en wat als "ik luister wel eens muziek, geen idee van de artiesten/nummers" het antwoord is?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Als de date zegt: ik houd van Coldplay of ik luister er wel eens naar. Tja dan was dat ook gelijk de laatste date.
ik zoek het niet op, maar als die ergens op een plein staat te zingen en er is bier dan vind ik het best gezellig.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:23 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, als iemand Yves Barendse of elke andere willekeurige volkszanger opnoemt, zijn dat wel heftige red flags
Ook een no goquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:24 schreef mschol het volgende:
[..]
en wat als "ik luister wel eens muziek, geen idee van de artiesten/nummers" het antwoord is?
Dan zijn we geen goede match, want muziek is een zodanig groot deel van m'n leven dat ik dat met een partner wil kunnen delen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:24 schreef mschol het volgende:
[..]
en wat als "ik luister wel eens muziek, geen idee van de artiesten/nummers" het antwoord is?
Sta ik nu vlak naast ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze hebben daar een Zeppelin Museum, zie ik.
Die kom ik sowieso amper "in het wild" tegen eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:23 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, als iemand Yves Barendse of elke andere willekeurige volkszanger opnoemt, zijn dat wel heftige red flags.
Coldplay heb ik dan weer geen problemen mee, dat mag ze zelf weten, zolang ik het maar niet teveel hoef aan te horen
Dan moet je dat fixenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als er een nummer is dat uit ons geheugen en daarbuiten verbannen moet worden is het dat.
Maar vinden ze Coldplay leuk?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:26 schreef Crack_ het volgende:
VAKANTIE
had net kennismaking met mn nieuwe collega's, super leuk én we zitten echt op een lijn met voeding. Dat is wel eens anders, mensen met andere visie blabla. Dit klinkt super![]()
Same, hoeft niet helemaal overeen te komen maar als iemand echt alleen maar harde techno zou luisteren wordt dat wel lastigquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zijn we geen goede match, want muziek is een zodanig groot deel van m'n leven dat ik dat met een partner wil kunnen delen.
Ik ben die vroeger idd gelukkig ook nog nooit tegengekomenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kom ik sowieso amper "in het wild" tegen eigenlijk.
Ik moest aan Pokémon denkenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kom ik sowieso amper "in het wild" tegen eigenlijk.
mij ook niet, makkelijk te boycotten denk ik dan maarquote:
als die nou geen zin heeft?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:33 schreef Nizno het volgende:
ik ga eens kijken of mijn fiets nog wil fietsen
Ja, dat scheelt weer.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
mij ook niet, makkelijk te boycotten denk ik dan maar
Gekke Krekquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:30 schreef Crack_ het volgende:
GEKKE BOOYSSS
GEKKEEE BOOOYS
ik ben verslaafd aan dit liedjedat is ook niet zo heel best hoor
Ohja zo ff bandjes oppompen en dan kijken hoe het fietsen naar de kersentuin gaatquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:33 schreef Nizno het volgende:
ik ga eens kijken of mijn fiets nog wil fietsen
welk liedje is het?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:30 schreef Crack_ het volgende:
GEKKE BOOYSSS
GEKKEEE BOOOYS
ik ben verslaafd aan dit liedjedat is ook niet zo heel best hoor
Ik denk Gekke Boysquote:
dat zou wel gek zijn, vind je niet?quote:
Gnorf.quote:
Je bent zelf gekquote:
quote:
quote:
Als dat geen daten wordt.quote:
Deze post krijgt geen like van @LTVDK vermoed ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Als dat geen daten wordt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:09 schreef Crack_ het volgende:
Had je mijn plantenaankoop van gisteren meegekregen @:essnhills? Ik ging voor drie, ik kom terug met 1 van de 3 van mn lijstje en 12 andere planten
Er was echt heel veel 50% korting, oa pioenroos. Dus die heb ik straks ook in mn tuintje
heb ik niet, dus ik zal even mooie plaatjes enzo van alles voor je zoekenquote:
dat wordt naar buiten toe danquote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:16 schreef essnhills het volgende:
Ik wilde bodylotion op mijn benen en voeten smeren
Maar het leek wel zo dik en vettig opeens?
Zie nu dat ik zonnebrandcrčme had gepakt ipv body lotion. Zelfs onbewust bescherm ik mezelf goed tegen de zon
Ik zit al in de tuinquote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat wordt naar buiten toe dan
Okquote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:21 schreef essnhills het volgende:
Het is wel een makkelijke route, vrijwel geheel over een gescheiden fietspad. Dat scheelt qua drukte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |