Dat is de test. JP zoekt een vrouw die er met zijn levensstijl wél goed kan blijven uitzienquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:15 schreef kibo het volgende:
Die vrouwen bij JP beginnen er steeds meer verlopen uit te zien .
Wat een slapjanussen daaro! 😂quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ingrid lijkt vanaf dag 1 wel 40% het programma te vullen.
Doorgaans dodelijk saai en voorspelbaar, die jongere deelnemers.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Daniël, leuk, eindelijk weer een jonger iemand.
Ze heeft ook constant zo'n ontevreden smoelwerk met die naar beneden hangende mondhoeken.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:55 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ja, beetje zure muts, die Ingrid.
Je hebt een B&B, dan sta je toch elke dag ontbijt te maken voor je gasten?
Dat lijkt niet zo dat is zoquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ingrid lijkt vanaf dag 1 wel 40% het programma te vullen.
Ik begrijp Ingrid ook enigszins wel. Er komt 0 initiatief van die mannen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:13 schreef golfer het volgende:
Ingrid wordt steeds meer een zeurend zeikwijf, die als een plaat met een barst er in, steeds maar moppert op het gebrek aan initiatief van de mannen.
"Dan doe ik dat ook maar weer zelf."
Eveline zegt ook "Ach er komen er nog meer". M.a.w. even uitzittenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Eveline: ik voel niks
Conciërge: er is bij ons allebei een klikje
Alles onder een filter.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:42 schreef Soury het volgende:
Nou die vrouw van 42 (met sportschoolfoto's wat een rode vlag is) lijkt me niet het type voor Daniel. Die komt zichzelf promoten.
Een snelle beurt kunnen ze toch zelf ook overal vinden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:37 schreef golfer het volgende:
Spontaan, gezellig en humor.
Alle oproepen van de B&B houders hebben dezelfde inhoud.
Nooit eens eentje die gewoon zegt dat ze een geile op seks beluste partner zoeken.
Ja verschrikkelijkquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:23 schreef Aventura het volgende:
Ohh dat exitgesprek tussen Ingrid en Piet, echt bijna niet te doen! Ik had je bijna plat willen duwen, overwinteren in Egypte … omg. Hard to watch.
Ze gaat Frank nooit kiezen, maar omdat Ingrid zo ongeveer de hoofdpersoon van dit seizoen is, moet hij blijven. Anders is er niks te filmen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:18 schreef Soury het volgende:
Piet was wat emotioneel na het oprotgesprek, tja Piet daar had je even eerder aan moeten denken met je zelfingenomen hoofd. "Piet gaat er met haar hart vandoor" Nee Piet auf wienersnitzel![]()
Ik zag Ingrid wel oprecht lachen met Frank toen hij zei "stom ding", ze zat hem zowaar wat te pesten.
Nee dat denk ik ook niet, maar ik vind Frank zo nu en dan ook wel droog grappig. Maar als ze wil kan ze hem wieberen hoor. Volgens mij zijn ze er minimaal 3 dagen en zitten de backup's al ergens in een hotel mocht het iets verder weg zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze gaat Frank nooit kiezen, maar omdat Ingrid zo ongeveer de hoofdpersoon van dit seizoen is, moet hij blijven. Anders is er niks te filmen.
Swahilië had ze het over.quote:
is ook het leukste om te volgenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze gaat Frank nooit kiezen, maar omdat Ingrid zo ongeveer de hoofdpersoon van dit seizoen is, moet hij blijven. Anders is er niks te filmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |