SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dirty girlquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:11 schreef MizzezAmy het volgende: [..] Ach, ik ken viezere dingen
Ja melatonine heb ik ook een tijdje gedaan, maar werkte niet echt als ik me aan de aanbevolen dosis hield.
Ik heb altijd de 5mg variant die lichte werken minder
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Werkt voor mij maar een beetje dat droomsap en nervensaft.
Maar temazepamen werkt bij mij ook niet heel veel, maar alle beetjes helpenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Is dit de goede nervensaft?https://www.amazon.nl/Ewa(...)aarden/dp/B075YDNC85
Lijkt me wel een beetje een paardenmiddel.
Ah mn flauwe grappen komen er weer aan.![]()
Hahaatjes, eigenlijk gaan ze nooit weg
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
totaal niet geklikt jongensOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Duitsland is dan ook nog geen woestein natie met oliegeldquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik kreeg gewoon gestort
150 dmark per weekLach met een schone bips![]()
wel leukquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Duitsland is dan ook nog geen woestein natie met oliegeld
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja nu alleen zin an iron maiden en shitOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Plantjes water gevenSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Is dit de goede nervensaft?https://www.amazon.nl/Ewa(...)aarden/dp/B075YDNC85
Lijkt me wel een beetje een paardenmiddel.
Ah mn flauwe grappen komen er weer aan.![]()
Hahaatjes, eigenlijk gaan ze nooit wegHeb wel geklikt, al mag ik van mijn moeder niet klikken. Maar heb het toch gedaan.quote:Lach met een schone bips![]()
Ja leuk land, vooral om de curry wurst en schnitzels... Ik werk hele dagen met Duitsers, dus verder heb je er niet veel aan.quote:Lach met een schone bips![]()
aantal weken in Duitsland geweest in een hotel ergens in de middle of nowhere ze hadden daar 100 snitchel gerechten.
na twee dagen was ik het al zat, maarja was alleen daar dus ook niet echt om ergens heen te gaan, laat staan waar heen.
snitchels was ik al snel zat.Do what you love, love what you do!![]()
en het Duits praten ook trouwens, ze verdoimde het op engels te praten en volg ik Duits nog aardig. maar kon de grapjes niet snappen vaak.Do what you love, love what you do!![]()
heel verhaal in Duits enzo. en was dan grap. iedereen lachen. ik. ja hahahaha geen idee wat de grap nu was maar oke.
Do what you love, love what you do!![]()
In Duitsland nergens heen te gaanquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:20 schreef kree het volgende:
aantal weken in Duitsland geweest in een hotel ergens in de middle of nowhere ze hadden daar 100 snitchel gerechten.
na twee dagen was ik het al zat, maarja was alleen daar dus ook niet echt om ergens heen te gaan, laat staan waar heen.
snitchels was ik al snel zat.Pantoffelclubjes altijd dichtbij, zelfs met een taxi
Als je niet wil moet je niet het land de schuld geven dat je alleen was.
Lach met een schone bips![]()
Ik kreeg een opbouw van Melatonine via een arts, ik kwam op 5 mg-tabletjes.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach, ik ken viezere dingen
Ja melatonine heb ik ook een tijdje gedaan, maar werkte niet echt als ik me aan de aanbevolen dosis hield.
In de winkel is het maar 0.01 of max 0.1 mg...
Inmiddels kan ik het indien nodig met 2.5 mg af.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Snitchelquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:20 schreef kree het volgende:
snitchels was ik al snel zat.![]()
![]()
ik was alleen he daar en voor het eerst buitenland dingen, nouja niet helemaal maar wel eentje van eerste keren.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In Duitsland nergens heen te gaanPantoffelclubjes altijd dichtbij, zelfs met een taxi
Als je niet wil moet je niet het land de schuld geven dat je alleen was.
Wist ik veel........ vond het allemaal al eng genoeg.Do what you love, love what you do!![]()
Merciquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het zijt u vergeven vrouwe maily![]()
![]()
Duitsland en eng?????quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
ik was alleen he daar en voor het eerst buitenland dingen, nouja niet helemaal maar wel eentje van eerste keren.
Wist ik veel........ vond het allemaal al eng genoeg.Lach met een schone bips![]()
Wil je dat nooit meer doen als er goede gesprekken zijn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@FreshFruit heftige documentaire vooral die live beelden in die verdrukking.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Wil je dat nooit meer doen als er goede gesprekken zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niet zo zeer het waar en hoe. maar het in je eentje heen moeten en van te voren bedenken van moet ik nog wat mee nemen? voor werk dit dus he...quote:
en ze verwachten wel wat van je want ze vliegen je over... Zou er nu wat minder moeilijk in zijn trouwens. Maar toen. ik vond het eigenlijk dood eng.Do what you love, love what you do!![]()
Oh.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:26 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was al een tijdje aan het meelezen en geen zin in serieus gedoe. Dus dacht nu kan ik er wel tussenkomen.![]()
![]()
als jullie me een beetje kennen, ik hou dus onwijs niet van in een onbekende situatie terecht komen. of iets waarvan ik niet zeker weet wat ik moet doen of wat van me verwacht wordt. .
Dat dus precies wat er dan wel gebeurde, al met al heb ik er wel van geleerd want beetje je angsten aangaan is dat ook wel.
Maarja he. voelde me totaal niet op mijn gemak eerste dagen, uiteindelijk heb ik er wel van geleerd.Do what you love, love what you do!![]()
Ik probeer je te begrijpen hier, maar wat is dood eng? Je ging voor je werk? Alles is geregeld toch? En dan ben je in je hotel en je denkt ik ben alleen. Dan kun je gewoon ook de receptie bellen dat je graag iemand bij je hebt. Er werken altijd afwassers die graag even bij je willen liggen om te knuffelen in ieder hotel. En anders doe je wat ieder ander mens doet. Ff op internet kijken wat er in de buurt te doen is.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:26 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo zeer het waar en hoe. maar het in je eentje heen moeten en van te voren bedenken van moet ik nog wat mee nemen? voor werk dit dus he...
en ze verwachten wel wat van je want ze vliegen je over... Zou er nu wat minder moeilijk in zijn trouwens. Maar toen. ik vond het eigenlijk dood eng.Lach met een schone bips![]()
Snitches get stitchesquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Heb wel geklikt, al mag ik van mijn moeder niet klikken. Maar heb het toch gedaan.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ik ga volgende week naar Tenerife. Collega vertelde me dat daar geen muggen zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan wel stitch gebruiken nu, kut muggen!
En maar 1 soort vogel
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
@Fogelquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga volgende week naar Tenerife. Collega vertelde me dat daar geen muggen zijn.
En maar 1 soort vogelLach met een schone bips![]()
Oh sorryquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ze zeggen het.
Ik laat even staan, helaas.![]()
![]()
wel beter ijshockeyquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja leuk land, vooral om de curry wurst en schnitzels... Ik werk hele dagen met Duitsers, dus verder heb je er niet veel aan.
en currywurstOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zou wel leuk zijn als die er was
hmmmms alles geregeld????quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik probeer je te begrijpen hier, maar wat is dood eng? Je ging voor je werk? Alles is geregeld toch? En dan ben je in je hotel en je denkt ik ben alleen. Dan kun je gewoon ook de receptie bellen dat je graag iemand bij je hebt. Er werken altijd afwassers die graag even bij je willen liggen om te knuffelen in ieder hotel. En anders doe je wat ieder ander mens doet. Ff op internet kijken wat er in de buurt te doen is.
niet dus, ik was eerst al ruimbagage kwijt daar omdat tik met een prop vliegtuig naar Duitsland ging. wss goedkoopste vlucht die er was...
Oke kom je daar op de luchthaven..... ga je naar de band Amsterdam (he want kwam ik vandaan) niks
oke dan maar bagage claim zoeken, blijkt het op een losse kar ergens in een hoek te staan omdat t geen Boeing was ofzo.
Dat was eerste uur of 2 verder toen.
Oke toen moest ik nog naar dat bedrijf? geen idee waar, zou opgehaald worden.
Niet geregeld, ik bellen naar NL weer en hoe en wat. uur later iemand. toen was het al eind dag bijna. ik mee naar dat bedrijf.
OKE dan en nu? ja er is een hotel maar ik dacht hoe de hell kom ik daar en de volgende dag weer terug naar dat bedrijf, ja neem de "LKW|" maar of tegel een soort vrachtwagen begreep ik toen. echt een hotel in middle of nowhere ook en dat bedrijf was ook in ene kutdorp. nou ik was gesloopt na die eerste dag al.
Hele week met die vrachtwagen heen en weer gereden. er was geen reet aan ook trouwens alleen en dat is altijd als je voor werk ergens heen gaat. alleen.
echt t klinkt leuker als het is naar buitenland voor werk.Do what you love, love what you do!![]()
Bedtijd voor mij![]()
Meerdere keren meegemaakt, ook verder weg. Zelf hotelletje boeken en bonnetje inleveren want "alles was kut geregeld"quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:35 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms alles geregeld????
niet dus, ik was eerst al ruimbagage kwijt daar omdat tik met een prop vliegtuig naar Duitsland ging. wss goedkoopste vlucht die er was...
Oke kom je daar op de luchthaven..... ga je naar de band Amsterdam (he want kwam ik vandaan) niks
oke dan maar bagage claim zoeken, blijkt het op een losse kar ergens in een hoek te staan omdat t geen Boeing was ofzo.
Dat was eerste uur of 2 verder toen.
Oke toen moest ik nog naar dat bedrijf? geen idee waar, zou opgehaald worden.
Niet geregeld, ik bellen naar NL weer en hoe en wat. uur later iemand. toen was het al eind dag bijna. ik mee naar dat bedrijf.
OKE dan en nu? ja er is een hotel maar ik dacht hoe de hell kom ik daar en de volgende dag weer terug naar dat bedrijf, ja neem de "LKW|" maar of tegel een soort vrachtwagen begreep ik toen. echt een hotel in middle of nowhere ook en dat bedrijf was ook in ene kustdorp. nou ik was gesloopt na die eerste dag al.
Hele week met die vrachtwagen heen en weer gereden. er was geen reet aan ook trouwens alleen en dat is altijd als je voor werk ergens heen gaat. alleen.
echt t klinkt leuker als het is naar buitenland voor werk.Lach met een schone bips![]()
Bacardi met ijsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat krijgen wij hollanders nog niet goed voor elkaar... Currywurst zoals de duitsers.quote:Lach met een schone bips![]()
ja ik zou het nu ook anders doen na beetje ervaring ermee. ,maar zeg dit ff vanuit dat ik dit voor de eerste keren deed he toen ik nog "jong" was enzo. weet ik veel.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meerdere keren meegemaakt, ook verder weg. Zelf hotelletje boeken en bonnetje inleveren want "alles was kut geregeld"
vond het toen vooral hoop gedoe en stress.Do what you love, love what you do!![]()
dit is 20 jaar terug he. en toen werd technisch personeel niet zo gewaardeerd als nu.
beetje van je bent de werkman en zoek het maar uit.
trouwens moet zeggen want spreek ook anderen beetje van mijn leeftijd en die bij weet ik hoeveel andere technische bedrijven werken.
En die herkennen dit verhaal van mij. dat zeg maar dat reizen voor je werk veel leuker klinkt voor de buitenwereld alsdat het eigenlijk is.
Dus daarmee staaf ik mijn verhaal wel he. En goed wie het allemaal als pleziertripjes zien die werken niet in de zelfde techniek sector als ik.
Want je bent daar en wordt echt dik voor betaald dus de verwachtingen zijn ook hoog, wat betekend eerst werk en dan pas leuk.
Is het dan heel negatief kree, vragen jullie je af, ook niet want je komt wel op plekken waar je mss normaal niet kwam. maar echt "vakantie" is het niet he. tis vooral veel hele lange dagen werken. en met beetje geluk zie je meer als de weg tussen je hotel en werkplek en het vliegveld.
[ Bericht 40% gewijzigd door kree op 15-07-2025 23:45:21 ]Do what you love, love what you do!![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
dat is de harde waarheid van werken in de techniek. naja bedtijd.Do what you love, love what you do!![]()
Proosten op mezelfquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Volgens mij zei ik bolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ja hoiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja maar jij gaat weg als ik naar NL kom. Slecht geregeld wel.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ProostI'm surrounded by morons!
Bolk retour.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:voor jou
I'm surrounded by morons!
Vogelbolkquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:
I'm surrounded by morons!
Er zit iets in je neusI'm surrounded by morons!
quote:quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Uit met de pret.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slaapbolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
Uit met de rust als je ouders weer terug zijn van lange vakantieUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dank uThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ga je het nog vieren?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tuurijk kan jij dat.quote:Op woensdag 16 juli 2025 00:43 schreef hemarookworst het volgende:
Kan je me helpen met dit en dat, zucht....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je weet zelluf bro.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja klein zaterdag ook nogquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met kaas?Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Met mosterd?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Varia snacksHey there sunshine lift my heart
Reken ik ook goed.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leuke avond wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En alle sausjesHey there sunshine lift my heart
Dat ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker snacken
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat is wel ultiem.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met rumThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oké JackHey there sunshine lift my heart
Captain Jack.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Topje hier drankje daar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heftig he die beelden van die docuquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb m'n slaap meds in genomen en volgens Rob heb ik dan amikd in 20 vertrokken. Ik ga dus maar in de d Hurt van m'n bed kijkeng geloof ik
Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, daar wil je niet bij zijn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Volgens mij vallen je oogjes nu al dicht...quote:Op woensdag 16 juli 2025 01:20 schreef DJMO het volgende:
Ik heb m'n slaap meds in genomen en volgens Rob heb ik dan amikd in 20 vertrokken. Ik ga dus maar in de d Hurt van m'n bed kijkeng geloof ik
Trusten!
Nee de piraatquote:Hey there sunshine lift my heart
Morgan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Release the kraken!Hey there sunshine lift my heart
Piet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Friet van Piet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De Piet van PietHey there sunshine lift my heart
Draaien in het rond.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
37They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jonkie.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klik maar niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Welkomquote:Hey there sunshine lift my heart
Nu ben ik niet meer jong.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat schip is 15 jaar geleden al weg gezeildquote:Hey there sunshine lift my heart
Wat zeg je dat mooi.quote:Op woensdag 16 juli 2025 01:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat schip is 15 jaar geleden al weg gezeild“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gohquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nu begint het voelbaar te wordenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haha gaat er niet beter op wordenquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
It only gets better.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-07-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 1264 / +131 / +0 / 4188 / 4721
2. FreshFruit / 776 / +103 / +39 / 1234 / 1633
3. gebrokenglas / 584 / +40 / +0 / 1750 / 2132
4. KillemWieft / 542 / +8 / +0 / 341 / 531
5. Lovely / 377 / +48 / +0 / 1498 / 1730
6. MooieTop6 / 364 / +6 / +0 / 1172 / 1376
7. _UserName_ / 323 / +3 / +0 / 263 / 352
8. mario390 / 319 / +43 / +1 / 556 / 739
9. DJMO / 315 / +6 / +0 / 502 / 686
10. loveislikeakiss / 295 / +0 / +19 / 1337 / 1514
11. Fogel / 285 / +8 / +7 / 770 / 973
12. Helenattenek / 281 / +5 / +2 / 349 / 442
13. Dr.Mikey / 253 / +25 / +13 / 286 / 390
14. Sally / 251 / +17 / +16 / 221 / 326
15. HappyCharly / 249 / +27 / +0 / 240 / 323
16. MizzezAmy / 242 / +7 / +0 / 1135 / 1341
17. maily / 238 / +0 / +0 / 814 / 940
18. marc0871 / 229 / +45 / +7 / 463 / 617
19. hemarookworst / 215 / +22 / +1 / 645 / 798
20. DeZwabber / 142 / +0 / +0 / 306 / 377SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ScoreThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sparrowwwwquote:
Jij ook niet...?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dankewol moni.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga zo slapen morgen taart eten.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zin in taart nu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slaap lekker allen
Jij ook Sally.quote:
Zoiets?quote:Op woensdag 16 juli 2025 02:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Gij verandert nog wel eens in een taart
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:
Smakelijk!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Jij Op staan om te werken zo?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Kersenvlaaiquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Beter een knoop erin leggen danquote:Op woensdag 16 juli 2025 03:27 schreef marc0871 het volgende:
Tegenwoordig ben ik er in die tijd al 3 keer uit geweest![]()
![]()
Kijk maar uit.quote:
Op die leeftijd is bij mij de race naar de bodem begonnenDoet niet af aan de groeiende druk in de blaasquote:![]()
Blijft vervelend als je steeds moetquote:Op woensdag 16 juli 2025 03:30 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Kijk maar uit.
Op die leeftijd is bij mij de race naar de bodem begonnen
[..]
Doet niet af aan de groeiende druk in de blaas![]()
Meh. Het is al verbeterd.
Aan het begin van mijn aandoening was het soms nog geen uur, voordat ik voor een paar druppels weer naar de wc kon schuifelen ende strompelen![]()
Wat heb je?quote:Op woensdag 16 juli 2025 03:35 schreef marc0871 het volgende:
Aan het begin van mijn aandoening was het soms nog geen uur, voordat ik voor een paar druppels weer naar de wc kon schuifelen ende strompelenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Oei, een aandoening.quote:Op woensdag 16 juli 2025 03:35 schreef marc0871 het volgende:
Aan het begin van mijn aandoening was het soms nog geen uur, voordat ik voor een paar druppels weer naar de wc kon schuifelen ende strompelen
Dat is idd minder dan![]()
Vervelend voor jequote:Op woensdag 16 juli 2025 03:39 schreef marc0871 het volgende:
Nu wil er nog weleens 2 uur en soms nog langer tussen zitten, voor een redelijke plas.![]()
Met een Thaise hoer in bed kan je je pis altijd wel kwijt.quote:Op woensdag 16 juli 2025 03:39 schreef marc0871 het volgende:
Nu wil er nog weleens 2 uur en soms nog langer tussen zitten, voor een redelijke plas.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2025 03:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Met een Thaise hoer in bed kan je je pis altijd wel kwijt.![]()
![]()
Sterkte ermeequote:Op woensdag 16 juli 2025 03:41 schreef marc0871 het volgende:
[..]
CIDP. Een auto-immunziekte.
Link in mijn sig![]()
Ff snel wat over gelezen. Da’s heftig makker!quote:Op woensdag 16 juli 2025 03:41 schreef marc0871 het volgende:
[..]
CIDP. Een auto-immunziekte.
Link in mijn sigProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Trusten, gozer!quote:Op woensdag 16 juli 2025 03:44 schreef marc0871 het volgende:
Maar ik draai me nog ff om, anders moet ik eerst nog weer een keer pissen
Trustenquote:Op woensdag 16 juli 2025 03:44 schreef marc0871 het volgende:
Maar ik draai me nog ff om, anders moet ik eerst nog weer een keer pissen![]()
Thnxquote:Ja. Vind ik eigenlijk ook welquote:Op woensdag 16 juli 2025 03:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ff snel wat over gelezen. Da’s heftig makker!![]()
![]()
Ja zoiets.quote:Op woensdag 16 juli 2025 01:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens mij vallen je oogjes nu al dicht...
Trusten!
Slaapbolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
Nog een peuk voor ik terug ga slapenIk heb er één en ik ben er trots op
Ja welterusten gvdIk heb er één en ik ben er trots op
ga gatenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Killem is sowieso gay a kill
Elke avond scrollt die door gay ass gifs alles kijken en de leukste plaatsen![]()
Gefeliciteerd dr.mikeyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Stijve schouders van de aircoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2025 04:01 schreef Helenattenek het volgende:
Elke avond scrollt die door gay ass gifs alles kijken en de leukste plaatsen![]()
![]()
Als dat voor me zit, dan zou ik ook niet unsubscribenquote:Op woensdag 16 juli 2025 04:05 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Als dit in mn mail komt Zou ik Niet unsubscriben![]()
![]()
Als dat voor me zit Zou ik afmeldenquote:Op woensdag 16 juli 2025 04:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Als dat voor me zit, dan zou ik ook niet unsubscriben![]()
Denken dat ik alleen kijk.quote:Op woensdag 16 juli 2025 04:01 schreef Helenattenek het volgende:
Elke avond scrollt die door gay ass gifs alles kijken en de leukste plaatsen
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eerst ontbijten!quote:Op woensdag 16 juli 2025 04:08 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
We weten genoeg
(Doe wel linkje delen zodra je gaat livestreamen)
Dat je iPhone-scherm er anders uitziet qua kleuren na het innemen van Zolpidem is eigenlijk een bekend fenomeen — en het heeft te maken met de bijwerkingen van het medicijn op je visuele waarneming en hersenactiviteit.
Wat is Zolpidem?
Zolpidem (ook bekend als Stilnoct of Ambien) is een slaapmiddel dat behoort tot de groep van z-drugs. Het werkt op de GABA-receptoren in je hersenen en remt de hersenactiviteit, wat leidt tot slaperigheid en ontspanning.
Waarom veranderen de kleuren op je scherm?
Na het innemen van Zolpidem kunnen mensen visuele bijwerkingen ervaren, zoals:
1. Veranderde kleurwaarneming
Kleuren kunnen feller lijken of juist dof.
Je kunt een soort "tint" over het scherm zien (vaak blauw, paars of geel).
Dit komt doordat Zolpidem invloed kan hebben op de manier waarop je hersenen visuele prikkels verwerken.
2. Lichtflitsen of halo's
Lichtbronnen (zoals het iPhone-scherm) kunnen aura's of glow-effecten vertonen.
Deze effecten lijken soms op een lichte visuele hallucinatie.
3. Vervormingen in contrast en scherpte
Zolpidem kan het contrastgevoel beïnvloeden, waardoor donkere en lichte kleuren anders overkomen.
Sommige gebruikers melden dat tekst op schermen lijkt te bewegen of te vervagen.
Waarom gebeurt dit specifiek met Zolpidem?
Zolpidem werkt zeer snel, en als je wakker blijft terwijl het begint in te werken (wat veel mensen doen, bewust of onbewust), kunnen psychoactieve effecten optreden. Dit komt vaker voor als:
Je lage tolerantie hebt.
Je vermoeid bent.
Je het op een lege maag hebt ingenomen.
Je niet direct gaat slapen.
Is het gevaarlijk?
Niet per se, maar het is wel een teken dat het medicijn al actief is in je brein. Als je dit soort effecten ervaart, is het verstandig om je scherm weg te leggen en proberen te gaan slapen. Zolpidem kan in hogere doses of bij misbruik ook verwardheid, slaapwandelen, hallucinaties en geheugenverlies veroorzaken.
Samenvatting
Je ziet andere kleuren op je iPhone-scherm omdat Zolpidem:
Je visuele verwerking beïnvloedt.
Slaap en droomgerelateerde hersengebieden activeert, zelfs als je nog wakker bent.
Bij sommige mensen lichte hallucinaties of perceptuele vervormingen veroorzaakt.
Als je het vaker merkt of als het onprettig voelt, kun je dit het beste bespreken met je arts.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Hee gg
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
ja, heb er 6.5 uur slaap op zitten, had ook een best realistische droom (en een leuke ook wel)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Je keek in je portemonnee en die bleek leeg te zijn?quote:Op woensdag 16 juli 2025 05:01 schreef _UserName_ het volgende:
ja, heb er 6.5 uur slaap op zitten, had ook een best realistische droom (en een leuke ook wel)
Maar da's geen leuke droom.How can I make this topic about me?![]()
nee, integendeel: ik deed boodschappen terwijl de winkel was gesloten maar de medewerkers waren er al wel. Het was oudejaarsdag, de eerste zonder vuurwerk en zou met wat bekenden gaan drinke dus was de boodschappen halen: mixed grill schnitsel, drank en jawel: billendoekjes voor Jyske
En toen ik wakker werd had ik het voeteneind van mijn dekbed bij mijn hoofd. Vraag me niet hoe maar tochTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Flink liggen woelen dus...quote:Op woensdag 16 juli 2025 05:09 schreef _UserName_ het volgende:
En toen ik wakker werd had ik het voeteneind van mijn dekbed bij mijn hoofd. Vraag me niet hoe maar tochHow can I make this topic about me?![]()
ja kennelijk, maar we zijn weer wakker, eigenlijk te vroeg.. gister pas iets na 7, nu voor 5 alTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Straks krijg je van je vrouw te horen dat je de hele nacht hebt liggen woelenHow can I make this topic about me?![]()
5 uur is erg vroeg ja. Ik kan er zelf ook niks meer aan doen. Ik hoef ook niet naar kantoor ofzo, dus tijd zat. Maar als ik niet meer post dan ben ik weer in slaap gevallen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 05:10 schreef _UserName_ het volgende:
ja kennelijk, maar we zijn weer wakker, eigenlijk te vroeg.. gister pas iets na 7, nu voor 5 alHow can I make this topic about me?![]()
duurt nog wel ff, komt rond 8 pas bed uit en ook zij ligt niet stil
En nu? Koffie zetten?quote:Op woensdag 16 juli 2025 05:12 schreef _UserName_ het volgende:
duurt nog wel ff, komt rond 8 pas bed uit en ook zij ligt niet stilHow can I make this topic about me?![]()
Ja, zit beneden inmiddels. Als ik wakker ben moet ik er uit tenzij ik merk dat ik door kan slapenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:Op woensdag 16 juli 2025 05:14 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, zit beneden inmiddels. Als ik wakker ben moet ik er uit tenzij ik merk dat ik door kan slapen
How can I make this topic about me?![]()
Lekker
Dat waardeer ik
Vrijedagbolk?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Is de medicatie van je vrouw nu gestopt? En wordt het spannend of ze nu een aanval krijgt?How can I make this topic about me?![]()
Oh, thuiswerkplek danTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hier voorlopig even niks, het klussen ligt even stilTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Nou ik moet nu echt wel in de tuin aan de slag, anders is er geen houden meer aan.How can I make this topic about me?![]()
dat is het volgende project. Ze hebben pas een huis gekocht waar 60 jaar iemand heeft gewoond en vrijwel niks gedaan aan de tuin, veel onkruid, tegels en een schutting die een gatenkaas is. Moet daar een ontwerp voor maken en uitvoeren maar heb al wel een idee. Ook de voortuin moet worden aangepakt, daar willen ze gaan zittenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
klopt.. is voor het najaar (september-oktober). Na de kluspauze moeten er nog plinten worden aangelegd en wat kleine dingen zoals kasten verankerenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
oeh. echt klussen die je moet opknippen in kleine deelprojecten.
Maar dan kun je ook gelijk iets moois neerzetten.
Ik moet echt even bijhouden en snoeien. Eigenlijk wil ik wel wat anders maar ik weet nog niet wat.
Ik ben wel eens in Appeltern geweest om wat tuin ideeën op te doen.How can I make this topic about me?![]()
Klopt, heb er de afgelopen weken een wandje geplaatst tussen de gang en keuken, op diverse kamers luxaflex en gordijnrails opgehangen, hun kinderkamer klaar gemaakt voor gebruik (plinten plaatsen, luxaflex, gordijnrails), dat waren de eerste 3 weken. Nu even 2 weken niets, dan de plinten in de gang, overloop, waskamer en slaapkamer, kasten verankeren en dan weer pauze tot we aan de tuin beginnen: schutting plaatsen, borders maken, pad van houtsnippers maken.. en in het voorjaar de boel inzaaienTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Nee, het is ook bij een collega van me (opvolger bedrijfsleider kringloop) en naast werk ook bevriend dus dan is de communicatie en "samenwerking" prima, tussen het klussen door let ik ook op haar dochter als ze even boven de was doet bv. Heeft geen haast, maar ze is wel heel secuur en precies en wil soms onmogelijke dingen waarbij een uitleg dat je altijd ergens een verschil blijft zien wel accepteert gelukkig. Zij heeft het inzicht niet en moet het zien als het klaar is, ben al een aantal keer bekritiseerd op iets tijdens een klus wat achteraf perfect blijkt te zijn naar haar woorden, dus prima danTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Als de onderlinge verhoudingen maar goed blijven. Ze ziet hopelijk wel dat je handig genoeg bent en dat het allemaal wel in orde komt. Dus dan zullen de kritische opmerkingen wel afnemen.How can I make this topic about me?![]()
Ja, nou ja ik weet wat ik doe. Ik had de rails afgetekend op plafond en zij dacht dat het te dicht op de luxaflex was. Maar de haakjes van de rails zitten achter de rails, het gordijn hangt er nog weer voor waar je zo 4-5cm mee pakt. Daar had zij geen rekening mee gehouden. Ik welEn achteraf krijg ik de complimenten ook wel hoor, ze is superblij met mijn werk
Gelukkig ziet ze wel dat het goed komt. En zeker is ze er blij mee. Je bent geen vreemde bouwvakker in huis, en het scheelt haar ook flink in de kosten.How can I make this topic about me?![]()
Klopt, al doe ik het niet gratis (ik moest een uurloon vragen) maar dan nog doe ik het goedkoop.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ja ik snap het ook wel, zij kunnen het niet zelf. En daarbij raffel ik het niet af: ik ben geen klusser die door gaat naar de volgende klant en ze nooit meer zie. Dus wil netjes werk leveren dat zij kunnen genieten in hun woning. En wat hun willen zal mij een worst wezen, ik hoef er niet te wonen
Hopelijk ga je niet dromen dat dat hele huis al klaar is, je opgewekt wakker wordt en dan beseft van ohnee ik moet nu met haar Japanse Duizendknoop aan de gang....
How can I make this topic about me?![]()
dan krijgt ze een mooi schoolplein achter huis: minstens 10 cm diep beton. Succes!
Maar nee, er groeit zelfs geen onkruid dus zal een goede bodemvoeding moeten makenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Oh, dan is die tuin echt een uitdaging. Maar als die tuin jaren lang zijn gang heeft kunnen gaan dan is er toch wel goede voeding in de grond?How can I make this topic about me?![]()
zijn veelal tegels dus zal wel met een of ander middeltje zijn bestredenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
denk stukje afgraven en volproppen met tuinaarde, leuk klusje
gewoon met de schep alles omgooienTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Morguh heren
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh GG
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoi hoiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: