Julias is gewoon fabrieks troep en eigendom van de NS, ook dat aanstellerige gedoe om er een metalen vork bij te geven is gewoon om domme mensen het idee te geven dat het luxueus is.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
Ik verbaas mij er over dat er geen gezonde fastfood bestaat. Op Zwolle cs had je in 2010 julia's, maar die zie ik ook nooit meer. Het is alleen maar patat en fried chicken wat de klok slaat.
Mwah, zit ook in Groningen en Amersfoort bvquote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gekeken op de website SLA, maar dat is gewoon een yupptentje in amsterdam.
Zit er nog steeds: https://www.julias.nl/vestigingen/quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
Ik verbaas mij er over dat er geen gezonde fastfood bestaat. Op Zwolle cs had je in 2010 julia's, maar die zie ik ook nooit meer. Het is alleen maar patat en fried chicken wat de klok slaat.
Ze hebben dus niet eens Koks, alleen opwarmersquote:Verkoper, barista, Italiaanse kok, jij bent het allemaal! Aandacht, dát is waar het bij Julia’s om draait. Aandacht voor onze service, maar ook voor elkaar. Benvenuto!
Snel een latte maken, broodjes in de oven of pasta in de pan? Jouw dag vliegt voorbij. Samen met je team ga je ervoor. Knallen! Nóg een reiziger die de trein haalt dankzij jullie snelle service.
Warempel.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zit er nog steeds: https://www.julias.nl/vestigingen/
Maar of het nou zo gezond en lekker is..
Ja, ho ff. JIJ klaagde dat er geen 'gezond' fastfood meer op station Zwolle was zoals Julia'squote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Warempel.
Maar wat ik op foto's zie is het ook weer zo'n fancy concept. bij De Mac of KFC kun je snel aan zo'n paal wat bestellen en meenemen tegen soms best lage prijzen, zeker de KFC.
Er is gewoon een chronisch tekort aan gezond betaalbaar aanbod.
Ik bedoel aan te geven hoe makkelijk ongezond fastfood vaak te krijgen is, snel en soms goedkoop kan zijn. En dat er nauwelijks gezond fastfood is. Het gezonde aanbod zijn allemaal pricy yuppententjes, en je moet vaak ook handmatig bestellen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ho ff. JIJ klaagde dat er geen 'gezond' fastfood meer op station Zwolle was zoals Julia's![]()
En nu heb je het ineens over de Mac & de KFC die goedkoper en sneller zijn
Julia's is volgens mij vrij snel hoor, al staat er dan geen bestelpaal. Overigens is een bestelpaal verre ve garantie voor het snel ontvangen van je bestelling.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik bedoel aan te geven hoe makkelijk ongezond fastfood vaak te krijgen is, snel en soms goedkoop kan zijn. En dat er nauwelijks gezond fastfood is. Het zit allemaal in pricy yuppententjes, en je moet vaak ook handmatig bestellen.
Check hoe goedkoop en snel onderstaande is.
Waarom niet ook voor 5-7 euro een salade feta of kip, yoghurt of appeltje, en een drankje? Het is er gewoon niet.
[ afbeelding ]
Dat kan opzich natuurlijk ook gewoon prima samen. In landen in Azie kan dat ook perfect dus we zouden daar best wat meer aandacht aan kunnen besteden. Zonder dat het dan meteen hippe tentjes worden waar je 20 euro voor een bak sla betaald.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:58 schreef Perrin het volgende:
De mensen die behoefte aan fastfood hebben en de mensen die gezond willen eten, daar zit niet veel overlap.
Inmiddels zijn hun vorken al een poosje van hout. Die 'metalen' vorken waren btw gewoon van plastic.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Julias is gewoon fabrieks troep en eigendom van de NS, ook dat aanstellerige gedoe om er een metalen vork bij te geven is gewoon om domme mensen het idee te geven dat het luxueus is.
De Julia's vestiging in Den Haag CS heeft wel degelijk bestelpalenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Julia's is volgens mij vrij snel hoor, al staat er dan geen bestelpaal. Overigens is een bestelpaal verre ve garantie voor het snel ontvangen van je bestelling.
Ah, ok. Ik kom echt nooit bij Julia's. Of andere al dan niet 'gezonde' fastfoodtenten.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:06 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
De Julia's vestiging in Den Haag CS heeft wel degelijk bestelpalen
Dat moet wel een bijzonder figuur zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Check deze username.
@:Kaneelstokje @:Mortaxx @:Vrijgevochten @:Aberkullie @:FlippingCoin
Hier kan ik echt een half uur naar luisterenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Oeh Wingstops
https://youtube.com/shorts/M2QQg3LonfI
Julia's Rotterdam heeft wel een bestelpaal. Nadeel is gore voorgekookte pasta met een gore saus.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Julia's is volgens mij vrij snel hoor, al staat er dan geen bestelpaal. Overigens is een bestelpaal verre ve garantie voor het snel ontvangen van je bestelling.
Je had Sally's Salads in Rotterdam centrum een paar jaar terug met een geweldig concept. Gewoon 2 eiwitten kiezen, 2 koolhydraten en 4 groentes en dan deden ze dat in een salade die binnen 2 minuten klaar was.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan opzich natuurlijk ook gewoon prima samen. In landen in Azie kan dat ook perfect dus we zouden daar best wat meer aandacht aan kunnen besteden. Zonder dat het dan meteen hippe tentjes worden waar je 20 euro voor een bak sla betaald.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Julia's Rotterdam heeft wel een bestelpaal. Nadeel is gore voorgekookte pasta met een gore saus.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik kom echt nooit bij Julia's. Of andere al dan niet 'gezonde' fastfoodtenten.
Toevallig deze week een pizza besteld bij NY Pizza omdat ze een actie hadden met de tweede pizza gratis, maar normaal gesproken bestel ik daar nooit iets.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:54 schreef Nober het volgende:
Hier zit een NY Pizza, Take a Burger en KFC maar ik ben er nog nooit geweest.
[..]
[ afbeelding ]
Roti kip en een broodje kerriekip van de Surinamer.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:08 schreef raptorix het volgende:
Als je kip wilt kun je beter gewoon naar een willekeurige Surinamer gaan, of als je lekker natural wilt naar een Marokkaan met gebraaide kip.
New York Pizza is een Nederlandse keten.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:54 schreef Nober het volgende:
Hier zit een NY Pizza, Take a Burger en KFC maar ik ben er nog nooit geweest.
[..]
[ afbeelding ]
In het wijkwinkelcentrum bij mijn ouders zit altijd een dakloze Surinamer.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:08 schreef raptorix het volgende:
Als je kip wilt kun je beter gewoon naar een willekeurige Surinamer gaan, of als je lekker natural wilt naar een Marokkaan met gebraaide kip.
Want vroeger was dit soort troep wel te kanen?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:19 schreef Apotheose het volgende:
oh nee, weer iets uit amerika. Kan niet. Want amerika is bah tegenwoordig.
Ah joh, dat belandt toch wel een Rotterdam. Daar woont dat deel van het volk dat die rotzooi eet.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:19 schreef Apotheose het volgende:
dunno. Nooit gehad. Maar ging mij meer omdat " iedereen" tegenwoordig anti amerika isquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:20 schreef Durmada het volgende:
[..]
Want vroeger was dit soort troep wel te kanen?
Toch niet vergelijkbaar? Ik heb niks tegen de VS, maar wel tegen vieze troep die hier maar een markt zoekt.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:35 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dunno. Nooit gehad. Maar ging mij meer omdat " iedereen" tegenwoordig anti amerika is
Idd, bok op met die Amerikaanse rommel. En alle lui die daar willoos achteraan hobbelen omdat ze zich door tiktok laten indoctrineren.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:19 schreef Apotheose het volgende:
werkelijk nog nooit gezien hierquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dacht ik ook bij Taco Bell... inmiddels 10 locaties
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |