Zijn ze wel halal?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:35 schreef Mikeytt het volgende:
www.linda.nl/lifestyle/et(...)nd-opent-zomer-2025/
[..]
Gadverdamme zegAlsof het fastfoodaanbod al niet slecht genoeg was...
![]()
Amerikaanse fastfoodketens overal....
Zal wel corn syrup zijn, wat zo'n beetje de ongezondste vorm van koolhydraten is en het zit daar ook bijna overal in omdat het goedkoper is dan suiker. Waarom denk je dat veel Amerikanen zo vet zijn? Ja okè, ze vreten natuurlijk ook veel te veel. Die porties daar zijn gewoon minstens het dubbele van wat je hier krijgt.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:43 schreef myShizzle het volgende:
Nooit van gehoord 🤷
Die wings zien eruit alsof ze zijn gemarineerd in behangplaksel.
Check deze username.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:12 schreef Fokkie het volgende:
[..]
Ik zat me al af te vragen: Wie post hem nou??!!!
Falafel?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
Ik verbaas mij er over dat er geen gezonde fastfood bestaat. Op Zwolle cs had je in 2010 julia's, maar die zie ik ook nooit meer. Het is alleen maar patat en fried chicken wat de klok slaat.
Geen vraag naar schijnbaar.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
Ik verbaas mij er over dat er geen gezonde fastfood bestaat. Op Zwolle cs had je in 2010 julia's, maar die zie ik ook nooit meer. Het is alleen maar patat en fried chicken wat de klok slaat.
Is er wel hoor.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
oh dan kunnen we voortaan gewoon @Fokkie taggenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Check deze username.
@:Kaneelstokje @:Mortaxx @:Vrijgevochten @:Aberkullie @:FlippingCoin
Gekeken op de website SLA, maar dat is gewoon een yupptentje in amsterdam. Eazie zit ook niet echt op de stations. Maar ziet er verder prima uit. Zal er eens op letten.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is er wel hoor.
Leon bijvoorbeeld, SLA, Ekmekci, Poke Perfect, Eazie
Ligt er maar aan waar je woont
Wtf!!!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Check deze username.
@:Kaneelstokje @:Mortaxx @:Vrijgevochten @:Aberkullie @:FlippingCoin
Julias is gewoon fabrieks troep en eigendom van de NS, ook dat aanstellerige gedoe om er een metalen vork bij te geven is gewoon om domme mensen het idee te geven dat het luxueus is.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
Mwah, zit ook in Groningen en Amersfoort bvquote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gekeken op de website SLA, maar dat is gewoon een yupptentje in amsterdam.
Zit er nog steeds: https://www.julias.nl/vestigingen/quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
Ze hebben dus niet eens Koks, alleen opwarmersquote:Verkoper, barista, Italiaanse kok, jij bent het allemaal! Aandacht, dát is waar het bij Julia’s om draait. Aandacht voor onze service, maar ook voor elkaar. Benvenuto!
Snel een latte maken, broodjes in de oven of pasta in de pan? Jouw dag vliegt voorbij. Samen met je team ga je ervoor. Knallen! Nóg een reiziger die de trein haalt dankzij jullie snelle service.
Warempel.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zit er nog steeds: https://www.julias.nl/vestigingen/
Maar of het nou zo gezond en lekker is..
Ja, ho ff. JIJ klaagde dat er geen 'gezond' fastfood meer op station Zwolle was zoals Julia'squote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Warempel.
Maar wat ik op foto's zie is het ook weer zo'n fancy concept. bij De Mac of KFC kun je snel aan zo'n paal wat bestellen en meenemen tegen soms best lage prijzen, zeker de KFC.
Er is gewoon een chronisch tekort aan gezond betaalbaar aanbod.
Ik bedoel aan te geven hoe makkelijk ongezond fastfood vaak te krijgen is, snel en soms goedkoop kan zijn. En dat er nauwelijks gezond fastfood is. Het gezonde aanbod zijn allemaal pricy yuppententjes, en je moet vaak ook handmatig bestellen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ho ff. JIJ klaagde dat er geen 'gezond' fastfood meer op station Zwolle was zoals Julia's![]()
En nu heb je het ineens over de Mac & de KFC die goedkoper en sneller zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |