Neequote:Op maandag 14 juli 2025 13:30 schreef Arizona het volgende:
@:strani, nog wat meegekregen van de aardbeving?
Zie je wel, de media probeert ons weer eens voor het lapje te houdenquote:
Heel veel succes en plezier.quote:Op maandag 14 juli 2025 17:52 schreef molloot200 het volgende:
Mezelf aangemeld en startbewijs opgehaaldWe kunnen er morgen weer tegenaan
Hier een buitje, maar niet heel spannendquote:Op maandag 14 juli 2025 17:35 schreef Troel het volgende:
Hier barstte het compleet los toen ik bij de fysio zat. Zo erg dat we stukken weg niet meer zagenVeel water, weinig tijd.
Ontopic: 11 keer
Jaaa heel veel succes en heel veel plezierquote:Op maandag 14 juli 2025 17:52 schreef molloot200 het volgende:
Mezelf aangemeld en startbewijs opgehaaldWe kunnen er morgen weer tegenaan
POL is een warm bad.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En dan verbaasd zijn dat er steeds minder mensen hier meedoen.
Net als dat mods hier op vrijwillige basis actief zijn, en zich dan mogen bezighouden met allerlei halve zolen hier, zie bijvoorbeeld het genot in het POL Feedback topic, waar @:cyan9 en co ongetwijfeld een punthoofd krijgen.
Ik heb zin in een warm badquote:
Hup naar POL, krijg je het spontaan warm van.quote:Op maandag 14 juli 2025 18:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb zin in een warm bad![]()
Ben nog steeds moe en heb het koud
Joop Zoetemelk.quote:
Wij hebben een huis hier in de straat waar we bij de bezichting METEEN verliefd op warenquote:Op maandag 14 juli 2025 15:26 schreef Yesse het volgende:
Niet naar mijn oude huis maar soms denk ik wel eens "wat nou als" bij een huis waar we uiteindelijk niet op geboden hebben. Het is wel een ouder huis dan ons huidige nieuwbouwhuis maar het had een garage + eigen oprit (iets wat we met elektrische auto's nu wel missen) en zowel een tuin als een terras (vond ik fijn). We moesten het echter wel laten gaan want de plafonds waren heel laag. Mijn man is 1,90 en hij kon het plafond aanraken. Dat voelt heel krap en mini had dan niet eens in de lucht gegooid worden
![]()
Toch heb ik soms zoiets: oh wat had dat fijn geweest. Ook al heeft ons huidige huis ook grote voordelen t.o.v. dat huis.
quote:Op maandag 14 juli 2025 20:27 schreef molloot200 het volgende:
Wekker om 2:30 uur. Ik taai af voor vandaag![]()
Als je hem niet gevoeld hebt zal je hem wel veroorzaakt hebben.quote:
Succes deze weekquote:Op maandag 14 juli 2025 20:27 schreef molloot200 het volgende:
Succes Molletje!quote:Op maandag 14 juli 2025 20:27 schreef molloot200 het volgende:
Mja ik ben wel iets aangekomen dit jaar maar ook weer niet genoeg om een aardbeving te veroorzaken, dacht ik...quote:Op maandag 14 juli 2025 20:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je hem niet gevoeld hebt zal je hem wel veroorzaakt hebben.
Zo gaat de regel toch?
Ik heb als ik echt korte periodes niet meereken in totaal in acht of negen huizen gewoond. In m'n huidige ook alweer zeven jaar. Ik heb in een dorpje van 300 mensen gewoond, in een oude boerderij in de middle of nowhere, maar ook in een stad van acht miljoen inwoners. En nu heb ik zo'n beetje de middenweg gevonden vind ikquote:Op maandag 14 juli 2025 15:41 schreef Redefine het volgende:
Ik ben zelf vijf keer verhuisd. Nooit verlangen naar een oude weinig gehad. Eerste twee waren ouderlijk huis. En sinds ik op mijzelf woon ben ik er met elke woning op vooruit gegaan.
Klinkt alsof het huis best wel eens voor jullie bestemd kan zijnquote:Op maandag 14 juli 2025 19:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Wij hebben een huis hier in de straat waar we bij de bezichting METEEN verliefd op warenEcht een waanzinnig huis, heel erg bijzonder.
MAAR financieel niet de meest handige keuze nu, het zou best aan de bovenkant van onze maximale maandlasten zitten en er moet nog megaveel aan gebeuren, oa op korte termijn badkamer en keuken en we zijn een beetje bang dat er dan steeds dingetjes tussendoor komen, de trap naar zolder is megasteil en de inrichting van het huis is niet per sé handig![]()
Alleen hij blijft er maar op staan en steeds in prijs zakken, voor mijn onrust zou het heel goed zijn als hij een keer verkocht werdVolgens mij inmiddels sinds begin april, en wij hebben begin juni de bezichtigingen gedaan..
Maar in de straat leek ons ook zo chill, dat we dan precies wisten waar je terechtkomt, en dat je gewoon heen en weer kunt lopen met het verhuizen![]()
Een rijtjeswoning drie hoog achter in Almere?quote:Op maandag 14 juli 2025 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb als ik echt korte periodes niet meereken in totaal in acht of negen huizen gewoond. In m'n huidige ook alweer zeven jaar. Ik heb in een dorpje van 300 mensen gewoond, in een oude boerderij in de middle of nowhere, maar ook in een stad van acht miljoen inwoners. En nu heb ik zo'n beetje de middenweg gevonden vind ik
En daar is helemaal niks mis mee Redefine!!quote:Op maandag 14 juli 2025 22:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een rijtjeswoning drie hoog achter in Almere?
Nooit spijt/heimwee gehad?quote:Op maandag 14 juli 2025 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb als ik echt korte periodes niet meereken in totaal in acht of negen huizen gewoond. In m'n huidige ook alweer zeven jaar. Ik heb in een dorpje van 300 mensen gewoond, in een oude boerderij in de middle of nowhere, maar ook in een stad van acht miljoen inwoners. En nu heb ik zo'n beetje de middenweg gevonden vind ik
Nee dat viel eigenlijk wel mee. Als kind nog wel, naar het vorige huis dan, maar als volwassene kon ik mezelf altijd best redelijk snel aanpassenquote:
Ja ik ookquote:Op maandag 14 juli 2025 22:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Klinkt alsof het huis best wel eens voor jullie bestemd kan zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |