SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
MarinusThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Mooie TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of niet te veel willen winnen, dan gaat het soms vanzelf.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Geeft niet. Even goed bijslapen deze nacht en morgen gewoon beter mijn best doen![]()
Dat is wel een mooie mindset. Lukt mij niet, want ik wil altijd winnenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of niet te veel willen winnen, dan gaat het soms vanzelf.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat had ik ook en was dan super gefrustreerd en op een dag had ik zoiets, krijg de tyfus, ik win toch niet en deed dan maar wat en ineens ging ik vaker winnen. Als ik dan weer fanatiek word, gaat het vaak snel weer mis. Maar dat kan ook gewoon allemaal in mijn hoofd zitten.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie mindset. Lukt mij niet, want ik wil altijd winnen![]()
![]()
Zou jij meedoen aan BenB?quote:
Als er een leuke vent meedeed ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik denk voor mij is het ook alweer bijna bedtijd. zo kut want wil liefst gewoon nog ff doorkletsen. maarja wekker he.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, daar is het zeker mee te vergelijken.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vraagje: Het is toch wel het gevoel van bakeren lijkt me, klopt dat?Heb het wel eens gedaan maar het lawaai steeds om de oren, te veel afleiding.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja ook dat, maar je kreeg oorplugs in. Was ook ter bescherming van je trommelvlies.
Maar je zou er ook een Gehoorbeschermer bij op kunnen zetten.
Ik heb dan liever het opblaasbare model, waar je tussen ligt. Onder en bovenkant opblazen en klaar, blijft prima op druk.![]()
Goeie ja dat heb ik nu wel zo met hardlopen. Nu echt puur voor plezier en niet een bepaalde tijd willen lopen meer. Geeft veel meer voldoening en als het dan toch lekker gaat met een leuke tijd, dan extra leukquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat had ik ook en was dan super gefrustreerd en op een dag had ik zoiets, krijg de tyfus, ik win toch niet en deed dan maar wat en ineens ging ik vaker winnen. Als ik dan weer fanatiek word, gaat het vaak snel weer mis. Maar dat kan ook gewoon allemaal in mijn hoofd zitten.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Vriendin heeft er wel eens twee uur in gelegen. Kwartier is beetje weinig vind ik zelf, zonde van al dat werk.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hoe lang laat je iemand ingewikkeld? kwartier?![]()
Wat ik van SM begrijp, en dat zal met bondage niet veel anders zijn, is dat de sub leidend is. Die geeft de grenzen aan tot waar de dom mag gaan.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hoe lang laat je iemand ingewikkeld? kwartier?
Vaak met afgesproken stopwoorden.![]()
Kijk, niet alleen in mijn hoofd dusquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goeie ja dat heb ik nu wel zo met hardlopen. Nu echt puur voor plezier en niet een bepaalde tijd willen lopen meer. Geeft veel meer voldoening en als het dan toch lekker gaat met een leuke tijd, dan extra leuk![]()
![]()
Dat is een mooie inderdaad want als dom heb je de taak op te letten en de sub is uiteindelijk degene die het kan stoppen. Houden aan wat vooraf is besproken en grenzen respecteren maken een goede dom.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:36 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Wat ik van SM begrijp, en dat zal met bondage niet veel anders zijn, is dat de sub leidend is. Die geeft de grenzen aan tot waar de dom mag gaan.
Vaak met afgesproken stopwoorden.![]()
En een Dom(me) kan ook zelf bepalen dat het genoeg is.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is een mooie inderdaad want als dom heb je de taak op te letten en de sub is uiteindelijk degene die het kan stoppen. Houden aan wat vooraf is besproken en grenzen respecteren maken een goede dom.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Kom op man. S’avonds een kerel, s’morgens een wrakquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:32 schreef kree het volgende:
ik denk voor mij is het ook alweer bijna bedtijd. zo kut want wil liefst gewoon nog ff doorkletsen. maarja wekker he.![]()
Zeker, zo gaat het bij mij en mijn vriendin ook. Ik bepaal wanneer ze uit de folie mag tenzij er iets is wat maakt dat het anders loopt. Dat laatste is echter nog nooit gebeurd gelukkig.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:39 schreef Sally het volgende:
[..]
En een Dom(me) kan ook zelf bepalen dat het genoeg is.![]()
Hoe is het met de oogjes?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb net vandaag de laatste twee afleveringen gekekenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou jij meedoen aan BenB?
Als er een leuke vent meedeed ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pijn is fijn, aar het moet natuurlijk wel leuk blijven.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is een mooie inderdaad want als dom heb je de taak op te letten en de sub is uiteindelijk degene die het kan stoppen. Houden aan wat vooraf is besproken en grenzen respecteren maken een goede dom.Als die zoiets heeft van, nu loop ik het risico blijvende schade aan te richten, doet die er goed aan om te stoppen, ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:39 schreef Sally het volgende:
[..]
En een Dom(me) kan ook zelf bepalen dat het genoeg is.
Voor hem/haar moet het ook leuk blijven.![]()
Hoe lang is dat gemiddeld? Of had je dat in het vorige topic al beantwoord?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Zeker, zo gaat het bij mij en mijn vriendin ook. Ik bepaal wanneer ze uit de folie mag tenzij er iets is wat maakt dat het anders loopt. Dat laatste is echter nog nooit gebeurd gelukkig.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Zeker, zo gaat het bij mij en mijn vriendin ook. Ik bepaal wanneer ze uit de folie mag tenzij er iets is wat maakt dat het anders loopt. Dat laatste is echter nog nooit gebeurd gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja, same here met fitnessen. Gewoon op de loopband en roeien en apparaten, puur om me lekkerder te voelen, en progressie is leuk (zo van ha, weer een gewicht erbij, yes), maar verder geen streefgewichten of afstanden.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goeie ja dat heb ik nu wel zo met hardlopen. Nu echt puur voor plezier en niet een bepaalde tijd willen lopen meer. Geeft veel meer voldoening en als het dan toch lekker gaat met een leuke tijd, dan extra leukHow can I make this topic about me?![]()
Oja, zo lang wel?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Anderhalf uur ongeveer. Wikkelen en uitpakken meegerekend makkelijk 2,5 uur.
How can I make this topic about me?![]()
sjah weet niet hoe vroeg jullie wekkers gaan enzo.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kom op man. S’avonds een kerel, s’morgens een wrak
maar ik trek het niet met werk als ik te laat opblijf enzo, en is beetje van mij. heb gewoon ongeveer 7 uur slaap nodig wel eigenlijk denk ik.
Iig als ik moet werken wat de hele week is dus, in het weekend haal ik zo nacht over
Do what you love, love what you do!![]()
Uhhhhhh denk het niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou jij meedoen aan BenB?
Als er een leuke vent meedeed ?
Wel aan BB
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Het gaat vaak nog niet eens om blijvende schade.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:42 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Pijn is fijn, aar het moet natuurlijk wel leuk blijven.
[..]
Als die zoiets heeft van, nu loop ik het risico blijvende schade aan te richten, doet die er goed aan om te stoppen, ja.
Voor hem/haar moet het ook leuk blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja wordt nu wel wat paarserquote:
Koelen is vervelend. Met oogmasker werkt niet, met doperwten in een plastic zakje wel
Dopherten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Half 6 hier. Maar ik heb geluk en ben docent. Ik laat anderen werken.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
sjah weet niet hoe vroeg jullie wekkers gaan enzo.
maar ik trek het niet met werk als ik te laat opblijf enzo, en is beetje van mij. heb gewoon ongeveer 7 uur slaap nodig wel eigenlijk denk ik.
Iig als ik moet werken wat de hele week is dus, in het weekend haal ik zo nacht over![]()
![]()
Groot gelijk hoor Kree lekker naar bed gaan als je moet werkenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
sjah weet niet hoe vroeg jullie wekkers gaan enzo.
Iig als ik moet werken wat de hele week is dus, in het weekend haal ik zo nacht overWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:44 schreef Sally het volgende:
[..]Je leert elkaar kennen. Al heb ik wel al meiden gehad die het voor de eerste keer ondergingen maar ik wel meteen volledig op losgingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hadden wel al ervaring met touw en dergelijke maar nog niet met wat ik graag doe. Dikke laag plastic (eventueel bubbelfolie) om mee te beginnen en daarna meerdere lagen folie en eventueel tape en van top tot teen.
Iedereen vond het tot dusver fijne ervaring![]()
![]()
Dan doe je dat toch. Als het maar koeltquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja wordt nu wel wat paarser
Koelen is vervelend. Met oogmasker werkt niet, met doperwten in een plastic zakje welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Het gaat vaak nog niet eens om blijvende schade.Oh vast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar er zullen er ook vast zijn waar extreem niet extreem genoeg is.
Dan moet je op een gegeven moment toch zeggen dat je niet verder wil gaan.
Niet in de laatste plaats voor jezelf.![]()
Ben nu aan het kijkenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net vandaag de laatste twee afleveringen gekekenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja maar daarna voelen je ogen nog zwaarder na het koelenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch. Als het maar koelt
Viel het mee ?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar daarna voelen je ogen nog zwaarder na het koelenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wikkelen is ook fijnquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Je leert elkaar kennen. Al heb ik wel al meiden gehad die het voor de eerste keer ondergingen maar ik wel meteen volledig op losgingHadden wel al ervaring met touw en dergelijke maar nog niet met wat ik graag doe. Dikke laag plastic (eventueel bubbelfolie) om mee te beginnen en daarna meerdere lagen folie en eventueel tape en van top tot teen.
Iedereen vond het tot dusver fijne ervaring
Fijner nog dan touw, wat kan gaan knellen (en ik heb wat plekken waar het echt af kan knellen, plus schouders niet naar achteren kunnen doen). Daar wordt nu wel rekening mee gehouden, maar de eerste keer dat ik door een wat meer ervaren persoon werd geknoopt, was een teleurstelling... Vond hij iig, want na 5 minuten gingen 2 vingers tintelen...
Ik moet weer wachten op een nieuwe aflevering.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet er nog even inkomenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet weer wachten op een nieuwe aflevering.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan ben je een slechte Dom(ina) als je zoiets doet of voor ogen hebt.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:49 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oh vast.
Maar er zullen er ook vast zijn waar extreem niet extreem genoeg is.
Dan moet je op een gegeven moment toch zeggen dat je niet verder wil gaan.
Niet in de laatste plaats voor jezelf.
Welzijn van je sub staat voorop!
Oh, en je respecteert uiteraard iemands Safe Words, en ja: die mag je uitspreken.
Je mag zelfs iets wat je eerder leuk vond, toch afwijzen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Waar kunnen @Dotteke en ik ons opgeven?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Je leert elkaar kennen. Al heb ik wel al meiden gehad die het voor de eerste keer ondergingen maar ik wel meteen volledig op losgingHadden wel al ervaring met touw en dergelijke maar nog niet met wat ik graag doe. Dikke laag plastic (eventueel bubbelfolie) om mee te beginnen en daarna meerdere lagen folie en eventueel tape en van top tot teen.
Iedereen vond het tot dusver fijne ervaringYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Oh ja, tintelende vingers... Bekend iets, heb er ook snel last van bij gebruik van touw. Folie verdeelt de druk heel mooi en kan daarom heel strak zonder dat het meteen gaan knellen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Wikkelen is ook fijn
Fijner nog dan touw, wat kan gaan knellen (en ik heb wat plekken waar het echt af kan knellen, plus schouders niet naar achteren kunnen doen). Daar wordt nu wel rekening mee gehouden, maar de eerste keer dat ik door een wat meer ervaren persoon werd geknoopt, was een teleurstelling... Vond hij iig, want na 5 minuten gingen 2 vingers tintelen...![]()
Is altijd in het begin. Ik heb er 6 gezien nu. Vind al een vrouw raar. Weet zo haar naam nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
een B en B eigenaar of een gast?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is altijd in het begin. Ik heb er 6 gezien nu. Vind al een vrouw raar. Weet zo haar naam nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik bedoel de sub hè. Dat die meer wil dan dat de dom wil doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan ben je een slechte Dom(ina) als je zoiets doet of voor ogen hebt.
Welzijn van je sub staat voorop!
Oh, en je respecteert uiteraard iemands Safe Words, en ja: die mag je uitspreken.
Je mag zelfs iets wat je eerder leuk vond, toch afwijzen.![]()
Haaiii.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar kunnen @:dotteke en ik ons opgeven?
Ik mis [KEL] wel![]()
Laat jij je maar lekker inpakken. Ik moet er helemaal niets van wetenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar kunnen @:dotteke en ik ons opgeven?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eigenaresse. Ik ga even kijken hoe ze heet. Ik dacht Astrid?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ook goedquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bondgenoten dan ?
Meer kans op een 100000
Eerst wat kilo's afvallen dan. Op tv ben je dikker.De verdoving prikken deden echt megaveel pijnquote:
Rest viel mee. Helemaal niks gevoeld
Per DM, PM, SMSquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar kunnen @:dotteke en ik ons opgeven?![]()
Wist niet dat @:dotteke ook into mummificatie was, dat is nieuw voor mij![]()
![]()
En vooral ook spannend natuurlijk. Gaan handen en armen ook onder de wikkels? Maw: de persoon kan echt even niks meer, wordt daadwerkelijk ingepakt?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Iedereen vond het tot dusver fijne ervaringHow can I make this topic about me?![]()
Oh ja, die bescherm ik vaak ook tegen zichzelf.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:55 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik bedoel de sub hè. Dat die meer wil dan dat de dom wil doen.
- Je hebt geen limieten? Zeker weten...?
Wat nu als ik....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ik weet de namen ook nog nietquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenaresse. Ik ga even kijken hoe ze heet. Ik dacht Astrid?
je valt daar vanzelf afquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ook goed
Eerst wat kilo's afvallen dan. Op tv ben je dikker.
[..]
De verdoving prikken deden echt megaveel pijn
Rest viel mee. Helemaal niks gevoeld
verdoving is vaak kak!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat jij je maar lekker inpakken. Ik moet er helemaal niets van weten![]()
![]()
Ja, met scoot, dus dat kost je meer materiaal.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Per DM, PM, SMS![]()
Wist niet dat @:dotteke ook into mummificatie was, dat is nieuw voor mij
@greysbones het is Ingrid.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenaresse. Ik ga even kijken hoe ze heet. Ik dacht Astrid?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met een handvatje eraan, Kan ik je zo meenemenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat jij je maar lekker inpakken. Ik moet er helemaal niets van wetenYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Zo leer je weereens watquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Per DM, PM, SMS![]()
Wist niet dat @:dotteke ook into mummificatie was, dat is nieuw voor mij
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Alle ledematen apart en dan bij elkaar. Zijn ook mensen die dat niet doen en meteen mummie ervan maken maar dat werkt niet voor mij. Is wat meer werk maar heb dat er voor over, gevoel is zoveel beter.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En vooral ook spannend natuurlijk. Gaan handen en armen ook onder de wikkels? Maw: de persoon kan echt even niks meer, wordt daadwerkelijk ingepakt?
Als ik het doe kun je niets meer![]()
![]()
En dan knapt het handvaatje en lig ik ingepakt en wel op straat. Lekker ding ben jij 🤔quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met een handvatje eraan, Kan ik je zo meenemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik raap je wel op hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan knapt het handvaatje en lig ik ingepakt en wel op straat. Lekker ding ben jij 🤔
ben toch in de buurt
Oh! Is dat die gekkie die riep dat ze "een slanke..." man zocht?!quote:
Ik dacht: wtf, wat een discriminatie....![]()
Vind haar eng. Die ogen van haar. En ook heel dominantquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je doet de armen en benen eerst, zodat ze niet al te veel aan elkaar gaan plakken. Want dat zit niet fijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En vooral ook spannend natuurlijk. Gaan handen en armen ook onder de wikkels? Maw: de persoon kan echt even niks meer, wordt daadwerkelijk ingepakt?
En dan:
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Alle ledematen apart en dan bij elkaar. Zijn ook mensen die dat niet doen en meteen mummie ervan maken maar dat werkt niet voor mij. Is wat meer werk maar heb dat er voor over, gevoel is zoveel beter.
Als ik het doe kun je niets meerOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook niks.
Maar komt door dat accentVino
Ligt er aan waar Yvonne mij laat vallen natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik raap je wel op hoor
ben toch in de buurt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ohw. Ja: dat geloof ik graag, lol!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind haar eng. Die ogen van haar. En ook heel dominant
Zou ze er dan ook een SM-keldertje op na houden...?![]()
Dat heb ik niet gehoord. Maar dominant is ze welquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh! Is dat die gekkie die riep dat ze "een slanke..." man zocht?!
Ik dacht: wtf, wat een discriminatie....
Was in de voorstukjes, toen de kandidaten op zoek waren naar. Dat je ene brief kon sturen zeg maar.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gehoord. Maar dominant is ze welOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Als je het vaker hoortquote:
wen je er aan
net als rotterdams en haags
(amsterdams wen je nooit aan )
Ik vroeg me even af in welk subforum ik was
Amsterdams vind ik verschrikkelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je het vaker hoort
wen je er aan
net als rotterdams en haags
(amsterdams wen je nooit aan )
@Haags
KELquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:03 schreef Fogel het volgende:
Ik vroeg me even af in welk subforum ik wasYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Rlsquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:03 schreef Fogel het volgende:
Ik vroeg me even af in welk subforum ik wasIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dit is hoe ik het doe, foto zelf gemaakt:quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Je doet de armen en benen eerst, zodat ze niet al te veel aan elkaar gaan plakken. Want dat zit niet fijn.
En dan:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeh, da's spannend. Je afhankelijk maken van een ander....quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Alle ledematen apart en dan bij elkaar. Zijn ook mensen die dat niet doen en meteen mummie ervan maken maar dat werkt niet voor mij. Is wat meer werk maar heb dat er voor over, gevoel is zoveel beter.
Als ik het doe kun je niets meer
KPD en RLSquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:03 schreef Fogel het volgende:
Ik vroeg me even af in welk subforum ik wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou 6:20 de wekker voor mij morgen en is omdat ik in de buurt moet zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Half 6 hier. Maar ik heb geluk en ben docent. Ik laat anderen werken.
Komt vast goed. Slaap lekker Vino.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik ga denk ik poging doen tot slapen.
Ik mag niet op buikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik word vanzelf wakker rond 5 uur.![]()
Morgen thuiswerkdag dus dan komt het allemaal niet zo nauw.
Donderdag weer naar kantoor, maar dan zet ik voor de zekerheid toch de wekker.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Dit is hoe ik het doe, foto zelf gemaakt:Lijkt me niks om ingepakt te worden. Om het te doen lijkt me dan wel weer interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hoe pak je uit? Terugwikkelen of schaar/mes?I'm surrounded by morons!
Trustequote:
ik ook niet dus, zit het zo te lezen dan en denk, van tja,,, dat kan enzo.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat jij je maar lekker inpakken. Ik moet er helemaal niets van weten
Wil ik er niet eens negatief over zijn. want tja als t werkt ofzo en je ding is.
maar kan me er niks bij voorstellen en denk ook niet dat ik ooit zoiets zou doen (of laten doen)Do what you love, love what you do!![]()
Terugwikkelen kan. Ik gebruik meestal verbandschaar.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lijkt me niks om ingepakt te worden. Om het te doen lijkt me dan wel weer interessant.
Maar hoe pak je uit? Terugwikkelen of schaar/mes?![]()
succes en slaap zequote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik ga denk ik poging doen tot slapen.
Ik mag niet op buikThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Verbandschaar, veiligquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Terugwikkelen kan. Ik gebruik meestal verbandschaar.
Ieder zijn ding. Maar ook niets voor mij.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet dus, zit het zo te lezen dan en denk, van tja,,, dat kan enzo.
Wil ik er niet eens negatief over zijn. want tja als t werkt ofzo en je ding is.
maar kan me er niks bij voorstellen en denk ook niet dat ik ooit zoiets zou doen (of laten doen)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik vond aan het oorlelletje knabbelen van mijn vriendinnetje toen tijd terug al extreemquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Maar ook niets voor mij.
ken je die filmpjes van stuiterballen die ze doormidden snijdenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Terugwikkelen kan. Ik gebruik meestal verbandschaar.
dat lijkt me leuk met verschillende kleuren folie
maar niet haalbaar omdat er een persoon in zit
Jup, werkt perfect. Een goede gaat als boter door folie. Heb ding sowieso altijd in de buurt mocht er iets misgaan.quote:![]()
Dan rol je een stuk folie op en knip je dat doormiddenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ken je die filmpjes van stuiterballen die ze doormidden snijden
dat lijkt me leuk met verschillende kleuren folie
maar niet haalbaar omdat er een persoon in zit![]()
![]()
ik kan daar urenlang naar kijkenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan rol je een stuk folie op en knip je dat doormidden
dingen doormidden snijden(golfballen stuiterballen etc, en hoe meer kleurtjes des te leuker )
O echt.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik vond aan het oorlelletje knabbelen van mijn vriendinnetje toen tijd terug al extreem
maar ff serieus he, iemand in folie rollen...?
dan moet je toch een beetje in die "scene" al zitten?
Of wat? bedoel keertje kusje geven zou ik al een opgave vinden. laat staan zoiets om ff voor te stellen?Do what you love, love what you do!![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Krijg je daar bepaalde voldoening van? Of vind je binnenkant gewoon interessant?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan daar urenlang naar kijken
dingen doormidden snijden(golfballen stuiterballen etc, en hoe meer kleurtjes des te leuker )
![]()
quote:
Mis het wel...(zei ik net ook al
)
nouja in publiek enzo was bij optreden (zittend) en weet niet wat de rij achter ons erover dacht. maar heb er niet eens over nagedacht. LOL. t was zo verliefd.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Niet aan tepels knabbelen kree?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik vond aan het oorlelletje knabbelen van mijn vriendinnetje toen tijd terug al extreemBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
idd zoals wij technische personen denken, we kunnen dat automatiserenquote:
ik vind als het allemaal verschillende kleurtjes zijn leukquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Krijg je daar bepaalde voldoening van? Of vind je binnenkant gewoon interessant?
maar gewone zaken interessant
ook een hydraulische pers die iets plet
heerlijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nouja daarna wel, maar toen waren we inmiddels bij haar thuis..quote:
Damn mis haar nog steeds![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:45 schreef bondage het volgende:
@:loveislikeakissdoor mijn distributiewerk bij de jumbo heb ik altijd grotere rollen in mijn hoofd, meer 50 cm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedenkt me net dat ik ook niet meer zoveel eelt onder mijn vingers heb voortaan van die rollen afdraaien om containers heenHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
O ja de plaats was dan wel opvallend. 🤣🤣quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:15 schreef kree het volgende:
[..]
nouja in publiek enzo was bij optreden (zittend) en weet niet wat de rij achter ons erover dacht. maar heb er niet eens over nagedacht. LOL. t was zo verliefd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, prachtig is dat....quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:17 schreef greysbones het volgende:
heerlijk
Kapot vallend glas, ook tof.How can I make this topic about me?![]()
wel in slowmotionquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, prachtig is dat....
Kapot vallend glas, ook tof.
of een ballon met water
en die dan kapot schietenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
roze wolk he. en het was ook echt onwijs leuke tijd enzo. maarja.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja de plaats was dan wel opvallend. 🤣🤣Do what you love, love what you do!![]()
Ik zag een video dat in de romeinse tijd het gebruikelijk was: de man onder en de vrouw on top.quote:How can I make this topic about me?![]()
upside down?quote:Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
ik vraag me dan toch afquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zag een video dat in de romeinse tijd het gebruikelijk was: de man onder en de vrouw on top.
zijn daar tekeningen van
boeken??
waar dat in staat beschreven?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ontmoet de meeste mensen tijdens feestjes/bijeenkomsten. Je leert mensen kennen en gaat het dan uiteraard hebben over wat je fijn vind. Ik noem dan dit, laat foto's zien en het gebeurd dan wel eens dat ik de vraag krijg of ik dat een keer één op één zou willen doen. Of mond op mond reclame, want iemand die leuke ervaring heeft gehad zal dat doorvertellen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:15 schreef kree het volgende:
maar ff serieus he, iemand in folie rollen...?
dan moet je toch een beetje in die "scene" al zitten?
Of wat? bedoel keertje kusje geven zou ik al een opgave vinden. laat staan zoiets om ff voor te stellen?![]()
Dat weet ik niet. De tekeningen in Pompeii geven ook veel inzicht.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vraag me dan toch af
zijn daar tekeningen van
boeken??
waar dat in staat beschreven?How can I make this topic about me?![]()
quote:
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Obelix op een vrouw is moord. Dus ik geloof het welquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vraag me dan toch af
zijn daar tekeningen van
boeken??
waar dat in staat beschreven?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ha oke, nouja kan me voorstellen beetje, maar hangt vanaf op wat voor soort feesten je dan komt.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ontmoet de meeste mensen tijdens feestjes/bijeenkomsten. Je leert mensen kennen en gaat het dan uiteraard hebben over wat je fijn vind. Ik noem dan dit, laat foto's zien en het gebeurd dan wel eens dat ik de vraag krijg of ik dat een keer één op één zou willen doen. Of mond op mond reclame, want iemand die leuke ervaring heeft gehad zal dat doorvertellen.
Ik kan me echt niet bedenken nl, op de "reguliere" dat je dat zo ff ter sprake gaat brengen enzo?Do what you love, love what you do!![]()
maargoed ik ben van nature onwijs verlegen ook. dat is ook nog wel eens een nadeel.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Dit zijn kleine rollen, heb deze liever omdat ze beter hanteerbaar zijn. Een persoon inpakken is een uitdagingquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
door mijn distributiewerk bij de jumbo heb ik altijd grotere rollen in mijn hoofd, meer 50 cm?
bedenkt me net dat ik ook niet meer zoveel eelt onder mijn vingers heb voortaan van die rollen afdraaien om containers heen
Eelt krijg je er wel van ja...![]()
hoe heet die belg ook alweer...quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Dit zijn kleine rollen, heb deze liever omdat ze beter hanteerbaar zijn. Een persoon inpakken is een uitdaging
Eelt krijg je er wel van ja...
zo van overdag is hij balblabla "in de avond doet hij"
Je weet wel wie ik bedoel, echt daar zouden ze eens tv weer over moeten maken op de NPO.
LOLDo what you love, love what you do!![]()
we hadden (super de boer) rollen van zon 50cm denk ikquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Dit zijn kleine rollen, heb deze liever omdat ze beter hanteerbaar zijn. Een persoon inpakken is een uitdaging
Eelt krijg je er wel van ja...
die werden gebruikt om iets in folie te pakken
beetje huishoudfolie maar dan dikker
zoiets?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die feestjes zijn bdsm georiënteerd. En er zijn best veel die dit van me weten maar ik zou het inderdaad niet zomaar op tafel gooien ergens.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
ha oke, nouja kan me voorstellen beetje, maar hangt vanaf op wat voor soort feesten je dan komt.
Ik kan me echt niet bedenken nl, op de "reguliere" dat je dat zo ff ter sprake gaat brengen enzo?![]()
ja daarom, het is ook een anders soort "wereldje". niks ten nadele van jou trouwens hoor?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Die feestjes zijn bdsm georiënteerd. En er zijn best veel die dit van me weten maar ik zou het inderdaad niet zomaar op tafel gooien ergens.
tis wel mooi dat je het zo eerlijk verteld..
Zie nu voor me dat je op een vanilla feestje rollen folie op tafel gooitquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Die feestjes zijn bdsm georiënteerd. En er zijn best veel die dit van me weten maar ik zou het inderdaad niet zomaar op tafel gooien ergens.
Trust nobody![]()
Hmm, geen idee eigenlijk...quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
hoe heet die belg ook alweer...
Je weet wel wie ik bedoel, echt daar zouden ze eens tv weer over moeten maken op de NPO.
LOLDie ik heb zijn 10cmquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hadden (super de boer) rollen van zon 50cm denk ik
die werden gebruikt om iets in folie te pakken
beetje huishoudfolie maar dan dikker
zoiets?![]()
ja joh hoe heet ie nou, was t niet bij man bijt hond?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, geen idee eigenlijk...
[..]
Die ik heb zijn 10cmDo what you love, love what you do!![]()
ow dat is echt kleinquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, geen idee eigenlijk...
[..]
Die ik heb zijn 10cm
dat had ik niet verwachtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan krijg je een reactie als Kree eerder gaf. Zo van; geen idee waarover het gaat en denken dat mummificeren een grap isquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zie nu voor me dat je op een vanilla feestje rollen folie op tafel gooit![]()
![]()
Jambersquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:29 schreef kree het volgende:
[..]
ja joh hoe heet ie nou, was t niet bij man bijt hond?![]()
![]()
Jambersquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
LOLWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En als iemand bij mij dit op de BBQ eruit zou gooien zou ik zeggen "lekker doen waar je je lekker bij voelt"quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Die feestjes zijn bdsm georiënteerd. En er zijn best veel die dit van me weten maar ik zou het inderdaad niet zomaar op tafel gooien ergens.Who cares?
Owja sorryHoi allemaal voor even.
Lach met een schone bips![]()
We hebben er al vaker over gepraat, ik weet hoe het zitquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan krijg je een reactie als Kree eerder gaf. Zo van; geen idee waarover het gaat en denken dat mummificeren een grap is![]()
Maar zag een grappig plaatje voor me nav Kree zijn vragenTrust nobody![]()
Overdag is hij ICTer en zit op een kantoor, in de avond doet hij: op een internet forum zitten en 'bolk' roepen.How can I make this topic about me?![]()
En dit ook nog eens jaquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En als iemand bij mij dit op de BBQ eruit zou gooien zou ik zeggen "lekker doen waar je je lekker bij voelt"Who cares?
Trust nobody![]()
Hey LYLTquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En als iemand bij mij dit op de BBQ eruit zou gooien zou ik zeggen "lekker doen waar je je lekker bij voelt"Who cares?
Ik keek weleens naar die Finnen, Laurel en Annie, van hydrolic press channel en beyond the press.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind als het allemaal verschillende kleurtjes zijn leuk
maar gewone zaken interessant
heerlijk
Ik zag het laatst nog eens.
Waren ze gescheiden, hij had een nieuwe scharrel en hij had speciaal een bunker gebouwd, met een state of the art pers.
Licht, camera's binnen en buiten, alles in te stellen.
Werd op het laatst wel een beetje gevaarlijk ook, want de stukken vlogen door de makeshift plexiglas barrieres en zelfs door het bovenste raampje aan de andere kant van de werkplaats.
Nu staan ze achter kogelvrij glas en een gewapend betonnen muur.
Ik vind het toch minder leuk dan toen ze maar wat aanrommelden.![]()
Hee lylt..quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zo is het hoor.How can I make this topic about me?![]()
Alesie!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wanneer is die BBQ?
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Zelfs onder het werkquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Overdag is hij ICTer en zit op een kantoor, in de avond doet hij: op een internet forum zitten en 'bolk' roepen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen in eigen koffiepauzes. Waarvan er wel vrij veel zijnquote:
Ik zei alleen hoi en gaf een opmerking. Gaat hier over @bondage niet over mij.Lach met een schone bips![]()
ja zoiets jaquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:32 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik keek weleens naar die Finnen, Laurel en Annie, van hydrolic press channel en beyond the press.
Ik zag het laatst nog eens.
Waren ze gescheiden, hij had een nieuwe scharrel en hij had speciaal een bunker gebouwd, met een state of the art pers.
Licht, camera's binnen en buiten, alles in te stellen.
Werd op het laatst wel een beetje gevaarlijk ook, want de stukken vlogen door de makeshift plexiglas barrieres en zelfs door het bovenste raampje aan de andere kant van de werkplaats.
Nu staan ze achter kogelvrij glas en een gewapend betonnen muur.
Ik vind het toch minder leuk dan toen ze maar wat aanrommelden.![]()
een beetje mythbusters achtigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Over wie gaat dit als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Overdag is hij ICTer en zit op een kantoor, in de avond doet hij: op een internet forum zitten en 'bolk' roepen.![]()
het gaat hier over allemaalquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik zei alleen hoi en gaf een opmerking. Gaat hier over @:Bondage niet over mij.
zie al voor me, overdag is hij de werkende man, zodra het avond gaat worden pakt hij zijn dozen met inrol folie uit de schuur.....
Hahaha. naja ben dan ook fan van lullo's en Jiskefet enzo. flauw, ik weet t maarja moet er altijd om lachen.
beetje die soort tv, dat zou ik graag zien, met live publiek erbij.
Maar is niet meer he?
Ik denk trouwens ga sowieso mijn hele tv-pakket opzeggen als mijn abo afloopt. want echt elke keer zie ik herhalingen en reclame en alles wat ik wil zien kan stuk goedkoper.Do what you love, love what you do!![]()
Soms is het wel leuk om mensen gewoon te laten denken dat ik een heel braaf iemand benquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ik las hier iets over dat het normaal was om de vrouw bovenop je te laten zitten. Waarom is dat niet nog steeds normaal? De vrouw kan het tempo bepalen en de man hoeft weinig te doen, win-win. Ik heb in mijn hele leven misschien 10 keer doggystijl gedaan, de overige 2 allemaal vrouw bovenop![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Overdag is hij ICTer en zit op een kantoor, in de avond doet hij: op een internet forum zitten en 'bolk' roepen.bolk
Same shit, different day
SC hopper present![]()
nouja dat tegendeel heb je nu bewezen. hahahaquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Soms is het wel leuk om mensen gewoon te laten denken dat ik een heel braaf iemand ben
denk ik nog je bent heel braaf, alleen wel met een excentriek hobby. Hahaha.Do what you love, love what you do!![]()
Over niemand in het bijzonder, het was een voorbeeldje. Een grapje.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Over wie gaat dit als ik vragen mag?How can I make this topic about me?![]()
Oh, je vindt het een nadeel?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
ja daarom, het is ook een anders soort "wereldje". niks ten nadele van jou trouwens hoor?
tis wel mooi dat je het zo eerlijk verteld..
Goed dat ik het weet![]()
Ja stiekem zat je ook bij Diddy met baby oliequote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Soms is het wel leuk om mensen gewoon te laten denken dat ik een heel braaf iemand ben![]()
dat zei ik niet? wel ff goed lezenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, je vindt het een nadeel?
Goed dat ik het weet![]()
Achter iedere oogopslag en woord kan een heel ander mens zitten. Het is hoe je daar mee omgaat, en voor mij persoonlijk maakt het me geen ruk uit wat iemand doet of hoe diegene leeftquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Soms is het wel leuk om mensen gewoon te laten denken dat ik een heel braaf iemand ben*disclaimer wel volgens de wet uiteraard* Voor daar weer iemand over valt.
Hehe je zei rukquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Achter iedere oogopslag en woord kan een heel ander mens zitten. Het is hoe je daar mee omgaat, en voor mij persoonlijk maakt het me geen ruk uit wat iemand doet of hoe diegene leeft*disclaimer wel volgens de wet uiteraard* Voor daar weer iemand over valt.
![]()
Mijn naam verraad natuurlijk al het een en ander. Maar ja, ooit gekozen, wil er niet meer vanaf.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat tegendeel heb je nu bewezen. hahaha
denk ik nog je bent heel braaf, alleen wel met een excentriek hobby. Hahaha.![]()
denk ik ook iddquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Achter iedere oogopslag en woord kan een heel ander mens zitten. Het is hoe je daar mee omgaat, en voor mij persoonlijk maakt het me geen ruk uit wat iemand doet of hoe diegene leeft*disclaimer wel volgens de wet uiteraard* Voor daar weer iemand over valt.
Nou ja, zoiets.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja zoiets ja![]()
een beetje mythbusters achtig
En als er dan vuistgrote stukken metaal onder druk wegschieten, is dat niet het veiligste om achter te staan.![]()
Jambers.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
LOL
Maar die leeft niet meer, toch?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
owh had er nooit zo over gedacht en zie je ook al jaren.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Mijn naam verraad natuurlijk al het een en ander. Maar ja, ooit gekozen, wil er niet meer vanaf.
Hoor dat hele verhaal beetje nu pas voor het eerst.
maakt niet uit toch? bedoel ik zal er niks over zeggen zolang beide dat oke vinden, mijn zegen heb je, zelfs vanuit katwijk
jawelquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Jambers.
Maar die leeft niet meer, toch?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Jambers![]()
weet ik niet? maar deed het me ff aan denken.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Jambers.
Maar die leeft niet meer, toch?Do what you love, love what you do!![]()
Als je een pokemon zou zijn, hoe zou je dan heten maat?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:41 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik niet? maar deed het me ff aan denken.![]()
![]()
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Zo denk ik er ook over, laat iedereen in hun waarde als het allemaal binnen de kaders van de wet is en op vrijwillige basis gebeurd. En dat van mij vind ik persoonlijk best meevallen, al snap ik wel dat het wat apart over kan komen voor iemand die er niet bekend mee is.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
![]()
Het zou wel apart zijn als je nick 'Bondage' is en je verzamelt postzegelsSame shit, different day
SC hopper present![]()
hmmms had ik er nou niet iets van gelezen dit laatste keren, zei nog die moet ik onthouden.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Als je een pokemon zou zijn, hoe zou je dan heten maat?
maar uiteraard nu alweer vergeten
Ja. Zo gaat dat.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:36 schreef kree het volgende:
zie al voor me, overdag is hij de werkende man, zodra het avond gaat worden pakt hij zijn dozen met inrol folie uit de schuur.....
Hahaha. naja ben dan ook fan van lullo's en Jiskefet enzo. flauw, ik weet t maarja moet er altijd om lachen.
beetje die soort tv, dat zou ik graag zien, met live publiek erbij.
Maar is niet meer he?
Ik denk trouwens ga sowieso mijn hele tv-pakket opzeggen als mijn abo afloopt. want echt elke keer zie ik herhalingen en reclame en alles wat ik wil zien kan stuk goedkoper.
Bij mij ook
Maar dan in het weekend, en niet met folie (iig nog niet, of als iemand het bij zich heeft![]()
)
Is er iets mis met postzegels verzamelen?
voor pedofilatelistenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Is er iets mis met postzegels verzamelen?![]()
![]()
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:43 schreef Koen66 het volgende:
Het zou wel apart zijn als je nick 'Bondage' is en je verzamelt postzegels![]()
nou kan wel rolletje halen bij de AH hoor als je echt erom verlegen zit dan rol ik je wel inquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja. Zo gaat dat.
Bij mij ook
Maar dan in het weekend, en niet met folie (iig nog niet, of als iemand het bij zich heeft![]()
)
Wel mooi om dat openlijk en in spoiler te lezen. Niet mijn manier om seksuele prikkels te krijgen maar dat is voor een ieder anders en zou geen taboe hoeven zijnBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kinderpostzegels!quote:
Ik zou me toch wel zorgen maken bij kinderpostzegels.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Is er iets mis met postzegels verzamelen?
Een pedofilatelist![]()
Ik spaarde als kind wel postzegels en suikerzakjes. Tot mijn 8e denk ik 😅Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Op een forum is mijn nickname ook wel van vroeger uit en een mooie herinnering naar mijn eerste hondjequote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Mijn naam verraad natuurlijk al het een en ander. Maar ja, ooit gekozen, wil er niet meer vanaf.
Die zou ik ook niet opgeven.
Maar in een andere community klopt mijn nickname ook wel met waar het voor is![]()
![]()
Ik heb er best wel wat jaquote:maar wel van tig jaar geleden
volgnes mij bestaat het al niet eens meer. heb er nog wel eens voor gelopen vroeger trouwens.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:46 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik zou me toch wel zorgen maken bij kinderpostzegels.
Een pedofilatelist
voor t goeie doel he.Do what you love, love what you do!![]()
wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:47 schreef kree het volgende:
[..]
volgnes mij bestaat het al niet eens meer. heb er nog wel eens voor gelopen vroeger trouwens.
voor t goeie doel he.
maar alleen nog maar online.
er wordt niet meer voor langs de deuren gegaan.![]()
Iedereen toch? Was bij ons verplicht op schoolquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:47 schreef kree het volgende:
[..]
volgnes mij bestaat het al niet eens meer. heb er nog wel eens voor gelopen vroeger trouwens.
voor t goeie doel he.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Je maakt ons nieuwsgierigquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Op een forum is mijn nickname ook wel van vroeger uit en een mooie herinnering naar mijn eerste hondje
Die zou ik ook niet opgeven.
Maar in een andere community klopt mijn nickname ook wel met waar het voor is
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Postzegels ruilen? Heb nog 6 boeken in de kast staanquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb er best wel wat jamaar wel van tig jaar geleden
Andersom, hè - andersom.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:45 schreef kree het volgende:
[..]
nou kan wel rolletje halen bij de AH hoor als je echt erom verlegen zit dan rol ik je wel in
en dan net te laat vertrekken en dan waren er al anderen je vóór geweest in de hele straat .....quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iedereen toch? Was bij ons verplicht op school![]()
![]()
![]()
Ik heb alleen Nederlandse.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Postzegels ruilen? Heb nog 6 boeken in de kast staan
Wat voor soort heb jij gespaard?Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
ja bij ons ook en weet ik hoeveel andere dingen ook met scouting of zelfs nog vereniging. of nouja toen was ik oud genoeg om te zeggen flikker maar op ermee.
maar ik kan me nog best goed herinneren met van die ronde blikken langs de deuren als kind.
Nu heeeeeel soms zie je ze nog wel eens van lokale dingen. maar sowieso moet je qr enzo scannen want ze willen die kinderen niet over straat laten gaan met volle bussen.
kun je je afvragen he waarom kon dat vroeger wel en nu niet meer?Do what you love, love what you do!![]()
Bedoel je niet kpd naar dts?quote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Echt. Het gaat er iedere dag overquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:41 schreef kree het volgende:
[..]
owh had er nooit zo over gedacht en zie je ook al jaren.
Hoor dat hele verhaal beetje nu pas voor het eerst.
maakt niet uit toch? bedoel ik zal er niks over zeggen zolang beide dat oke vinden, mijn zegen heb je, zelfs vanuit katwijk
ja hoe zou dat nou komen he?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:49 schreef kree het volgende:
ja bij ons ook en weet ik hoeveel andere dingen ook met scouting of zelfs nog vereniging. of nouja toen was ik oud genoeg om te zeggen flikker maar op ermee.
maar ik kan me nog best goed herinneren met van die ronde blikken langs de deuren als kind.
Nu heeeeeel soms zie je ze nog wel eens van lokale dingen. maar sowieso moet je qr enzo scannen want ze willen die kinderen niet over straat laten gaan met volle bussen.
kun je je afvragen he waarom kon dat vroeger wel en nu niet meer?![]()
Heb 1 boek Nederlands. Volgens mij zegels van voor 1900. Maar ook andere landen. Kocht je vroeger bij de bruna en pakje met thema vlinders en kreeg je 100 zegels van vlinders uit alle soorten landen zoals Cambodjaquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb alleen Nederlandse.
Wat voor soort heb jij gespaard?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja weet je, meen ik serieus trouwens. Ik heb over dit thema ook filmpjes opgezocht en gekeken in het verleden. Maar ik ben gewoon te soft daarvoor. Aan beide kanten van het spectrum meen ik dan. Maar daadwerkelijk geprobeerd? Nee dat niet, maar dat is wel het mooie van het leven eigenlijk. Voor iedereen is er wel wat, en dat vind ik serieus mooi.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, laat iedereen in hun waarde als het allemaal binnen de kaders van de wet is en op vrijwillige basis gebeurd. En dat van mij vind ik persoonlijk best meevallen, al snap ik wel dat het wat apart over kan komen voor iemand die er niet bekend mee is.Lach met een schone bips![]()
Ik heb vroeger vanalles verkocht langs de deuren, vreselijk vond ik het.
Lootjes, postzegels, waterbespaardingen. Oude telefoongidsen ophalen.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Nee KPD naar DTSquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toffe hobby hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Vind het niet echt keiharde porno. Meer een hobby
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Heb je toevallig het thema konijntjes? Daar wil ik wel een verzameling van aanleggenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb 1 boek Nederlands. Volgens mij zegels van voor 1900. Maar ook andere landen. Kocht je vroeger bij de bruna en pakje met thema vlinders en kreeg je 100 zegels van vlinders uit alle soorten landen zoals Cambodja
Probeer iets te plannen met vrienden maar wat hebben ze het druk, lijkt wel werk met al hun volgeplande weekenden
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik heb achter het station gewerkt, weet je wat ik daar verkocht?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb vroeger vanalles verkocht langs de deuren, vreselijk vond ik het.
Lootjes, postzegels, waterbespaardingen. Oude telefoongidsen ophalen.Lach met een schone bips![]()
Mijn zus was op onze school één van de laatsten.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:47 schreef kree het volgende:
[..]
voor t goeie doel he.
Er was dat jaar heel veel gerommel met het uitlopen van de bestellingen en een hoop kinderen en ouders in de stress.
Veel klopte niet en de kinderen kregen het over zich heen.
Jankend thuis en ouders op hoge poten naar school.
Ze hebben het meteen helemaal afgekapt, want zo hoefde het niet meer.
Zal begin jaren 90 geweest zijn.![]()
Jammer is dat hè.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:54 schreef hemarookworst het volgende:
Probeer iets te plannen met vrienden maar wat hebben ze het druk, lijkt wel werk met al hun volgeplande weekendenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Krasloten?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb achter het station gewerkt, weet je wat ik daar verkocht?Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Heb je vh thema konijntjes de bugsbunny zegel ongestempeld???quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je toevallig het thema konijntjes? Daar wil ik wel een verzameling van aanleggenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik voelde me altijd wel beetje gebruikt vroeger met lopen van Kinderpostzegels en Jantje BetonUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Is het iets wat ik zou willen kopen?quote:
Neequote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb je vh thema konijntjes de bugsbunny zegel ongestempeld???
Jij wel?Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
leuk als één van de vreemde dingen in je huisquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is het iets wat ik zou willen kopen?![]()
![]()
Heb je die grote voorbind nog?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is het iets wat ik zou willen kopen?Lach met een schone bips![]()
nou ik heb wel een idee?quote:
maarja wil niet racistisch overkomenDo what you love, love what you do!![]()
Heb jij vreemde dingen?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:58 schreef maily het volgende:
[..]
leuk als één van de vreemde dingen in je huis
Ik vind het nog steeds een moeilijke vraagIs een postzegelverzameling vreemd?
Of miljoenen deutsche reichsmarken?
Walkman?Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Doe je ook nooit Kreemattie.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:59 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik heb wel een idee?
maarja wil niet racistisch overkomenLach met een schone bips![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb je die grote voorbind nog?
Ik hoop met je mee!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:00 schreef Koen66 het volgende:
Hoop dat ik wat beter slaap dan afgelopen nachtSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
zoiets idd....quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:54 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mijn zus was op onze school één van de laatsten.
Er was dat jaar heel veel gerommel met het uitlopen van de bestellingen en een hoop kinderen en ouders in de stress.
Veel klopte niet en de kinderen kregen het over zich heen.
Jankend thuis en ouders op hoge poten naar school.
Ze hebben het meteen helemaal afgekapt, want zo hoefde het niet meer.
Zal begin jaren 90 geweest zijn.Do what you love, love what you do!![]()
nee. maar wel datgene dat LYLT verkocht achter het stationquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij vreemde dingen?
Ik vind het nog steeds een moeilijke vraagIs een postzegelverzameling vreemd?
Of miljoenen deutsche reichsmarken?
Walkman?![]()
![]()
jantje beton ook idd.....quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:57 schreef hemarookworst het volgende:
Ik voelde me altijd wel beetje gebruikt vroeger met lopen van Kinderpostzegels en Jantje BetonDo what you love, love what you do!![]()
Nou kom zetten we nieuwe business op daarquote:Verkocht daar zakjes glijmiddel en condoompies voor 3 euro het stuk. Als ik jou met dat ding erbij kan verhuren lopen we binnen
Ik geloof iedereen de afgelopen nacht, iedereen die ik sprak vandaag zei "kut geslapen" Ik ook.quote:Lach met een schone bips![]()
Oh dat is wel ernstig ja. Met een reden?quote:
Ik had laatst net iets minder dan 3 uur, dat was ook een zware dag erna. Gebruik nu nog even droomsap en red dan de 6 uur welSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Plaknacht, muggen, lag niet lekkerquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik geloof iedereen de afgelopen nacht, iedereen die ik sprak vandaag zei "kut geslapen" Ik ook.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Droomsap?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat is wel ernstig ja. Met een reden?
Ik had laatst net iets minder dan 3 uur, dat was ook een zware dag erna. Gebruik nu nog even droomsap en red dan de 6 uur welSame shit, different day
SC hopper present![]()
Muggen ja...... Ze hebben hier de weg ook gevonden. En de lekkerste is net onder mijn rechter bil en op mijn linker schouder waar ik niet bij kan......quote:Lach met een schone bips![]()
Maar als je die hebt, wat wil je er dan voor in return? Een verrassingszegel?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zou ik thuis moeten zoeken in de boeken 😳
het mooiste was nog toen ik 13 was ofzo liep ik krantenwijk met abo dus. dus willekeurige adressen in de wijk.
Nu had die krant elke maand zeg maar het idee moest huis aan huis.
naja dat dus, dus oke verdiende centje bij. Maar was met oudejaar natuurlijk altijd kreeg je van die kaartjes dus afgepast voor abo in je wijk.
terwijl einde jaar was wijk totaal bezorgen, nu schaam ik me er nog niet over dat ik die kaartjes onder kopieer apparaat heb gegooid en er nog ff 300 extra uit[rinte en uitknipte en dan gewoon bij iedereen langs te gaan die geen abo was.
LOL heeft aantal jaren extra geld opgeleverd wel. LOLDo what you love, love what you do!![]()
LOLOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hiervoor zul je branden.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:04 schreef kree het volgende:
het mooiste was nog toen ik 13 was ofzo liep ik krantenwijk met abo dus. dus willekeurige adressen in de wijk.
Nu had die krant elke maand zeg maar het idee moest huis aan huis.
naja dat dus, dus oke verdiende centje bij. Maar was met oudejaar natuurlijk altijd kreeg je van die kaartjes dus afgepast voor abo in je wijk.
terwijl einde jaar was wijk totaal bezorgen, nu schaam ik me er nog niet over dat ik die kaartjes onder kopieer apparaat heb gegooid en er nog ff 300 extra uit[rinte en uitknipte en dan gewoon bij iedereen langs te gaan die geen abo was.
LOL heeft aantal jaren extra geld opgeleverd wel. LOLLach met een schone bips![]()
Klinkt als een gouden handelquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou kom zetten we nieuwe business op daarVerkocht daar zakjes glijmiddel en condoompies voor 3 euro het stuk. Als ik jou met dat ding erbij kan verhuren lopen we binnen
Jij doet het grote werk, dus je krijgt gewoon ook 35%. Zo ben ik ook wel.quote:Lach met een schone bips![]()
toen ik 13 was speelde ik een team hoger en kregen we van de sponsor 50 gulden voor elke winst
had ik machtig veel geld jongens!
zwart geld, heel schimmig geld besef ik me achteraf, maar machtig veel
lol zal wel meevallen, maar toen al dacht ik ja lekker lomp moet ze wel bezorgen en neit extra centje verdienen met oudejaar wensen.quote:
Dikke lul toen al paria enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Hahaquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar als je die hebt, wat wil je er dan voor in return? Een verrassingszegel?ik ben op mijn hoogtepunt gestopt met verzamelen
Ja, sapje om beter van te slapen. Maar eigenlijk is het meer een vies dik prutje. Maar het werkt, bij mij dan.quote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
wel het meest "criminele" wat ik heb gedaan om ff wat extra te verdienen.
Jullie nooit zoiets gedaan in je jeugd? tis allemaal vrij onschuldig natuurlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Slaap lekker!quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, sapje om beter van te slapen. Maar eigenlijk is het meer een vies dik prutje. Maar het werkt, bij mij dan.
Gaat nog steeds zo in de hoofdklasse van het Voetbal en de paar divisies eronder. Zal met ijshockey niet anders geweest zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:06 schreef sp3c het volgende:
toen ik 13 was speelde ik een team hoger en kregen we van de sponsor 50 gulden voor elke winst
had ik machtig veel geld jongens!
zwart geld, heel schimmig geld besef ik me achteraf, maar machtig veel
ja semipro is overal een beetje schimmigquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gaat nog steeds zo in de hoofdklasse van het Voetbal en de paar divisies eronder. Zal met ijshockey niet anders geweest zijnOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja, maar jij maakt natuurlijk ook de kosten voor inkoop van glijmiddel en condooms, dus dit klinkt acceptabelquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij doet het grote werk, dus je krijgt gewoon ook 35%. Zo ben ik ook wel.
Klinkt viezig zoquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, sapje om beter van te slapen. Maar eigenlijk is het meer een vies dik prutje. Maar het werkt, bij mij dan.
Ik neem nog wel eens melatonine, werkt wel redelijk bij meSame shit, different day
SC hopper present![]()
Lekker belangrijk, hier vlakbij in de Betuwe zitten rijke boeren en die willen hun cluppie zien winnen. Dus die loven dik geld uit voor iedere winst aan de spelers die de club haalt op hun voorspraak. Ik vind dat mooi.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja semipro is overal een beetje schimmigLach met een schone bips![]()
maatje van mij speelde op lager niveau in Rusland toen dat nog ok was, die kreeg zijn geld gewoon van een ex kgb mannetje die zijn kalashnikov blijkbaar mee naar huis mocht nemen
cash, in een sporttas
was ik ff blij dat ik in Duitsland zatOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
oja en als muzikant in bandjes spelen loont ook niet. t klinkt allemaal leuker als het is.
Nog dus he. maargoed zie het maar als hobby. heb respect voor elke muzikant die er zijn full-time salaris aan kan verdienen.Do what you love, love what you do!![]()
Ach, ik ken viezere dingenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klinkt viezig zo
Ik neem nog wel eens melatonine, werkt wel redelijk bij me
Ja melatonine heb ik ook een tijdje gedaan, maar werkte niet echt als ik me aan de aanbevolen dosis hield.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Johan Boskamp scheen zijn geld in koffer mee gekregen te hebben uit de zandbak.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:11 schreef sp3c het volgende:
maatje van mij speelde op lager niveau in Rusland toen dat nog ok was, die kreeg zijn geld gewoon van een ex kgb mannetje die zijn kalashnikov blijkbaar mee naar huis mocht nemen
cash, in een sporttas
was ik ff blij dat ik in Duitsland zatLach met een schone bips![]()
Weet niet of ik t je eerder getipt heb maar: Nervensaftquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als droomsap niet meer werkt dan is dat een goed alternatiefBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik twijfel, is nervensaft niet gewoon de Duitse naam van droomsap?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Weet niet of ik t je eerder getipt heb maar: Nervensaft
Als droomsap niet meer werkt dan is dat een goed alternatiefSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
ik kreeg gewoon gestortquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Johan Boskamp scheen zijn geld in koffer mee gekregen te hebben uit de zandbak.
150 dmark per weekOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: