Wanneer gaan we drinken?quote:
Naja, een Noorse, gebaseerd op een Nederlandse, die geinspireerd was door een Belgischequote:
Wanneer ben je in Nederland?quote:Op zondag 13 juli 2025 22:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wanneer gaan we drinken?
Ook een goede vraag voor @:dezwabber @:loveislikeakiss en @:mizzezamy op zich
Mja. Ik ga de effecten van de aandoening niet nog eens verergeren met de effecten van alcohol.quote:
Over 10 dagen.quote:
Zo ver ben ik nog niet.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:41 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja. Ik ga de effecten van de aandoening niet nog eens verergeren met de effecten van alcohol.
Ik ben al onvast ter been genoeg. Daarom heb ik in oktober ook mijn laatste biertje gedronken.
En ik kreeg al langer last van onrust en krampjes in mijn benen, als ik dronk.
Achteraf zal eea met elkaar verband hebben gehouden.
Ik kan mezelf wel gaan zitten pesten, maar ik word al genoeg gepest door mijn eigen lijf.
quote:Op zondag 13 juli 2025 22:41 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja. Ik ga de effecten van de aandoening niet nog eens verergeren met de effecten van alcohol.
Ik ben al onvast ter been genoeg. Daarom heb ik in oktober ook mijn laatste biertje gedronken.
En ik kreeg al langer last van onrust en krampjes in mijn benen, als ik dronk.
Achteraf zal eea met elkaar verband hebben gehouden.
Ik kan mezelf wel gaan zitten pesten, maar ik word al genoeg gepest door mijn eigen lijf.
Groot gelijk.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:43 schreef marc0871 het volgende:
En alcohol is iets waar je zonder kan, dus dat is het eerste verdiend.
Oh zeker, ik drink ook steeds meer alcoholvrij. En alcoholvrij bier smaakt gelukkig is steeds meer als echt bier, dat scheelt.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:43 schreef marc0871 het volgende:
En alcohol is iets waar je zonder kan, dus dat is het eerste verdiend.
die worden steeds beterquote:Op zondag 13 juli 2025 22:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh zeker, ik drink ook steeds meer alcoholvrij. En alcoholvrij bier smaakt gelukkig is steeds meer als echt bier, dat scheelt.
balenbolkquote:Op zondag 13 juli 2025 22:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Helaas dan kan ik niet. Ik mag 2 weken niet drinken na ooglidcorrectie
Dat ken ik nog van Amstel en Bavaria Malt en Bucklerquote:Op zondag 13 juli 2025 22:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh zeker, ik drink ook steeds meer alcoholvrij. En alcoholvrij bier smaakt gelukkig is steeds meer als echt bier, dat scheelt.
Dat is pilsquote:Op zondag 13 juli 2025 22:50 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat ken ik nog van Amstel en Bavaria Malt en Buckler
Moderne alcoholvrije bieren heb ik nog niet gedronken.
Is misschien een idee.
Ik ben een hele week in NLquote:Op zondag 13 juli 2025 22:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Helaas dan kan ik niet. Ik mag 2 weken niet drinken na ooglidcorrectie
Hmm. Eens even in m'n agenda kijken.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wanneer gaan we drinken?
Ook een goede vraag voor @:dezwabber @:loveislikeakiss en @:mizzezamy op zich
Da's een van mijn favorieten. Probleem is alleen dat die hier ook 3 euro ofzo per blik isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |