Met het wegvallen van Iowa en Thermal wordt het dan wel erg karig.quote:Op zondag 20 juli 2025 18:20 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens René kan het wel eens de laatste keer op Toronto zijn geweest, mede vanwege het WK voetbal
Mexico zou iig wel op de kalender staanquote:Op zondag 20 juli 2025 18:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Met het wegvallen van Iowa en Thermal wordt het dan wel erg karig.
Thermal weg is een zegenquote:Op zondag 20 juli 2025 18:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Met het wegvallen van Iowa en Thermal wordt het dan wel erg karig.
Mexico en Arlington wel ja, maar dan kom ik nog maar op 15 races volgend jaar.quote:Op zondag 20 juli 2025 18:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mexico zou iig wel op de kalender staan
Vooral als degene die aan die band werkte..quote:
Ik zie het vaak wel langskomen op X en neem standaard al ca 15 minuten speling.quote:Op zondag 20 juli 2025 18:23 schreef TjjWester het volgende:
Irritant dat de indycar nooit vermeld hoe laat de race begint.
Heb me gehaast om rond 18:00 uur klaar te zitten en dan getrakteerd te worden op een uitgebreide samenvatting van de week.
Gebeurt me elke week🫣🫣😆😆
Ik ben echt verbaasd wat Penske dit jaar allemaal meemaakt. Normaal is het zo'n geoliede machinequote:Op zondag 20 juli 2025 18:26 schreef Starflyer het volgende:
Bij Penske is de gifbeker nog niet leeg.
Samen met Simpson als enige nog op de groene band.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |