Gadverdamme zegquote:Déze bekende Amerikaanse keten opent eindelijk een filiaal in Nederland
Liefhebbers vragen er al jaren om, en het lijkt erop dat hun wens eindelijk in vervulling gaat. De populaire fastfoodketen Wingstop opent in Nederland een locatie, is op donderdag bekend gemaakt.
De Amerikaanse fastfoodketen staat bekend om hun chicken wings, die in verschillende ‘smaken’ verkrijgbaar zijn.
Wingstop naar Nederland
De verschillende smaken, zoals Atomic Heat (extreem pittig), Mango Habanero, Louisiana Rub en Lemon Pepper zijn al jaren populair (net als hun fenomenale ranch, die hopelijk ook op het Nederlandse menu zal staan), en ook op social media is de keten alsmaar populairder geworden. In de Verenigde Staten heeft Wingstop bijna 2300 filialen, en in totaal rond de 2500 filialen wereldwijd – alleen Europa leek achter te blijven.
Wingstop opende namelijk alleen filialen in het Verenigd Koninkrijk, Spanje en pop-ups in Frankrijk, maar Nederlandse liefhebbers bleven vragen wanneer Nederland aan de beurt is. En daar is nu dan eindelijk een antwoord op gekomen: Wingstop in Nederland opent deze zomer nog, alleen de locatie is nog niet bekend – die wordt later bekend gemaakt.
“De Nederlandse fans kijken al tijden uit naar Wingstop”, aldus een woordvoerder van Wingstop. “We zijn er trots op dat we binnenkort onze eerste vestiging van Wingstop in Nederland openen.”
quote:
Hopelijk niet in Rotterdam of Amsterdam. Hier is al genoeg slecht aanbod.quote:Wingstop in Nederland opent deze zomer nog, alleen de locatie is nog niet bekend – die wordt later bekend gemaakt.
Dacht ik ook bij Taco Bell... inmiddels 10 locatiesquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:38 schreef Evangelion het volgende:
Over 3 jaar: Wingstop vertrekt uit Nederland.
T zal vast niet zierikzee zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
Hopelijk niet in Rotterdam of Amsterdam. Hier is al genoeg slecht aanbod.
Zojuist naar elke hoek van mijn straat gelopen, geen mac, dit bericht is false informationquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:46 schreef cosmosis het volgende:
Ik wacht nog steeds op het moment dat elke Mcdrag vervangen wordt voor een Burgerking, waarom is die shit op elke hoek van de straat te verkrijgen en verdwijnt de Whopper in het straatbeeld? Ik snap het niet
Dan woon je op het platteland of in Zeelandquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zojuist naar elke hoek van mijn straat gelopen, geen mac, dit bericht is false information
Als je 2500 filialen hebt waarvan 2300 in de USA zou ik zeggen dat je toch hoofdzakelijk in Amerika actief bent hoor.quote:In de Verenigde Staten heeft Wingstop bijna 2300 filialen, en in totaal rond de 2500 filialen wereldwijd – alleen Europa leek achter te blijven.
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:52 schreef cosmosis het volgende:
Ziet er slechter uit dan KFC, en KFC mag de naam kipfrituur al niet noemen, alleen beroemd onder een bepaalde bevolkingsgroep
We hadden hier Five Guys een tijdje. Ook overpriced. Inmiddels weg.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
Ja precies, doe maar in Zuirhuisterveen ofzo. Hebben ze daar ook wat. En voor de echte hardcorefan die stapt maar in de auto als het echt zo geweldig is.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
Ik zat me al af te vragen: Wie post hem nou??!!!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Oeh Wingstops
https://youtube.com/shorts/M2QQg3LonfI
Zijn ze wel halal?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:35 schreef Mikeytt het volgende:
www.linda.nl/lifestyle/et(...)nd-opent-zomer-2025/
[..]
Gadverdamme zegAlsof het fastfoodaanbod al niet slecht genoeg was...
![]()
Amerikaanse fastfoodketens overal....
Zal wel corn syrup zijn, wat zo'n beetje de ongezondste vorm van koolhydraten is en het zit daar ook bijna overal in omdat het goedkoper is dan suiker. Waarom denk je dat veel Amerikanen zo vet zijn? Ja okè, ze vreten natuurlijk ook veel te veel. Die porties daar zijn gewoon minstens het dubbele van wat je hier krijgt.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:43 schreef myShizzle het volgende:
Nooit van gehoord 🤷
Die wings zien eruit alsof ze zijn gemarineerd in behangplaksel.
Check deze username.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:12 schreef Fokkie het volgende:
[..]
Ik zat me al af te vragen: Wie post hem nou??!!!
Falafel?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
Ik verbaas mij er over dat er geen gezonde fastfood bestaat. Op Zwolle cs had je in 2010 julia's, maar die zie ik ook nooit meer. Het is alleen maar patat en fried chicken wat de klok slaat.
Geen vraag naar schijnbaar.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
Ik verbaas mij er over dat er geen gezonde fastfood bestaat. Op Zwolle cs had je in 2010 julia's, maar die zie ik ook nooit meer. Het is alleen maar patat en fried chicken wat de klok slaat.
Is er wel hoor.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
oh dan kunnen we voortaan gewoon @Fokkie taggenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Check deze username.
@:Kaneelstokje @:Mortaxx @:Vrijgevochten @:Aberkullie @:FlippingCoin
Gekeken op de website SLA, maar dat is gewoon een yupptentje in amsterdam. Eazie zit ook niet echt op de stations. Maar ziet er verder prima uit. Zal er eens op letten.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is er wel hoor.
Leon bijvoorbeeld, SLA, Ekmekci, Poke Perfect, Eazie
Ligt er maar aan waar je woont
Wtf!!!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Check deze username.
Julias is gewoon fabrieks troep en eigendom van de NS, ook dat aanstellerige gedoe om er een metalen vork bij te geven is gewoon om domme mensen het idee te geven dat het luxueus is.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
Mwah, zit ook in Groningen en Amersfoort bvquote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gekeken op de website SLA, maar dat is gewoon een yupptentje in amsterdam.
Zit er nog steeds: https://www.julias.nl/vestigingen/quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
Ze hebben dus niet eens Koks, alleen opwarmersquote:Verkoper, barista, Italiaanse kok, jij bent het allemaal! Aandacht, dát is waar het bij Julia’s om draait. Aandacht voor onze service, maar ook voor elkaar. Benvenuto!
Snel een latte maken, broodjes in de oven of pasta in de pan? Jouw dag vliegt voorbij. Samen met je team ga je ervoor. Knallen! Nóg een reiziger die de trein haalt dankzij jullie snelle service.
Warempel.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zit er nog steeds: https://www.julias.nl/vestigingen/
Maar of het nou zo gezond en lekker is..
Ja, ho ff. JIJ klaagde dat er geen 'gezond' fastfood meer op station Zwolle was zoals Julia'squote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Warempel.
Maar wat ik op foto's zie is het ook weer zo'n fancy concept. bij De Mac of KFC kun je snel aan zo'n paal wat bestellen en meenemen tegen soms best lage prijzen, zeker de KFC.
Er is gewoon een chronisch tekort aan gezond betaalbaar aanbod.
Ik bedoel aan te geven hoe makkelijk ongezond fastfood vaak te krijgen is, snel en soms goedkoop kan zijn. En dat er nauwelijks gezond fastfood is. Het gezonde aanbod zijn allemaal pricy yuppententjes, en je moet vaak ook handmatig bestellen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ho ff. JIJ klaagde dat er geen 'gezond' fastfood meer op station Zwolle was zoals Julia's![]()
En nu heb je het ineens over de Mac & de KFC die goedkoper en sneller zijn
Julia's is volgens mij vrij snel hoor, al staat er dan geen bestelpaal. Overigens is een bestelpaal verre ve garantie voor het snel ontvangen van je bestelling.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik bedoel aan te geven hoe makkelijk ongezond fastfood vaak te krijgen is, snel en soms goedkoop kan zijn. En dat er nauwelijks gezond fastfood is. Het zit allemaal in pricy yuppententjes, en je moet vaak ook handmatig bestellen.
Check hoe goedkoop en snel onderstaande is.
Waarom niet ook voor 5-7 euro een salade feta of kip, yoghurt of appeltje, en een drankje? Het is er gewoon niet.
[ afbeelding ]
Dat kan opzich natuurlijk ook gewoon prima samen. In landen in Azie kan dat ook perfect dus we zouden daar best wat meer aandacht aan kunnen besteden. Zonder dat het dan meteen hippe tentjes worden waar je 20 euro voor een bak sla betaald.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:58 schreef Perrin het volgende:
De mensen die behoefte aan fastfood hebben en de mensen die gezond willen eten, daar zit niet veel overlap.
Inmiddels zijn hun vorken al een poosje van hout. Die 'metalen' vorken waren btw gewoon van plastic.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Julias is gewoon fabrieks troep en eigendom van de NS, ook dat aanstellerige gedoe om er een metalen vork bij te geven is gewoon om domme mensen het idee te geven dat het luxueus is.
De Julia's vestiging in Den Haag CS heeft wel degelijk bestelpalenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Julia's is volgens mij vrij snel hoor, al staat er dan geen bestelpaal. Overigens is een bestelpaal verre ve garantie voor het snel ontvangen van je bestelling.
Ah, ok. Ik kom echt nooit bij Julia's. Of andere al dan niet 'gezonde' fastfoodtenten.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:06 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
De Julia's vestiging in Den Haag CS heeft wel degelijk bestelpalen
Dat moet wel een bijzonder figuur zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Check deze username.
Hier kan ik echt een half uur naar luisterenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Oeh Wingstops
https://youtube.com/shorts/M2QQg3LonfI
Julia's Rotterdam heeft wel een bestelpaal. Nadeel is gore voorgekookte pasta met een gore saus.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Julia's is volgens mij vrij snel hoor, al staat er dan geen bestelpaal. Overigens is een bestelpaal verre ve garantie voor het snel ontvangen van je bestelling.
Je had Sally's Salads in Rotterdam centrum een paar jaar terug met een geweldig concept. Gewoon 2 eiwitten kiezen, 2 koolhydraten en 4 groentes en dan deden ze dat in een salade die binnen 2 minuten klaar was.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan opzich natuurlijk ook gewoon prima samen. In landen in Azie kan dat ook perfect dus we zouden daar best wat meer aandacht aan kunnen besteden. Zonder dat het dan meteen hippe tentjes worden waar je 20 euro voor een bak sla betaald.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Julia's Rotterdam heeft wel een bestelpaal. Nadeel is gore voorgekookte pasta met een gore saus.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik kom echt nooit bij Julia's. Of andere al dan niet 'gezonde' fastfoodtenten.
Toevallig deze week een pizza besteld bij NY Pizza omdat ze een actie hadden met de tweede pizza gratis, maar normaal gesproken bestel ik daar nooit iets.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:54 schreef Nober het volgende:
Hier zit een NY Pizza, Take a Burger en KFC maar ik ben er nog nooit geweest.
[..]
[ afbeelding ]
Roti kip en een broodje kerriekip van de Surinamer.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:08 schreef raptorix het volgende:
Als je kip wilt kun je beter gewoon naar een willekeurige Surinamer gaan, of als je lekker natural wilt naar een Marokkaan met gebraaide kip.
New York Pizza is een Nederlandse keten.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:54 schreef Nober het volgende:
Hier zit een NY Pizza, Take a Burger en KFC maar ik ben er nog nooit geweest.
[..]
[ afbeelding ]
In het wijkwinkelcentrum bij mijn ouders zit altijd een dakloze Surinamer.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:08 schreef raptorix het volgende:
Als je kip wilt kun je beter gewoon naar een willekeurige Surinamer gaan, of als je lekker natural wilt naar een Marokkaan met gebraaide kip.
Want vroeger was dit soort troep wel te kanen?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:19 schreef Apotheose het volgende:
oh nee, weer iets uit amerika. Kan niet. Want amerika is bah tegenwoordig.
Ah joh, dat belandt toch wel een Rotterdam. Daar woont dat deel van het volk dat die rotzooi eet.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:19 schreef Apotheose het volgende:
dunno. Nooit gehad. Maar ging mij meer omdat " iedereen" tegenwoordig anti amerika isquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:20 schreef Durmada het volgende:
[..]
Want vroeger was dit soort troep wel te kanen?
Toch niet vergelijkbaar? Ik heb niks tegen de VS, maar wel tegen vieze troep die hier maar een markt zoekt.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:35 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dunno. Nooit gehad. Maar ging mij meer omdat " iedereen" tegenwoordig anti amerika is
Idd, bok op met die Amerikaanse rommel. En alle lui die daar willoos achteraan hobbelen omdat ze zich door tiktok laten indoctrineren.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:19 schreef Apotheose het volgende:
werkelijk nog nooit gezien hierquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dacht ik ook bij Taco Bell... inmiddels 10 locaties
Kun je daar lekkere broodjes garnalen-kousenband en bakkeljauw halen? Dan wil ik graag ook zo'n zaak hier.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:25 schreef Managarm het volgende:
Doe mij dan maar broodje Akong terug in Rotterdam, en maak daar een keten van.
Helaas dichtgegaan door de renovatie en niet meer teruggekeerd. Altijd lekkere broodjes, goed pittig, enige reden voor mij om nog naar Rotterdam centrum te gaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Kun je daar lekkere broodjes garnalen-kousenband en bakkeljauw halen? Dan wil ik graag ook zo'n zaak hier.
Ik ben overtuigd. Akong erin, Wingstop raus.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:46 schreef Managarm het volgende:
[..]
Helaas dichtgegaan door de renovatie en niet meer teruggekeerd. Altijd lekkere broodjes, goed pittig, enige reden voor mij om nog naar Rotterdam centrum te gaan.
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Over 2 weken komen er over en weer 30% tarieven aan. Al die ongewenste Amerikaanse meuk wordt straks veel duurder.quote:
Fastfood ketens kopen volgens mij vooral lokaal dus dat zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Over 2 weken komen er over en weer 30% tarieven aan. Al die ongewenste Amerikaanse meuk wordt straks veel duurder.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Over 2 weken komen er over en weer 30% tarieven aan. Al die ongewenste Amerikaanse meuk wordt straks veel duurder.
Five Guys is het schoolvoorbeeld van "hoe maak ik een hamburgertent zo onaantrekkelijk mogelijk". Het ziet er qua aankleding uit als een soort van badkamer of slachterij. Bestel je een menu om daar op te eten, krijg je het alsnog in een papieren zak om het op de kale tafel op te eten, want van placemats of een andere vorm van object om je eten op te leggen hebben ze nog nooit gehoord. Lekker hygiënischquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:19 schreef capricia het volgende:
[..]
We hadden hier Five Guys een tijdje. Ook overpriced. Inmiddels weg.
Maar ik vind het wel leuk om eens geweest te zijn, met gezin. En daarna nooit meer.
Die hamburgers smaken precies zoals ik ze zelf maak. Dus maak ik ze maar zelf.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:58 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Five Guys is het schoolvoorbeeld van "hoe maak ik een hamburgertent zo onaantrekkelijk mogelijk". Het ziet er qua aankleding uit als een soort van badkamer of slachterij. Bestel je een menu om daar op te eten, krijg je het alsnog in een papieren zak om het op de kale tafel op te eten, want van placemats of een andere vorm van object om je eten op te leggen hebben ze nog nooit gehoord. Lekker hygiënisch
Het eten is er verder wel prima met grote porties, maar niet bijzonder genoeg om er nog eens voor terug te komen.
Dat houten bestek heb ik echt een hekel aan, je ziet het overal tegenwoordig. Vooral omdat het stinkt. Ik wil niet steeds die muffe lucht ruiken vlak voordat ik een hap neem van mijn pasta of m'n McFlurry.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:04 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Inmiddels zijn hun vorken al een poosje van hout. Die 'metalen' vorken waren btw gewoon van plastic.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh dan kunnen we voortaan gewoon @:fokkie taggen
user @Fok-it heeft helaas een hele vervelende username gekozen dus we noemen hem altijd fokkie, maar dat ben jij schijnbaar! maar dan werkt de tag wel, en dan praten we voortaan wel tegen jou en negeren we die andere fokkie met die lastige naam gewoon.quote:
Prima. Ik reageer overal opquote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
user @:fok-it heeft helaas een hele vervelende username gekozen dus we noemen hem altijd fokkie, maar dat ben jij schijnbaar! maar dan werkt de tag wel, en dan praten we voortaan wel tegen jou en negeren we die andere fokkie met die lastige naam gewoon.
Taco Bell is dan imo ook wel anders dan een kip zaak.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dacht ik ook bij Taco Bell... inmiddels 10 locaties
Ik denk dat mijn kind dat wel wil, mits in de omgeving.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:17 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk niet dat ik snel in de verleiding kom hier binnen te stappen.
Juist wel in Rotterdam en Amsterdam. Dan hou je al die rotzooi daar en heb ik er geen last van.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
Halal slagers hebben wel aardige kip ja. Beter dan supermarktwaterkip.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:08 schreef raptorix het volgende:
Assen heeft gesproken.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:56 schreef HSG het volgende:
[..]
Juist wel in Rotterdam en Amsterdam. Dan hou je al die rotzooi daar en heb ik er geen last van.
We doen voorlopig niets terug hoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |