Weet je zeker dat het precies dezelfde plek is? Heb je met zo'n fluorkleurige spuitbus een omlijning gemaakt?quote:Op zondag 13 juli 2025 22:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik doe het met twee handen, en dan duw ik de bak voor mij uit. Precies op dezelfde plek elke week.
Jij dan?
Ik met mijn rechterhand zo achter me aan en dan met zo'n gezichtsuitdrukking de gehele straat doorkijken zo van "Mottenzedan!"quote:Op zondag 13 juli 2025 22:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik doe het met twee handen, en dan duw ik de bak voor mij uit. Precies op dezelfde plek elke week.
Jij dan?
Ik heb een herkenningspunt. Mijn buurman heeft een schutting en ik lijn de bak altijd uit met het randje van die schutting.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het precies dezelfde plek is? Heb je met zo'n fluorkleurige spuitbus een omlijning gemaakt?
Ja dit stukje vh verhaal heb ik ook wel wat twijfels over. Maar het is Wouter, dus ben daarom wel coulant merk ik.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het precies dezelfde plek is? Heb je met zo'n fluorkleurige spuitbus een omlijning gemaakt?
Wow jij bent echt stylo bezig op BakAanStraatZetDag zeg. Klasse!quote:Op zondag 13 juli 2025 22:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik met mijn rechterhand zo achter me aan en dan met zo'n gezichtsuitdrukking de gehele straat doorkijken zo van "Mottenzedan!"
Referentiepuntquote:Op zondag 13 juli 2025 22:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb een herkenningspunt. Mijn buurman heeft een schutting en ik lijn de bak altijd uit met het randje van die schutting.
Geen neon spuitbus nodig.
Ik zal het interessanter maken: https://github.com/furstyferret-dev/bindicatorquote:
tevens ditquote:
Damn ik ben niet de enige! Ik heb dan niet zo'n gave licht gevende bak ik heb een @maily die me elke week herinnert. Werkt ook goed.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zal het interessanter maken: https://github.com/furstyferret-dev/bindicator
Meh, ik mag hier niet zo heel veel aan het groen doen.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Even volhouden nog Marc! Het is bijna zover!
Kun je niet aanbieden ergens anders snoeiafval op te halen? Dan kun je toch meedoen met de dag.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:08 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Meh, ik mag hier niet zo heel veel aan het groen doen.
Het gras van het maaien van mijn plaatsje, mag ik tussen de boompjes gooien.
De rest is voor de beheerder.
Dat kleine beetje groen dat ik van het koken overhou, gooi ik gewoon met de vuilniszak in de rolcontainer bij de receptie.
Dat is na een week nog niet de moeite om het naar het kinderboerderijtje te brengen.
Naja, het is een "TODO" project, een van de velen. Maar niet een erg geprioriteerde (zoals velen), vooral omdat ik de dag voor het ophalen een herinnerings SMS krijg van de vuilnisophaalmaatschappij over wat ze willen dat ik aan de kant van de straat zet. En in de winter een herinnering erbij dat ik ervoor moet zorgen dat het sneeuwvrij is zodat ze makkelijker hun werk kunnen doen.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Damn ik ben niet de enige! Ik heb dan niet zo'n gave licht gevende bak ik heb een @:maily die me elke week herinnert. Werkt ook goed.
Ik sleur hem mee aan mijn rechterhand, en draai hem dan om en het laatste stukje duw ik 'm vooruit.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:01 schreef StevenHyde het volgende:
Doe je de bak dan met je linkerhand of rechterhand aan de weg zetten. En doe je de bak dan achter je aan sleuren of duw je em vooruit?
Oh het is ook echt jouw project? Gaaf man!quote:Op zondag 13 juli 2025 22:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Naja, het is een "TODO" project, een van de velen. Maar niet een erg geprioriteerde (zoals velen), vooral omdat ik de dag voor het ophalen een herinnerings SMS krijg van de vuilnisophaalmaatschappij over wat ze willen dat ik aan de kant van de straat zet. En in de winter een herinnering erbij dat ik ervoor moet zorgen dat het sneeuwvrij is zodat ze makkelijker hun werk kunnen doen.
Wow het is bijna ballet!quote:Op zondag 13 juli 2025 22:11 schreef maily het volgende:
[..]
Ik sleur hem mee aan mijn rechterhand, en draai hem dan om en het laatste stukje duw ik 'm vooruit.
Nee nee, niet mijn project. Een project dat ik interessant vind.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh het is ook echt jouw project? Gaaf man!
Ah ja, is inderdaad leuk bedacht.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee nee, niet mijn project. Een project dat ik interessant vind.
Lekker bier ploppen terwijl je onderweg bentquote:
Nice. Dit heeft overlap met mijn interesses.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zal het interessanter maken: https://github.com/furstyferret-dev/bindicator
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |