniël in het Tsjechische dorpje Seč hotel Kapitan met ruim 40 kamers. Het hotel ligt midden in de adembenemende rustgevende natuur aan een groot stuwmeer.

Hij nam in 2012 het hotel over van zijn vader en heeft toen een aantal jaren het hotel zelf gerund. Daarna heeft hij een tijd op afstand het reilen en zeilen geregeld. Na een Nederlandse carrière in de scheepvaart heeft hij in 2024 besloten om zelf weer aan het roer te staan van zijn ‘Hotel Kapitan’.

Van oorsprong is Daniël een echte Rotterdammer en dat merk je ook aan zijn ‘niet lullen maar poetsen’ mentaliteit. Zo is Daniel superhandig en geeft hij zijn hotel nu (bijna) eigenhandig een flinke opfrisbeurt. Door het renoveren van het hotel, is Daniel's liefdesleven een beetje op een laag pitje komen te staan. Nu het einde in zicht is, staat hij te popelen om een nieuwe dame te verwelkomen. Daniël hoopt een gezellige, positieve vrouw met humor te ontmoeten. Als ze ook van avontuur houdt en geniet van lekker eten en een goed glas wijn dan moet het helemaal goedkomen.

Dick, 32, Suriname
In de ongerepte Surinaamse jungle is de kans aanwezig dat je naast een jaguar, een kaaiman en een luiaard ook junglekenner Dick zal spotten. Deze avonturier is namelijk vaak op ontdekkingstocht naar zeldzame amfibieën en reptielen, hij heeft zelfs al een aantal keer een nieuwe kikkersoort ontdekt. Die blijken makkelijker te vinden dan een leuke vriendin, want Dick is inmiddels al zo’n vijf jaar vrijgezel. Dick runt op steenworp afstand van Paramaribo een resort met acht appartementen midden in de natuur. Daarnaast heeft hij ook nog een tourbedrijf en vangt hij wilde slangen uit huizen om die weer terug te plaatsen in hun natuurlijke habitat. De onbevreesde Dick zoekt een ondernemende en avontuurlijke dame die met hem de jungle in durft te trekken maar ook van een gezellig feestje houdt.

Eveline, 51, Italië
Met een onuitputtelijke dosis enthousiasme is B&B-eigenaresse Eveline iemand die werkelijk alles uit het leven haalt. Haar levensmotto is dan ook: herstellen en doorgaan. Ze is een ware selfmade onderneemster die al meerdere bedrijven succesvol op heeft weten te zetten en naast haar B&B-bestaan is ze nog steeds werkzaam als juriste. In 2022 fleurde zij het dorpje San Benedetto Val Di Sambro, nabij Bologna, op met haar komst door hier haar Italiaanse droom te starten. Hier bestiert zij een B&B bestaande uit maar liefst vier kamers, zes camperplaatsen, een appartement, een bar, een sportruimte en een heerlijk zwembad. Deze humoristische Limburgse heeft genoeg ambities, maar kan ook goed stilzitten met een puzzel. Eveline heeft bijna alles in haar leven, maar het ontbreekt nog aan een leuke man. Ze zoekt een man met humor, die houdt van gezelligheid en haar geborgenheid kan bieden.

Ingrid, 61, Griekenland
De eerste keer dat de Limburgse Ingrid uit het vliegtuig stapte en aankwam op Lesbos maakte haar hart een sprongetje en was ze meteen verliefd op het eiland. Ze had zich nog nooit ergens zó thuis gevoeld. Zelfs haar geliefde Limburg kan niet aan het eiland tippen. Niet gek dus dat ze haar B&B ‘Dutch Dream’ heeft genoemd. Ze verhuurt een appartement met een een prachtig uitzicht over de Egeïsche Zee. Met haar achtergrond als kapster, zet ze ook weleens de schaar in het haar van de Griekse locals, waardoor de eilandbewoners er altijd keurig bijlopen. Haar Griekse droom is uitgekomen maar die beleeft ze op dit moment nog wel in haar eentje. Vandaar dat ze op zoek is naar een leuke stoere vent die een romantisch leven op Lesbos ook wel ziet zitten.

Illya, 52, Frankrijk
De 52-jarige Illya is uit de Zeeuwse klei getrokken. Hij groeide op in het kleine dorpje Vogelwaarde maar heeft sinds 2021 zijn vleugels uitgeslagen naar Viviez, een middelgroot dorp in de Franse Aveyron. Hij heeft hier het plaatselijke chateau betrokken en een luxueuze B&B opgezet met vijf riante kamers. Illya is een manusje van alles; hij verzorgt het ontbijt en avondeten voor zijn gasten, doet de schoonmaak en onderhoudt daarnaast ook nog zijn royale tuin. De B&B-houder maakt lange dagen, maar maakt maar al te graag tijd voor een leuke dame in zijn drukke bestaan. Aan luxe geen gebrek in zijn chateau en Illya heeft zin om deze fijne plek te delen met een fijne vriendin aan zijn zijde. De nuchtere eigenaar kijkt uit naar een sociale en lieve vrouw die een knus Frans leven in zijn kasteel wel ziet zitten.

Jean-Paul, 59, Spanje
Zoek je spontaniteit en gezelligheid, dan kom je uit bij Jean-Paul. In de heuvels tussen Benidorm en Alicante staat deze allemansvriend in de startblokken om een nieuw avontuur te beginnen. Hij neemt het stokje over van een goede vriend en gaat zeer binnenkort diens B&B runnen in Jijona. Met zijn aanpakkersmentaliteit en verzorgende karakter is Jean-

Paul dé geschikte kandidaat om die rol op zich te nemen. Hij is de gangmaker op ieder feest en overal voor te porren, maar soms heeft deze energieke man ook behoefte aan rust en huiselijkheid. Want ondanks dat hij zich graag laat omringen door gezelligheid, voelt ook hij zich af en toe alleen. Hij hoopt een vrouw te ontmoeten die de liefde voor Spanje met hem deelt, net zo spontaan is als hij, jong van geest kan zijn en een leuke uitstraling heeft.

Magda, 75, Frankrijk
Aan de Atlantische kust van Frankrijk, in de Vendée, woont Magda in Le Clos Robert: een longère met twee gites. De eigenaresse is een bijdehante, vrolijke en gezellige spring in ’t veld, en ondanks haar pensioengerechtigde leeftijd van 75 jaar, denkt ze nog lang niet aan stoppen. Magda's man is, na een lang ziekbed van vijf jaar, begin 2023 overleden. Sindsdien doet ze alles alleen en, ondanks dat dat haar prima afgaat, mist ze wel een leuke man in haar leven. Ze is dol op koken, maar in je eentje een feestmaal op tafel toveren is toch wat saai. Vandaar dat ze op zoek is naar een vrolijke man die haar kookkunsten kan waarderen of nog beter, haar gezellig meehelpt in de keuken. En als hij ook nog actief is, is dat helemaal mooi meegenomen; Magda is namelijk óók dol op tuinieren en wandelen met haar geliefde hondje Doudou.

Petra, 60, Griekenland
In het plaatsje Skala Eressos, op het Griekse eiland Lesbos, is de van oorsprong Amsterdamse Petra in de 90’er jaren neergestreken. Zij bezit hier sinds dit jaar drie modern ingerichte villa’s die ze verhuurt aan toeristen. Het is een klein plaatsje aan een lang zandstrand met gezellige tavernes waar vis vlijtig over de pas gaat. Iedereen kent Petra; ze was vroeger namelijk eigenaresse van de eerste lesbische bar op het eiland. Lesbos is in de zomer drukbezocht, maar in de winter valt het eiland stil. En dat zijn nou net de momenten dat Petra een leuke vriendin in haar leven mist. Deze sociale dame zou heel graag weer eens een lange relatie aangaan met een zelfstandige vrouw. Petra is helemaal thuis in Griekenland en spreekt de taal vloeiend, maar toch denkt ze dat een zelfstandige en reislustige Nederlandse goed bij haar zou passen. Ze mist soms het nuchtere en humoristische kantje van de Lage Landen op haar geliefde eiland.

Rob, 65, Frankrijk
Rob, een man met een flinke dosis avontuur in zijn bloed, besloot in 1998 zijn geluk te zoeken in de Franse Pyreneeën. Hij runt nu een domaine in Estadens met 10 sfeervolle gîtes, in een pand dat is omgetoverd van kippenstal tot een succesvolle B&B. Hij is een stoere, fitte man die perfect past bij het ruige berglandschap. Een uitdagend klusproject gaat hij niet uit de weg.
Rob spreekt vloeiend Frans, is goed geïntegreerd in de lokale gemeenschap en rijdt dagelijks de dorpskinderen naar school. Samen met zijn ex-vriendin, die zijn compagnon is, heeft hij een dochter van 16 jaar die bij hem in Frankrijk woont.
Na vijf jaar vrijgezel te zijn, zoekt Rob een sportieve, gezellige en avontuurlijke vrouw om samen de bergen in te trekken. En als hobby-patissier maakt hij de lekkerste taarten en broden.

Bron en foto's RTL
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 18 juli 2025 @ 13:25:06 #2
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218249798
Inderdaad:

Yamas!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 18 juli 2025 @ 14:02:13 #3
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_218250131

"En dan onze hamvraag natuurlijk; hoe bent u aan deze prent gekomen?"
Via mauricevanberkel.nl
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_218252033
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 12:16 schreef TheVulture het volgende:
Dick en Petra bevallen me tot nu toe het beste
Ik vind Petra ook leuk. Leuker dan gedacht.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_218262387
Maar die Vinoloog dat is wel een typetje hoor.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218262982
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 19:06 schreef freaky40 het volgende:
Maar die Vinoloog dat is wel een typetje hoor.
Ik zou er doodmoe van worden :+
  Miss 200.000.000! zaterdag 19 juli 2025 @ 20:29:30 #7
367000 roos94
pi_218263030
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 17:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik vind Petra ook leuk. Leuker dan gedacht.
Gordon als hij een vrouw was.
pi_218263254
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 20:29 schreef roos94 het volgende:

[..]
Qua uiterlijk? Qua innerlijk zie ik de overeenkomsten niet. :P
  Official ESF Kreviewer zondag 20 juli 2025 @ 12:37:58 #9
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_218268369
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 20:29 schreef roos94 het volgende:

[..]
Dat zeiden wij ook meteen.

Verder is bij elke deelnemer alles vooral 'leuk' dit jaar. Trending woordje.
pi_218273848
Dat AI schilderij inderdaad en er dan zo trots naast en beweren dat je het zelf gemaakt hebt. _O-

Donder toch op. AI mag de vaat komen doen hier dan ga ik wel schilderen.
pi_218280383
Wil die nieuwe bij JP nu na 12 uur al aangeven dat ze het een kans geeft? _O-
pi_218280398
Frank is een tamme. @Caland
pi_218280573
Petra en Lieske hebben tenminste wel dezelfde humor.
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
  maandag 21 juli 2025 @ 21:11:20 #14
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218280604
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 21:06 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Petra en Lieske hebben tenminste wel dezelfde humor.
Dat wordt scharen ^O^
pi_218280693
Die DOUBLE US kamer _O-
pi_218280696
Oesters, nooit leren eten, hap zoute snot.. :r
pi_218280704
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Die DOUBLE US kamer _O-
Ja, inderdaad. Gelukkig vind hij alles leuk! :)
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_218280750
Die koksmuts :D
pi_218280796
Heerlijk spontaan stel, Petra en Lieske, dat worden vast dikke vriendinnen.
pi_218280804
Goedendagschotel :{
pi_218280818
Ingrid gaat Piet - hoi pipeloi - uit Weert opvoeden _O-
  maandag 21 juli 2025 @ 21:57:15 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218281079
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Frank is een tamme. @:caland
Eerder een dooie, domme man die totaal op een ander spoor dan Ingtid zit.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218281082
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Dat was al de eerste reden om hem weg te sturen ;)
pi_218281100
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2025 21:57 schreef golfer het volgende:

[..]
Ja, maar die Piet slaat ook nogal de plank mis, lijkt me
pi_218281104
quote:

[..]
Ik vind Frank niet dom. Die mafketel uit het zuiden wel.
  maandag 21 juli 2025 @ 22:00:21 #26
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218281117
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 21:59 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

Ja, maar die Piet slaat ook nogal de plank mis, lijkt me
Zo ver ben ik nog niet met het terugkijken. Ik zit nog pas bij het onkruid plukken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218281120
Frank is een slijmbal
pi_218281128
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:00 schreef golfer het volgende:

[..]
Zo ver ben ik nog niet met het terugkijken. Ik zit nog pas bij het onkruid plukken.
oh, sorry. Wacht maar af dan ;)
pi_218281154
quote:

[..]
Niet mee eens, afwachtend wel, hij zet hier even die Piet op zijn plaats, toen ie begon te jammeren over dooie kinderen.
pi_218281166
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Haha ja dat zou gelijk een minpuntje zijn. Plus in de derde persoon spreken. "Piet vindt het een leuk jurkje" "Piet is nogal vol van zichzelf". :')
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218281176
Petra houdt het spannend. Maar het blijft alleen bij vriendschap, denk ik.
Toch zou ik het een leuk ongewoon koppel vinden.
pi_218281184
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Petra houdt het spannend. Maar het blijft alleen bij vriendschap.
Toch zou ik het een leuk ongewoon koppel vinden.
Dat vermoeden heb ik ook, Petra zoekt toch een jong blaadje.
pi_218281207
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:00 schreef golfer het volgende:

[..]
Ja dat had Frank toch zelf wel kunnen zien :{ , goh Ingrid geef me een emmertje dan trek ik het onkruid weg. Ik mag haar niet zo met haar passief agressieve opmerkingen.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218281214
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:07 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja dat had Frank toch zelf wel kunnen zien :{ , goh Ingrid geef me een emmertje dan trek ik het onkruid weg. Ik mag haar niet zo met haar passief agressieve opmerkingen.
Ook hoe ze keek toen hij om een kussentje vroeg.. _O-
pi_218281217
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:05 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat vermoeden heb ik ook, Petra zoekt toch een jong blaadje.
Of gewoon soortgelijk type/leeftijd.
Lieske oogt wel ouwelijk naast haar.
pi_218281224
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Of gewoon soortgelijk type/leeftijd.
Lieske oogt wel ouwelijk naast haar.
Komt ook een beetje door haar kapsel.
  maandag 21 juli 2025 @ 22:11:32 #37
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218281254
Die conciërge is nogal vol van zichzelf.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218281263
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:11 schreef golfer het volgende:
Dat is een understatement.. _O-
pi_218281295
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:08 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ook hoe ze keek toen hij om een kussentje vroeg.. _O-
En niet eens zo gek, mijn rug zou het ook niet leuk vinden om lang gebukt te staan. Thuis gebruikt hij een stuk autoband dus hij weet dat iig van zichzelf.
pi_218281313
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:14 schreef Soury het volgende:

[..]
En niet eens zo gek, mijn rug zou het ook niet leuk vinden om lang gebukt te staan. Thuis gebruikt hij een stuk autoband dus hij weet dat iig van zichzelf.
Hier jonge tuinmannen het onkruid uit mijn grindtuin zien verwijderen, hadden ook kniebeschermers, is gewoon beter voor je rug, die suffe Ingrid snapte dat niet.
  maandag 21 juli 2025 @ 22:17:59 #41
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218281332
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:11 schreef golfer het volgende:
Had dan ook drie koffers mee....
pi_218281338
En dat wijzende vingertje van Ingrid, dat Frank niet wist dat zij een zoetje in haar koffie doet, want hij had nog nooit koffie voor haar gemaakt, dat is echt passief-agressief, manoman.
pi_218281377
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:17 schreef kibo het volgende:

[..]
En als kado een of andere doos met deodorant, rituals, ofso, uitgezocht door zijn dochter. Stomme kado's vind ik dat, zo van hier, dan weet ik iig dat je niet stinkt. :D
pi_218281380
Ik vond Frank niks maar Piet is nog erger die gaat als eerste weg.

En petra wat is ze leuk, lieske is een leuke vrouw maar denk niet dat het wat gaat worden.
  maandag 21 juli 2025 @ 22:23:26 #45
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218281383
Na 3 zinnen met elkaar voelt Piet al een klik. o|O
Poef.....gone! ©golfer
pi_218281422
Op zich vind ik het geen onredelijke verwachting van Ingrid dat iemand die langere tijd verblijft en geen B&B gast is een keer koffie maakt.

Maar zoiets kun je ook heel anders uiten en iemand gelijk een keer rustig laten zien waar alles staat.

Ik denk ook dat die passief agressieve sneren van haar ook een beetje een verlammende werking hebben, want zodra je iets in haar domein niet magisch op haar manier doet, dan is het ook niet goed.
pi_218281427
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:22 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En als kado een of andere doos met deodorant, rituals, ofso, uitgezocht door zijn dochter. Stomme kado's vind ik dat, zo van hier, dan weet ik iig dat je niet stinkt. :D
Ik ook en krijg die zooi ook nog regelmatig, zit één product in wat je gebruikt. Laats nog twee potten bodycreme weggetieft en één gehouden. Die pleur ik waarschijnlijk volgend jaar weg als er een verse doos komt :D
pi_218281437
Ik dacht dat het een grapje was maar die gozer had geen kruk dus die moest aan de bar staan terwijl mevrouw en snel opgetrommelde vriendin zitten.
pi_218281441
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:28 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik ook en krijg die zooi ook nog regelmatig, zit één product in wat je gebruikt. Laats nog twee potten bodycreme weggetieft en één gehouden. Die pleur ik waarschijnlijk volgend jaar weg als er een verse doos komt :D
Herkenbaar _O-
pi_218281505
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:17 schreef kibo het volgende:

[..]
Ik dacht dat dat een grap was...
pi_218281531
Frank bloeit op met die Piet erbij (die denkt de kat al in het bakkie te hebben) Ik moest lachen om zijn opmerking toen Ingrid de namen door elkaar haalde. "Ja kan gebeuren we lijken ook zo op elkaar"
Als hij af en toe niet zo slijmt en wat meer zichzelf is is hij best een toffe peer.
pi_218281544
Ik snap nu een beetje de vergelijking met Goor over Lieske, dat harde geschaterlach komt wat nepperig over.
pi_218281551
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:42 schreef Soury het volgende:
Ik snap nu een beetje de vergelijking met Goor over Lieske, dat harde geschaterlach komt wat nepperig over.
Dat ging over Petra ;)
pi_218281560
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat ging over Petra ;)
Oh _O- Ik vind Lieske erger.
pi_218281564
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:22 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Als het door z’n dochter uitgezocht is, is het toch heel lief. :)

Of het dan net je smaak is, ja dat blijft lastig.
pi_218281578
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:46 schreef Soury het volgende:

[..]
Oh _O- Ik vind Lieske erger.
Dat is ook een grotere clown, ja. :D

Maar Petra is geen bipolaire gek zoals Gordon, die elke minuut overdreven moet doen.
pi_218281601
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat is ook een grotere clown, ja. :D

Maar Petra is geen bipolaire gek zoals Gordon, die elke minuut overdreven moet doen.
Oh nou ben wel benieuw verder met die twee, volgens mij willen ze elkaar overtreffen met gelach en foute grappen.
En Lieske wil graag zwemmen, je kan je kont niet keren in dat badje
pi_218281611
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Als het door z’n dochter uitgezocht is, is het toch heel lief. :)

Of het dan net je smaak is, ja dat blijft lastig.
De neiging om daar weer een sarcastische opmerking over te maken is groot, laat zo'n oelewapper zelf even zorgen voor een kado ipv zijn dochter vragen. En dan houd ik mij nog in.,
pi_218281628
Frank doet zijn best maar praat Ingrid teveel naar de mond, is passief en niet zichzelf vlg mij.
Ingrid moet niet zeiken, niemand weet wat ze denkt en wil als je het niet uitspreekt en gebukt onkruid trekken is de hell voor je rug.
Piet mag asap exit met zijn flauwe dubbelzinnige grappen. })

JP vind ik een soort aseksueel iemand die alleen maar gezelligheid zoekt en geen keuzes gaat maken, hij wacht tot de vrouwen dat doen :')
Yvonne zal gauw weg zijn en Renate blijft gewoon gezellig plakken.

De man bij Eveline is geen match.

Rab/Rob :D lieve dochter en leuke keuzes. Ben benieuwd.
pi_218281635
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:53 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
De neiging om daar weer een sarcastische opmerking over te maken is groot, laat zo'n oelewapper zelf even zorgen voor een kado ipv zijn dochter vragen. En dan houd ik mij nog in.,
Ach het is een man die weet dat soort dingen niet (sarcasme). Ik lees veel gezeur over die Hollandse cadeautjes, persoonlijk zou ik dolblij zijn met zakken drop, stroopwafels en kaas.
pi_218281681
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:55 schreef Blues het volgende:
Rab/Rob :D lieve dochter en leuke keuzes. Ben benieuwd.
Heb ik ook weer mijn twijfels bij, hoe zit dat daar precies, heeft ie die B&B eerst zeven jaar gehad met een eerste vrouw, twee kinderen gekregen, toen een tweede vrouw (inmiddels ook ex) en met haar die dochter gekregen en zit nu in een soort vriendschap met ex die B&B te runnen?

En die kat van hem is zwaar verwaarloosd met een vacht vol klitten. :(
pi_218281693
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 23:05 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Heb ik ook weer mijn twijfels bij, hoe zit dat daar precies, heeft ie die B&B eerst zeven jaar gehad met een eerste vrouw, twee kinderen gekregen, toen een tweede vrouw (inmiddels ook ex) en met haar die dochter gekregen en zit nu in een soort vriendschap met ex die B&B te runnen?

Altijd een beetje akward als er ex rondloopt, is al een keer eerder ook geweest. Dat botste nogal met sommige dames.
pi_218281701
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 23:05 schreef Firuze60 het volgende:

[..]

Ja! Viel me ook op @kaD
pi_218281705
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 23:08 schreef Soury het volgende:

[..]
Altijd een beetje akward als er ex rondloopt, is al een keer eerder ook geweest. Dat botste nogal met sommige dames.
Hans en Libera?
pi_218281710
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 23:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hans en Libera?
Hans had geen kinderen zelf, begreep ik.
pi_218281723
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 23:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hans en Libera?
Ja die was het idd, en dat mens die geen augurken had en de perfecte paprika's wilde op een marktje ergens.
Die kregen mot _O-
  maandag 21 juli 2025 @ 23:32:16 #67
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_218281786
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 23:13 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hans had geen kinderen zelf, begreep ik.
Hans, van Libera, Pistoia Italie bedoel je?

Hans en Libera trouwden in 1993 en kregen samen een dochter, Angelica.

https://tvvisie.be/nieuws(...)ch_122224/#gsc.tab=0
pi_218281808
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 23:32 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]
Hans, van Libera, Pistoia Italie bedoel je?

Hans en Libera trouwden in 1993 en kregen samen een dochter, Angelica.

https://tvvisie.be/nieuws(...)ch_122224/#gsc.tab=0
Oh, dan had ik dat niet begrepen, dacht dat die dochter alleen van Libera uit een eerdere relatie van haar was.
pi_218282568
https://x.com/miesbee/sta(...)Vie9O0VriIXE0k5KJ4BA

Lol dit mens is ook doorgeslagen he.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_218282910
Jp is ook niet opzoek die wil gezelligheid, heeft totaal geen interresse in de vrouwen. Vraagt nooit wat, alleen is hij bezig met ze te verzorgen en vol te proppen met vanalles en nog wat. Nee hij valt me erg tegen.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 22 juli 2025 @ 08:18:25 #71
80791 crew  Paul
pi_218283029
Vind dat lesbostel het minst leuke om te volgen, zeg jou eerlijk
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 22 juli 2025 @ 08:19:21 #72
80791 crew  Paul
pi_218283037
Ingrid en de mannen zijn het leukste om te volgen
pi_218283536
Ik vond die opmerking van Piet over hoe Frank achter Ingrid aan hupt wel gevat.

En volgens mij is JP gewoon nogal oppervlakkig en denkt ie écht alleen maar aan eten, drinken en gezelligheid.

Petra en Lieske vinden elkaar in de platvloerse humor en de wijn, worden beste vriendinnen maar zodra er een jonger blaadje bijkomt kan dat wel eens veranderen.
  dinsdag 22 juli 2025 @ 09:24:35 #74
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218283680
quote:
11s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:23 schreef golfer het volgende:
Na 3 zinnen met elkaar voelt Piet al een klik. o|O
In z'n broek zeker....
  Official ESF Kreviewer dinsdag 22 juli 2025 @ 09:29:56 #75
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_218283780
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 09:10 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
En volgens mij is JP gewoon nogal oppervlakkig en denkt ie écht alleen maar aan eten, drinken en gezelligheid
Nah. Dacht gewoon slim te zijn door mee te doen voor reclame omdat zijn hotel nogal afgelegen ligt en niet erg vol zal zitten. Maar heeft geen enkele interesse in deze vrouwen, wil vooral overkomen als de beste gastheer. Lijkt het.
pi_218284265
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 09:29 schreef Kreator het volgende:

[..]
Nah. Dacht gewoon slim te zijn door mee te doen voor reclame omdat zijn hotel nogal afgelegen ligt en niet erg vol zal zitten. Maar heeft geen enkele interesse in deze vrouwen, wil vooral overkomen als de beste gastheer. Lijkt het.
Dat kan ook natuurlijk, dat is voor de meeste B&B eigenaren ook wel het geval.
En veel deelnemers doen vooral mee om op TV te komen.

Zo kunnen ze na afloop nog wat bijschnabbelen in een Rivella-reclame ofzo
pi_218285329
Toen JP met zijn vriendin wegliep (ongetwijfeld ingefluisterd door de productie) om te praten over wie hij het 'leukst' vind, zag je dat hij daar totaal niet mee bezig is :D
Hij had beter met 1 van die 2 vrouwen een rondje kunnen lopen en ff te kletsen en wat vragen te stellen.
(Vragen stellen! Dat willen vrouwen graag! :') )
pi_218285394
https://lovereality.nl/ki(...)endin-van-jean-paul/
Die Rosalie is inderdaad een pain in the ass, en doet inderdaad als heel veel van die TV lui om deelnemers in een bepaalde hoek te duwen omdat die meer TV maken, en dat doet zij nu smakeloos op camera. Dus daarom heeft ze alle schijn tegen zich dat zij niet door de productie, of zelf van de productie is van B&B is daar zelf in gezet is.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218286375
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 11:37 schreef freaky40 het volgende:
https://lovereality.nl/ki(...)endin-van-jean-paul/
Die Rosalie is inderdaad een pain in the ass, en doet inderdaad als heel veel van die TV lui om deelnemers in een bepaalde hoek te duwen omdat die meer TV maken, en dat doet zij nu smakeloos op camera. Dus daarom heeft ze alle schijn tegen zich dat zij niet door de productie, of zelf van de productie is van B&B is daar zelf in gezet is.
Nog een leuk off-topic weetje dan ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218286551
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 13:35 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Nog een leuk off-topic weetje dan ;)

SPOILER
Dit is geheel on-topic, toch? Leuk weetje :)
pi_218286584
Wat een inteelt allemaal.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218286799
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 13:53 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Dit is geheel on-topic, toch? Leuk weetje :)
Mwah, niet iedereen zit op dit soort dingen te wachten en houden het liever bij wat er in het programma te zien is geweest. Wat ik ergens ook wel snap, vandaar ook de spoiler :)
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218287121
Las dat die Rosalie ook casting director is geweest, dat verklaard een hoop waarom ze zo pushy is. Voor welke programma's ze gewerkt heeft verteld het verhaal niet, maar denk gewoon dat ze bij het programma hoort indirect.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 22 juli 2025 @ 15:25:22 #84
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_218287579
Nouja wat is er ook mis mee eigenlijk, als het aan JP ligt zit ie aan het eind van deze reeks met 7 vrouwen de hele dag oesters te vreten en salade te maken. Die lijkt ook niet helemaal te snappen waar dit programma over gaat.

Wat dat betreft denk ik dat Yvonne (of Judith, die blonde, hoe heet ze) het snelst er vantussen gaat en xtc-Renate overblijft, want die heeft toch geen mening.

JP is eigenlijk ook echt een ongekende proleet he, wat een nietszeggend figuur tussen al dat Torremolinos-SBS6-publiek daar. Er komt elke dag wel een nieuwe patjepeeër voorbij die ff een glas cava achterover slaat en dan weer vertrekt.
Gourmetten of steengrillen?
pi_218291741
Frank is een groot en blij kind, die Ingrid niet voor een laatste keer tegen een Griekse keien muur zal nemen voordat ze dood gaat. (ze zei al eerder op zoek te zijn naar een maatje voor de 'laatste' jaren)

Piet lijkt een beetje op die kale Limburger die toen in Oostenrijk (winter vol liefde) op bezoek was. Die zei toen dat hij z'n leven nog een keer over mocht doen, dat hij alles bij het oude zou laten op z'n baan na. Hij zou 'gynaecoloog' worden.

Eveline zoekt naast de liefde ook iemand die voldoende $$ meebrengt om haar business-partner te worden. Ik neem aan ze haar ex nog moet uitkopen en dit de enige manier is, waarop ze op de rots kan blijven wonen.

Ik zou als B&B houder niet niet erg blij worden van de kandidaat video's. Iedereen zegt: ' laat maar komen ...... '
Maar er hoeft toch geen geen rocket-science aan te pas te komen om te zien dat de concierge niet echt Eveline's type is. Haar vriendin (ziet er leuk uit) hintte dat al.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bever_NL op 22-07-2025 21:21:31 ]
pi_218291764
Sjonge sjonge stel je voor dat je overwerkt raakt ontbijten maken, o nee een bakje yogurt in schenken vervelend kolerewijf ben je Ingrid.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_218291808
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 20:53 schreef casita het volgende:
Sjonge sjonge stel je voor dat je overwerkt raakt ontbijten maken, o nee een bakje yogurt in schenken vervelend kolerewijf ben je Ingrid.
Ja, beetje zure muts, die Ingrid.
Je hebt een B&B, dan sta je toch elke dag ontbijt te maken voor je gasten?
pi_218291975
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 20:55 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Dat denk ik ook steeds. (Al zou ik zelf wel vragen om te helpen.)

Ik vraag me nu wel af of dit niet een stukje script is, die eindeloze pit. :')
Maar ik denk dat ze zelf wel zo is. Anders lopen dat soort gesprekken niet zo eindeloos door.
pi_218292016
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 21:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat denk ik ook steeds. (Al zou ik zelf wel vragen om te helpen.)

Ik vraag me nu wel af of dit niet een stukje script is, die eindeloze pit. :')
Maar ik denk dat ze zelf wel zo is. Anders lopen dat soort gesprekken niet zo eindeloos door.
Nou is Frank ook wel een beetje een lamme tak, dus ergens kan ik me die irritatie wel een beetje begrijpen, maar je kunt het ook overdrijven.
En ja, het zal er door de regie ook wel extra dik opgelegd worden.
pi_218292024
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 21:07 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Nou is Frank ook wel een beetje een lamme tak, dus ergens kan ik me die irritatie wel een beetje begrijpen, maar je kunt het ook overdrijven.
En ja, het zal er door de regie ook wel extra dik opgelegd worden.
Een lamme tak. :D
  dinsdag 22 juli 2025 @ 21:15:06 #91
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218292163
Die vrouwen bij JP beginnen er steeds meer verlopen uit te zien .
pi_218292189
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 21:15 schreef kibo het volgende:
Die vrouwen bij JP beginnen er steeds meer verlopen uit te zien .
Dat is de test. JP zoekt een vrouw die er met zijn levensstijl wél goed kan blijven uitzien ;)
  dinsdag 22 juli 2025 @ 21:28:38 #93
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218292375
De humor van Piet :')
Straks vraagt ie nog 'Trek eens aan m'n vinger"
pi_218292481
Ingrid lijkt vanaf dag 1 wel 40% het programma te vullen.
pi_218292499
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ingrid lijkt vanaf dag 1 wel 40% het programma te vullen.
Wat een slapjanussen daaro! 😂
pi_218292605
Die Ingrid heeft me toch een partij issues. _O-

Run Frankest RUN.
pi_218292681
Daniël, leuk, eindelijk weer een jonger iemand. :)
pi_218292774
Eveline: ik voel niks
Conciërge: er is bij ons allebei een klikje
  dinsdag 22 juli 2025 @ 22:01:25 #99
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218292810
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Daniël, leuk, eindelijk weer een jonger iemand. :)
Doorgaans dodelijk saai en voorspelbaar, die jongere deelnemers.
pi_218292817
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 20:55 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Ze heeft ook constant zo'n ontevreden smoelwerk met die naar beneden hangende mondhoeken.
  dinsdag 22 juli 2025 @ 22:09:05 #101
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218292957
JP neemt Yvonne romantisch mee naar...
een bakkerij en antwoordt, op de vraag van de bakker of zij zijn vrouw is, in het Spaans "nee en ook niet mijn vriendin"
:{w
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')