quote:Op zondag 13 juli 2025 21:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ja heb ik gedaan vanmiddag!
Fijne GroeneBakAanStraatZetDag allemaal!
Lekker wij een stuk gaan fietsen en een kleed mee en dan pauzeren met koffie in de kan en bastogne. Netjes maar 1 op. Wel extra lekker onderweg (en lastig om niet meer te eten)quote:
lekker gepicknickt!quote:Op zondag 13 juli 2025 21:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lekker wij een stuk gaan fietsen en een kleed mee en dan pauzeren met koffie in de kan en bastogne. Netjes maar 1 op. Wel extra lekker onderweg (en lastig om niet meer te eten)
Jij ook man. Geniet ervan!quote:Op zondag 13 juli 2025 21:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgende week zal ik een foto maken. Dan kun je een beetje meegenieten.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja ben gewoon jaloers. Heb hier geen bak om aan de weg te zetten
Hier dinsdag pas.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja graagquote:Op zondag 13 juli 2025 21:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgende week zal ik een foto maken. Dan kun je een beetje meegenieten.
Even volhouden nog Marc! Het is bijna zover!quote:Op zondag 13 juli 2025 21:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Hier dinsdag pas.
Samen met het plastic.
Belangrijke vragen voor op een zondag.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:01 schreef StevenHyde het volgende:
Doe je de bak dan met je linkerhand of rechterhand aan de weg zetten. En doe je de bak dan achter je aan sleuren of duw je em vooruit Wouter?
Ik doe het met twee handen, en dan duw ik de bak voor mij uit. Precies op dezelfde plek elke week.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:01 schreef StevenHyde het volgende:
Doe je de bak dan met je linkerhand of rechterhand aan de weg zetten. En doe je de bak dan achter je aan sleuren of duw je em vooruit Wouter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |