SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]ga jij maar dromen over een overwinning van FerrariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschien rijden de mcLarens er elkaar nog af
maken ze nog kansThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wel mooi om hen er op deze manier bij te betrekken.quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kussendvogeltjealert![]()
![]()
![]()
Ja ik vind het heel "fijn" dat mijn dochter en nichtje dat mogen doen. Mijn neefjes zijn erg muzikaal en gaan nummers spelen als het zover is.
Maargoed, maarweer naar het nu:
Iemand nog dikke grote kaarsen geblaast ??
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Laurent Mekkie was eerder Racing Director bij Jaguar? Nee. Mercedes? Nee. Uhm toyota danquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga jij maar dromen over een overwinning van Ferrari
misschien rijden de mcLarens er elkaar nog af
maken ze nog kansOwnee ook niet.
Owja, bij Ferrari
een fransmanquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laurent Mekkie was eerder Racing Director bij Jaguar? Nee. Mercedes? Nee. Uhm toyota danOwnee ook niet.
Owja, bij Ferrari
whoeptiedoe
Welke nationaliteit had Jean Todt ook alweer? Argentijns tochquote:
En Christian Horny was ook een geboren en getogen Oostenrijker
Ik kap weer met mijn Ferrari in den hoge gebrabbel
Knuffel terug tnx Ik had het vandaag nog over het o zo geniale boekquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
En toen was de
Dag alweer bijna voorbijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Chinees gegeten?quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Knuffel terug tnx Ik had het vandaag nog over het o zo geniale boek
Hee bedenk me nu dat ik over 4 weken nog een paar dagen vrij heb, misschien dan eens een echte treurtrip maken
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Nu heb ik trek in ChineesIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Chinees gegeten?
Hee bedenk me nu dat ik over 4 weken nog een paar dagen vrij heb, misschien dan eens een echte treurtrip makenNog niet. Misschien volgende week maar weer eens
Leuk! Ik moet dat boek nog steeds kopen. Heb je een locatie in gedachte?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gewoon ff maken danquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
O jee de alarmbellen ging weerquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook. Graag een heel bigmacmenu met een grote milkshake aardbeiquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
dan neem ik een milkshake banaanquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ook. Graag een heel bigmacmenu met een grote milkshake aardbei
Pa broer neefjequote:Op donderdag 10 juli 2025 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker er even uit. Ga je in je uppie of met een stel friends?
Drie generaties aan sp3cOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Heul mijn script liep vastquote:
En voor de haters: er is geen script.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Als ik nu een big mac ga halen heb ik een krijsende zeer lieflijke vriendin die ook acht big mac menu's een ultra klein hapje wil
groot gelijkquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:42 schreef DerRabbit het volgende:
Als ik nu een big mac ga halen heb ik een krijsende zeer lieflijke vriendin die ook acht big mac menu's een ultra klein hapje wilThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heb je dat niet over voor haar?quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:42 schreef DerRabbit het volgende:
Als ik nu een big mac ga halen heb ik een krijsende zeer lieflijke vriendin die ook acht big mac menu's een ultra klein hapje wilIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
leuk Sp3c!quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Pa broer neefje
Drie generaties aan sp3c
tenminste als je een goede band hebt
Ik heb zo;n lange tijd in mijn leven milkshake banaan op, dat ik tegenwoordig weer voor de aardbei gaquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan neem ik een milkshake banaan
Was vroegah zelfs een periode dat de banaan smaak dan er even uit ging voor een andere smaak. Schandalig.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
dat was de tijd dat ze er achter kwamen dat er in die bananen siroop toch iets teveel chemische stofjes zatenquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb zo;n lange tijd in mijn leven milkshake banaan op, dat ik tegenwoordig weer voor de aardbei ga
Was vroegah zelfs een periode dat de banaan smaak dan er even uit ging voor een andere smaak. Schandalig.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaajkdajkffquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was de tijd dat ze er achter kwamen dat er in die bananen siroop toch iets teveel chemische stofjes zaten
Nooit wat van gemerkt
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Maar de forever chemicals smaken beter.quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was de tijd dat ze er achter kwamen dat er in die bananen siroop toch iets teveel chemische stofjes zaten🐙![]()
Geld groeit me niet op mijn rugquote:![]()
Daarna wil ze 3 McD's leeg vreten, 5 supermarkten, 8 groothandels en vraagt ze wanneer het hoofdgerecht komt![]()
Heb echt een hele periode na elke voetbaltraining op donderdag erna met een vriend doorgereden om een milkshake te halen bij de mac. Denk dat t mac personeel gedacht heeft dat we een homofiel stelletje waren.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Beetje raar om met een mug op vakantie te gaan, maar okquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Pa broer neefje
Drie generaties aan sp3cIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
In mijn hele leven heb ik 1 ding onthouden: zorg dat je vriendin nooit honger heeft, als je leven je lief isquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geld groeit me niet op mijn rug![]()
Daarna wil ze 3 McD's leeg vreten, 5 supermarkten, 8 groothandels en vraagt ze wanneer het hoofdgerecht komt
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Een beetje gay is best okéquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:47 schreef StevenHyde het volgende:
Heb echt een hele periode na elke voetbaltraining op donderdag erna met een vriend doorgereden om een milkshake te halen bij de mac. Denk dat t mac personeel gedacht heeft dat we een homofiel stelletje waren.
Wat leuk.quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Pa broer neefje
Drie generaties aan sp3c
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
of ze dat dachten ligt eraan hoe hard je op het rietje zoogquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:47 schreef StevenHyde het volgende:
Heb echt een hele periode na elke voetbaltraining op donderdag erna met een vriend doorgereden om een milkshake te halen bij de mac. Denk dat t mac personeel gedacht heeft dat we een homofiel stelletje waren.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
m&m's zijn gewoon vies geworden sinds ze de kleurstoffen hebben aangepastquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar de forever chemicals smaken beter.
O jee sorry. 😢quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:42 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Heul mijn script liep vast
En voor de haters: er is geen script.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee dat nog niet. Tegen die tijd het boek eenes ter hand nemen en kijken wat het weer doet, of ik het wil combineren met zee of juist nietquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Nog niet. Misschien volgende week maar weer eens
Leuk! Ik moet dat boek nog steeds kopen. Heb je een locatie in gedachte?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Isnietraar!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Haha toen hadden ze nog plastiek rietjes dus hoefde ik niet zo hard te zuiguh!quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
of ze dat dachten ligt eraan hoe hard je op het rietje zoogBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Deze man weetquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:48 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
In mijn hele leven heb ik 1 ding onthouden: zorg dat je vriendin nooit honger heeft, als je leven je lief is
met de fiets ?quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:47 schreef StevenHyde het volgende:
Heb echt een hele periode na elke voetbaltraining op donderdag erna met een vriend doorgereden om een milkshake te halen bij de mac. Denk dat t mac personeel gedacht heeft dat we een homofiel stelletje waren.
met de auto?
net gedoucht?
met voetbalkleren?
zoveel vragenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee was flauwe grap.quote:
Ik heb gisteren geleerd dat in Groningen een mug een vlieg is en een neefje een mug!It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Wat voor boek.quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Knuffel terug tnx Ik had het vandaag nog over het o zo geniale boekIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Plastic rietjesquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha toen hadden ze nog plastiek rietjes dus hoefde ik niet zo hard te zuiguh!wat een mooie tijd was dat
Ik gok met de fietsquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
met de fiets ?
met de auto?
net gedoucht?
met voetbalkleren?
zoveel vragen
zonder auto
natte haren
alleen voetbalbroekjes
en zeer veel zin in een milkshake![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik gok met de fiets
zonder auto
natte haren
alleen voetbalbroekjes
en zeer veel zin in een milkshake![]()
![]()
Owja uh net gedoucht maar de kleding nog niet aan idd. Besef me dat ze daarom ook weleens gek hebben kunnen hebben gekekenquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
met de fiets ?
met de auto?
net gedoucht?
met voetbalkleren?
zoveel vragenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
je ging naaktquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Owja uh net gedoucht maar de kleding nog niet aan idd. Besef me dat ze daarom ook weleens gek hebben kunnen hebben gekeken
If you've got it, flaunt itquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Owja uh net gedoucht maar de kleding nog niet aan idd. Besef me dat ze daarom ook weleens gek hebben kunnen hebben gekekenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee trainen. Douchen. Aankleden. De auto in. Door de drive een milkshake scoren. Eventueel nog weer terug naar de club om een potje te pokeren.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Diegene achter de counter moet vast ook gedacht hebben: jaja jullie hebben zin in een 'bananen milkshake, shake die maar lekker zelluf'quote:![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee trainen. Douchen. Aankleden. De auto in. Door de drive een milkshake scoren. Eventueel nog weer terug naar de club om een potje te pokeren.![]()
![]()
al helikopterend stond Steven daarquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Diegene achter de counter moet vast ook gedacht hebben: jaja jullie hebben zin in een 'bananen milkshake, shake die maar lekker zelluf'![]()
Kelis +10, maar kan niet 10x een duimpie gevenquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
my milkshakes bring all the boys to the yardBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja stiekem voetbalde ik altijd met justin en gingen we langs t maccie.quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
al helikopterend stond Steven daarBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Het is 2025 he, kan gewoonquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
zaad nog uit zijn billetjes druipendIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
I can teach you but I have to charge
Die zin ertussen weet ik zo niet
toen nietquote:
jonge stevenhyde kan goed vorige eeuw zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja stiekem voetbalde ik altijd met justin en gingen we langs t maccie.![]()
![]()
@JustinKThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij is dan ook zeer vooruitstrevendquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
toen niet
jonge stevenhyde kan goed vorige eeuw zijnIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
aangezien Steven een 11 jarige heeftquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
toen niet
jonge stevenhyde kan goed vorige eeuw zijn
is die kans vrij groot
Jarenlange geheime undercover relatie uit de doeken gedaan ineens op een random donderdag avondquote:![]()
Bel de NOS en SBS en RTL en zulks! Dit is landelijk nieuws!![]()
en Jus heeft nooit wat verteldquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jarenlange geheime ondercover relatie uit de doeken gedaan ineens op een random donderdag avond![]()
Bel de NOS en SBS en RTL en zulks! Dit is landelijk nieuws!![]()
diep diep diep gekwetst
Bom onder heel DTS deze relatiequote:Op donderdag 10 juli 2025 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
en Jus heeft nooit wat verteld
diep diep diep gekwetst![]()
Al die tijd dat iedereen gewoon gezellig elkaar helemaal kapot bolkte en dan blijken zij gewoon samen al jaren milkshakes te halen.![]()
![]()
Hoogverraad dit
Daarom gewoon zonder emotie iedereen de moeder bolkenquote:Op donderdag 10 juli 2025 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bom onder heel DTS deze relatie![]()
Al die tijd dat iedereen gewoon gezellig elkaar helemaal kapot bolkte en dan blijken zij gewoon samen al jaren milkshakes te halen.![]()
![]()
Hoogverraad ditIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Daar moet een bananen milkshake in?quote:
nahquote:Op donderdag 10 juli 2025 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik stuimel hier met twee voeten in een metafoor denk ik?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik stuimel hier met twee voeten in een metafoor denk ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gewoon zonder gevoelquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Ik heb een vermoeden dat dit geen ongetrainde dame isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die had net de eerste fase van haar 10 delige cursus afgerondquote:Op donderdag 10 juli 2025 23:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat dit geen ongetrainde dame is
Ik ookOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En druivenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Als dat een echte banaan is, dan is dat niet ongevaarlijk. Iemand vertelde me dat iig geval en dat je beter met andere objecten kon trainen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat dit geen ongetrainde dame is
Smooth wel
deze zag er wat harder uitquote:Op donderdag 10 juli 2025 23:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als dat een echte banaan is, dan is dat niet ongevaarlijk. Iemand vertelde me dat iig geval en dat je beter met andere objecten kon trainen.
Smooth welHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die iemand is een wijs persoonquote:Op donderdag 10 juli 2025 23:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als dat een echte banaan is, dan is dat niet ongevaarlijk. Iemand vertelde me dat iig geval en dat je beter met andere objecten kon trainen.
Smooth welIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja het was natuurlijk een vrouwquote:
Neem jij nu zomaar aan dat iemand een vrouw is?quote:
Lekker sliepe
Ik indentificeer me als een miljardair, maar de bank wil dat niet erkennenquote:Op donderdag 10 juli 2025 23:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Neem jij nu zomaar aan dat iemand een vrouw is?![]()
Vorige eeuw was ik nog geen 18 iigquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
toen niet
jonge stevenhyde kan goed vorige eeuw zijnBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja je hebt het over een wijs iemandquote:Op donderdag 10 juli 2025 23:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Neem jij nu zomaar aan dat iemand een vrouw is?dan lijkt me dat een veilige aanname
* Fogel wijstI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Saufen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Blijkbaar ben ik morgen aan mijn lot over gelaten en moet ik zelf mijn avond eten verzorgenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
JawohlI'm surrounded by morons!
Chinees halen!quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
Blijkbaar ben ik morgen aan mijn lot over gelaten en moet ik zelf mijn avond eten verzorgenI'm surrounded by morons!
Thuisbezorgd oid?quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
Blijkbaar ben ik morgen aan mijn lot over gelaten en moet ik zelf mijn avond eten verzorgenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Pannen of schoenen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bestel een Hollandse Potquote:Op donderdag 10 juli 2025 23:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
Blijkbaar ben ik morgen aan mijn lot over gelaten en moet ik zelf mijn avond eten verzorgen![]()
![]()
Is echt jaren 90.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze man weetquote:Op donderdag 10 juli 2025 23:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of even wat bereiden in de ping.
AH Maaltijdje oidquote:Op donderdag 10 juli 2025 23:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of even wat bereiden in de ping.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dan moet je die wel hebben. Ik heb er bv geenquote:Op donderdag 10 juli 2025 23:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja of je gooit even wat patat in de airfryer.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb er laatst een gekocht. Nou het valt me niet tegen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan moet je die wel hebben. Ik heb er bv geenHow can I make this topic about me?![]()
Ik blijf vooralsnog traditioneel friturenquote:Op donderdag 10 juli 2025 23:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb er laatst een gekocht. Nou het valt me niet tegen.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je kan er best veel mee.quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb er laatst een gekocht. Nou het valt me niet tegen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik denk dat ik gewoon een broodje met knoflookboter ga eten morgenavondIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Geen dracula op bezoek bij jou dusquote:Op donderdag 10 juli 2025 23:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik denk dat ik gewoon een broodje met knoflookboter ga eten morgenavondI'm surrounded by morons!
Was jij niet slapenquote:Op donderdag 10 juli 2025 23:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik denk dat ik gewoon een broodje met knoflookboter ga eten morgenavond
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Knoflookolijven werkt vast ook.quote:
Dan hier ook geen vampieren
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Lekkerquote:Op donderdag 10 juli 2025 23:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Knoflookolijven werkt vast ook.
Dan hier ook geen vampieren
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Oh jééquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee ik moet overdag sowieso wel meer hydrateren, en 's avonds wat minder van dat andere spul drinken.
Niet dat het buitenproportioneel is of zo, maar gewoon 1 of 2 op een avond zou genoeg moeten zijn.
Als mijn vriendin eenmaal hier is, wil ik daar wel routine in gaan krijgen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Wel net in bed gekropen
Of naja eigenlijk liep ik er gewoon naar toe en toen ging ik eerst zitten en daarna met een soepele beweging liggen.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Wel net in bed gekropen
Of naja eigenlijk liep ik er gewoon naar toe en toen ging ik eerst zitten en daarna met een soepele beweging liggen.
How can I make this topic about me?![]()
Koen![]()
Zo kan ik toch niet rustig in slaap vallen!It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik heb net onbedoeld een paar uur geslapen. Dus ik ben even over de slaap heen nu.quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:49 schreef DeZwabber het volgende:
Oh ja. Bed. Laat ik daar maar eens een beweging heen maken.How can I make this topic about me?![]()
Ga jij ook eerst zitten en dan liggen?quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:49 schreef DeZwabber het volgende:
Oh ja. Bed. Laat ik daar maar eens een beweging heen maken.
Of duik je er in?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Nog een Amy bolk dan maarquote:Op donderdag 10 juli 2025 23:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Koen![]()
Zo kan ik toch niet rustig in slaap vallen!Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik taaitaai af
Heb het weer lang genoeg vol gehouden vandaag :¤Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Nu vraag ik me zulke dingen af
Hoe gaan andere mensen in bed liggenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Als ik er in duik ligt de zolderverdieping in de kruipruimte denk ik.quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga jij ook eerst zitten en dan liggen?
Of duik je er in?🐙![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:50 schreef DJMO het volgende:
Ik taaitaai af
Heb het weer lang genoeg vol gehouden vandaag :¤
Bijna sinterklaas
Ehhh. Gewoon op bed ploffen en het dekbed over je heentrekken?quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Nu vraag ik me zulke dingen af
Hoe gaan andere mensen in bed liggenHow can I make this topic about me?![]()
Ik had nog gezegd:geen bommetje,quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga jij ook eerst zitten en dan liggen?
Of duik je er in?Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga jij ook eerst zitten en dan liggen?![]()
![]()
Jah, daarom ga ik ook eerst rustig zittenquote:Op donderdag 10 juli 2025 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik er in duik ligt de zolderverdieping in de kruipruimte denk ik.
* Sally mikt wat knoflookolijven met witte kaas (en paprika) naar @Koen66quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Volgens mij zijn er ook mensen die zich head first laten vallenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Oeh wow nicequote:Op donderdag 10 juli 2025 23:52 schreef Sally het volgende:
[..]
* Sally mikt wat knoflookolijven met witte kaas (en paprika) naar @:Koen66
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Smakelijk!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Volgens mij zijn er ook mensen die zich head first laten vallenIk ben een vanilla naarbedgaander blijkbaar.quote:🐙![]()
Ik rol in bed.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, gewoon op bed zitten, dan je om laten vallen, benen intrekken, dekbed over je heen trekken....quote:
[ Bericht 14% gewijzigd door gebrokenglas op 11-07-2025 00:05:50 ]How can I make this topic about me?![]()
Ja opnde rand zitten en dan slinger ik mn benen en de rest erinquote:Op donderdag 10 juli 2025 23:55 schreef Koen66 het volgende:
Ik moest het ff proberen
Eerst zitten en dan liggen dus
Behalve als ik van de andere kant naar bed ga, dan klim ik er meestal in.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:00 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Keep rollin'
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* Sally gooit geen, ze herhaalt *geen* olijven naar Amy !quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Gooi maar naar mij dan.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:04 schreef Sally het volgende:
[..]
* Sally gooit geen, ze herhaalt *geen* olijven naar Amy !“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Limpbizkitbolkquote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:00 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Keep rollin'
Bekijk deze YouTube-videoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Trusten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Echt hoor, ze heeft dat huis uit een erfenis. Dus eigen bezit, zover ik weet is de buurt bang voor overlast.Dan kunnen ze nu alle studentenhuizen wel sluiten met deze jurisprudentie.quote:
Noor lijkt me trouwens een heel nette dame.Maar dat terzijde.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nja, ik snap de regels wel dat je in bepaalde gebieden het verkameren aan banden wil leggen. Woon je ineens in een straat vol studentenhuizen.Er is een soort bestemmingsplan. Wat ook geen heel buitenaards principe is denk ik.quote:Onzelfstandige woonruimte
Met onzelfstandige woonruimte bedoelen we kamers zonder eigen keuken en/of sanitaire voorzieningen. Denk hierbij aan studentenkamers of inwoning.
Wat zijn de belangrijkste regels?
Op de kaart hieronder ziet u verschillende zones: Groen, rood en grijs.
In de rode delen geldt dat nieuwe onzelfstandige woonruimte realiseren niet mogelijk is.
In de groene gebieden kunnen woningen wel in aanmerking komen.
In het grijze gebied geldt deze beleidsregel niet.
Maximaal 15% van de woningen in uw straat met hetzelfde postcodegebied mag onzelfstandig worden verhuurd.
https://www.zwolle.nl/reg(...)rverhuur-of-inwoning
Ze heeft het huis gekocht, blijkbaar op een plek waar dat verkameren niet mocht. Dus dat klinkt als een fout van haar kant.🐙![]()
Ik lees in de reacties ; niet mijn woorden dus. Maar een Achmed met zijn 9 kinderen mag er wel zomaar geplaatst worden.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
Nja, ik snap de regels wel dat je in bepaalde gebieden het verkameren aan banden wil leggen. Woon je ineens in een straat vol studentenhuizen.
[..]
Er is een soort bestemmingsplan. Wat ook geen heel buitenaards principe is denk ik.
Ze heeft het huis gekocht, blijkbaar op een plek waar dat verkameren niet mocht. Dus dat klinkt als een fout van haar kant.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat klinkt als een reactie gemaakt door iemand met verstand van zaken die niet praat met zijn onderbuik.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik lees in de reacties ; niet mijn woorden dus. Maar een Achmed met zijn 9 kinderen mag er wel zomaar geplaatst worden.🐙![]()
quote:
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik vind het nogal dubbel Zwabber, in dit specifieke geval zie ik geen kwaad in het verhaal dat Noor daar met haar vriendinnen gaat wonen. Maar ja de rechter heeft anders beslist.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat klinkt als een reactie gemaakt door iemand met verstand van zaken die niet praat met zijn onderbuik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Maywood.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een Telefunken?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die waren nog lelijker dan Pussycatquote:
Of Hepie & Hepie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit is hartstikke normaal en ik raad die persoon aan om maar een uitdraai van het perceel bij kadaster op te vragen, inclusief alle stukken.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
Nja, ik snap de regels wel dat je in bepaalde gebieden het verkameren aan banden wil leggen. Woon je ineens in een straat vol studentenhuizen.
[..]
Er is een soort bestemmingsplan. Wat ook geen heel buitenaards principe is denk ik.
Ze heeft het huis gekocht, blijkbaar op een plek waar dat verkameren niet mocht. Dus dat klinkt als een fout van haar kant.
Weet ze gelijk waar ze aan toe is.
Ook als ze bv wilt verbouwen en denkt 'die vergunning komt gaandeweg wel'. Wat ook zoveel oelewappers doen..![]()
Jij zegt Duitse radio.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom kijk je rotzooi die elke Nederlander graag wil vergeten?quote:Iedereen is een kutlultrut
Croque monsieur met confituurThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
man man niet kijken, google selfs heet fresh80sdequote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom kijk je rotzooi die elke Nederlander graag wil vergeten?![]()
En dan komt die vergunning niet en moet alles weer afgebroken worden, wat ze vervolgens niet doen.... En het is feest.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:41 schreef Helenattenek het volgende:
Ook als ze bv wilt verbouwen en denkt 'die vergunning komt gaandeweg wel'. Wat ook zoveel oelewappers doen..How can I make this topic about me?![]()
Nee, maar je kan helaas geen wetten maken die niet gelden voor mensen die je aardig vindt en wel voor mensen die je stom vindt. Ze wilde iets doen wat blijkbaar niet mag. Kan ze nog zo netjes zijn. Jammer voor haar, maar we moeten ook niet gaan doen alsof dit tragisch onrecht is.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het nogal dubbel Zwabber, in dit specifieke geval zie ik geen kwaad in het verhaal dat Noor daar met haar vriendinnen gaat wonen. Maar ja de rechter heeft anders beslist.
Dat het haar eigen huis is betekent niet zoveel natuurlijk. Er zijn zoveel dingen die je niet met je huis mag doen, ook al heb je het gekocht.🐙![]()
Nee sowieso een Blaupunktquote:Well, life can be a riot
Behalve voor de portomonnee van deze idioten. Zal ze lerenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan komt die vergunning niet en moet alles weer afgebroken worden, wat ze vervolgens niet doen.... En het is feest.![]()
Okquote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man niet kijken, google selfs heet fresh80sde
Erop stampen toch wel?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
Dat het haar eigen huis is betekent niet zoveel natuurlijk. Er zijn zoveel dingen die je niet met je huis mag doen, ook al heb je het gekocht.
MR. Frank Visser in tha house.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:41 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Dit is hartstikke normaal en ik raad die persoon aan om maar een uitdraai van het perceel bij kadaster op te vragen, inclusief alle stukken.
Weet ze gelijk waar ze aan toe is.
Ook als ze bv wilt verbouwen en denkt 'die vergunning komt gaandeweg wel'. Wat ook zoveel oelewappers doen..
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Alles met Fresh is goed Mario.
De extra gezien?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
00:47 Sabrina - All Of Me
00:42 Donna Summer - State Of Independence
00:38 Lena Valaitis - Johnny Blue
00:36 Leony - Remedy
00:32 Bronski Beat - Cadilliac Car
00:29 Maywood - Late At Night
00:25 Manfred Maurenbrecher - Der Rest Ist Mut
00:21 Céline Dion - My Heart Will Go On
00:17 Geier Sturzflug - Bruttosozialprodukt
00:14 Ross Antony - Darum Gibt Es Liebe
00:10 Gianna Nannini - I Maschi
00:05 Modern Talking - There's Too Much Blue In Missing You![]()
Top 2000 is pas in December…quote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:50 schreef mario390 het volgende:
00:47 Sabrina - All Of Me
00:42 Donna Summer - State Of Independence
00:38 Lena Valaitis - Johnny Blue
00:36 Leony - Remedy
00:32 Bronski Beat - Cadilliac Car
00:29 Maywood - Late At Night
00:25 Manfred Maurenbrecher - Der Rest Ist Mut
00:21 Céline Dion - My Heart Will Go On
00:17 Geier Sturzflug - Bruttosozialprodukt
00:14 Ross Antony - Darum Gibt Es Liebe
00:10 Gianna Nannini - I Maschi
00:05 Modern Talking - There's Too Much Blue In Missing YouThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nog niet. Aanrader?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik moest 1x hardop lachen om de extra.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moe? Of vind je 't weer saai?quote:Well, life can be a riot
Stukje over Susan en Freek dat je nu die muziek geweldig moet vinden. Jan omschrijft vervolgens wat je van die muziek krijgt de edit van editor Dirk is prachtig getimed.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja jij komt vrij vaak binnen tijdens gesprekken/discussies met die gaap emoticon ongeacht hoe laat het isquote:
Overigens is't nu inderdaad 1 uur. Maar ik ben bijvoorbeeld ook nog niet moeVelen met mij ook niet volgens mij als ik de activiteit hier mag geloven
Well, life can be a riot
Vafanapoliquote:Well, life can be a riot
Ik vroeg je nog of jij wist wie die Okkie was.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stukje over Susan en Freek dat je nu die muziek geweldig moet vinden. Jan omschrijft vervolgens wat je van die muziek krijgt de edit van editor Dirk is prachtig getimed.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Notedquote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja jij komt vrij vaak binnen tijdens gesprekken/discussies met die gaap emoticon ongeacht hoe laat het is
Overigens is't nu inderdaad 1 uur. Maar ik ben bijvoorbeeld ook nog niet moeVelen met mij ook niet volgens mij als ik de activiteit hier mag geloven
Trust nobody![]()
Ken wel een tijdschrift v vroegerquote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vroeg je nog of jij wist wie die Okkie was.
Trust nobody![]()
Okkie is de vader van de zoon van Andy van der Meydenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vroeg je nog of jij wist wie die Okkie was.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ken wel een tijdschrift v vroeger![]()
![]()
Hoe scherp.![]()
Dit gaat over Octave Durham. Okkie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat fijn dat artiesten alle luisteraars over 1 kam scheren wanneer ze aannamens of invullingen willen doen over luisteraarsquote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stukje over Susan en Freek dat je nu die muziek geweldig moet vinden. Jan omschrijft vervolgens wat je van die muziek krijgt de edit van editor Dirk is prachtig getimed.![]()
Die man spoort echt niet. Goed dat hij nu vast zit.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Okkie is de vader van de zoon van Andy van der Meyden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat geeft dat nou? Ik kom ook doorgaans binnen met 'bolk' en heb ik ook nog niet direct gelezen welke 'discussie' loopt.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja jij komt vrij vaak binnen tijdens gesprekken/discussies met die gaap emoticon ongeacht hoe laat het is
Oh het geeft ook zeker niks. Maar het valt gewoon opMisschien moet ik juist naar bed omdat ik vervelend word
Well, life can be a riot
Zonder kloppen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met of zonder kloppen?quote:Well, life can be a riot
Even gegoogledquote:Op vrijdag 11 juli 2025 01:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe scherp.![]()
Dit gaat over Octave Durham. Okkie.
InteressantTrust nobody![]()
En ditquote:Op vrijdag 11 juli 2025 01:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat geeft dat nou? Ik kom ook doorgaans binnen met 'bolk' en heb ik ook nog niet direct gelezen welke 'discussie' loopt.Trust nobody![]()
Hoe ga jij naar bed? Laat je je gewoon op bed vallen?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 01:05 schreef Grotetijd het volgende:
Oh het geeft ook zeker niks. Maar het valt gewoon opMisschien moet ik juist naar bed omdat ik vervelend word
#zelfkennisquote:Op vrijdag 11 juli 2025 01:05 schreef Grotetijd het volgende:
Trust nobody![]()
Ik stuur mn bed een appje dat die naar me toe mag komenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 01:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe ga jij naar bed? Laat je je gewoon op bed vallen?![]()
Dat durf ik nietquote:Op vrijdag 11 juli 2025 01:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe ga jij naar bed? Laat je je gewoon op bed vallen?
Denk gewoon als ieder ander
Well, life can be a riot
Is er al, en meerdere podcast.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 01:08 schreef HappyCharly het volgende:
Kende die okkie niet
Wordt vast een docu over gemaakt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik begon te lezenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 01:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je even tijd hebt:
https://chrisklomp.nl/de-arrestatie-van-okkie-durham/
En toen las ik vreselijke dingen![]()
Dus gauw gestoptTrust nobody![]()
Geeft niet. Hij is echt niet interessant.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 01:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat durf ik niet
Denk gewoon als ieder ander
Ik ben wel eens door een bed gezakt. Maar dat lag aan het bed, niet dat ik toen zwaar was.
Ik ben nog nooit door een bed gezakt. Wel eens met iemand dusdanig bezig geweest dat er er 2 latten van een lattenbodem knaktequote:Op vrijdag 11 juli 2025 01:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben wel eens door een bed gezakt. Maar dat aan het bed, niet dat ik toen zwaar was.
Well, life can be a riot
Ja hoor ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 01:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben wel eens door een bed gezakt. Maar dat lag aan het bed, niet dat ik toen zwaar was.![]()
Haha ja uitkering van zijn overleden vader jaren opstrijken.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 01:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die man spoort echt niet. Goed dat hij nu vast zit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Check even in je auto.quote:
😳quote:Op vrijdag 11 juli 2025 01:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit door een bed gezakt. Wel eens met iemand dusdanig bezig geweest dat er er 2 latten van een lattenbodem knakteHow can I make this topic about me?![]()
En daar met een werkstraf van 80 uur mee wegkomen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 01:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha ja uitkering van zijn overleden vader jaren opstrijken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iedereen toch welquote:Op vrijdag 11 juli 2025 01:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit door een bed gezakt. Wel eens met iemand dusdanig bezig geweest dat er er 2 latten van een lattenbodem knakteTrust nobody![]()
Ja, ik geef toe, ik ben nu wel iets zwaarder geworden. Achja.quote:How can I make this topic about me?![]()
Nee.quote:
Die muziek van Susan en Freek is ook wel langspeelplaat muziek.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee ik ben oprecht nooit door bed gezakt. Een bank, en stoelen. Ja. Maar een bed nog nooit.quote:Well, life can be a riot
De muziek van Suzan en Freek vind ik vooral erg grijs.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 01:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die muziek van Susan en Freek is ook wel langspeelplaat muziek.Well, life can be a riot
Heb jij nog LP`s ?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 01:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die muziek van Susan en Freek is ook wel langspeelplaat muziek.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nooit tijdens seks? Vroeger ook niet?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 01:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee ik ben oprecht nooit door bed gezakt. Een bank, en stoelen. Ja. Maar een bed nog nooit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: