SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
ja, ik kan echt niks met magicquote:
Als je er niet in gelooft, dan kan je het ook niet.quote:
Zo zijn de kaarten gedeeldquote:
Geloof, gezien de kwartaalcijfers van WotC, dat er steeds minder mensen in geloven.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je er niet in gelooft, dan kan je het ook niet.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:54 schreef mschol het volgende:
[..]
wat kut... daarom speel ik maar geen deckbuilders
Ik geloof in iets andersquote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je er niet in gelooft, dan kan je het ook niet.
7+ kuub hout stapelen morgenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:07 schreef mschol het volgende:
wat zijn de plannen voor vandaag en het weekend hier?
vandaag even langs 2 fietsenwinkels, kijken wat ze en wanneer ze kunnen leveren, heb redelijk de knoop doorgehakt wat ik wil hebben (ongveer) e-bike sla ik nog even een paar jaar over zolang het kan
heel misschien pak ik de trein en ga ik dit weekend even er tussenuit. maar ben er nog niet echt over uit
Ja die zitten in de special guest sheet. Waarvan ancient tomb de duurste is volgens mij.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh. Dat had ik niet meegekregen.
Ze zouden toch ook nog wat dure landjes reprinten, dacht ik. Maar die zullen wel weer een hele lage pull rate hebben.
jij liever dan ikquote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
7+ kuub hout stapelen morgen
is dat veel?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
7+ kuub hout stapelen morgen
Hey vriendjequote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja die zitten in de special guest sheet. Waarvan ancient tomb de duurste is volgens mij.
De kans is volgens mij 1 op 8 boosters dat er een special guest in zit
Zo weer verder met de zolder voor het vanmiddag weer te warm wordtquote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:07 schreef mschol het volgende:
vandaag even langs 2 fietsenwinkels, kijken wat ze en wanneer ze kunnen leveren, heb redelijk de knoop doorgehakt wat ik wil hebben (ongveer) e-bike sla ik nog even een paar jaar over zolang het kan
heel misschien pak ik de trein en ga ik dit weekend even er tussenuit. maar ben er nog niet echt over uit
Kruiwagen of 40quote:
Deze ochtend nog een beetje werken.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:07 schreef mschol het volgende:
Moet je ze ook nog handmatig in- en uitladen?quote:
Gaan we ook doen en mijn vader helpt ook mee. Proberen er om half 9 te zijn. Er ligt zelfs meer maar dat is hij nu zelf rustig naar binnen aan het kruien.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:22 schreef mschol het volgende:
[..]
fijn, en dat met dit weer
kan je niet gewoon al heel vroeg beginnen?
Nee, het is gisteren geleverd op de oprit. Naar binnen kruien door de een, stapelen door de ander.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je ze ook nog handmatig in- en uitladen?
Wat voor hout is het, snippers? Enige hout dat ik kan bedenken dat per kuub wordt geleverdquote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nee, het is gisteren geleverd op de oprit. Naar binnen kruien door de een, stapelen door de ander.
Brandhout gaat ook per kuubquote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat voor hout is het, snippers? Enige hout dat ik kan bedenken dat per kuub wordt geleverd
Echt stookhout, zoiets:quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat voor hout is het, snippers? Enige hout dat ik kan bedenken dat per kuub wordt geleverd
Dan klinkt 40 kuub wel erg veelquote:
40 kruiwagensquote:
Heb je daar geen CV?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Echt stookhout, zoiets:
[ afbeelding ]
Valt nog mee dan, een kuub grind ben je wel wat vaker heen en weer aan het lopen, laat staan 40 kuub grindquote:
Jawel, maar mijn ouders gebruiken de houtkachel in de winter, is goedkoperquote:
Ja daarom. We gaan er gewoon voor en even de schouders eronderquote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt nog mee dan, een kuub grind ben je wel wat vaker heen en weer aan het lopen, laat staan 40 kuub grind
Wel lekker op tijd om het nu in te slaan, kan het nog een beetje drogenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jawel, maar mijn ouders gebruiken de houtkachel in de winter, is goedkoper
[..]
Ja daarom. We gaan er gewoon voor en even de schouders eronder
Volgens mijn vader heeft ie nu genoeg voor 6-7 jaarquote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel lekker op tijd om het nu in te slaan, kan het nog een beetje drogen
En die andere 27 dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mijn vader heeft ie nu genoeg voor 6-7 jaar
Er is in totaal 13+ kuub geleverd, dus daar kan ie wel mee vooruit.
Het is nooit 40 geweest hequote:
Oh ik las het verkeerdquote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is nooit 40 geweest heIk had het over 40 kruiwagens. En in 1 kruiwagen gaat echt geen 1 kuub
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet de beste foto maar kijk mijn poepie is met zijn roze dekentje
[ afbeelding ]
Ik kan veel maar dat toch nietquote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik las het verkeerdVond het al knap hoe je 40 kuub in 40 kruiwagens ging krijgen
Net hoe hoog je stapelt.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is nooit 40 geweest heIk had het over 40 kruiwagens. En in 1 kruiwagen gaat echt geen 1 kuub
Het moet wel passen hequote:
Hij heeft geen ballen meer en hij ziet de kleur roze niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:49 schreef Recce het volgende:
[..]Krijgt-ie geen issues met z'n gender zo?
Of hoe groot de kruiwagen isquote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Lees: ik zeg niet dat je het dan nog verplaatsen kan
Arme jongen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft geen ballen meer en hij ziet de kleur roze niet.
Anders gewoon proppen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het moet wel passen he
Hihaho.
Zelfs dat nietquote:
De hel.quote:Bij het optreden van Orgel Joke is het erg druk. Als er twee mensen de tent uitgaan, mogen er weer twee nieuwe bezoekers in.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het moet wel passen he
Hihaho.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
Orgel Joke? Hier zit een slechte grap in.quote:
I see what you did there.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Orgel Joke? Hier zit een slechte grap in.
Orgaanhandel is geen grapquote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Orgel Joke? Hier zit een slechte grap in.
quote:
wat? heb jij wat tegen onze Joke?quote:
Oh, is dat jullie schuld.quote:
Ach hij weet niet beter en misschien heeft hij in zijn vroeger jaren nog wat plezier gehad.quote:
Ben je nu in Konstanz?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen! Op naar Meersburg vandaag
Zit nog even onder de bomen in de schaduw. De boot gaat om 10.30 pas.
quote:‘Ik heb geprobeerd mijn daden te verbergen, maar de waarheid is eindelijk onthuld. Ik ben een Coldplay-fan. En niet alleen van de eerste twee albums. Ik vind de recente nummers ook leuk.’
Ik hoop het voor 'm.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ach hij weet niet beter en misschien heeft hij in zijn vroeger jaren nog wat plezier gehad.
Ik vind dit schokkender om te lezen dan dat er iemand vreemd ging.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:08 schreef Nizno het volgende:
de CEO Andy Byron is wel erg eerlijk nu
[..]
dit is ook de enige terechte reden voor een scheidingquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind dit schokkender om te lezen dan dat er iemand vreemd ging.
Correct, want dit wil je niemand aan doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit is ook de enige terechte reden voor een scheiding
wat is het goede antwoord op vraag 2?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is ook wel mijn standaardvraag tijdens date 1: welke muziek vind je leuk? En wat vind je van Coldplay?
Weet ik gelijk genoeg.
Niet direct ontkennend antwoorden is wel al redenen voor diskwalificatie.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is het goede antwoord op vraag 2?
Hoax, jij date niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is ook wel mijn standaardvraag tijdens date 1: welke muziek vind je leuk? En wat vind je van Coldplay?
Weet ik gelijk genoeg.
nja, je zult maar net zien dat Ieni zo iemand is die graag naar coldplay luistertquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet direct ontkennend antwoorden is wel al redenen voor diskwalificatie.
Het zijn rare tijden, maar dan is echt niets meer zeker.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, je zult maar net zien dat Ieni zo iemand is die graag naar coldplay luistert
Hey bah. *Boycot bedrijf.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:08 schreef Nizno het volgende:
de CEO Andy Byron is wel erg eerlijk nu
[..]
Enige goede antwoord is haatquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is het goede antwoord op vraag 2?
oh, dat heb ik met wel meer dingen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:17 schreef STING het volgende:
Coldplay in the zeroes helemaal grijs gedraaid, nu kan ik het niet meer opbrengen om ook maar 1 nummer te luisteren, apart hoe dat soort dingen soms werken
Haat is eigenlijk al te sterk.quote:
Als er een nummer is dat uit ons geheugen en daarbuiten verbannen moet worden is het dat.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:18 schreef AirwiN het volgende:
Tevens vermoed ik dat Ieniminimuis wel eens enkele regels van Fix You heeft gezongen voor Ambar toen ze hem net in huis had.
Ik heb liever niet dat je vloekt.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet ik gelijk genoeg.
ik doe met je mee, geen idee wat ze producerenquote:
Van Coldplay? Ik martel en kwel mezelf liever op een andere manier.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ook een goede manier om te schiften: gewoon een concert als eerste date prikken.
Mwah ik ga niet iemand afwijzen meteen om muzieksmaak.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Als de date zegt: ik houd van Coldplay of ik luister er wel eens naar. Tja dan was dat ook gelijk de laatste date.
Ik wel, want ik wil het niet horen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah ik ga niet iemand afwijzen meteen om muzieksmaak.
Ik weet niet eens waar hij ceo van is eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik doe met je mee, geen idee wat ze produceren
Nee, van muziek die je WEL tof vindt uiteraard.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van Coldplay? Ik martel en kwel mezelf liever op een andere manier.
quote:Astronomer werkt aan het ontwikkelen van betrouwbare dataproducten die inzichten ontsluiten, AI-waarde ontsluiten en datagestuurde applicaties mogelijk maken . Astronomer, Inc. (met producten zoals het Astro-platform voor Apache Airflow) is niet beursgenoteerd.
Nou, als iemand Yves Barendse of elke andere willekeurige volkszanger opnoemt, zijn dat wel heftige red flags.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah ik ga niet iemand afwijzen meteen om muzieksmaak.
ja had mijn zus detijds die enorme rode vlaggen ook maar gezien over haar narcistische exquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:23 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, als iemand Yves Barendse of elke andere willekeurige volkszanger opnoemt, zijn dat wel heftige red flags
en wat als "ik luister wel eens muziek, geen idee van de artiesten/nummers" het antwoord is?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Als de date zegt: ik houd van Coldplay of ik luister er wel eens naar. Tja dan was dat ook gelijk de laatste date.
ik zoek het niet op, maar als die ergens op een plein staat te zingen en er is bier dan vind ik het best gezellig.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:23 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, als iemand Yves Barendse of elke andere willekeurige volkszanger opnoemt, zijn dat wel heftige red flags
Ook een no goquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:24 schreef mschol het volgende:
[..]
en wat als "ik luister wel eens muziek, geen idee van de artiesten/nummers" het antwoord is?
Dan zijn we geen goede match, want muziek is een zodanig groot deel van m'n leven dat ik dat met een partner wil kunnen delen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:24 schreef mschol het volgende:
[..]
en wat als "ik luister wel eens muziek, geen idee van de artiesten/nummers" het antwoord is?
Sta ik nu vlak naast ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze hebben daar een Zeppelin Museum, zie ik.
Die kom ik sowieso amper "in het wild" tegen eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:23 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, als iemand Yves Barendse of elke andere willekeurige volkszanger opnoemt, zijn dat wel heftige red flags.
Coldplay heb ik dan weer geen problemen mee, dat mag ze zelf weten, zolang ik het maar niet teveel hoef aan te horen
Dan moet je dat fixenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als er een nummer is dat uit ons geheugen en daarbuiten verbannen moet worden is het dat.
Maar vinden ze Coldplay leuk?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:26 schreef Crack_ het volgende:
VAKANTIE
had net kennismaking met mn nieuwe collega's, super leuk én we zitten echt op een lijn met voeding. Dat is wel eens anders, mensen met andere visie blabla. Dit klinkt super![]()
Same, hoeft niet helemaal overeen te komen maar als iemand echt alleen maar harde techno zou luisteren wordt dat wel lastigquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zijn we geen goede match, want muziek is een zodanig groot deel van m'n leven dat ik dat met een partner wil kunnen delen.
Ik ben die vroeger idd gelukkig ook nog nooit tegengekomenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kom ik sowieso amper "in het wild" tegen eigenlijk.
Ik moest aan Pokémon denkenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kom ik sowieso amper "in het wild" tegen eigenlijk.
mij ook niet, makkelijk te boycotten denk ik dan maarquote:
als die nou geen zin heeft?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:33 schreef Nizno het volgende:
ik ga eens kijken of mijn fiets nog wil fietsen
Ja, dat scheelt weer.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
mij ook niet, makkelijk te boycotten denk ik dan maar
Gekke Krekquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:30 schreef Crack_ het volgende:
GEKKE BOOYSSS
GEKKEEE BOOOYS
ik ben verslaafd aan dit liedjedat is ook niet zo heel best hoor
Ohja zo ff bandjes oppompen en dan kijken hoe het fietsen naar de kersentuin gaatquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:33 schreef Nizno het volgende:
ik ga eens kijken of mijn fiets nog wil fietsen
welk liedje is het?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:30 schreef Crack_ het volgende:
GEKKE BOOYSSS
GEKKEEE BOOOYS
ik ben verslaafd aan dit liedjedat is ook niet zo heel best hoor
Ik denk Gekke Boysquote:
dat zou wel gek zijn, vind je niet?quote:
Gnorf.quote:
Je bent zelf gekquote:
quote:
quote:
Als dat geen daten wordt.quote:
Deze post krijgt geen like van @LTVDK vermoed ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Als dat geen daten wordt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:09 schreef Crack_ het volgende:
Had je mijn plantenaankoop van gisteren meegekregen @:essnhills? Ik ging voor drie, ik kom terug met 1 van de 3 van mn lijstje en 12 andere planten
Er was echt heel veel 50% korting, oa pioenroos. Dus die heb ik straks ook in mn tuintje
heb ik niet, dus ik zal even mooie plaatjes enzo van alles voor je zoekenquote:
dat wordt naar buiten toe danquote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:16 schreef essnhills het volgende:
Ik wilde bodylotion op mijn benen en voeten smeren
Maar het leek wel zo dik en vettig opeens?
Zie nu dat ik zonnebrandcrème had gepakt ipv body lotion. Zelfs onbewust bescherm ik mezelf goed tegen de zon
Ik zit al in de tuinquote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat wordt naar buiten toe dan
Okquote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:21 schreef essnhills het volgende:
Het is wel een makkelijke route, vrijwel geheel over een gescheiden fietspad. Dat scheelt qua drukte
Ik heb geen plek meer buitenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga morgen naar een ander tuincentrum, IK WIL MEER
IK WIL ALLESSSSSSSS
Oke vanavond even goed doorwerken dan
Ohhhh goede scorequote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:27 schreef Crack_ het volgende:
@:essnhills
[ afbeelding ]
Kattengras![]()
[ afbeelding ]
Citroen geranium, deze ruikt écht fantastischik wil hier oa thee van trekken en bij salades gooien en van ruiken want oh-oh-oh
[ afbeelding ]
De hibiscus, die stond wel op mn lijstje
[ afbeelding ]
Pioenroos! Volgens mij gewoon deze roze
[ afbeelding ]
Judasboompje
[ afbeelding ]
Angelonia
[ afbeelding ]
Olijfkruid, het ruikt lekker naar olijven en heeft er qua smaak wel iets van weg
[ afbeelding ]
Zo'n bak met dahlia's, zitten nog in knop![]()
En dan nog bloemkool (6x), koolrabi (6x), paprika geel, vijgenboompje en een gojibesplantje
En, dit allemaal voor 47 euro. Ik ga hier echt nog een maand van genieten van dit geluksmoment![]()
zijn wij het daar mee eens? Pics?quote:
Balkon en ik vind het zo wel best, anders blijf ik maar water gevenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zijn wij het daar mee eens? Pics?
Ik heb nog zoveel ruimte maar al die ruimte staat op dit moment vol met troepplanten
kun je een druppelaar systeem voor kopen, opgelostquote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Balkon en ik vind het zo wel best, anders blijf ik maar water geven
De kranen zijn heel ver weg en huur verder. Ik vind het serieus wel genoeg.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kun je een druppelaar systeem voor kopen, opgelost
MEER PLANTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hangt er al iets?
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga morgen naar een ander tuincentrum, IK WIL MEER
IK WIL ALLESSSSSSSS
Oke vanavond even goed doorwerken dan
Ik, met m'n heermoes.quote:
Irritaaantquote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh wat een rotwerkje
ik heb dud0r mijn banden op laten pompen want ik kwam er niet uit
blijkbaar heb ik geen gewone banden dus het kon niet met een gewone fietspomp
lag het iig niet aan mij
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh wat een rotwerkje
lag het iig niet aan mij
Ga je daar heen??quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:53 schreef Ama het volgende:
Oeh Electric Callboy in Rotterdam is uitverkocht.
Jaquote:
Dan kan je lang pompen ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh wat een rotwerkje
lag het iig niet aan mij
duurt het een keer langer dan 30 secondenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan kan je lang pompen ja.
Obligate huehue
Herkenbaar. Been there, done that.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:46 schreef essnhills het volgende:
Oke banden zijn opgepompt
Bij het voorwiel zat het dopje vast dus draaide zo dat andere deel van het ventiel mee eruit
Band helemaal leeg gelijk
Maar met tangetje kon ik de dop er wel afdraaien
Hoezo?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
hey maatje
waardeloos weekend voor de boeg weer
Ja. Ik doe niks tot die tijd.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
iedereen vol spanning wachten op Wereldgozer zijn antwoord
Ja verschrikkelijk. Ik ben rond 15.00 thuis vandaag en dan zet ik de wekker al direct voor maandag!quote:
mag dit in een spoiler aubquote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:31 schreef gianni61 het volgende:
ik heb te weinig salami op mijn broodje gedaan.
jammer dit.
Je bent niet geïnteresseerd in de salami van gianni?quote:
en niet eens in mijn witte bolletjequote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent niet geïnteresseerd in de salami van gianni?
Misschien wel in je witte kadetjes?quote:
Wat fijn dat het weer een stukje beter gaat.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
Het is gelukt
En het ging echt veel beter
Ik heb heel rustig gefietst natuurlijk, maar heb toch geen haast
Maar vorige keren was het veel tr veel dat iedereen dan van alle kanten langsfietst en auto's en kruispunten en allemaal. Maar dat ging echt veel beter
Binnenkort ook een wat drukkere route en minder gescheiden fietspaden proberen. Als dat dan ook goed gaat dan heb ik veeel meer bewegingsvrijheid
Tragischquote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:31 schreef gianni61 het volgende:
ik heb te weinig salami op mijn broodje gedaan.
jammer dit.
Meer salami opsturen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tragisch
Hoe kunnen we je steunen in deze barre tijden
Thoughts & prayersquote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tragisch
Hoe kunnen we je steunen in deze barre tijden
Richting de WC of koelkast lopen?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:45 schreef mschol het volgende:
ik ga ook maar eens wat doen behalve spelletjes spelen
quote:
Er mist een foto in deze post.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:46 schreef essnhills het volgende:
En ik werd ingehaald door een oudere dame
"Wat heb jij een leuke jurk aan!”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:47 schreef mschol het volgende:
Ja maar het één is wel iets verder lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar het één is wel iets verder lopen.
Jaquote:
Is er iets anders?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:45 schreef mschol het volgende:
Ben al de hele ochtend afwisselend één e-mail aan het afhandelen en dan als beloning een aantal posts doen op FOK! voor ik de volgende e-mail oppak.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:45 schreef mschol het volgende:
dat vind ik echt zo ranzig, eet je het met boter? want dat moet echt verboden wordenquote:
om het kapot te maken!1!@!1!!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent niet geïnteresseerd in de salami van gianni?
watquote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
Het is gelukt
Maar vorige keren was het veel tr veel dat iedereen dan van alle kanten langsfietst en auto's en kruispunten en allemaal. Maar dat ging echt veel beter
Binnenkort ook een wat drukkere route en minder gescheiden fietspaden proberen. Als dat dan ook goed gaat dan heb ik veeel meer bewegingsvrijheid
Vermorzelen en vermalen met je tanden.quote:
Jaquote:
Jaaaquote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat
wat lees ik nu
ess op een fiets?!?!!? whaaaaaat![]()
wat onwijs fijn zegquote:
boter? iew, nee.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat vind ik echt zo ranzig, eet je het met boter? want dat moet echt verboden worden
[..]
om het kapot te maken!1!@!1!!
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:51 schreef mschol het volgende:
[..]
JaOnmogelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Jaaa het maakt echt een groot verschilquote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat onwijs fijn zeg![]()
dit zijn best wat succes in redelijk korte tijd hoor
True.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaa het maakt echt een groot verschil
En ik zit pas op 1,25mg
*doet mee grote blijquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
*doet mee grote blij
Hopelijk blijft het zo doorgaan
Je jurk is hier niet heel goed te zien.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:01 schreef essnhills het volgende:
Gezellig ff bijkletsen met vlinder @:ettovanbelgie
[ afbeelding ]
Goede naam welquote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:55 schreef mschol het volgende:
wel net voor afsluiten nog even een achievement gehaald: "Nice rack"
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je jurk is hier niet heel goed te zien.
geef je zomaar je voeten blootquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:01 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je jurk is hier niet heel goed te zien.
gooi wat kapot , heb je wat te doenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:00 schreef gianni61 het volgende:
werkdag duurt lang als je niks te doen hebt
Je ziet zo mijn enkelsquote:
Gemiste inkomsten voor haar OF. Daar kun je dik geld verdienen met zulke foto's.quote:
Irritant zulke vrouwen.quote:
https://topvintage.nl/nl/(...)-swing-jurk-in-zwart?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gemiste inkomsten voor haar OF. Daar kun je dik geld verdienen met zulke foto's.
Vergeet je voeten en tenen niet.quote:
quote:
Mooiquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
https://topvintage.nl/nl/(...)-swing-jurk-in-zwart?
Kijk deze jurk heb ik aan
Zekerquote:
quote:
En dan ook nog met van die leren bandjes over je voeten.quote:
Ja leuke sandaaltjes hequote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan ook nog met van die leren bandjes over je voeten.![]()
![]()
Dus gewoon al even goed inzepen voor je naar zolder gaat voor gratis douche?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:22 schreef LTVDK het volgende:
De zon komt er nog niet helemaal enthousiast door, maar merkte het wel gelijk op zolder, ik ben weer een soort wandelende douche
Dagpauwoog, btw.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:01 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Kloptquote:
Nee want ik heb gewoon kleren aanquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus gewoon al even goed inzepen voor je naar zolder gaat voor gratis douche?
Kleren uitdoenquote:
Net nog een wapendrager en een blauwooggrasmot gezien. Veel vlindervrienden te zien afgelopen weken.quote:
Ik heb juist extra kleren aan om niet aan alle kanten vol te zitten met splintersquote:
Ik zag net ook een gehakkelde aureliaquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net nog een wapendrager en een blauwooggrasmot gezien. Veel vlindervrienden te zien afgelopen weken.
Erg gezellig.
Je drijft zo weg op je knieën?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb juist extra kleren aan om niet aan alle kanten vol te zitten met splintersLange spijkerbroek en ook nog kniebeschermers erover, ik heb drijfnatte knieën
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:01 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Nog niet gezien dit jaar geloof ik. Jammer, altijd wel mooi.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zag net ook een gehakkelde aurelia
Ja daarom heb ik ook die kniebeschermers aan, om te blijven drijvenquote:
je bent aan het rollen over een houten splinter vloer ofzo?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb juist extra kleren aan om niet aan alle kanten vol te zitten met splintersLange spijkerbroek en ook nog kniebeschermers erover, ik heb drijfnatte knieën
OSB-platen, dus jaquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:34 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent aan het rollen over een houten splinter vloer ofzo?
[ afbeelding ]
Jij weet ook alles.quote:
25 graden en nog steeds bewolktquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
28 graden buiten, gevoelstemperatuur 34. [ afbeelding ]
Nou, Kaneel is een lopende bio-bieb.quote:
Ik hier al meerdere kerenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog niet gezien dit jaar geloof ik. Jammer, altijd wel mooi.
Maar fijn om te lezen dat je zoveel vooruitgang lijkt te boeken.
Is zo ongeveer de meest bekende vlinder van Nederland.quote:
Deze mag je toch wel weten zonder google.quote:
Was wel gezelligquote:
Weet ikquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is zo ongeveer de meest bekende vlinder van Nederland.
[..]
Deze mag je toch wel weten zonder google.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
Het is gelukt
Kniewaterskiënquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik ook die kniebeschermers aan, om te blijven drijven
*Gooit ijswater of Luctor heebquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
28 graden buiten, gevoelstemperatuur 34. [ afbeelding ]
Liefquote:
dan had ie pechquote:
Doe je wel voldoende drinken en zouten enzo als je zoveel zweet dat je kun kniewaterskiënquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:44 schreef LTVDK het volgende:
Nog even Rage Against the Machine afluisteren en dan zo weer braaf verder
Jaja, wees maar niet bangquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe je wel voldoende drinken en zouten enzo als je zoveel zweet dat je kun kniewaterskiën
Braafquote:
Jij patser.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eenmalige bonus volgende maand. Ruggetje naar rato.
Lekker hoor.
quote:
entree ticket voor de AHquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik weer een week eten van halen.
Rijkstokje.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eenmalige bonus volgende maand. Ruggetje naar rato.
Lekker hoor.
NIEUW GEZICHTquote:
Die wil ik ook nog een keer makenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:04 schreef Ama het volgende:
Zin in iets lekkers dus knakworstjes met bladerdeeg gaan zo de oven in.
Ik moet zeggen dat het de laatste 2 jaar hard gaat in het onderwijs. Mag ook wel, met alle inflatie.quote:
Mijn zus heeft hetzelfde. Dus die is ook wel blijer nu.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het de laatste 2 jaar hard gaat in het onderwijs. Mag ook wel, met alle inflatie.
Daarvoor heeft het een jaar of 10 stil gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |