SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.speak only if it improves the silence.
Josef ook. Zoals bijna altijd zitten ze in dezelfde groep.quote:
Ik doe ook niet lullig over Veekay he, als er weer eens wat mis gaat?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:03 schreef Peterselieman het volgende:
Armstrong, Veekay, Palou, Ericsson, Herta en O'Ward door.
Newgarden
Het past in het seizoen van Penskequote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik doe ook niet lullig over Veekay he, als er weer eens wat mis gaat?
Tot nu toe dan..![]()
Met het wegvallen van Iowa en Thermal wordt het dan wel erg karig.quote:Op zondag 20 juli 2025 18:20 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens René kan het wel eens de laatste keer op Toronto zijn geweest, mede vanwege het WK voetbal
Mexico zou iig wel op de kalender staanquote:Op zondag 20 juli 2025 18:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Met het wegvallen van Iowa en Thermal wordt het dan wel erg karig.
Thermal weg is een zegenquote:Op zondag 20 juli 2025 18:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Met het wegvallen van Iowa en Thermal wordt het dan wel erg karig.
Mexico en Arlington wel ja, maar dan kom ik nog maar op 15 races volgend jaar.quote:Op zondag 20 juli 2025 18:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mexico zou iig wel op de kalender staan
Vooral als degene die aan die band werkte..quote:
Ik zie het vaak wel langskomen op X en neem standaard al ca 15 minuten speling.quote:Op zondag 20 juli 2025 18:23 schreef TjjWester het volgende:
Irritant dat de indycar nooit vermeld hoe laat de race begint.
Heb me gehaast om rond 18:00 uur klaar te zitten en dan getrakteerd te worden op een uitgebreide samenvatting van de week.
Gebeurt me elke week🫣🫣😆😆
Ik ben echt verbaasd wat Penske dit jaar allemaal meemaakt. Normaal is het zo'n geoliede machinequote:Op zondag 20 juli 2025 18:26 schreef Starflyer het volgende:
Bij Penske is de gifbeker nog niet leeg.
Samen met Simpson als enige nog op de groene band.quote:
Abel is een rijdende chicane, maar Newgarden reed tegen hem opquote:
Hij kon hem niet meer ontwijken he?quote:Op zondag 20 juli 2025 19:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Abel is een rijdende chicane, maar Newgarden reed tegen hem op
Kon Newgarden weinig aan doen aangezien Abel een tik kreeg.quote:Op zondag 20 juli 2025 19:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Abel is een rijdende chicane, maar Newgarden reed tegen hem op
Dat klopt. Hier zie je dat Abel veel te netjes is voor de IndyCarquote:Op zondag 20 juli 2025 19:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij kon hem niet meer ontwijken he?
quote:Op zondag 20 juli 2025 19:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat klopt. Hier zie je dat Abel veel te netjes is voor de IndyCar
Hij laat het gebeuren dat ze de auto bij hem aan de binnenzijde gooien en hij geeft de plekken te makkelijk opquote:
Ziek.quote:
Nee, maar het meest waarschijnlijke is dat hij bij Coyne blijft.quote:
Nog steeds geen topteam in zicht?quote:Op zondag 20 juli 2025 19:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, maar het meest waarschijnlijke is dat hij bij Coyne blijft.
Kan ik me voorstellen als je zo'n rampseizoen hebt. Dat je er dan wel een keer klaar mee bentquote:
Die hebben geen vrije plek.quote:
mwah, dat was met veel gele vlaggen. Onder groen is 34 rondjes denk ik de maxquote:Op zondag 20 juli 2025 19:28 schreef Zorro het volgende:
Laatste stop Rinus is 40 ronden geleden, dus met nog 38 te gaan moet dat met 1 stop lukken
Daar zit wat in. Al kan er ook gewoon nog meer geel komen natuurlijkquote:Op zondag 20 juli 2025 19:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, dat was met veel gele vlaggen. Onder groen is 34 rondjes denk ik de max
Laatste pitstop 28 rondjes geledenquote:
Hij is nu wel lekker bezig andersquote:Op zondag 20 juli 2025 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
Stop van Malukas mislukte behoorlijk en zo wordt een plek in de top 10 weggegooid
twee in een keer gepakt, want bij Daly zijn de banden er aanquote:
Amerikaanse racewagens kunnen tegen een stootje. Aangepast aan de gebruikersquote:
Vooral omdat ie net niet crashte zojuistquote:
Ik denk dat hem dat met de Edje Timmerman niet gelukt zou zijnquote:Op zondag 20 juli 2025 20:10 schreef Starflyer het volgende:
Heeft Rinus in ieder geval gedaan wat hij voor het seizoen voorspelde. Een podium met de Dale Coyne![]()
![]()
Dat is wat hij zelf ook voor dit seizoen zei, inderdaad.quote:Op zondag 20 juli 2025 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk dat hem dat met de Edje Timmerman niet gelukt zou zijn
Starten op groen bleek vandaag de betere strategie te zijn.quote:Op zondag 20 juli 2025 20:28 schreef heywoodu het volgende:
Eerste top-3 in drie jaar? Machtig mooi
En weer typisch IndyCar vandaag: totale chaos wat betreft strategie en banden en aan het eind rijdt er ineens een compleet andere volgorde dan aan het begin. Hoe het nou precies gebeurd is allemaal...tja. Boeiend, top-3 is top-3
VT2 zal na de kwali worden verredenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:26 schreef Starflyer het volgende:
Tweede training is geannuleerd door de mist. Hopelijk wel om 20.30 uur de kwalificatie.
Yups, zoals bijna altijd in dezelfde groepquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
VT2 zal na de kwali worden verreden
Rinus in kwalificatiegroep 1, net als, je raadt het al, Newgarden
En wiebelt met zijn achterkantjequote:
Kom op Paloutje doe maar lekker wiebelenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En wiebelt met zijn achterkantje
En Josef 6equote:Op zondag 27 juli 2025 18:13 schreef Starflyer het volgende:
In de final practice, die vanwege de verwachte mist van vandaag naar gisteravond is verplaatst, was Colton Herta het snelst, voor Alex Palou en Scott Dixon. Rinus werd 7de.
En ook geen minder !!quote:
Sowieso niets met water, want SECAquote:
quote:
Wat is vroeg?quote:Op zondag 27 juli 2025 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Weet nog niet of ik tot het einde blijf. Moet morgen erg vroeg op.
Jij was er toch nog niet?quote:
De verleden tijd van vraagquote:
True, true..quote:
En nu al 2 secondenquote:Op zondag 27 juli 2025 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Josef inmiddels al 1 sec verder van Pato af
F1 is soms wat voorzichtig maar dit is wel iets te veel van het goedequote:Op zondag 27 juli 2025 22:07 schreef Starflyer het volgende:
Indycar weer, die spektakel voor veiligheid stelt door nu pss een caution te geven.
Is normaal in deze klasse. Helaas.quote:Op zondag 27 juli 2025 22:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
F1 is soms wat voorzichtig maar dit is wel iets te veel van het goede
Jup, af en toe mooi voor de beleving maar soms kan het echt niet wat ze doenquote:Op zondag 27 juli 2025 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is normaal in deze klasse. Helaas.
Dat viel mij ook op, of Kirkwood veel te laat en leek het daarom zoquote:Op zondag 27 juli 2025 22:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Rinus remde wel hard, had die man achter niet verwacht denk ik
Jammer van die goquote:
mwah, niet op iedere baan is wraak toegestaan. Circuits als Talladega lenen zich daar niet voor, maar een Martinsville bijvoorbeeld welquote:Op zondag 27 juli 2025 22:11 schreef Zorro het volgende:
In NASCAR heb je dan als Kirkwood in de volgende race een probleem
Normaal remmen ze daar niet op die manier op dat punt, dacht ik zo. Even vanuit sim ervaringquote:Op zondag 27 juli 2025 22:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op, of Kirkwood veel te laat en leek het daarom zo
Ja, al even. Op 2 ronden achterstandquote:
Het podium zal er wel niet meer in zitten nee.quote:Op zondag 27 juli 2025 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, al even. Op 2 ronden achterstand
Het is niet erg drukquote:Op zondag 27 juli 2025 22:14 schreef R-woud93 het volgende:
Even een beetje off topic, maar ik zat net tijdens de caution wat op de omgeving te letten maar zijn hier maar 2000 toeschouwers ofzo?
Het bestaansrecht van de indycar valt en staat met de indy500.quote:Op zondag 27 juli 2025 22:14 schreef R-woud93 het volgende:
Even een beetje off topic, maar ik zat net tijdens de caution wat op de omgeving te letten maar zijn hier maar 2000 toeschouwers ofzo?
Rinus rijdt minus twee rondjesquote:
Leek me niet dat Rinus remde. Eerder dat Kirkwood gas gaf om er voorbij te gaan en zich misrekende.quote:Op zondag 27 juli 2025 22:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op, of Kirkwood veel te laat en leek het daarom zo
Jammer, ik vind het heerlijk om naar te kijken.quote:Op zondag 27 juli 2025 22:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het bestaansrecht van de indycar valt en staat met de indy500.
Ah, daar twijfelde ik al aan inderdaad, dus toch.quote:Op zondag 27 juli 2025 22:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Leek me niet dat Rinus remde. Eerder dat Kirkwood gas gaf om er voorbij te gaan en zich misrekende.
[ x ]
Rinus valt ineens zo ver naar achteren dat het wel lijkt alsof die remt.quote:Op zondag 27 juli 2025 22:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Leek me niet dat Rinus remde. Eerder dat Kirkwood gas gaf om er voorbij te gaan en zich misrekende.
[ x ]
Dat valt ook wel weer mee..quote:Op zondag 27 juli 2025 22:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het bestaansrecht van de indycar valt en staat met de indy500.
Ik ook.quote:Op zondag 27 juli 2025 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jammer, ik vind het heerlijk om naar te kijken.
Wedstrijdleiding heeft ernaar gekeken. Kirkwood kreeg een fikse straf. Case closed.quote:Op zondag 27 juli 2025 22:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Rinus valt ineens zo ver naar achteren dat het wel lijkt alsof die remt.
Maar ja. We zullen er niet achterkomen.
Is dat daar nou populairder dan de Indy daar of scheelt dat niet zo veel?quote:Op zondag 27 juli 2025 22:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik ook.
NASCAR is trouwens nu in indianapolis en daar is het ook karig.
Niet helemaal, want ik mag er gewoon mijn mening over geven. Wel of geen penalty.quote:Op zondag 27 juli 2025 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wedstrijdleiding heeft ernaar gekeken. Kirkwood kreeg een fikse straf. Case closed.
Indianapolis is geen NASCAR baanquote:Op zondag 27 juli 2025 22:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is dat daar nou populairder dan de Indy daar of scheelt dat niet zo veel?
Zanik niet zo & kijk de race..quote:Op zondag 27 juli 2025 22:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet helemaal, want ik mag er gewoon mijn mening over geven. Wel of geen penalty.
NASCAR is beduidend populairder.quote:Op zondag 27 juli 2025 22:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is dat daar nou populairder dan de Indy daar of scheelt dat niet zo veel?
Ik doelde meer gewoon op populariteit in het algemeenquote:Op zondag 27 juli 2025 22:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Indianapolis is geen NASCAR baan
Ja en ik geef mijn mening. Daar is dit forum voor denk ikquote:
Ze hebben daar duidelijk géén smaakquote:
Mwa, NASCAR is ook mooi natuurlijk.quote:Op zondag 27 juli 2025 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze hebben daar duidelijk géén smaak
Tegendraads zoals altijdquote:Op zondag 27 juli 2025 22:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja en ik geef mijn mening. Daar is dit forum voor denk ik
Heb het járen geprobeerd te kijken, maar vind het niksquote:
NASCAR is veel populairder dan Indycarquote:Op zondag 27 juli 2025 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik doelde meer gewoon op populariteit in het algemeen
Amerikanen houden wel van wat rouwdouwenquote:Op zondag 27 juli 2025 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook niet. Ik kijk objectief.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2025 22:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
NASCAR is veel populairder dan Indycar
quote:Op zondag 27 juli 2025 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met een duidelijk andere mening dan de rest, dus wie is objectief?quote:
Forum Opties | |
---|---|