Dat ging over Petraquote:Op maandag 21 juli 2025 22:42 schreef Soury het volgende:
Ik snap nu een beetje de vergelijking met Goor over Lieske, dat harde geschaterlach komt wat nepperig over.
Ohquote:
Als het door z’n dochter uitgezocht is, is het toch heel lief.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En als kado een of andere doos met deodorant, rituals, ofso, uitgezocht door zijn dochter. Stomme kado's vind ik dat, zo van hier, dan weet ik iig dat je niet stinkt.
Dat is ook een grotere clown, ja.quote:
Oh nou ben wel benieuw verder met die twee, volgens mij willen ze elkaar overtreffen met gelach en foute grappen.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is ook een grotere clown, ja.![]()
Maar Petra is geen bipolaire gek zoals Gordon, die elke minuut overdreven moet doen.
De neiging om daar weer een sarcastische opmerking over te maken is groot, laat zo'n oelewapper zelf even zorgen voor een kado ipv zijn dochter vragen. En dan houd ik mij nog in.,quote:Op maandag 21 juli 2025 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het door z’n dochter uitgezocht is, is het toch heel lief.
Of het dan net je smaak is, ja dat blijft lastig.
Ach het is een man die weet dat soort dingen niet (sarcasme). Ik lees veel gezeur over die Hollandse cadeautjes, persoonlijk zou ik dolblij zijn met zakken drop, stroopwafels en kaas.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De neiging om daar weer een sarcastische opmerking over te maken is groot, laat zo'n oelewapper zelf even zorgen voor een kado ipv zijn dochter vragen. En dan houd ik mij nog in.,
Heb ik ook weer mijn twijfels bij, hoe zit dat daar precies, heeft ie die B&B eerst zeven jaar gehad met een eerste vrouw, twee kinderen gekregen, toen een tweede vrouw (inmiddels ook ex) en met haar die dochter gekregen en zit nu in een soort vriendschap met ex die B&B te runnen?quote:Op maandag 21 juli 2025 22:55 schreef Blues het volgende:
Rab/Roblieve dochter en leuke keuzes. Ben benieuwd.
Altijd een beetje akward als er ex rondloopt, is al een keer eerder ook geweest. Dat botste nogal met sommige dames.quote:Op maandag 21 juli 2025 23:05 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heb ik ook weer mijn twijfels bij, hoe zit dat daar precies, heeft ie die B&B eerst zeven jaar gehad met een eerste vrouw, twee kinderen gekregen, toen een tweede vrouw (inmiddels ook ex) en met haar die dochter gekregen en zit nu in een soort vriendschap met ex die B&B te runnen?
En die kat van hem is zwaar verwaarloosd met een vacht vol klitten.
Ja! Viel me ook op @kaDquote:Op maandag 21 juli 2025 23:05 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heb ik ook weer mijn twijfels bij, hoe zit dat daar precies, heeft ie die B&B eerst zeven jaar gehad met een eerste vrouw, twee kinderen gekregen, toen een tweede vrouw (inmiddels ook ex) en met haar die dochter gekregen en zit nu in een soort vriendschap met ex die B&B te runnen?
En die kat van hem is zwaar verwaarloosd met een vacht vol klitten.
Hans en Libera?quote:Op maandag 21 juli 2025 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Altijd een beetje akward als er ex rondloopt, is al een keer eerder ook geweest. Dat botste nogal met sommige dames.
Ja die was het idd, en dat mens die geen augurken had en de perfecte paprika's wilde op een marktje ergens.quote:
Hans, van Libera, Pistoia Italie bedoel je?quote:Op maandag 21 juli 2025 23:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hans had geen kinderen zelf, begreep ik.
Oh, dan had ik dat niet begrepen, dacht dat die dochter alleen van Libera uit een eerdere relatie van haar was.quote:Op maandag 21 juli 2025 23:32 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Hans, van Libera, Pistoia Italie bedoel je?
Hans en Libera trouwden in 1993 en kregen samen een dochter, Angelica.
https://tvvisie.be/nieuws(...)ch_122224/#gsc.tab=0
In z'n broek zeker....quote:Op maandag 21 juli 2025 22:23 schreef golfer het volgende:
Na 3 zinnen met elkaar voelt Piet al een klik.
Nah. Dacht gewoon slim te zijn door mee te doen voor reclame omdat zijn hotel nogal afgelegen ligt en niet erg vol zal zitten. Maar heeft geen enkele interesse in deze vrouwen, wil vooral overkomen als de beste gastheer. Lijkt het.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:10 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
En volgens mij is JP gewoon nogal oppervlakkig en denkt ie écht alleen maar aan eten, drinken en gezelligheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |