Jup, af en toe mooi voor de beleving maar soms kan het echt niet wat ze doenquote:Op zondag 27 juli 2025 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is normaal in deze klasse. Helaas.
Dat viel mij ook op, of Kirkwood veel te laat en leek het daarom zoquote:Op zondag 27 juli 2025 22:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Rinus remde wel hard, had die man achter niet verwacht denk ik
Jammer van die goquote:
mwah, niet op iedere baan is wraak toegestaan. Circuits als Talladega lenen zich daar niet voor, maar een Martinsville bijvoorbeeld welquote:Op zondag 27 juli 2025 22:11 schreef Zorro het volgende:
In NASCAR heb je dan als Kirkwood in de volgende race een probleem
Normaal remmen ze daar niet op die manier op dat punt, dacht ik zo. Even vanuit sim ervaringquote:Op zondag 27 juli 2025 22:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op, of Kirkwood veel te laat en leek het daarom zo
Ja, al even. Op 2 ronden achterstandquote:
Het podium zal er wel niet meer in zitten nee.quote:Op zondag 27 juli 2025 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, al even. Op 2 ronden achterstand
Het is niet erg drukquote:Op zondag 27 juli 2025 22:14 schreef R-woud93 het volgende:
Even een beetje off topic, maar ik zat net tijdens de caution wat op de omgeving te letten maar zijn hier maar 2000 toeschouwers ofzo?
Het bestaansrecht van de indycar valt en staat met de indy500.quote:Op zondag 27 juli 2025 22:14 schreef R-woud93 het volgende:
Even een beetje off topic, maar ik zat net tijdens de caution wat op de omgeving te letten maar zijn hier maar 2000 toeschouwers ofzo?
Rinus rijdt minus twee rondjesquote:
Leek me niet dat Rinus remde. Eerder dat Kirkwood gas gaf om er voorbij te gaan en zich misrekende.quote:Op zondag 27 juli 2025 22:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op, of Kirkwood veel te laat en leek het daarom zo
Jammer, ik vind het heerlijk om naar te kijken.quote:Op zondag 27 juli 2025 22:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het bestaansrecht van de indycar valt en staat met de indy500.
Ah, daar twijfelde ik al aan inderdaad, dus toch.quote:Op zondag 27 juli 2025 22:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Leek me niet dat Rinus remde. Eerder dat Kirkwood gas gaf om er voorbij te gaan en zich misrekende.
[ x ]
Rinus valt ineens zo ver naar achteren dat het wel lijkt alsof die remt.quote:Op zondag 27 juli 2025 22:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Leek me niet dat Rinus remde. Eerder dat Kirkwood gas gaf om er voorbij te gaan en zich misrekende.
[ x ]
Dat valt ook wel weer mee..quote:Op zondag 27 juli 2025 22:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het bestaansrecht van de indycar valt en staat met de indy500.
Ik ook.quote:Op zondag 27 juli 2025 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jammer, ik vind het heerlijk om naar te kijken.
Wedstrijdleiding heeft ernaar gekeken. Kirkwood kreeg een fikse straf. Case closed.quote:Op zondag 27 juli 2025 22:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Rinus valt ineens zo ver naar achteren dat het wel lijkt alsof die remt.
Maar ja. We zullen er niet achterkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |