Mmmmmm wij eten vanaaf friethoes patat met eigengemaakt stoofvlees. Hele dag al zin inquote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:17 schreef fietsie het volgende:
Ik heb zin in knapperige patatjes met zo'n asociale bult mayo zoals je bij Bram kunt kopen...
Schuurt zo lekker.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
#teamLS
Anti baard. Lang vind ik vies. Stoppels kun je niet mee zoenen.
Kan je niet gewoon een afvoer je tuin in laten lopen?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Op de buitenkeuken kont een waskom. Het wordt niet afgesloten op een afvoer maar moet meg een slang een of ander opvangding in. Ik dacht zelf aan een jerrycan. Heeft iemand daar een beter idee voor? Bij voorkeur iets dat niet snel wegwaait.
Altijdquote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben vrijwel altijd pro scheren. Tenzij je elke 3 weken bij de barbier zit, is een baard al snel smoezelig in mijn ogen.
Ja dat vind ik stiekem ook nog wel hitsigquote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Schuurt zo lekker.![]()
#teamgeenlanggezichtshaar.
Ik heb vind gezichtsbeharing irritant maar heb ook een hekel aan scheren, of ik ben gewoon lui.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben vrijwel altijd pro scheren. Tenzij je elke 3 weken bij de barbier zit, is een baard al snel smoezelig in mijn ogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Klopt, ik heb natuurlijk nog maar 1 bier (quote:
Meer mn echte werk.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Klinkt als een leuke cursus! Is dat voor je politieke werk?
En dan met je rooie bakkes naar het levequote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Schuurt zo lekker.![]()
#teamgeenlanggezichtshaar.
Zinken emmer ?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Op de buitenkeuken kont een waskom. Het wordt niet afgesloten op een afvoer maar moet meg een slang een of ander opvangding in. Ik dacht zelf aan een jerrycan. Heeft iemand daar een beter idee voor? Bij voorkeur iets dat niet snel wegwaait.
Kontquote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Misschien moet je een keer naar een chiropractor?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:56 schreef Blues het volgende:
En tuuuuuk is de hele beroepsgroep fysio niet meteen slecht omdat ik na 3 vervelende, slechte ervaringen en een aantal andere verhalen erg sceptisch en voorzichtig ben geworden en een gezonde twijfel heb gekregen aan deskundigheid.
Er kan pas een goede behandeling zijn als je precies weet wat er echt loos is.
#opendeur
Het wachten is op Fles met nieuwe billetjesquote:
Ik heb genoeg fysios versleten met mezelf te hebben afgesproken dat ik niet meer met iemand in zee ga wiens advies voelt alsof ik me in bochten met wringen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk kunnen proberen om alsnog het advies van de fysio letterlijk op te volgen. Bus naar werk ipv fiets, vakantie met broertje schrappen, boodschappen laten bezorgen ipv lopend, hardlopen doe ik de afgelopen 2 maanden toch al amper meer. Elke dag de krachtoefeningen.
Ik snap alleen niet waarom ik naar de fysio ga voor m'n linkerheup en er vandaan kom met pijn in m'n rechterheup, rechterenkel, rechterkuit, linker bilspier.
Waarschijnlijk lukt het wel beter om de krachttraining netjes te doen als ik eerst ibuprofen slik. Mag een fysio dat überhaupt voorschrijven? Krijg je niet last als je continu ibuprofen slikt?
Soms is m'n best doen niet goed genoeg en moet ik dingen serieuzer nemen, dat klopt.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Misschien moet je een keer naar een chiropractor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |