Zelfs dat nietquote:
De hel.quote:Bij het optreden van Orgel Joke is het erg druk. Als er twee mensen de tent uitgaan, mogen er weer twee nieuwe bezoekers in.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het moet wel passen he
Hihaho.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
Orgel Joke? Hier zit een slechte grap in.quote:
I see what you did there.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Orgel Joke? Hier zit een slechte grap in.
Orgaanhandel is geen grapquote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Orgel Joke? Hier zit een slechte grap in.
quote:
wat? heb jij wat tegen onze Joke?quote:
Oh, is dat jullie schuld.quote:
Ach hij weet niet beter en misschien heeft hij in zijn vroeger jaren nog wat plezier gehad.quote:
Ben je nu in Konstanz?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen! Op naar Meersburg vandaag
Zit nog even onder de bomen in de schaduw. De boot gaat om 10.30 pas.
quote:‘Ik heb geprobeerd mijn daden te verbergen, maar de waarheid is eindelijk onthuld. Ik ben een Coldplay-fan. En niet alleen van de eerste twee albums. Ik vind de recente nummers ook leuk.’
Ik hoop het voor 'm.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ach hij weet niet beter en misschien heeft hij in zijn vroeger jaren nog wat plezier gehad.
Ik vind dit schokkender om te lezen dan dat er iemand vreemd ging.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:08 schreef Nizno het volgende:
de CEO Andy Byron is wel erg eerlijk nu
[..]
dit is ook de enige terechte reden voor een scheidingquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind dit schokkender om te lezen dan dat er iemand vreemd ging.
Correct, want dit wil je niemand aan doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit is ook de enige terechte reden voor een scheiding
wat is het goede antwoord op vraag 2?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is ook wel mijn standaardvraag tijdens date 1: welke muziek vind je leuk? En wat vind je van Coldplay?
Weet ik gelijk genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |