SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee dat klinkt zwaarder dan ik bedoel. Morgen hopelijk weer een leuke dag
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Het was ook vandaag, vannacht.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bedoel dat konzert moeste nu op bbc zijn om dat vandaag de 13te is![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
![]()
![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 13 juli 2025 19:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bedoel dat konzert moeste nu op bbc zijn om dat vandaag de 13te is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Amy.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
U2Don't follow me. I am lost too
Heer Versquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ToTGodquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zoveel aardige mensen online he
Back to LifeDon't follow me. I am lost too
Alles gezienquote:Op zondag 13 juli 2025 20:07 schreef mario390 het volgende:
kunnen juli zich op live 8 konzert ook herinnern
daar was ook in nederland en bühne
Ups en downs, maar ik zit nu heerlijk vakantie te vieren met Mini-ToT!quote:Ja wel gewoon thuis met dagjes uit, maar het is super leuk zo saampjes!
![]()
![]()
Wat een gebolkDon't follow me. I am lost too
Heer MT6quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En mailyquote:
Gisteren half uurtje in de tuin gewerkt, toen kon je me opvegen en kon ik opnieuw gaan douchen, vanmorgen krukje erbij gepakt en al zittend onkruid getrokken. Dat ging een stuk beter, maar na ruim een uur had ik het wel weer gezien.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik stil zit, klein beetje wind, is het wel lekker. Maar met bijna 80% luchtvochtigheid word ik in ieder geval zeiknat als ik bezig ben.
Oh, ik zie dat het bij jou ook wat droger is volgens google. 66%
Morgen weer een dag
Nu wel bezig met een avondwandeling, heerlijk buiten na een paar buitjes.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Welke buitjesIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
quote:Op zondag 13 juli 2025 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ups en downs, maar ik zit nu heerlijk vakantie te vieren met Mini-ToT!Ja wel gewoon thuis met dagjes uit, maar het is super leuk zo saampjes!
genieten!
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
TR gemachtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat dit kan in NederlandIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh knoop?quote:Op zondag 13 juli 2025 20:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat ik op de korte broek zit en de heeft en knopfUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 13 juli 2025 20:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De roep der natuur kan je niet negeren![]()
quote:Op zondag 13 juli 2025 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
Per ongeluk overstap van nul minuten gehaald. Kwartiertje eerder thuis.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
SpeklapIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Lekker hoorquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
'naôvond.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Yahtzee bolkIk heb er één en ik ben er trots op
Goenavundquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Heeft je kak een doelpunt gescoord?quote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Fransen zijn altijd een terechte klacht.quote:
Frankrijk zou zo veel mooier zijn als al die Fransen eens zouden oprotten
Ah, daar ging het over.quote:
Dat is een nog veel terechtere klacht dan Fransen!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het is de wedstrijd EK vrouwenvoetbal NED - FRAquote:Op zondag 13 juli 2025 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, daar ging het over.
Dat is een nog veel terechtere klacht dan Fransen!How can I make this topic about me?![]()
Maar wie maakt dan de lekkere stokbroden enz?quote:Op zondag 13 juli 2025 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fransen zijn altijd een terechte klacht.
Frankrijk zou zo veel mooier zijn als al die Fransen eens zouden oprotten
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Sowieso is voetbal op zichzelf al een van meest terechte klachtenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Recepten zijn bekend, gewoon aan Duitsland geven en binnen 5 jaar hebben we een beter stokbrood in massa productiequote:Op zondag 13 juli 2025 21:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar wie maakt dan de lekkere stokbroden enz?
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-07-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 974 / +45 / +22 / 3661 / 4075
2. FreshFruit / 629 / +0 / +7 / 1023 / 1348
3. KillemWieft / 528 / +7 / +40 / 292 / 467
4. gebrokenglas / 496 / +79 / +47 / 1425 / 1725
5. MooieTop6 / 333 / +29 / +5 / 999 / 1175
6. Lovely / 309 / +42 / +27 / 1362 / 1564
7. DJMO / 305 / +18 / +16 / 461 / 632
8. _UserName_ / 288 / +32 / +31 / 241 / 317
9. loveislikeakiss / 272 / +0 / +21 / 1308 / 1479
10. mario390 / 263 / +22 / +34 / 398 / 527
11. Fogel / 250 / +14 / +5 / 652 / 827
12. maily / 228 / +52 / +21 / 743 / 859
13. Helenattenek / 227 / +0 / +42 / 208 / 291
14. MizzezAmy / 225 / +6 / +27 / 990 / 1175
15. HappyCharly / 222 / +9 / +21 / 204 / 272
16. Dr.Mikey / 212 / +13 / +4 / 226 / 314
17. hemarookworst / 184 / +28 / +11 / 535 / 669
18. marc0871 / 160 / +23 / +31 / 360 / 477
19. Sally / 152 / +2 / +5 / 133 / 218
20. KoningWouter / 124 / +19 / +5 / 516 / 573SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
De wedstrijd is nog maar net bezig.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:32 schreef StevenHyde het volgende:
De dames beginnen wel steeds beter te spelen, over.
How can I make this topic about me?![]()
Ja maar ze begonnen erg voorzichtig, maar nu is de rem er alwel wat meer afquote:Op zondag 13 juli 2025 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De wedstrijd is nog maar net bezig.
quote:Op zondag 13 juli 2025 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is de wedstrijd EK vrouwenvoetbal NED - FRA![]()
![]()
staat in je schriftje zekerquote:Op zondag 13 juli 2025 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En jij bent een vrouw, volgens mijn gegevens.![]()
![]()
Wat was er dan? Hebben ze verloren?quote:Op zondag 13 juli 2025 21:40 schreef mario390 het volgende:
gistern was ik wel geschockt van duitse meiden
om dat ik van hun houHow can I make this topic about me?![]()
Dit.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
Sowieso is voetbal op zichzelf al een van meest terechte klachten
Als het zou verdwijnen, zou ik de laatste zijn die het zou missen.![]()
nietes.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:48 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dit.
Als het zou verdwijnen, zou ik de laatste zijn die het zou missen.
ikke.![]()
Same.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:48 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dit.
Als het zou verdwijnen, zou ik de laatste zijn die het zou missen.🐙![]()
Ik las "TIET TIET TIET TIET"quote:
Man3 die geforceerde reclames
quote:Op zondag 13 juli 2025 21:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ja heb ik gedaan vanmiddag!
Fijne GroeneBakAanStraatZetDag allemaal!![]()
![]()
ik pas volgende week![]()
Lekker wij een stuk gaan fietsen en een kleed mee en dan pauzeren met koffie in de kan en bastogne. Netjes maar 1 op. Wel extra lekker onderweg (en lastig om niet meer te eten)quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
lekker gepicknickt!quote:Op zondag 13 juli 2025 21:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lekker wij een stuk gaan fietsen en een kleed mee en dan pauzeren met koffie in de kan en bastogne. Netjes maar 1 op. Wel extra lekker onderweg (en lastig om niet meer te eten)![]()
![]()
![]()
Jij ook man. Geniet ervan!quote:Op zondag 13 juli 2025 21:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijne GroeneBakAanStraatZetDag allemaal!Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja ben gewoon jaloers. Heb hier geen bak om aan de weg te zettenquote:
Volgende week zal ik een foto maken. Dan kun je een beetje meegenieten.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja ben gewoon jaloers. Heb hier geen bak om aan de weg te zetten![]()
Hier dinsdag pas.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijne GroeneBakAanStraatZetDag allemaal!
Samen met het plastic.![]()
Zo, aanhanger ligt weer vol met zooi, een hoop dingen op finn.no (onze marktplaats) gemikt... Er is inmiddels bijna plek voor een auto in de garage
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja graagquote:Op zondag 13 juli 2025 21:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgende week zal ik een foto maken. Dan kun je een beetje meegenieten.
Even volhouden nog Marc! Het is bijna zover!quote:Op zondag 13 juli 2025 21:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Hier dinsdag pas.
Samen met het plastic.![]()
Doe je de bak dan met je linkerhand of rechterhand aan de weg zetten. En doe je de bak dan achter je aan sleuren of duw je em vooruit Wouter?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Belangrijke vragen voor op een zondag.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:01 schreef StevenHyde het volgende:
Doe je de bak dan met je linkerhand of rechterhand aan de weg zetten. En doe je de bak dan achter je aan sleuren of duw je em vooruit Wouter?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik doe het met twee handen, en dan duw ik de bak voor mij uit. Precies op dezelfde plek elke week.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:01 schreef StevenHyde het volgende:
Doe je de bak dan met je linkerhand of rechterhand aan de weg zetten. En doe je de bak dan achter je aan sleuren of duw je em vooruit Wouter?
Jij dan?![]()
Weet je zeker dat het precies dezelfde plek is? Heb je met zo'n fluorkleurige spuitbus een omlijning gemaakt?quote:Op zondag 13 juli 2025 22:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik doe het met twee handen, en dan duw ik de bak voor mij uit. Precies op dezelfde plek elke week.
Jij dan?I'm surrounded by morons!
Ik met mijn rechterhand zo achter me aan en dan met zo'n gezichtsuitdrukking de gehele straat doorkijken zo van "Mottenzedan!"quote:Op zondag 13 juli 2025 22:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik doe het met twee handen, en dan duw ik de bak voor mij uit. Precies op dezelfde plek elke week.
Jij dan?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik heb een herkenningspunt. Mijn buurman heeft een schutting en ik lijn de bak altijd uit met het randje van die schutting.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het precies dezelfde plek is? Heb je met zo'n fluorkleurige spuitbus een omlijning gemaakt?
Geen neon spuitbus nodig.![]()
Ik plaats een bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja dit stukje vh verhaal heb ik ook wel wat twijfels over. Maar het is Wouter, dus ben daarom wel coulant merk ik.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het precies dezelfde plek is? Heb je met zo'n fluorkleurige spuitbus een omlijning gemaakt?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wow jij bent echt stylo bezig op BakAanStraatZetDag zeg. Klasse!quote:Op zondag 13 juli 2025 22:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik met mijn rechterhand zo achter me aan en dan met zo'n gezichtsuitdrukking de gehele straat doorkijken zo van "Mottenzedan!"![]()
Referentiepuntquote:Op zondag 13 juli 2025 22:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb een herkenningspunt. Mijn buurman heeft een schutting en ik lijn de bak altijd uit met het randje van die schutting.
Geen neon spuitbus nodig.
Ik zal het interessanter maken: https://github.com/furstyferret-dev/bindicatorquote:I'm surrounded by morons!
tevens ditquote:I'm surrounded by morons!
Damn ik ben niet de enige! Ik heb dan niet zo'n gave licht gevende bak ik heb een @maily die me elke week herinnert. Werkt ook goed.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zal het interessanter maken: https://github.com/furstyferret-dev/bindicator![]()
Meh, ik mag hier niet zo heel veel aan het groen doen.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Even volhouden nog Marc! Het is bijna zover!
Het gras van het maaien van mijn plaatsje, mag ik tussen de boompjes gooien.
De rest is voor de beheerder.
Dat kleine beetje groen dat ik van het koken overhou, gooi ik gewoon met de vuilniszak in de rolcontainer bij de receptie.
Dat is na een week nog niet de moeite om het naar het kinderboerderijtje te brengen.![]()
Kun je niet aanbieden ergens anders snoeiafval op te halen? Dan kun je toch meedoen met de dag.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:08 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Meh, ik mag hier niet zo heel veel aan het groen doen.
Het gras van het maaien van mijn plaatsje, mag ik tussen de boompjes gooien.
De rest is voor de beheerder.
Dat kleine beetje groen dat ik van het koken overhou, gooi ik gewoon met de vuilniszak in de rolcontainer bij de receptie.
Dat is na een week nog niet de moeite om het naar het kinderboerderijtje te brengen.![]()
Naja, het is een "TODO" project, een van de velen. Maar niet een erg geprioriteerde (zoals velen), vooral omdat ik de dag voor het ophalen een herinnerings SMS krijg van de vuilnisophaalmaatschappij over wat ze willen dat ik aan de kant van de straat zet. En in de winter een herinnering erbij dat ik ervoor moet zorgen dat het sneeuwvrij is zodat ze makkelijker hun werk kunnen doen.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Damn ik ben niet de enige! Ik heb dan niet zo'n gave licht gevende bak ik heb een @:maily die me elke week herinnert. Werkt ook goed.I'm surrounded by morons!
Ik sleur hem mee aan mijn rechterhand, en draai hem dan om en het laatste stukje duw ik 'm vooruit.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:01 schreef StevenHyde het volgende:
Doe je de bak dan met je linkerhand of rechterhand aan de weg zetten. En doe je de bak dan achter je aan sleuren of duw je em vooruit?![]()
![]()
Oh het is ook echt jouw project? Gaaf man!quote:Op zondag 13 juli 2025 22:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Naja, het is een "TODO" project, een van de velen. Maar niet een erg geprioriteerde (zoals velen), vooral omdat ik de dag voor het ophalen een herinnerings SMS krijg van de vuilnisophaalmaatschappij over wat ze willen dat ik aan de kant van de straat zet. En in de winter een herinnering erbij dat ik ervoor moet zorgen dat het sneeuwvrij is zodat ze makkelijker hun werk kunnen doen.![]()
Wow het is bijna ballet!quote:Op zondag 13 juli 2025 22:11 schreef maily het volgende:
[..]
Ik sleur hem mee aan mijn rechterhand, en draai hem dan om en het laatste stukje duw ik 'm vooruit.![]()
Nee nee, niet mijn project. Een project dat ik interessant vind.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh het is ook echt jouw project? Gaaf man!I'm surrounded by morons!
Ah ja, is inderdaad leuk bedacht.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee nee, niet mijn project. Een project dat ik interessant vind.![]()
Lekker bier ploppen terwijl je onderweg bentquote:
Nice. Dit heeft overlap met mijn interesses.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zal het interessanter maken: https://github.com/furstyferret-dev/bindicator
Ik gebruik af en toe wel de espressif microcrontrollertjes. Maar ik moet nog steeds eens aan de slag met de geintegreerde wifi. Events van een google calendar binnentrekken klinkt als iets wat handig kan zijn.🐙![]()
Op het moment ben ik al blij dat ik tot buiten het terrein kom als ik achter een rollator aan loop te duwen.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kun je niet aanbieden ergens anders snoeiafval op te halen? Dan kun je toch meedoen met de dag.
Nog met een groene bak achter me aan sleuren gaat hem even niet worden.
De enige 2 bakken die hier aan de weg staan, zijn van de beheerder.
Voor andere bakken moet ik op dorp zien te geraken, of nog verder het platteland op.
Geen optie.![]()
Ja ook, maar ik bedoel zo'n groenbakquote:Op zondag 13 juli 2025 22:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lekker bier ploppen terwijl je onderweg bentUw ADH vitamine Worst
Die zelf naar je keuken toe rijdt om je GFT-afval in te deponeren?quote:Op zondag 13 juli 2025 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ook, maar ik bedoel zo'n groenbak![]()
![]()
Zo'n groene bak moet je niet aan de weg zetten. Die zijn nog geld waard.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lekker bier ploppen terwijl je onderweg bent
Niet dat ik aan dat merk geld uit zou geven, maar dat is een ander verhaal.![]()
En naar buiten rijdt voor de vuilniswagenquote:Op zondag 13 juli 2025 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zelf naar je keuken toe rijdt om je GFT-afval in te deponeren?Uw ADH vitamine Worst
Ik ben met dat merk opgegroeid.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:22 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zo'n groene bak moet je niet aan de weg zetten. Die zijn nog geld waard.
[ afbeelding ]
Niet dat ik aan dat merk geld uit zou geven, maar dat is een ander verhaal.
Maaruh... zojuist even een eigen bier getapt
Een tripel gebaseerd op de Vuurvogel van brouwerij de Drie Ringen in Amersfoort.I'm surrounded by morons!
Oe lekker. Die heb ik ook weleens gedronken.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben met dat merk opgegroeid.
Een tripel gebaseerd op de Vuurvogel van brouwerij de Drie Ringen in Amersfoort.![]()
![]()
![]()
Zit zeker geen peper in. Voor de vurige ringen.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een tripel gebaseerd op de Vuurvogel van brouwerij de Drie Ringen in Amersfoort.🐙![]()
Wat een afgang weer
Ik weet alleen niet zeker of de smaak helemaal overeen komtquote:Op zondag 13 juli 2025 22:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Oe lekker. Die heb ik ook weleens gedronken.![]()
![]()
Want die vuurvogel was niet het enige wat ik dronk die dag. En heb ook niet alles genoteerd wat de brouwer zei.
Maar, ik drink em ijskoud, vers getapt en uit een Grimbergen phoenix glas, want da's ook een vuurvogel.I'm surrounded by morons!
Neuh, maar heb wel eens een ghost pepper tripel gemaakt. Die was uhhh, merkbaar.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zit zeker geen peper in. Voor de vurige ringen.I'm surrounded by morons!
11e van de 11e pas.quote:I'm surrounded by morons!
Lekker manquote:Op zondag 13 juli 2025 22:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een tripel gebaseerd op de Vuurvogel van brouwerij de Drie Ringen in Amersfoort.
Zou ook wel weer eens een Tripeltje willen drinken.
Maar ik moet uitkijken met medicijnen en het is niet goed voor de suiker.
En zelf brouwen heb ik even de kracht en de puf niet voor.
Zeker niet als ik het zelf beter niet kan drinken.![]()
Ik ken die problemen maar ik negeer hetquote:Op zondag 13 juli 2025 22:29 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Lekker man
Zou ook wel weer eens een Tripeltje willen drinken.
Maar ik moet uitkijken met medicijnen en het is niet goed voor de suiker.
En zelf brouwen heb ik even de kracht en de puf niet voor.
Zeker niet als ik het zelf beter niet kan drinken.
Een Fuurfogel?quote:Op zondag 13 juli 2025 22:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een tripel gebaseerd op de Vuurvogel van brouwerij de Drie Ringen in Amersfoort.Uw ADH vitamine Worst
Oeh, krijg spontaan zin om dingen in de fik te zetten.quote:I'm surrounded by morons!
Wanneer gaan we drinken?quote:
Ook een goede vraag voor @DeZwabber @loveislikeakiss en @MizzezAmy op zichI'm surrounded by morons!
Naja, een Noorse, gebaseerd op een Nederlandse, die geinspireerd was door een Belgischequote:
Wanneer ben je in Nederland?quote:Op zondag 13 juli 2025 22:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wanneer gaan we drinken?
Ook een goede vraag voor @:dezwabber @:loveislikeakiss en @:mizzezamy op zichIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Mja. Ik ga de effecten van de aandoening niet nog eens verergeren met de effecten van alcohol.quote:
Ik ben al onvast ter been genoeg. Daarom heb ik in oktober ook mijn laatste biertje gedronken.
En ik kreeg al langer last van onrust en krampjes in mijn benen, als ik dronk.
Achteraf zal eea met elkaar verband hebben gehouden.
Ik kan mezelf wel gaan zitten pesten, maar ik word al genoeg gepest door mijn eigen lijf.![]()
Over 10 dagen.quote:I'm surrounded by morons!
Zo ver ben ik nog niet.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:41 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja. Ik ga de effecten van de aandoening niet nog eens verergeren met de effecten van alcohol.
Ik ben al onvast ter been genoeg. Daarom heb ik in oktober ook mijn laatste biertje gedronken.
Ik kan mezelf wel gaan zitten pesten, maar ik word al genoeg gepest door mijn eigen lijf.I'm surrounded by morons!
quote:Op zondag 13 juli 2025 22:41 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja. Ik ga de effecten van de aandoening niet nog eens verergeren met de effecten van alcohol.
Ik kan mezelf wel gaan zitten pesten, maar ik word al genoeg gepest door mijn eigen lijf.Groot gelijk.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:43 schreef marc0871 het volgende:
En alcohol is iets waar je zonder kan, dus dat is het eerste verdiend.![]()
Oh zeker, ik drink ook steeds meer alcoholvrij. En alcoholvrij bier smaakt gelukkig is steeds meer als echt bier, dat scheelt.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:43 schreef marc0871 het volgende:
En alcohol is iets waar je zonder kan, dus dat is het eerste verdiend.I'm surrounded by morons!
die worden steeds beterquote:Op zondag 13 juli 2025 22:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh zeker, ik drink ook steeds meer alcoholvrij. En alcoholvrij bier smaakt gelukkig is steeds meer als echt bier, dat scheelt.![]()
![]()
Helaas dan kan ik niet. Ik mag 2 weken niet drinken na ooglidcorrectiequote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
balenbolkquote:Op zondag 13 juli 2025 22:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Helaas dan kan ik niet. Ik mag 2 weken niet drinken na ooglidcorrectie![]()
Dat ken ik nog van Amstel en Bavaria Malt en Bucklerquote:Op zondag 13 juli 2025 22:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh zeker, ik drink ook steeds meer alcoholvrij. En alcoholvrij bier smaakt gelukkig is steeds meer als echt bier, dat scheelt.
Moderne alcoholvrije bieren heb ik nog niet gedronken.
Is misschien een idee.![]()
Dat is pilsquote:Op zondag 13 juli 2025 22:50 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat ken ik nog van Amstel en Bavaria Malt en Buckler
Moderne alcoholvrije bieren heb ik nog niet gedronken.
Is misschien een idee.
Probeer eens een Leffe 0%![]()
![]()
Ik ben een hele week in NLquote:Op zondag 13 juli 2025 22:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Helaas dan kan ik niet. Ik mag 2 weken niet drinken na ooglidcorrectie
Hmm. Eens even in m'n agenda kijken.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wanneer gaan we drinken?
Ook een goede vraag voor @:dezwabber @:loveislikeakiss en @:mizzezamy op zich
🐙![]()
Hier is ie ook stukquote:
Da's een van mijn favorieten. Probleem is alleen dat die hier ook 3 euro ofzo per blik isquote:kutland.
En de La Trappe Nillis is ook erg goed.I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: